Материалдар / Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ өткізуде топтық және бірлескен жұмысты ұйымдастырып, топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасау арқылы оқыту тәсілінің оқушылардың білім сапасының артуына ықпал етуін және тиімділігін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
750
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаңаөзен қаласы №19 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Г.А.Янгибаеваның «Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі» тақырыбы бойынша өткізетін коучинг жоспары

19.11. 2013 ж


Сабақ тақырыбы :

Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі

Жалпы мақсат :

Сабақ өткізуде топтық және бірлескен жұмысты ұйымдастырып, топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасау арқылы оқыту тәсілінің оқушылардың білім сапасының артуына ықпал етуін және тиімділігін анықтау.

Тренингтер мен ойын түрлерін , тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесіп жұмыс істеуі.

Тапсырманы орындауда әр тыңдаушының ойларын білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету.

Сілтеме :

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 109-114 бет.

Үлестірмелі нұсқаулық

Оқу нәтижесі :

Инновациялық стратегиялармен және әдістермен танысу арқылы оқыту мен оқудағы жаңа көзқарастарды түсінуі ; Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы.

Түйінді идеялар :

Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру ; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау ;Мұғалімдердің нәтижелі іс –әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыт беру.

Сабақта қолданылатын

материалдар:

А-4 парақтары , стикер, интербелсенді тақта , флипчарт, маркер , қалам, бағалау парақтары

Оқыту әдістері :



1.Диалог 2.Жеке жұмыс 3.Топтық жұмыс.

АКТ . Сыни тұрғыдан ойлау.


Дерек көздері :


Әдеби материалдар, газет –журналдар, портал материалдары .

Тапсырмалар :





А4 парағымен берілген тапсырмаларды орындау, сөзжұмбақ, топтық тапсырма және постер қорғау, эссе жазу, формативті бағалау, рефлексия.








Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс –әрекеті

Коучтың іс - әрекеті

Мұғалімдердің іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі 5 мин.

Сабақты ұйымдастыру кезеңінде мұғалімдерге жағымды ахуал туғызу үшін, ынтымақтастық атмосферасын құрып, тренинг өткіземін.


Шағын топқа бөлу. 3 мин.

Мұғалімдер топқа бөлінеді.

Топтық тапсырма 12 мин.

Топта бірлесе отырып, берілген тақырып бойынша түсіндірмесін флипчартқа жазады және қорғайды.

Бейне баян 7мин.

Бейне баян көрсетіп, сол бойынша мұғалімдер талдау жүргізеді. Мынадай сұрақтарға жауаптар аламын: Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар? Бейне баянды көру арқылы нені білдік? Бейне баян мазмұнын талдау арқылы мұғалімдер сабақтың тақырыбын ашады.

Сергіту сәтін өткізу. 3 мин.




Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып, сергіту сәтін жасайды


Эссе жазу 10 мин.





Рефлексия 5 мин.

Екі жұлдыз, бір тілек.

Мұғалімдер бір-бірінің жұмыстарын бағалайды,тілектерін айтады.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!