Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Біз таңдаған кітаптар |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру; - Кітаптың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру; - Оқушыларды көркем шығармаларды талдауға, ой бөлісуге үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Шығармашыл бала – ойлы бала» |
|
|
Құндылық |
еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңбері: Балалар бір-біріне жылы тілектер айтып, сабақты жағымды атмосферада бастайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
Оқушыларға «Сенің сүйікті кітабың қандай?» деген сұрақ қою «Кітап – білім бұлағы» тақырыбында қысқаша әңгіме «Кітап – білім бұлағы» деген сөз бекер айтылмаған. Кітап – адамзаттың ғасырлар бойы жинақтаған білімінің, мәдениетінің, рухани құндылықтарының қайнар көзі. Ол оқырманға жаңа ақпарат беріп қана қоймай, ой-өрісін кеңейтеді, қиялын дамытады, санасын оятады. Кітап оқу арқылы біз өткен тарихымызбен танысып, болашаққа бағдар жасаймыз. Ғылыми жаңалықтарды меңгеріп, көркем әдебиеттің сиқырлы әлеміне енеміз. Осы себепті кітап оқуға деген сүйіспеншілік – әр адамның тұлғалық дамуының негізгі факторларының бірі |
Оқушылар сұраққа жауап береді.
|
презентация |
|
Ортасы (30 мин) |
Оқушылардың таңдаған кітаптары бойынша жұмыс
|
Топтық жұмысты орындайды |
презентация
|
|
Соңы
(2 мин)
|
«Бүгінгі сабақтан не үйрендің?» деген сұраққа жауап беру арқылы кері байланыс жасау. «Кітап ағашы» әдісі: оқушылар кітап жапырақтарына өз ойларын жазып, қабырғаға іледі. Мұғалім оқушылардың жұмыстарына баға береді. Мадақтау сөздері: "Жарайсың!", "Керемет!", "Тамаша түсіндірдің!" |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біз таңдаған кітаптар
Біз таңдаған кітаптар
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Біз таңдаған кітаптар |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру; - Кітаптың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру; - Оқушыларды көркем шығармаларды талдауға, ой бөлісуге үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Шығармашыл бала – ойлы бала» |
|
|
Құндылық |
еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңбері: Балалар бір-біріне жылы тілектер айтып, сабақты жағымды атмосферада бастайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
Оқушыларға «Сенің сүйікті кітабың қандай?» деген сұрақ қою «Кітап – білім бұлағы» тақырыбында қысқаша әңгіме «Кітап – білім бұлағы» деген сөз бекер айтылмаған. Кітап – адамзаттың ғасырлар бойы жинақтаған білімінің, мәдениетінің, рухани құндылықтарының қайнар көзі. Ол оқырманға жаңа ақпарат беріп қана қоймай, ой-өрісін кеңейтеді, қиялын дамытады, санасын оятады. Кітап оқу арқылы біз өткен тарихымызбен танысып, болашаққа бағдар жасаймыз. Ғылыми жаңалықтарды меңгеріп, көркем әдебиеттің сиқырлы әлеміне енеміз. Осы себепті кітап оқуға деген сүйіспеншілік – әр адамның тұлғалық дамуының негізгі факторларының бірі |
Оқушылар сұраққа жауап береді.
|
презентация |
|
Ортасы (30 мин) |
Оқушылардың таңдаған кітаптары бойынша жұмыс
|
Топтық жұмысты орындайды |
презентация
|
|
Соңы
(2 мин)
|
«Бүгінгі сабақтан не үйрендің?» деген сұраққа жауап беру арқылы кері байланыс жасау. «Кітап ағашы» әдісі: оқушылар кітап жапырақтарына өз ойларын жазып, қабырғаға іледі. Мұғалім оқушылардың жұмыстарына баға береді. Мадақтау сөздері: "Жарайсың!", "Керемет!", "Тамаша түсіндірдің!" |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі |
шағым қалдыра аласыз













