«Бірден беске дейінгі сандар және ұлттық
құндылықтар»

Ұйымдастырылған оқу
қызметі
Тақырыбы: «Бірден беске дейінгі сандар
және ұлттық құндылықтар»
Мақсаты:
4 жастағы (ересек топ) балалардың 1-ден 5-ке
дейінгі сандар туралы білімін бекіту, ұлттық құндылықтармен
байланыстырып, танымдық, қимылдық, шығармашылық, әлеуметтік және
эмоционалдық дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
✅ Танымдық: Балалар 1-ден 5-ке дейінгі сандарды тани
алады, оларды ұлттық бұйымдармен
сәйкестендіреді.
✅ Қимыл-әрекеттік: Балалар ұлттық ойындар арқылы
сандарды үйренеді (асық ойнау, арқан
тарту).
✅ Шығармашылық: Балалар сандарды ою-өрнектерден
құрастырады, бояйды, ұлттық элементтермен
безендіреді.
✅ Әлеуметтік: Балалар бірге ұлттық ойындар ойнап,
бір-біріне көмектесіп, достық қарым-қатынас
қалыптастырады.
✅ Эмоционалдық: Балалар ойын арқылы сандарды үйреніп,
эмоцияларын білдіруді үйренеді.
Қажетті құралдар:
? 1-ден 5-ке дейінгі сандар жазылған ұлттық
ою-өрнек стиліндегі карточкалар.
? Ұлттық ойындарға арналған құралдар (асық, арқан,
тақия).
? Түрлі-түсті қағаз, бояулар, ермексаз (сандарды
безендіруге арналған).
? Ұлттық өрнек үлгілері бар сандарды сәйкестендіру
ойыны.
? Қазақтың дәстүрлі санамақтары мен ұлттық ойын
әндері.
Барысы
1. Шаттық шеңбері (5
мин)
-
Балалар қол ұстасып, санамақ айтып, көңіл-күйін
көтереді:
Бір – шаңырақ,
Екі – кереге,
Үш – уық,
Төрт – киіз,
Бес – бесік, болсын биік!
-
«Біз бүгін сандар әлеміне ұлттық ойындармен
саяхат жасаймыз!» деп қызығушылықтарын
ояту.
2. Кіріспе бөлім (5
мин)
-
Балаларға 1-ден 5-ке дейінгі сандарды көрсетіп,
олардың атауын сұрау.
-
Қазақтың ұлттық бұйымдары арқылы сандарды
үйрету:
-
1 – киіз үй
-
2 – қос домбыра
-
3 – үш қанатты киіз
үй
-
4 – төрт түлік
мал
-
5 – бесік
-
Балалардан «Қандай сандарды білесің?» деп
сұрау.
3. Негізгі бөлім (15
мин)
? Тәжірибе ойыны: «Сандарды
тап»
-
Балаларға ұлттық бұйымдар (домбыра, киіз үй,
тақия, бесік) көрсетіліп, оларды санап, сәйкес сан карточкасын
көрсету сұралады.
-
«Киіз үй нешеу? (1)», «Бесік қанша?» (1) деп
сұрау.
? Шығармашылық жұмыс: «Сандарды
безендірейік»
-
Балалар қағазға сандарды саусақ бояумен
бояйды.
-
Ермексазбен сандардың пішінін
жасау.
-
Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін сандармен
біріктіру.
? Қимылды ойын: «Асықпен
санайық»
-
Балалар асықтарды санап, әр санға сәйкес асықты
қояды.
-
«Үш асық таста!» немесе «Бес асықты жина!» деп
тапсырма беру.
? Музыкалық сергіту: «Сандар
әні»
? Әлеуметтік ойын: «Қонаққа бес
тағам»
-
Балалар 5 түрлі ұлттық тағамды (бауырсақ, құрт,
қымыз, жент, қазы) қонаққа ұсыну арқылы сандарды
бекітеді.
4. Қорытынды бөлім (5
мин)
-
Балаларға «Қандай сандарды білдік?» деп
сұрау.
-
Ойын барысында қандай қызықты сәттер болғанын
сұрау.
-
Барлық балаларды мадақтау, ұлттық өрнегі бар
жапсырмалар беру.
Рефлексия:
? Балалар 1-ден 5-ке дейінгі сандарды дұрыс атай
алды ма?
? Ұлттық бұйымдарды сандармен сәйкестендірді
ме?
? Топтық жұмысқа қызығушылық танытты
ма?
Қорытынды:
Бұл ұйымдастырылған оқу қызметі балаларға сандар
туралы білім беріп, олардың ұлттық мәдениетке деген қызығушылығын
арттырады. Сонымен қатар, балалардың когнитивті, қимылдық,
шығармашылық және әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын
дамытады. ???