№ 53 «Мерей» балабақшасы МКҚК
«Келісілді» «Бекітемін»
№ 53 «Мерей» б\б әдіскері № 53 «Мерей» б/б меңгерушісі
_________ С.К.Ермагамбет
__________м.а С.К.Ермагамбет
«_____» ___________2024 жыл
Қорытынды ашық іс-әрекеті
Мектепалды «Еркетай» тобы.
Тақырыбы: «Біз мектепке барамыз!

![]()
Тәрбиеші: Ж.Е. Аймаханбетова .
Астана,2024ж
Білім беру саласы: Кіріктірілген қорытынды ашық іс-әрекеті. .
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, тіл дамыту, құрастыру.
Тақырыбы: «Біз мектепке барамыз»
Мақсаты: Балаларға жыл бойы өтілген оқу іс – әрекеттеріне байланысты тапсырмаларды бере отырып, білімі – білік дағдыларын бекіту.
Дидактикалық, логикалық ойындар арқылы есте сақтау, зейін, ойлау қабілеттерін дамыту.
Ұқыптылыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: пошта жәшігі, жеті түрлі – түсті хатқалта,үнтаспа, текшелер, әріптер, сандар
Ұйымдастырушылық кезең
Шаттық шеңбер
Балалар бүгін бізде өзгеше сабақ, бізге көптеген қонақтар келіп отыр, олай болса қонақтарымызбен амандасып алайық. Сәлеметсіздер ме!
Қүннің көзі ашылып,
Қөкке шуақ шашылып.
Құтты қонақ келіпті,
Төрімізге еніпті.
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал, қанекей бәріміз
Сәлем дейік үлкенге.
Сәлеметсіздерме, апайлар!
Жабырқауды білмейміз
Жалқаулықты сүймейміз
Біз - талапты жас ұлан
Үлгі аламыз жақсыдан.
Тосын сәт: (топқа қолында сәлемдемесі бар Алихан кіреді)
Есік тақылдатып, почташы кіреді.
Почташы: Еркетай тобы ма? Сіздерге салемдеме келді.
Тәрбиеші: Ой, балалар бізге салемдеме келіпті, ашып көрейік. Салемдемені ашқанда ішінен хат шығады. Балалар мұнда хат бар екен, не жазылғанын білгілерің келе ме?
Балалар:
Ұйымдастырушылық – ізденістік
-Балалар, бұл сиқырлы алашаның оюларында арнайы тапсырмалар бар екен. Тапсырмаларды дұрыс орындасаңдар, біз кілемшенің оюларын құрастырып мектепке барамыз. Іске сәт!
Тәрбиеші:
I-тапсырма (қызыл оюлы қалтада):
I.I- Жұмбақ:
-Қар, мұз еріп, су көбейіп
Сай-салада ағады,
Бүршік шашып, жапырақ ашып,
Гүл бәйшешек басады.
Балаларым, айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады?
-Көктемде неше ай бар? Атап беріңдер.
-Мына суретке қарап көктемнің ерекшеліктерін айтып беріңдер.
-Тағы қандай жыл мезгілдерін білесіңдер?
I.II - Апта күндеріне байланысты сұрақтақтарға жауап бер
-Балалар, 1 аптада неше күн бар? Атап беріңдерші.
-Бүгін аптаның қай күні?
-Ал кеше қандай күн болды?
-Ертен қандай күн болады?
I.III - Ал енді уақытты бағдарлауға арналған жұмбақтар жасырамын:
Ұйқымыздан тұрамыз,
Беті – қолды жуамыз.
Әкемізге ереміз,
Бақшамызға келеміз. (таңертең)
Біз тәртіпті баламыз,
Сабақты да оқимыз.
Серуенге шығамыз, қыдырамыз
Бұл қай кез деп ойлайсың? (түсте)
Күн батады қызарып,
Анамызды күтеміз.
Бұл қай кез деп ойлайсың? (кеш)
«Үйлерде шамдар жанады,
Дем алады бар әлем»,
Барлығы ұйқыға жатады ,
Бұл қай кез деп ойлайсың? (түн)
-Жарайсыңдар!
Хатқалтаның ішінен сиқырлы алашаның қызғылт түсті оюлар шығады.
II- тапсырма (сары оюлы хатқалта):
II.I -Дыбыс, әріп туралы айтып бер
-Дыбыс деген не? (естиміз, айтамыз)
-Әріп дегеніміз не? (көреміз,жазамыз)
-Дыбыстар нешеге бөлінеді? (2)
-Дауысты дыбыс қалай айтылады? (созылып айтылады. кедергі жасамайды)
- Оларды қандай түспен белгілейміз? (қызыл)
-Дауыссыз дыбыс қалай айтылады? (созылып айталмайды, кедергі жасайды)
-Дауыссыз дыбысты қандай түспен белгілейміз? (көк)
Дид/ойын «Кім зерек?» - айтылған дыбыстарды ажырату. А,Т,О,П,Р,Ы
Дид/ойын «Ойлан, тап» - (додкаэдрмен) көрсеткен әріпке сөз ойлап табу. А, О, С, М, Қ.Ә
II.II- Берілген сөздерге дыбыстық талдау жаса
Мектеп, қарындаш, көктем
-сөздерді буынға бөлу
ұшақ, қолшатыр, доп, терезе, алма, балабақша
-Жарайсыңдар!
Хатқалтаның ішінен сиқырлы алашаның сары түсті оюлар шығады.
III-тапсырма (жасыл хатқалта):
III.I – 10 дейін тура және кері санау
-1 ден 10 дейінгі сандарды тақтада ретімен қойып шығуды ұсынады
III.II - көрші сандарды табу (тақтада)
-2, 5, 7, 9 сандарынын көршісін табуды айтады
Қалған балалардан тәрбиеші тура және кері санауды ұсынады.
-Керемет!
Сергіту сәті
Топтағы балалар.
IХ-тапсырма (көк хатқалта):
IХ .I - «Кім жүйрік?» ойыны.
Есептер шығару
IХ-I -тапсырма:

IХ-II-
тапсырма: 
IХ.II - логикалық есептерді шығар (ауызша)
-Табақта – үш алма,
Қолымда –екі алма.
Қосқанда барлығын,
Болады неше алма? (5)
–Аспанда неше күн бар? (1)
Бағдаршамның қанша көзі бар? (3)
Өрісте 5 қозы жайылып жүрді
3 қозы өзенге су ішуге кетіп қалды
Өрісте неше қозы қалды? (2)
Х- тапсырма (күлгін хатқалта):
Х.I - Пішіндерді сұрап,оның анықтамасын білуі.
- Тіктөртбұрыш
-Үшбұрыш
-Дөңгелек
-Сопақша
-Төртбұрыш
Х.II - артық, тең және кем ұғымдарына байланысты есептерді шығару
Тақтаға артық, тең және кем ұғымдарына байланысты келесі суреттерді іледі:

Рефлексиялық - түзетушілік
-Бізге бүгін қонаққа кім келді?
-Қандай тапсырмалар орындадық?
-тапсырмаларды орындап, нені шығардық?
Берілген тапсырларды балалардан сұрап, балалар оюларды құрастырып берді.
-
Жақсы балалар, сендер сиқырлы кілемшені құрап бердіңдер. Олда
үлкен жетістікке жатады. Енді сендер мектепке барасындар. Мен сендерге сәттілік тілеймін.
Балалардың жауаптары.
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: берілген тапсырмаларды орындайды
Түсінеді: ойын шарттарын түсінеді
Қолданады: жыл бойы алған білімдерін көрсете алады
Хат
Салеметсіздер ме, Жанар Ермекқызы, балалар! Мен балалардың мектептегі мұғалімі боламын! Сіздерді мектепке саяхатқа шақырамын, бірақ саяхатқа шықпастан бұрын, сіздер, мен жіберген тапсырмаларды орындасаңыздар қораптың ішіндегі кілемше сыйқырлы кілемге айналады. Сол кілеммен мектепке саяхатқа келіңіздер. Сіздерді асыға күтеміз. Тапсырмаларды дұрыс орындайды деп мен сендерге жәшіктің астында сыйлық салып жібердім!!! Ал, сәттілік балалар.
Х- тапсырма (күлгін хатқалта):
Х.I - Пішіндерді сұрап,оның анықтамасын білуі.
- Тіктөртбұрыш
-Үшбұрыш
-Дөңгелек
-Сопақша
-Төртбұрыш
Х.II - артық, тең және кем ұғымдарына байланысты есептерді шығару
Тақтаға артық, тең және кем ұғымдарына байланысты келесі суреттерді іледі:

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біз мектепке барамыз
Біз мектепке барамыз
№ 53 «Мерей» балабақшасы МКҚК
«Келісілді» «Бекітемін»
№ 53 «Мерей» б\б әдіскері № 53 «Мерей» б/б меңгерушісі
_________ С.К.Ермагамбет
__________м.а С.К.Ермагамбет
«_____» ___________2024 жыл
Қорытынды ашық іс-әрекеті
Мектепалды «Еркетай» тобы.
Тақырыбы: «Біз мектепке барамыз!

![]()
Тәрбиеші: Ж.Е. Аймаханбетова .
Астана,2024ж
Білім беру саласы: Кіріктірілген қорытынды ашық іс-әрекеті. .
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, тіл дамыту, құрастыру.
Тақырыбы: «Біз мектепке барамыз»
Мақсаты: Балаларға жыл бойы өтілген оқу іс – әрекеттеріне байланысты тапсырмаларды бере отырып, білімі – білік дағдыларын бекіту.
Дидактикалық, логикалық ойындар арқылы есте сақтау, зейін, ойлау қабілеттерін дамыту.
Ұқыптылыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: пошта жәшігі, жеті түрлі – түсті хатқалта,үнтаспа, текшелер, әріптер, сандар
Ұйымдастырушылық кезең
Шаттық шеңбер
Балалар бүгін бізде өзгеше сабақ, бізге көптеген қонақтар келіп отыр, олай болса қонақтарымызбен амандасып алайық. Сәлеметсіздер ме!
Қүннің көзі ашылып,
Қөкке шуақ шашылып.
Құтты қонақ келіпті,
Төрімізге еніпті.
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал, қанекей бәріміз
Сәлем дейік үлкенге.
Сәлеметсіздерме, апайлар!
Жабырқауды білмейміз
Жалқаулықты сүймейміз
Біз - талапты жас ұлан
Үлгі аламыз жақсыдан.
Тосын сәт: (топқа қолында сәлемдемесі бар Алихан кіреді)
Есік тақылдатып, почташы кіреді.
Почташы: Еркетай тобы ма? Сіздерге салемдеме келді.
Тәрбиеші: Ой, балалар бізге салемдеме келіпті, ашып көрейік. Салемдемені ашқанда ішінен хат шығады. Балалар мұнда хат бар екен, не жазылғанын білгілерің келе ме?
Балалар:
Ұйымдастырушылық – ізденістік
-Балалар, бұл сиқырлы алашаның оюларында арнайы тапсырмалар бар екен. Тапсырмаларды дұрыс орындасаңдар, біз кілемшенің оюларын құрастырып мектепке барамыз. Іске сәт!
Тәрбиеші:
I-тапсырма (қызыл оюлы қалтада):
I.I- Жұмбақ:
-Қар, мұз еріп, су көбейіп
Сай-салада ағады,
Бүршік шашып, жапырақ ашып,
Гүл бәйшешек басады.
Балаларым, айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады?
-Көктемде неше ай бар? Атап беріңдер.
-Мына суретке қарап көктемнің ерекшеліктерін айтып беріңдер.
-Тағы қандай жыл мезгілдерін білесіңдер?
I.II - Апта күндеріне байланысты сұрақтақтарға жауап бер
-Балалар, 1 аптада неше күн бар? Атап беріңдерші.
-Бүгін аптаның қай күні?
-Ал кеше қандай күн болды?
-Ертен қандай күн болады?
I.III - Ал енді уақытты бағдарлауға арналған жұмбақтар жасырамын:
Ұйқымыздан тұрамыз,
Беті – қолды жуамыз.
Әкемізге ереміз,
Бақшамызға келеміз. (таңертең)
Біз тәртіпті баламыз,
Сабақты да оқимыз.
Серуенге шығамыз, қыдырамыз
Бұл қай кез деп ойлайсың? (түсте)
Күн батады қызарып,
Анамызды күтеміз.
Бұл қай кез деп ойлайсың? (кеш)
«Үйлерде шамдар жанады,
Дем алады бар әлем»,
Барлығы ұйқыға жатады ,
Бұл қай кез деп ойлайсың? (түн)
-Жарайсыңдар!
Хатқалтаның ішінен сиқырлы алашаның қызғылт түсті оюлар шығады.
II- тапсырма (сары оюлы хатқалта):
II.I -Дыбыс, әріп туралы айтып бер
-Дыбыс деген не? (естиміз, айтамыз)
-Әріп дегеніміз не? (көреміз,жазамыз)
-Дыбыстар нешеге бөлінеді? (2)
-Дауысты дыбыс қалай айтылады? (созылып айтылады. кедергі жасамайды)
- Оларды қандай түспен белгілейміз? (қызыл)
-Дауыссыз дыбыс қалай айтылады? (созылып айталмайды, кедергі жасайды)
-Дауыссыз дыбысты қандай түспен белгілейміз? (көк)
Дид/ойын «Кім зерек?» - айтылған дыбыстарды ажырату. А,Т,О,П,Р,Ы
Дид/ойын «Ойлан, тап» - (додкаэдрмен) көрсеткен әріпке сөз ойлап табу. А, О, С, М, Қ.Ә
II.II- Берілген сөздерге дыбыстық талдау жаса
Мектеп, қарындаш, көктем
-сөздерді буынға бөлу
ұшақ, қолшатыр, доп, терезе, алма, балабақша
-Жарайсыңдар!
Хатқалтаның ішінен сиқырлы алашаның сары түсті оюлар шығады.
III-тапсырма (жасыл хатқалта):
III.I – 10 дейін тура және кері санау
-1 ден 10 дейінгі сандарды тақтада ретімен қойып шығуды ұсынады
III.II - көрші сандарды табу (тақтада)
-2, 5, 7, 9 сандарынын көршісін табуды айтады
Қалған балалардан тәрбиеші тура және кері санауды ұсынады.
-Керемет!
Сергіту сәті
Топтағы балалар.
IХ-тапсырма (көк хатқалта):
IХ .I - «Кім жүйрік?» ойыны.
Есептер шығару
IХ-I -тапсырма:

IХ-II-
тапсырма: 
IХ.II - логикалық есептерді шығар (ауызша)
-Табақта – үш алма,
Қолымда –екі алма.
Қосқанда барлығын,
Болады неше алма? (5)
–Аспанда неше күн бар? (1)
Бағдаршамның қанша көзі бар? (3)
Өрісте 5 қозы жайылып жүрді
3 қозы өзенге су ішуге кетіп қалды
Өрісте неше қозы қалды? (2)
Х- тапсырма (күлгін хатқалта):
Х.I - Пішіндерді сұрап,оның анықтамасын білуі.
- Тіктөртбұрыш
-Үшбұрыш
-Дөңгелек
-Сопақша
-Төртбұрыш
Х.II - артық, тең және кем ұғымдарына байланысты есептерді шығару
Тақтаға артық, тең және кем ұғымдарына байланысты келесі суреттерді іледі:

Рефлексиялық - түзетушілік
-Бізге бүгін қонаққа кім келді?
-Қандай тапсырмалар орындадық?
-тапсырмаларды орындап, нені шығардық?
Берілген тапсырларды балалардан сұрап, балалар оюларды құрастырып берді.
-
Жақсы балалар, сендер сиқырлы кілемшені құрап бердіңдер. Олда
үлкен жетістікке жатады. Енді сендер мектепке барасындар. Мен сендерге сәттілік тілеймін.
Балалардың жауаптары.
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: берілген тапсырмаларды орындайды
Түсінеді: ойын шарттарын түсінеді
Қолданады: жыл бойы алған білімдерін көрсете алады
Хат
Салеметсіздер ме, Жанар Ермекқызы, балалар! Мен балалардың мектептегі мұғалімі боламын! Сіздерді мектепке саяхатқа шақырамын, бірақ саяхатқа шықпастан бұрын, сіздер, мен жіберген тапсырмаларды орындасаңыздар қораптың ішіндегі кілемше сыйқырлы кілемге айналады. Сол кілеммен мектепке саяхатқа келіңіздер. Сіздерді асыға күтеміз. Тапсырмаларды дұрыс орындайды деп мен сендерге жәшіктің астында сыйлық салып жібердім!!! Ал, сәттілік балалар.
Х- тапсырма (күлгін хатқалта):
Х.I - Пішіндерді сұрап,оның анықтамасын білуі.
- Тіктөртбұрыш
-Үшбұрыш
-Дөңгелек
-Сопақша
-Төртбұрыш
Х.II - артық, тең және кем ұғымдарына байланысты есептерді шығару
Тақтаға артық, тең және кем ұғымдарына байланысты келесі суреттерді іледі:

шағым қалдыра аласыз













