Жаратылыстану-математика пәндері бірлестігінің отырысының хаттамасы
Хаттама №3
02.11.2023
Барлығы: 7
Қатысқаны: 7
Қатыспағаны:0
Қаралатын мәселелер
2. География, химия, биология, физика, математика пәндері бойынша олимпиадаға дайындық жұмыстары
3. Онлайн олимпиадалар тізімі
4. «Сабақ беру үдерісіндегі кері байланыстың маңыздылығы және ерекшелігі»
1-мәселе бойынша математика, информатика, физика, география, химия, биология пәндерінің мұғалімдері тоқсандық қорытындыларын айтып өтті. Пән мұғалімдері 1 тоқсандағы білім сапасына мониториг жасап, ұсынды.
2-мәселе бойынша география, химия, биология, физика, математика пәндері бойынша олимпиадаға дайындық жұмыстары талданды. Аталған пән мұғалімдері дайындық жұргізу әдістері мен уақыттарын айтып өтті. Жаратылыстану, математика, информатика пәндерінен 5-6 сынып оқушылары дайындық жүргізуде екендігі айтылды. Жыл сайынғы өтетін аудандық олимпиадаға математика пәнінен 6-сыныптан Төлеген Інжу қатысты. Мектепшілік «Алтын сақа» олимпиадасынан 1-орын алған Төлеген Іңкәр, Айбол Бек аудандық олимпиадада бақ сынады. «Айқанат» олимпиадасынан 3 оқушы ауданға жолдама алды. «Кенгуру-математика» интелектуалды байқауына оқушылар қатысып жүлделі орындарға ие болды. Пән мұғалімдері Мұрат Б, Қалиақбарова Н.Т.
3 мәселе бойынша бірлестік жетекшісі Қалиақбарова Н.Т. онлайн олимпиадалар тізімін айтып өтті. Ұстаздарға интелектуалды сайыс, олимпиадаларға белсенді түрде қатысып, білім сапасын арттыруға ұсыныс жасалды.
4 мәселе бойынша математика пәні мұғалімі Қалиақбарова Н.Т. «Сабақ беру үдерісіндегі кері байланыстың маңыздылығы және ерекшелігі» тақырыбында баяндама оқыды.
Сабақтағы кері байланыс. 3 түрі бар.
Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы кері байланыс жайлы, оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру.
1)Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс Көңіл – күйдің алуандығын білдіретін әртүрлі суреттер, түрлі — түсті карточкалар, бет әлпетті бейнелейтін карточкалар (смайликтер), көңіл — күйді бояу түстерімен анықтау. («Ауа райы», «Бағдаршам»т. с. )
Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс сұрақтары да сабақта өз тиімділігін көрсетеді .
Оқушылардан топтық кері байланыс алуға да болады екен. Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік.
Топтық кері байланыс сұрақтары:
1. Жұмыс барысында топтағы қарым — қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?
жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті
жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды
біздің қарым — қатынасымыз тапсырманы нақты
орындауға мүмкіндік бермеді, топтағы қарым — қатынасымыз тапсырма орындаған сайын нашарлап кетті.
2. Топтағы қарым — қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?
ақпарат алмасуда
өзара қарым-қатынаста
өзара түсіністікте
осы дәрежелердің бәрінде іске асты.
Шешім:
1. Мұғалімдер мен оқушылардың олимпиадаларға қатысуы қадағалансын.
2. Сабақ беру үдерісінде кері байланыс жасау тәсілдері нығайтылсын.
3. Пән бойынша сапаны көтеруге жұмыс жасалсын.
Бірлестік жетекшісі: Қалиақбарова Н.Т.
Хатшы: Мұрат Б.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірлестік отырысының №3 хаттамасы
Бірлестік отырысының №3 хаттамасы
Жаратылыстану-математика пәндері бірлестігінің отырысының хаттамасы
Хаттама №3
02.11.2023
Барлығы: 7
Қатысқаны: 7
Қатыспағаны:0
Қаралатын мәселелер
2. География, химия, биология, физика, математика пәндері бойынша олимпиадаға дайындық жұмыстары
3. Онлайн олимпиадалар тізімі
4. «Сабақ беру үдерісіндегі кері байланыстың маңыздылығы және ерекшелігі»
1-мәселе бойынша математика, информатика, физика, география, химия, биология пәндерінің мұғалімдері тоқсандық қорытындыларын айтып өтті. Пән мұғалімдері 1 тоқсандағы білім сапасына мониториг жасап, ұсынды.
2-мәселе бойынша география, химия, биология, физика, математика пәндері бойынша олимпиадаға дайындық жұмыстары талданды. Аталған пән мұғалімдері дайындық жұргізу әдістері мен уақыттарын айтып өтті. Жаратылыстану, математика, информатика пәндерінен 5-6 сынып оқушылары дайындық жүргізуде екендігі айтылды. Жыл сайынғы өтетін аудандық олимпиадаға математика пәнінен 6-сыныптан Төлеген Інжу қатысты. Мектепшілік «Алтын сақа» олимпиадасынан 1-орын алған Төлеген Іңкәр, Айбол Бек аудандық олимпиадада бақ сынады. «Айқанат» олимпиадасынан 3 оқушы ауданға жолдама алды. «Кенгуру-математика» интелектуалды байқауына оқушылар қатысып жүлделі орындарға ие болды. Пән мұғалімдері Мұрат Б, Қалиақбарова Н.Т.
3 мәселе бойынша бірлестік жетекшісі Қалиақбарова Н.Т. онлайн олимпиадалар тізімін айтып өтті. Ұстаздарға интелектуалды сайыс, олимпиадаларға белсенді түрде қатысып, білім сапасын арттыруға ұсыныс жасалды.
4 мәселе бойынша математика пәні мұғалімі Қалиақбарова Н.Т. «Сабақ беру үдерісіндегі кері байланыстың маңыздылығы және ерекшелігі» тақырыбында баяндама оқыды.
Сабақтағы кері байланыс. 3 түрі бар.
Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы кері байланыс жайлы, оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру.
1)Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс Көңіл – күйдің алуандығын білдіретін әртүрлі суреттер, түрлі — түсті карточкалар, бет әлпетті бейнелейтін карточкалар (смайликтер), көңіл — күйді бояу түстерімен анықтау. («Ауа райы», «Бағдаршам»т. с. )
Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс сұрақтары да сабақта өз тиімділігін көрсетеді .
Оқушылардан топтық кері байланыс алуға да болады екен. Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік.
Топтық кері байланыс сұрақтары:
1. Жұмыс барысында топтағы қарым — қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?
жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті
жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды
біздің қарым — қатынасымыз тапсырманы нақты
орындауға мүмкіндік бермеді, топтағы қарым — қатынасымыз тапсырма орындаған сайын нашарлап кетті.
2. Топтағы қарым — қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?
ақпарат алмасуда
өзара қарым-қатынаста
өзара түсіністікте
осы дәрежелердің бәрінде іске асты.
Шешім:
1. Мұғалімдер мен оқушылардың олимпиадаларға қатысуы қадағалансын.
2. Сабақ беру үдерісінде кері байланыс жасау тәсілдері нығайтылсын.
3. Пән бойынша сапаны көтеруге жұмыс жасалсын.
Бірлестік жетекшісі: Қалиақбарова Н.Т.
Хатшы: Мұрат Б.
шағым қалдыра аласыз













