Біз нені үйрендік, нені білдік?

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Біз нені үйрендік, нені білдік?

Материал туралы қысқаша түсінік
Алған білімдерін пысықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Сауат ашу негіздері

Тақырыбы: Біз нені үйрендік, нені білдік?

Мақсаты: Алған білімдерін пысықтау.

Міндеттері: Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлеріне жатығулар жасату, сөйлем құрату арқылы зейіндері мен логикалық ойлауларын дамыту.

Сабақ түрі: Кіріктірілеген сабақ. (бес дағды)

Қолданылатын көрнекі құрал-жабдықтар:

ҰОҚ барысы

1.Ұйымдастыру кезеңі

Видео « Сәлемдесу».

2. Негізгі бөлім

Кубикті әріптер – балалар әріпті атау және дауысты және дауыссыз дыбыстар екені айту.

Жұмбақтар. Балаларға жұмбақтар жасырылады және табылған шешуін атап сөзді буынға бөледі.


1-тапсырма. Суреттерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау.

Топтық жұмыс.

  1. тапсырма. Сөйлеуді дамытамыз.

Сөздерден сөйлем құрау. Карточкамен жұмыстар жасау.



3-тапсырма. Көршісін тап, асықтарды түстерге сәйкестендір. Асықта жасырылған пішіндерді ретімен орналастыр. Топтық жұмыс.


Сергіту сәті. «Күй күмбірі» балалар қолдарына стакан алып, видеода көрсетілген күйді тәрбиешімен бірге қайталап жасау.

4- тапсырма. Балалар,а оюлар таратылады. Біріктіру арқылы оюды құрап шығарады, түсін және қандай ою екенің айтады.

5- тапсырма. «Жануарларға көмектесейік». Балалар жануарларды қарап шығып, қай жануарға не қажет екенін тауып беру керек. Берілген жануарларды атап, буынға бөледі.

Рефлексия. Тәрбиеші ҰОҚ-ны қорытындылайды. Балаларды мақтап, оларға жетістікке жету үшін

еңбектену керектігін айтады.

Оқу қызметінің қызықты өткенін жəне ұнағандығын сұрап білу.

Егер сендерге бүгінгі тапсырмаларды орындау жеңіл жəне қызық болса, жасыл қоржын, орташа болса сары қоржын, ұнамаса қызыл қоржынға асықтарды жапсырасыздар. Күтілетін нəтиже:

Жасайды: сөйлем құрайды, сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

Түсінеді: сөйлемнің сөзден тұратынын түсінеді.

Қолданады: тақырыпқа байланысты сөздерді дұрыс қолданады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
174
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі