Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Біртүрлі мамандықтар 8-сынып Қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар Тексерілді Акжолова А.А ДОІЖО
Бөлім: 5 |
Мәңгілік ел -мұратым |
Педагогтің аты-жөні: |
Бактыбаева Д.А |
Күні: |
|
Сыныбы:8 «а» 8 «ә» 8 «б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Біртүрлі мамандықтар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.1.1 тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру; 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстырады; сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ой қозғау сұрақтарын қойылады 1.Бүртүрлі мамандықтар дегенді қалай түсінесіңдер?
Жылқы стоматологы Стоматологтың кабинетіне
жылқының келуін елестетіп көріңізші. Күлкілі болып көрінгенімен,
аттың тісін емдейтін дәрігерлер де бар екен. Бұл мамандар
атқораларды аралап, жылқы тістерінің сау болуын қадағалайды. Адамды
емдеген сияқты ол да жылқылардың тісін тазалайды, құрттаған
тістерін жұлады. Бұл кәсіпті меңгеру үшін
ветеринарлық-стоматологиялық дайындықтан өту
қажет. |
І Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу «Жылы лебіз» әдісі Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер .
Жалдамалы
туысқан
Қыртыс (әжім?) түзеуші (Разглаживатель
морщин) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. ҚБ: «Комментарий» әдісі арқылы бағаланады. |
Ойнет жаңалықтар
сайты: https://oinet.kz/e/action/ShowInfo.php?classid=46&id=13466 |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин.
|
Тор көздерді толықтырады Керекті сөздер: Манекен адамдар, құрт жинаушы, спичрайтер,веб-мастер, суперайтер,әңгімелесуші мамандығы, логистик.бренд менеджер. |
Кестедегі мәліметтерді толтыру Wordwall платформасын қолданып,кестені толтырады.
|
Дескриптор: – тұтас емес мәтінді толықтырады; -ақпараты дәлелдейді; -Дұрыс сәйкестендіреді; |
https://www.youtube.com/watch?v=yQmQC2crE9Q Сөздік қор мен сөздік құрам |
||||||||||||||||
PISA тапсырмалары |
Логикалық жұмбақтарды шешу 1-жұмбақ Ертеде бір маркетолог Таяу Шығыстағы жарнама компаниясын сәтсіздікке ұшыратады. Көрнекі суретте бәрі дұрыс болатын. Бірақ компания банкрот болды. Неге? Жоғарыдағы суретке қарап, жұмбақты шешіңіз. 2-жұмбақ Шалғайда жатқан ауылға қонаққа барған бір кісі шашын қысқартпақ болады. Ауылда екі ғана шаштараз бар екен. Шығыс жақтағысына барғанында іші біраз ескірген, еденінде шаштар шашылып жатты. Ал шаштараздың шашы қисық-қыңыр, жаман алынған болатын. Батыс жағындағы шаштаразға барғанында іші тап-таза, жаңа және шашатараздың шашы өте жақсы алынған болатын. Ойлана келіп әлгі кісі бірінші көрген шығыстағы шаштаразға барып шашын қысқартады. Мұның себебі не? |
Шешуі: Таяу Шығыстың халқы оңнан солға қарай оқиды. Маркетологтың қатесі сол — адамдар сусынды кері әсер етеді деп ойлап қалған еді
Шешуі: Ауылда екі ғана шаштараз бар болғанына қарағанда шашы жақсы алынған батыстағы шаштараздың шашын шығыстағы шаштараз алған болуы тиіс. Сондықтан әлгі кісі шашын шығыстағы шаштаразға алдырды |
|
|
||||||||||||||||
Жеке жұмыс |
Падлет тақтасында жасатады. Суреттке қарап, өзіңе ұнаған бір мамандықты таңдап, сол мамандық жайлы 5-6 сөйлем құра. |
|
Дескриптор: -Өз көзқарасын жазады; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері https://padlet.com/baktybaevad8/8-1sbzmhnbj4q348ni |
||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды: Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
«ПОПС формуласы» бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды: Менің ойымша ... Себебі, мен оны мен былай түсіндіремін ... Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім ... Үй тапсырмасы: 58 -бет. А тапсырмасы |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||||||||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||
-«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |