Сабақтың басы (5 мин)
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
-
Егер сіз кабинетке
жақсы көңіл-күймен келсеңіз- оң қолыңызды
көтеріңіз.
-
Егер сіз жаныңыздағы
досыңызға сенсеңіз-алдыға
адымдаңыз.
-
Егер сіз біліміңізге
сенсеңіз-аяғыңызды қозғаңыз.
-
Егер сізге қазақ тілі
сабағы ұнаса-шапалақтаңыз.
-
Егер де сіз мемлекет
болашағы біздің қолымызда десеңіз-қол
ұстасыңыз.
-
Егер де қазақ тілін
білу маған міндет десеңіз-онда бүгінгі сабаққа сәттілік
тіле.
Өткен тақырыпқа
шолу.
https://wordwall.net/resource/54880787
Кестені
сәйкестендіру арқылы өткен тақырыпты еске
түсіреді. «WORDWOLL» бағдарламасы
арқылы жүзеге асады.
«Көршіңді тексер» әдісі арқылы бірін-бірі
тексереді.
|
Оқушылар қимыл арқылы сабаққа дайындықтарын
көрсетеді.

|
ҚБ: Керемет
жауап!

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау жүзеге
асады
Дескриптор:1б
-кестені
сәйкестендіреді.
|
домбыра макеті
слайд
|
Сабақтың ортасы (35 мин)
|
«Миға шабуыл»
әдісі
-
Қазақ халқының қандай
салт-дәстүрлерін білесіңдер?
-
Салт-дәстүрлерге
байланысты не ұйымдастырылады?
-
Сендер қандай тойларда
болдыңдар?
-
Суретте кім бейнеленген
деп ойлайсыңдар?
Жаңа сөздермен
жұмыс:
«Аудармасын тап»
әдісі.Жаңа сөздерді оқып,дұрыс
орналастыр.
Leaningapps платформасында
https://learningapps.org/display?v=p5b8khnj523
Сәби -
младенец
Қарт – старец,
старик
Той – праздник,
свадьба
Жеңге –
сноха
Ұран – клич,
девиз
Кемпір –
старуха
Етегін -
подол
Сабылдыртам -
измучить
-
тапсырма. Тыңдалым кезеңі.
DI-ID /Жасанды интеллект/ платформасы арқылы тыңдалым тапсырмасын
орындайды.
Өлеңді мұқият тыңдап, басты ақпараттарға назар
аударыңыз.
«DI-ID» платформасы арқылы
тыңдалым материалы орындалады.
Тыңдалымнан
кейін
«Негізгі алты сұрақ»
әдісі
«WORDWOLL» бағдарламасы
арқылы жүзеге асады.
Топтық жұмыс.
«Кластер» әдісі
1-топ;Өлеңдегі тірек
сөздерді тауып, негізгі ойын
анықтаңдар.
2-топ; Кестемен
жұмыс
3-топ:Өлеңдегі тірек
сөздерден сөйлем құраңдар.
Әр топ бірін-бірі
бағалайды.
«Жұптасу» әдісі. Тыңдалған мәтіннен алынған тірек
сөздерді қолдана отырып, көршіңмен диалог
құра.
Тірек сөздер: бір тойым, қай күні, ұран сондай, айта
алмаймын, билетпей қайтармаймын, ән салмай, үлгі
етемін
|
Балалар суреттерге
қарап,сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын
болжайды.


Оқушылар жаңа сөздерді
оқып,аудармасын тауып,дұрыс
орналастырады.
Оқушылар Төлеген Айбергеновтің «Бір тойым бар»... өлеңін
тыңдап,ұяшықта ашылған сұрақтарға жауап
береді.
Әр топқа берілген
тапсырмаларды орындайды.
Кластер
толтырады.Кестемен жұмыс жасайды.Тірек сөздерден сөйлем
құрайды.

Берілген тірек сөздерді
қолдана отырып,диалог құрайды.
|
Дескриптор:1б
-сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:2б
-өлеңнің мазмұнын түсінеді.
-сұраққа жауап береді
Дескриптор:3б
-өлеңді оқиды;
-өлеңнен тірек сөздерді
табады;
-негізгі ойды 1 сөз/сөз тіркесімен
көрсетеді;
Бағалау критерийі: тірек сөздер арқылы диалог
құрайды;
Дескриптор: 2б
-тірек сөздерді оқиды;
-тірек сөздерді орынды қолданып,диалог
құрайды.
|
сюжетті сурет
интербелсенді тақта
|