Күні:Сынып: 1 | Мектеп: Жарылқасын ОтарбаевМұғалімі :Булегенова ГҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Біздің кафеде.Тасымал. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Қонақтар-гости |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз./Б.Бөрiбаев/– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| 1-жаттығуСуретке қараңдар. Сыныпта «Біздің кафе» бұрышын қалай жасауға болатынын айтып көріңдер.2-жаттығуӘңгімені тыңда.3-жаттығуСөйлемдерді көшіріп жаз.4-жаттығуБуындардан мақал құрап оқыңдар. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап./Б.Бөрiбаев/ | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут Қызықты тапсырма8 минут
| Сурет бойынша сұрақтар құрастырыңдар. |
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия |
Кеменің суреттері |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |