Материалдар / «Бір тойым бар»...

«Бір тойым бар»...

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздармен тәжірибе алмасу
Авторы:
13 Наурыз 2025
59
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Д.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: «Бір тойым бар»...

Бөлім

4-тарау

Достық пен татулық- таптырмас бақыт.

Педагогтің аты-жөні

Абирова А.А

Күні

20.11.2023

Сынып: 8 «В,Г,Д»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Бір тойым бар»...

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.1.1 мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау

Сабақтың мақсаты

Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (5 мин)

Психологиялық ахуал қалыптастыру

  • Егер сіз кабинетке жақсы көңіл-күймен келсеңіз- оң қолыңызды көтеріңіз.

  • Егер сіз жаныңыздағы досыңызға сенсеңіз-алдыға адымдаңыз.

  • Егер сіз біліміңізге сенсеңіз-аяғыңызды қозғаңыз.

  • Егер сізге қазақ тілі сабағы ұнаса-шапалақтаңыз.

  • Егер де сіз мемлекет болашағы біздің қолымызда десеңіз-қол ұстасыңыз.

  • Егер де қазақ тілін білу маған міндет десеңіз-онда бүгінгі сабаққа сәттілік тіле.


Өткен тақырыпқа шолу.

https://wordwall.net/resource/54880787

Кестені сәйкестендіру арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді. «WORDWOLL» бағдарламасы арқылы жүзеге асады.

«Көршіңді тексер» әдісі арқылы бірін-бірі тексереді.



Оқушылар қимыл арқылы сабаққа дайындықтарын көрсетеді.








Рисунок 5


ҚБ: Керемет жауап!

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау жүзеге асады

Дескриптор:1б

-кестені сәйкестендіреді.


домбыра макеті





слайд

Сабақтың ортасы (35 мин)

«Миға шабуыл» әдісі

  • Қазақ халқының қандай салт-дәстүрлерін білесіңдер?

  • Салт-дәстүрлерге байланысты не ұйымдастырылады?

  • Сендер қандай тойларда болдыңдар?

  • Суретте кім бейнеленген деп ойлайсыңдар?









Жаңа сөздермен жұмыс:

«Аудармасын тап» әдісі.Жаңа сөздерді оқып,дұрыс орналастыр.

Leaningapps платформасында

https://learningapps.org/display?v=p5b8khnj523

Сәби - младенец

Қарт – старец, старик

Той – праздник, свадьба

Жеңге – сноха

Ұран – клич, девиз

Кемпір – старуха

Етегін - подол

Сабылдыртам - измучить



  1. тапсырма. Тыңдалым кезеңі. DI-ID /Жасанды интеллект/ платформасы арқылы тыңдалым тапсырмасын орындайды.

Өлеңді мұқият тыңдап, басты ақпараттарға назар аударыңыз.

«DI-ID» платформасы арқылы тыңдалым материалы орындалады.

Тыңдалымнан кейін

«Негізгі алты сұрақ» әдісі

  • https://wordwall.net/resource/63905328

«WORDWOLL» бағдарламасы арқылы жүзеге асады.


Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі

1-топ;Өлеңдегі тірек сөздерді тауып, негізгі ойын анықтаңдар.

2-топ; Кестемен жұмыс

3-топ:Өлеңдегі тірек сөздерден сөйлем құраңдар.

Әр топ бірін-бірі бағалайды.



«Жұптасу» әдісі. Тыңдалған мәтіннен алынған тірек сөздерді қолдана отырып, көршіңмен диалог құра.

Тірек сөздер: бір тойым, қай күні, ұран сондай, айта алмаймын, билетпей қайтармаймын, ән салмай, үлгі етемін




Балалар суреттерге қарап,сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын болжайды.


Рисунок 6 Рисунок 7


Рисунок 9


Оқушылар жаңа сөздерді оқып,аудармасын тауып,дұрыс орналастырады.





















Оқушылар Төлеген Айбергеновтің «Бір тойым бар»... өлеңін тыңдап,ұяшықта ашылған сұрақтарға жауап береді.






Әр топқа берілген тапсырмаларды орындайды.

Кластер толтырады.Кестемен жұмыс жасайды.Тірек сөздерден сөйлем құрайды.







Shape1




Берілген тірек сөздерді қолдана отырып,диалог құрайды.




Дескриптор:1б

-сұрақтарға жауап береді.


































Дескриптор:2б

-өлеңнің мазмұнын түсінеді.

-сұраққа жауап береді






Дескриптор:3б

-өлеңді оқиды;

-өлеңнен тірек сөздерді табады;

-негізгі ойды 1 сөз/сөз тіркесімен көрсетеді;






Бағалау критерийі: тірек сөздер арқылы диалог құрайды;

Дескриптор: 2б

-тірек сөздерді оқиды;

-тірек сөздерді орынды қолданып,диалог құрайды.




сюжетті сурет











интербелсенді тақта


Сабақтың соңы (5 мин)

«Кім жылдам? » ойыны

1.Т.Айбергеновтің өлеңін көрсетіңіз

А) «Бір тойым бар»

В) «Жаз»

С) «Кел,балалар оқылық»

Д) «Күз»


2.Т.Айбергеновтің «Бір тойым бар» өлеңі не туралы?

А) табиғат

В) туған жер

С) той

Д) салт-дәстүр


3.Т.Айбергеновтің «Бір тойым бар» өлеңіндегі тірек сөздер

А) табиғат ана,туған жер

В) балалық сезім,таулы жер

С) ұран сондай,ән салмай

Д) салт-дәстүр,насихаттау керек


4. «Төлеген –өлеңнен жаралған жалынды жас еді»- деген пікір білдірген ақын.

А) Ғабит Мүсірепов

В) Сырбай Мауленов

С) Тұтқабай Иманбеков

Д) Мылтықбай Ерімбетов


Оқушылар сабақта түсінгендері бойынша тест сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор: 1б

-тест сұрақтарына жауап береді.


Тест сұрақтары


Үйге тапсырма:Өлең жаттау






Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі