3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 9 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программалар жасау; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программалар жасайды |
|||
|
Заң мен тәртіп құндылығы |
• Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу. • Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау қажеттілігін түсіну • Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. «Арқаға массаж жасау» Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж жасайды 3.Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі бойынша топқа бөлнеді. 4. « Қара кесегі» арқылы үй тапсырмасын қайталау мақсатында қар кесегі ойынын ойнай отырып, бір-біріне сұрақтар қояды. Мысалы: |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне деген сыйластықтарын білдіреді 3. Топқа бөлу Мозайка әдісі бойынша 4. қар кесегі ойыны бойынша үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: Ойын арқылы бір-біріне сұра ққояды. Сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс 1 тапсырма «Постер» әдісі бойынша Топ болып берілген тапсырманы орындайды 1 топ: Массив деген не? 2 топ: Массив қалай жарияланады? Массив қалай формат талады? 3 топ: Массив қандай деректер типінен тұруы мүмкін? Жұптық жұмыс 2 тапсырма «Көршіңмен талқыла!» әдісі арқылы жұппен бірге операция орындайды
Жеке жұмыс. 3-тапсырма «Түйінді сәттер» әдісі
Сергіту сәті: «Батискаф» (Су астын байқайтын құралдармен жабдықталған, өз бетімен қозғалу қасиеті бар терең су камерасы.) Екі топ бір-біріне кезекпен сөздер жасырады. Топтың бір оқушысы қимылмен өз тобына жасырылған сөзді жеткізу керек. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Қызықты ақпарат бойынша түсінік береді
Сабақты бекіту: 4- тапсырма «Wordwall» платформасында сұраққа жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Массив деген не екенін айтады - Массив қалай жарияланатынын біледі 2 балл Дескриптор: -Array мекемесінле бірнеше операцияны орындайды 2 балл Дескриптор: Сыныптастарымен программалауда массивтерді қалай пайдалануға болатынын талқылайды 2 балл Дескриптор: Қызықты ақпарат бойынша түсінік береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақша, маркер, стикер Компьютер, дәптер, оқулық оқулық https://wordwall.net/resource/28177438 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс: «СМС»
10 балдық жүйе бойынша бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
& 16-17оқу, 86-91беттер |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару
Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару
3 тоқсан 18 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 9 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программалар жасау; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программалар жасайды |
|||
|
Заң мен тәртіп құндылығы |
• Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу. • Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау қажеттілігін түсіну • Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. «Арқаға массаж жасау» Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж жасайды 3.Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі бойынша топқа бөлнеді. 4. « Қара кесегі» арқылы үй тапсырмасын қайталау мақсатында қар кесегі ойынын ойнай отырып, бір-біріне сұрақтар қояды. Мысалы: |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне деген сыйластықтарын білдіреді 3. Топқа бөлу Мозайка әдісі бойынша 4. қар кесегі ойыны бойынша үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: Ойын арқылы бір-біріне сұра ққояды. Сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс 1 тапсырма «Постер» әдісі бойынша Топ болып берілген тапсырманы орындайды 1 топ: Массив деген не? 2 топ: Массив қалай жарияланады? Массив қалай формат талады? 3 топ: Массив қандай деректер типінен тұруы мүмкін? Жұптық жұмыс 2 тапсырма «Көршіңмен талқыла!» әдісі арқылы жұппен бірге операция орындайды
Жеке жұмыс. 3-тапсырма «Түйінді сәттер» әдісі
Сергіту сәті: «Батискаф» (Су астын байқайтын құралдармен жабдықталған, өз бетімен қозғалу қасиеті бар терең су камерасы.) Екі топ бір-біріне кезекпен сөздер жасырады. Топтың бір оқушысы қимылмен өз тобына жасырылған сөзді жеткізу керек. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Қызықты ақпарат бойынша түсінік береді
Сабақты бекіту: 4- тапсырма «Wordwall» платформасында сұраққа жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Массив деген не екенін айтады - Массив қалай жарияланатынын біледі 2 балл Дескриптор: -Array мекемесінле бірнеше операцияны орындайды 2 балл Дескриптор: Сыныптастарымен программалауда массивтерді қалай пайдалануға болатынын талқылайды 2 балл Дескриптор: Қызықты ақпарат бойынша түсінік береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақша, маркер, стикер Компьютер, дәптер, оқулық оқулық https://wordwall.net/resource/28177438 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс: «СМС»
10 балдық жүйе бойынша бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
& 16-17оқу, 86-91беттер |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз

























