Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүниетану

    Күні: 06.03.21.

    Сынып: 1

    Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп

    Машықкердің аты жөні: Бекейқызы Бұлан

    Қатысқандар Қатыспағандар

    Сабақ тақырыбы:

    Біз қалай тамақтанамыз?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.1.4.2. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары





    Барлық оқушылар:

    Дұрыс тамақтану жолдарын біледі.

    Көптеген оқушылар:

    Дұрыс тамақтану ережелерін құрастырып үйренеді.

    Кейбір оқушылар: Бір күндік ас мәзірін құрастыра алады.


    Бағалау критерийлері



    1. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді.

    2.Тамақтану ережелерін біледі.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар тамақ және сусынмен,оларды қазіргі уақытта сатып алу және дайындаумен байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін біле алады.

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Тағам - еда –food; сусын – напиток – drink

    Талқылауға арналған сұрақтар

    Көмекші сөздер нені білдіреді?

    Дүкен немесе базардан не сатып ала аласыздар?

    Ас үйде нені табуға болады?


    Құндылықтарды дарыту



    Татулық,достық салауатты өмір салтын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану,көркем еңбек,қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, көру дағдысы, есте сақтау дағдысы

    Бастапқы білім

    Ұлттық және өздері тұтынатын тағамдар мен сусындар түрлерін біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    1.Ұйымдастыру сәті


    Психологиялық дайындық

    Үлкенге де сіз,

    Кішіге де сіз.

    Құрметпенен сіздерге,

    Бас иеміз біз.


    «Сиқырлы дорба» әдісі арқылы топқа бөлу

    Сүт өнімдері, жеміс-жидектер, ұн өнімдері,сусындар бейнеленген суреттер топтамасы арқылы топқа бөлемін.



    «Миға шабуыл» әдісі (ТЖ)

    Әр топ өз топтарының атауына байланысты қысқа мәлімет беру арқылы постер қорғайды.


    І топ: ІІ топ: ІІІ топ: VІ топ


    Дескриптор:

    - Сүт,ет,ұн өнімдері мен жеміс-жидектер туралы білді.

    -Олардың пайдасы туралы әңгімеледі.


    ҚБ «Шапалақ»

    Топтық жұмыс кезінде топтар бір-бірін шапалақпен бағалайды.

    « Өте жақсы» –3 шапалақ

    «Жақсы» - 2 шапалақ

    «Қанағаттанарлық» - 1шапалақ










    Суреттер топтамасы















    Постер қорғайды









    Сабақтың ортасы



























































    Сабақтың соңы



    Кері байланыс

    Рефлексия




    1.Тапсырма (ҰЖ)

    «Ой қозғау» стратегиясы бойынша сұрақ-жауап

    -Тамақтану ережесін білесің бе?

    -Дұрыс тамақтану адамға пайдалы ма?

    -Бір күнде қанша рет тамақтанамыз?

    -Тамақтану режимін білесің бе?

    -Пайдалы дәрумендерді ата?


    Дескриптор:

    1.Тамақтану ережелерін білді.

    2.Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінді.

    .3.Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратты..


    ҚБ. «Жұлдызшалар»


    Сергіту сәті


    Оңға түзу тұр,

    Солға түзу тұр.

    Алға бір адым

    Артқа бір адым.

    Оңға бұрылып,

    Солға үңіліп

    Жоғары, төмен қарайық,

    Орнымызды табайық.



    2.(ТЖ)-«Үштік »әдісі –«Ойлан-жұптас-бөліс»

    Бір күндік ас мәзірін құрастыру.

    Суреттер топтамасы арқылы ас мәзірін құрастыру.

    Әр топ өздеріне тиісті суреттерді жабсыру.




    1 -топ- таңғы ас

    2 -топ - түскі ас

    3-топ- бесін

    4- топ- кешкі ас

    Дескриптор:

    1.Бір күндік ас мәзірін құрастырды.

    2.Қай уақытта қандай тамақтану керектігін білді.


    (ҚБ) «Басбармақ»


    3 – тапсырма

    “Галерея шарлау” әдісі.
    Бұл тапсырмада балалар ермексазбен әртүрлі жемістер, тағамдар жасайды, көрсетеді. Өз жұмыстарына сыныптастарымен талқылайды,. көрме ұйымдастырады.


    Дескриптор:
    1.Ермексазбен жұмыс жасайды.
    2.Өздерінің жұмыстарын талқылайды..
    3.Көрме ұйымдастырады.


    ( ҚБ) «Бағдаршам»



    «Доп лақтыру» арқылы сұрақ-жауаппен сабақты қорыту

    -Бүгін біз не үйрендік?

    -Тамақтану ережес туралы кім айтады?

    -Пайдалы –зиянды тағам туралы не айтасыңдар?


    «Пирамида» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін.Shape1















    Shape2

    Shape3












    Постер қорғау



















    Ермексаз


























    Смайликтер



    Қосымша ақпарат

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?


    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға буындардан тағамдардың атауларын құратамын.



    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    ҚБ «Шапалақ»

    «Жұлдызшалар»

    «Бағдаршам»



    Кері байланыс:


    «Пирамида»

    Пәнаралық байланыс –денсаулық және қауіпсіздік, көркем еңбек, жаратылыстан

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    07 Маусым 2021
    603
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Біз қалай тамақтанамыз?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Біз қалай тамақтанамыз?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ тақырыбы: Біз қалай тамақтанамыз? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.4.2. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүниетану

    Күні: 06.03.21.

    Сынып: 1

    Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп

    Машықкердің аты жөні: Бекейқызы Бұлан

    Қатысқандар Қатыспағандар

    Сабақ тақырыбы:

    Біз қалай тамақтанамыз?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.1.4.2. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары





    Барлық оқушылар:

    Дұрыс тамақтану жолдарын біледі.

    Көптеген оқушылар:

    Дұрыс тамақтану ережелерін құрастырып үйренеді.

    Кейбір оқушылар: Бір күндік ас мәзірін құрастыра алады.


    Бағалау критерийлері



    1. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді.

    2.Тамақтану ережелерін біледі.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар тамақ және сусынмен,оларды қазіргі уақытта сатып алу және дайындаумен байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін біле алады.

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Тағам - еда –food; сусын – напиток – drink

    Талқылауға арналған сұрақтар

    Көмекші сөздер нені білдіреді?

    Дүкен немесе базардан не сатып ала аласыздар?

    Ас үйде нені табуға болады?


    Құндылықтарды дарыту



    Татулық,достық салауатты өмір салтын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану,көркем еңбек,қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд, көру дағдысы, есте сақтау дағдысы

    Бастапқы білім

    Ұлттық және өздері тұтынатын тағамдар мен сусындар түрлерін біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    1.Ұйымдастыру сәті


    Психологиялық дайындық

    Үлкенге де сіз,

    Кішіге де сіз.

    Құрметпенен сіздерге,

    Бас иеміз біз.


    «Сиқырлы дорба» әдісі арқылы топқа бөлу

    Сүт өнімдері, жеміс-жидектер, ұн өнімдері,сусындар бейнеленген суреттер топтамасы арқылы топқа бөлемін.



    «Миға шабуыл» әдісі (ТЖ)

    Әр топ өз топтарының атауына байланысты қысқа мәлімет беру арқылы постер қорғайды.


    І топ: ІІ топ: ІІІ топ: VІ топ


    Дескриптор:

    - Сүт,ет,ұн өнімдері мен жеміс-жидектер туралы білді.

    -Олардың пайдасы туралы әңгімеледі.


    ҚБ «Шапалақ»

    Топтық жұмыс кезінде топтар бір-бірін шапалақпен бағалайды.

    « Өте жақсы» –3 шапалақ

    «Жақсы» - 2 шапалақ

    «Қанағаттанарлық» - 1шапалақ










    Суреттер топтамасы















    Постер қорғайды









    Сабақтың ортасы



























































    Сабақтың соңы



    Кері байланыс

    Рефлексия




    1.Тапсырма (ҰЖ)

    «Ой қозғау» стратегиясы бойынша сұрақ-жауап

    -Тамақтану ережесін білесің бе?

    -Дұрыс тамақтану адамға пайдалы ма?

    -Бір күнде қанша рет тамақтанамыз?

    -Тамақтану режимін білесің бе?

    -Пайдалы дәрумендерді ата?


    Дескриптор:

    1.Тамақтану ережелерін білді.

    2.Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінді.

    .3.Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратты..


    ҚБ. «Жұлдызшалар»


    Сергіту сәті


    Оңға түзу тұр,

    Солға түзу тұр.

    Алға бір адым

    Артқа бір адым.

    Оңға бұрылып,

    Солға үңіліп

    Жоғары, төмен қарайық,

    Орнымызды табайық.



    2.(ТЖ)-«Үштік »әдісі –«Ойлан-жұптас-бөліс»

    Бір күндік ас мәзірін құрастыру.

    Суреттер топтамасы арқылы ас мәзірін құрастыру.

    Әр топ өздеріне тиісті суреттерді жабсыру.




    1 -топ- таңғы ас

    2 -топ - түскі ас

    3-топ- бесін

    4- топ- кешкі ас

    Дескриптор:

    1.Бір күндік ас мәзірін құрастырды.

    2.Қай уақытта қандай тамақтану керектігін білді.


    (ҚБ) «Басбармақ»


    3 – тапсырма

    “Галерея шарлау” әдісі.
    Бұл тапсырмада балалар ермексазбен әртүрлі жемістер, тағамдар жасайды, көрсетеді. Өз жұмыстарына сыныптастарымен талқылайды,. көрме ұйымдастырады.


    Дескриптор:
    1.Ермексазбен жұмыс жасайды.
    2.Өздерінің жұмыстарын талқылайды..
    3.Көрме ұйымдастырады.


    ( ҚБ) «Бағдаршам»



    «Доп лақтыру» арқылы сұрақ-жауаппен сабақты қорыту

    -Бүгін біз не үйрендік?

    -Тамақтану ережес туралы кім айтады?

    -Пайдалы –зиянды тағам туралы не айтасыңдар?


    «Пирамида» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін.Shape1















    Shape2

    Shape3












    Постер қорғау



















    Ермексаз


























    Смайликтер



    Қосымша ақпарат

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?


    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға буындардан тағамдардың атауларын құратамын.



    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    ҚБ «Шапалақ»

    «Жұлдызшалар»

    «Бағдаршам»



    Кері байланыс:


    «Пирамида»

    Пәнаралық байланыс –денсаулық және қауіпсіздік, көркем еңбек, жаратылыстан

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    07.06.2021
    603
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации