|
Сабақ : Информатика |
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің «Абай атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||
|
Күні: 01/03/2017ж |
Мұғалім есімі: Тулебаева Назым Абайовна |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:( оқу мақсаттары ) |
Оқушыларобьектілерді енгізуді,анимация және мультимедианы пайдаланып процедура жаза білу |
||||||||||||
|
Сабақ соңында қол жеткізетін оқу мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: VB бағдаламасында график салу әдістерін біледі, компьютерде қарапайым бағдарлама жасайды . |
||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: VB бағдарламасында терезе элементтерін ажыратады, қолданады, бағдарламаға өзгеріс енгізеді. |
|||||||||||||
|
кейбір оқушылар: VB бағдарламасын қолдануда өз жобаларын немесе суретке қарап бағдарлама жазады, көшбасшы бола алады. Талдайды. |
|||||||||||||
|
Түйінді идеялары: оқушылар өздері дайындаған сұрақтарға жауап бере отырып , электронды тапсырма орындап, компьютермен нәтижелірін дәлелдей біледі. |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар... істей алады? VB бағдарламасында оқушылар тәжірибелік тапсырмаларды орындай алады, сұрақтарға жауап бере алады. |
||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||
|
Visual basic ,Form, picture box, object, pset, line, color, toolbox, width, height |
|||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: әдістердің ағылшынша жазылуы, оқылуы |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Vbбағдарламасында графика, анимация, мультимедиа айырмашылығы |
|||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласызба? Сіз неліктен осы бағдарламада пайдалы екенін не пайдасыз екенін айта аласызба ? |
|||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Анимация, Графика , мультимедиаға сөздеріне қатысты бұдан бұрын не білетін едік? Жауап : Paint редакторында сурет салдық, дыбыс жазу,ойнату тәсілдерін үйрендік. Слайд жасауды анимация қоюды, видеоклиптер қосуды білдік .паскальда программа құруда графиканы пайдаландық. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт 45 минут |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Басталуы 11минут |
«Сәлемдесу » мұғалім сөзі, ынтымақтастық атмосферасын, топ ережесін еске түсіру, қалыптастыру.оқушыларды түгендеу, /2 мин/ Бағалау критерилерін таныстыру \1 мин\ Топқа бөлу: оқушыларды VB әдістері арқылы топқа бөлу, топ жетекшісін тағайындау. Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату. Оқушылардан , 2017жылғы президент жолдауын сұрап, еске түсіру. Тапсырма 1. « Мен саған – сен маған» стратегиясы \7 мин\ Оқушылар жұмыс жасау қабырғасына өздері үйден дайындаған сұрақтарын іліп, қарсылас топтан сұрақ алып жауап береді. |
Оқулық, Стикер, тақта проектор, компьютер |
|||||||||||
|
Ортасы 25минут |
Тапсырма 2. «Түрткі сұрақтар» оқушылар электронды оқулықтан сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауабын компьютер айтып отырады. Сыныптық жұмыс Тапсырма 3. «кім жылдам » әр топтан бір оқушы шығып тақтаға бағдарлама жазады.Шеңбер және төртбұрыш салып көрсетеді. Сергітусәті: ойын түрінде Тапсырма 4. «ой толғаныс» деңгейлік тапсырма. «С»Деңгей бағдарламасы графикпен бірге кейбір өзгеріс енгізу ұсынылады. Сары түсті таратпа ресурс парағы беріледі «В» Деңгей кейбірі бағдарламасы берілген,ал екінші түрлері график берілген. Мұнда сурет ,график түрде берілгендер бағдарлама жазады. Жасыл түсті таратпа ресурс парағы беріледі. «А » Деңгей тек сурет түрінде ғана ұсынылады бағдарламасын озі құрастырып жазады. Қызыл түсті ресурс парағы беріледі. |
компьютер, электронды оқулық тапсырмасы, тақта проектор «Кір жаятын жіп» |
|||||||||||
|
Аяқталуы 9 мин |
Тапсырма 5. «кір жаятын жіп» топтық жұмыс. Сөздіктерді орнына орналастырады 3минуттық «Эссе жазу» кері байланыс
Үйге тапсырма : П 23 оқу, 3d blender,3сұрақ әзірлеу. Бағалау критерийін жинап, жиынтық бағалау |
Кесте Тақта Слайд Бағалау парағы . |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Жұпта, топта жұмыс барысында оқушыларға әр –түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беру. Бұл саралау оқушылардың қажеттілігіне қарай бағытталған. |
Бағалау –оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топ, жұп арасында жұмысты тыңдау, жазба жұмыстарын көру арқылы, жекелеген оқушылардың білімін бағалау. Компьютердегі бейімділігі туа біткен дарындылық пен жүре пайда болған дарындылығын байқау |
Пән аралық байланыс: ағылшын, сызу, геометрия, орыс тілі, еңбек Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: топта ереже сақтау , компьютерде қауіпсіздік журналын жазу. Құндылықтармен байланыс: Жоғары программалауды білу,компьютерлік сауаттылық, заман талабына бейімделу. |
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе ?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен енгіздім?т.б |
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды(Оқытуды да , оқуды да ескеру)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінінен не білдім? 1. 2. |
|||||||||||||
Топ жетекшісі:
|
|
1 тапсырма |
2тапсырма |
3тапсырма |
4 тапсырма |
5тапсырма |
Суммативті бағасы |
|
Бағалаудың табыс критерийі |
жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл |
Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл |
«Кім жылдам » Топтар бағаланады Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді Бағдарлама шықса 5балл |
Компьютерде жұмыс А-15 балл жартылай 10балл В-10 балл жартылай 7балл С-5 балл жартылай 3балл |
Сөздікпен жұмыс 1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл |
29-32 бал «бес» 23-28бал «төрт» 19-23 бал «үш» |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 тапсырма |
2тапсырма |
3тапсырма |
4 тапсырма |
5тапсырма |
Суммативті бағасы |
|
Бағалаудың табыс критерийі |
жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл |
Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл |
«Кім жылдам » Топтар бағаланады Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді Бағдарлама шықса 5балл |
Компьютерде жұмыс А-15 балл жартылай 10балл В-10 балл жартылай 7балл С-5 балл жартылай 3балл |
Сөздікпен жұмыс 1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл |
29-32 бал «бес» 23-28бал «төрт» 19-23 бал «үш» |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс парағы
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
|
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
Сабаққа талдау
-
Сабақтың тақырыбы: «Bisual basic –те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа»
-
Сабақтың мақсаты: 1.1 Оқушылар обьектілерді енгізуді,анимация және мультимедианы пайдаланып процедура туралы білу.
-
Оқушылар visual basic бағдарламасын қолданады.
-
-
Сабақта алға қойған мақсатыма жету үшін ІІІ базалық деңгейлік курста алған білім негізінде өз сабақтарымда жеті модульдің үш –төрт түрін кірістіре отырып жоспар құрдым. Оқушыларды топқа бөлуде гүл ішіне жасырылған сабаққа қатысты терминдермен бөлу өте тиімді болды. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіруде «Мен саған – сен маған » стратегиясы арқылы оқушылар өздері үйден дайындап келген сұрақтарына жауап бере отырып ,сабаққа дайындалу дағдылары қалыптасқанын көрсетті. Топта бағалауда топ жетекшілері сабақтың әр кезеңін формативті бағалай отырып сабақ соңында суммативті бағасын әділ қоя білді. Бағалау дегеніміз жақын отыру дегендей өзіне жақын сыныптастарын бағалауда нақты нәтиже көрсете білген топ жетекшілері көшбасшы болды. Сабақтың негізгі бөлімінде деңгейлік тапсырмаларды да оқушылар өз деңгейлерінде, кейбір орта деңгейдегі оқушылар жоғары деңгейді орындай алды. Сондай- ақ сабақ мақсатына жету үшін «Кім жылдам» электронды сұрақтар, экранда жылдам бағдарлама құру және Сабақты бекітуде «кір жаятын жіп » тәсілі қолданып оқушылар үш тілде қолданылған терминді жылдам орындап көрсете алды. Сабақ соңында оқушылар тест және 3 минуттық эссе жазды «Маған сабақ ұнады», «сабақта қиындық туғызған үш нәрсе», «Мұғалімге рахмет айтудың екі себебі» . Сабаққа кері байланыста, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты , яғни сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы білдірді.
-
Сабақ мақсатына жеттім. Ынтымақтастық атмосферасы сәтті болып, оқушы мен мұғалім арасында диалог өте тиімді болды. Жоспарланған уақытты ұстандым. Жоспардан ауытқушылық болған жоқ.
Информатика пәні мұғалімі: Тулебаева Н.А
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа
Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа
|
Сабақ : Информатика |
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің «Абай атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||
|
Күні: 01/03/2017ж |
Мұғалім есімі: Тулебаева Назым Абайовна |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:( оқу мақсаттары ) |
Оқушыларобьектілерді енгізуді,анимация және мультимедианы пайдаланып процедура жаза білу |
||||||||||||
|
Сабақ соңында қол жеткізетін оқу мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: VB бағдаламасында график салу әдістерін біледі, компьютерде қарапайым бағдарлама жасайды . |
||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: VB бағдарламасында терезе элементтерін ажыратады, қолданады, бағдарламаға өзгеріс енгізеді. |
|||||||||||||
|
кейбір оқушылар: VB бағдарламасын қолдануда өз жобаларын немесе суретке қарап бағдарлама жазады, көшбасшы бола алады. Талдайды. |
|||||||||||||
|
Түйінді идеялары: оқушылар өздері дайындаған сұрақтарға жауап бере отырып , электронды тапсырма орындап, компьютермен нәтижелірін дәлелдей біледі. |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар... істей алады? VB бағдарламасында оқушылар тәжірибелік тапсырмаларды орындай алады, сұрақтарға жауап бере алады. |
||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||
|
Visual basic ,Form, picture box, object, pset, line, color, toolbox, width, height |
|||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: әдістердің ағылшынша жазылуы, оқылуы |
|||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Vbбағдарламасында графика, анимация, мультимедиа айырмашылығы |
|||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласызба? Сіз неліктен осы бағдарламада пайдалы екенін не пайдасыз екенін айта аласызба ? |
|||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Анимация, Графика , мультимедиаға сөздеріне қатысты бұдан бұрын не білетін едік? Жауап : Paint редакторында сурет салдық, дыбыс жазу,ойнату тәсілдерін үйрендік. Слайд жасауды анимация қоюды, видеоклиптер қосуды білдік .паскальда программа құруда графиканы пайдаландық. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт 45 минут |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Басталуы 11минут |
«Сәлемдесу » мұғалім сөзі, ынтымақтастық атмосферасын, топ ережесін еске түсіру, қалыптастыру.оқушыларды түгендеу, /2 мин/ Бағалау критерилерін таныстыру \1 мин\ Топқа бөлу: оқушыларды VB әдістері арқылы топқа бөлу, топ жетекшісін тағайындау. Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату. Оқушылардан , 2017жылғы президент жолдауын сұрап, еске түсіру. Тапсырма 1. « Мен саған – сен маған» стратегиясы \7 мин\ Оқушылар жұмыс жасау қабырғасына өздері үйден дайындаған сұрақтарын іліп, қарсылас топтан сұрақ алып жауап береді. |
Оқулық, Стикер, тақта проектор, компьютер |
|||||||||||
|
Ортасы 25минут |
Тапсырма 2. «Түрткі сұрақтар» оқушылар электронды оқулықтан сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауабын компьютер айтып отырады. Сыныптық жұмыс Тапсырма 3. «кім жылдам » әр топтан бір оқушы шығып тақтаға бағдарлама жазады.Шеңбер және төртбұрыш салып көрсетеді. Сергітусәті: ойын түрінде Тапсырма 4. «ой толғаныс» деңгейлік тапсырма. «С»Деңгей бағдарламасы графикпен бірге кейбір өзгеріс енгізу ұсынылады. Сары түсті таратпа ресурс парағы беріледі «В» Деңгей кейбірі бағдарламасы берілген,ал екінші түрлері график берілген. Мұнда сурет ,график түрде берілгендер бағдарлама жазады. Жасыл түсті таратпа ресурс парағы беріледі. «А » Деңгей тек сурет түрінде ғана ұсынылады бағдарламасын озі құрастырып жазады. Қызыл түсті ресурс парағы беріледі. |
компьютер, электронды оқулық тапсырмасы, тақта проектор «Кір жаятын жіп» |
|||||||||||
|
Аяқталуы 9 мин |
Тапсырма 5. «кір жаятын жіп» топтық жұмыс. Сөздіктерді орнына орналастырады 3минуттық «Эссе жазу» кері байланыс
Үйге тапсырма : П 23 оқу, 3d blender,3сұрақ әзірлеу. Бағалау критерийін жинап, жиынтық бағалау |
Кесте Тақта Слайд Бағалау парағы . |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Жұпта, топта жұмыс барысында оқушыларға әр –түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беру. Бұл саралау оқушылардың қажеттілігіне қарай бағытталған. |
Бағалау –оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топ, жұп арасында жұмысты тыңдау, жазба жұмыстарын көру арқылы, жекелеген оқушылардың білімін бағалау. Компьютердегі бейімділігі туа біткен дарындылық пен жүре пайда болған дарындылығын байқау |
Пән аралық байланыс: ағылшын, сызу, геометрия, орыс тілі, еңбек Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: топта ереже сақтау , компьютерде қауіпсіздік журналын жазу. Құндылықтармен байланыс: Жоғары программалауды білу,компьютерлік сауаттылық, заман талабына бейімделу. |
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе ?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен енгіздім?т.б |
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды(Оқытуды да , оқуды да ескеру)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінінен не білдім? 1. 2. |
|||||||||||||
Топ жетекшісі:
|
|
1 тапсырма |
2тапсырма |
3тапсырма |
4 тапсырма |
5тапсырма |
Суммативті бағасы |
|
Бағалаудың табыс критерийі |
жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл |
Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл |
«Кім жылдам » Топтар бағаланады Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді Бағдарлама шықса 5балл |
Компьютерде жұмыс А-15 балл жартылай 10балл В-10 балл жартылай 7балл С-5 балл жартылай 3балл |
Сөздікпен жұмыс 1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл |
29-32 бал «бес» 23-28бал «төрт» 19-23 бал «үш» |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 тапсырма |
2тапсырма |
3тапсырма |
4 тапсырма |
5тапсырма |
Суммативті бағасы |
|
Бағалаудың табыс критерийі |
жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл |
Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл |
«Кім жылдам » Топтар бағаланады Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді Бағдарлама шықса 5балл |
Компьютерде жұмыс А-15 балл жартылай 10балл В-10 балл жартылай 7балл С-5 балл жартылай 3балл |
Сөздікпен жұмыс 1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл |
29-32 бал «бес» 23-28бал «төрт» 19-23 бал «үш» |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс парағы
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
|
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
|
Кері байланыс |
|
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
Сабаққа талдау
-
Сабақтың тақырыбы: «Bisual basic –те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа»
-
Сабақтың мақсаты: 1.1 Оқушылар обьектілерді енгізуді,анимация және мультимедианы пайдаланып процедура туралы білу.
-
Оқушылар visual basic бағдарламасын қолданады.
-
-
Сабақта алға қойған мақсатыма жету үшін ІІІ базалық деңгейлік курста алған білім негізінде өз сабақтарымда жеті модульдің үш –төрт түрін кірістіре отырып жоспар құрдым. Оқушыларды топқа бөлуде гүл ішіне жасырылған сабаққа қатысты терминдермен бөлу өте тиімді болды. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіруде «Мен саған – сен маған » стратегиясы арқылы оқушылар өздері үйден дайындап келген сұрақтарына жауап бере отырып ,сабаққа дайындалу дағдылары қалыптасқанын көрсетті. Топта бағалауда топ жетекшілері сабақтың әр кезеңін формативті бағалай отырып сабақ соңында суммативті бағасын әділ қоя білді. Бағалау дегеніміз жақын отыру дегендей өзіне жақын сыныптастарын бағалауда нақты нәтиже көрсете білген топ жетекшілері көшбасшы болды. Сабақтың негізгі бөлімінде деңгейлік тапсырмаларды да оқушылар өз деңгейлерінде, кейбір орта деңгейдегі оқушылар жоғары деңгейді орындай алды. Сондай- ақ сабақ мақсатына жету үшін «Кім жылдам» электронды сұрақтар, экранда жылдам бағдарлама құру және Сабақты бекітуде «кір жаятын жіп » тәсілі қолданып оқушылар үш тілде қолданылған терминді жылдам орындап көрсете алды. Сабақ соңында оқушылар тест және 3 минуттық эссе жазды «Маған сабақ ұнады», «сабақта қиындық туғызған үш нәрсе», «Мұғалімге рахмет айтудың екі себебі» . Сабаққа кері байланыста, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты , яғни сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы білдірді.
-
Сабақ мақсатына жеттім. Ынтымақтастық атмосферасы сәтті болып, оқушы мен мұғалім арасында диалог өте тиімді болды. Жоспарланған уақытты ұстандым. Жоспардан ауытқушылық болған жоқ.
Информатика пәні мұғалімі: Тулебаева Н.А
шағым қалдыра аласыз













