Жаратылыстану-математика
пәндері бірлестігінің отырысының хаттамасы
Хаттама
№3
02.11.2023
Барлығы:
7
Қатысқаны:
7
Қатыспағаны:0
Қаралатын
мәселелер
1. 1-ші тоқсан
қорытындысы
2. География, химия, биология,
физика, математика пәндері бойынша олимпиадаға дайындық
жұмыстары
3. Онлайн олимпиадалар
тізімі
4. «Сабақ беру үдерісіндегі
кері байланыстың маңыздылығы және
ерекшелігі»
1-мәселе бойынша математика,
информатика, физика, география, химия, биология пәндерінің
мұғалімдері тоқсандық қорытындыларын айтып өтті. Пән мұғалімдері 1
тоқсандағы білім сапасына мониториг жасап,
ұсынды.
2-мәселе бойынша география,
химия, биология, физика, математика пәндері бойынша олимпиадаға
дайындық жұмыстары талданды. Аталған пән мұғалімдері дайындық
жұргізу әдістері мен уақыттарын айтып өтті. Жаратылыстану,
математика, информатика пәндерінен 5-6 сынып оқушылары дайындық
жүргізуде екендігі айтылды. Жыл сайынғы өтетін аудандық олимпиадаға
математика пәнінен 6-сыныптан Төлеген Інжу қатысты. Мектепшілік
«Алтын сақа» олимпиадасынан 1-орын алған Төлеген Іңкәр, Айбол Бек
аудандық олимпиадада бақ сынады. «Айқанат» олимпиадасынан 3 оқушы
ауданға жолдама алды. «Кенгуру-математика» интелектуалды байқауына
оқушылар қатысып жүлделі орындарға ие болды. Пән мұғалімдері Мұрат
Б, Қалиақбарова Н.Т.
3 мәселе бойынша бірлестік
жетекшісі Қалиақбарова Н.Т. онлайн олимпиадалар тізімін айтып өтті.
Ұстаздарға интелектуалды сайыс, олимпиадаларға белсенді түрде
қатысып, білім сапасын арттыруға ұсыныс
жасалды.
4 мәселе бойынша математика
пәні мұғалімі Қалиақбарова Н.Т. «Сабақ беру үдерісіндегі кері
байланыстың маңыздылығы және ерекшелігі» тақырыбында баяндама
оқыды.
Сабақтағы кері байланыс. 3 түрі
бар.
Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы кері байланыс жайлы,
оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер
беру.
1)Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған
кері байланыс Көңіл – күйдің алуандығын білдіретін әртүрлі
суреттер, түрлі — түсті карточкалар, бет әлпетті бейнелейтін
карточкалар (смайликтер), көңіл — күйді бояу түстерімен
анықтау. («Ауа райы»,
«Бағдаршам»т. с. )
Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс сұрақтары да
сабақта өз тиімділігін көрсетеді
.
Оқушылардан
топтық кері байланыс алуға да болады екен. Осы сұрақтарды оқып
талқылап көрейік.
Топтық кері
байланыс сұрақтары:
1. Жұмыс
барысында топтағы қарым — қатынас тапсырманың орындалуына қалай
әсер етті?
жұмыстың
тиімділігін одан әрі арттыруға
көмектесті
жұмыстың
жақсы жүруіне кедергі болды
біздің қарым
— қатынасымыз тапсырманы нақты
орындауға
мүмкіндік бермеді, топтағы қарым — қатынасымыз тапсырма орындаған
сайын нашарлап кетті.
2. Топтағы
қарым — қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске
асты?
ақпарат
алмасуда
өзара
қарым-қатынаста
өзара
түсіністікте
осы
дәрежелердің бәрінде іске асты.
Шешім:
1. Мұғалімдер мен оқушылардың
олимпиадаларға қатысуы қадағалансын.
2. Сабақ беру үдерісінде кері
байланыс жасау тәсілдері нығайтылсын.
3. Пән бойынша сапаны көтеруге
жұмыс жасалсын.
Бірлестік жетекшісі:
Қалиақбарова Н.Т.
Хатшы: Мұрат
Б.