Біздің сынып 2 сынып ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Біздің сынып 2 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Біздің сынып 2 сыныпқа арналған ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Біздің сынып

Оқу жоспарына сай оқу мақсаты:

2.1.2.4. өз сыныбының ұжымын сипаттау

2.1.2.1. мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Сынып ұжымы туралы біледі;

Олармен қарым – қатынас орнатуды біледі

Құндылықтар және оның мақсаттары

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың

қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут












Өткен сабақты пысықтау

5 минут





















Сабақтың ортасы

20 минут





























































































Сергіту сәті

2 минут














































Сабақты қорыту

8мин

















Кері байланыс

5 минут


Амандасады

(психологиялық ахуал)



Сәттілік тілеймін саған,

Сәттілік тілеймін өзіме,

Сәттілік тілеймін бәріңізге!!!


Үй тапсырмасын пысықтау:

4 – тапсырма

https://wordwall.net/play/81915/828/952



1. Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек?

А) бірден сыныпқа кіреді

ә) сырт киімін шешіп, аяқ киімін ауыстырады;

б) бірінші асханаға кіреді

2. Қандай заттарды мектепке алып келуге болмайды?

А) қауіпті заттар;

ә) ұялы телефон

б) оқу құралдары

3. Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді?

А) қоңырау;

ә) қоңыраулы сағат;

б)сағат;

4. Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек?

А) сыныпқа кіріп, мұғалімнің келгенін күтеді;

ә) басқа оқушылармен әңгімелеседі;

б) өз білімін тексереді.

5. Мұғалім сыныпқа келген кезде оқушы не істеуі керек?

А) орнынан тұрады;

ә) достарына сұрақтар қояды;

б) сыныптан шығады.


Жарайсыңдар!



  • Балалар,біз нешінші сынып оқушысымыз?

  • Біздің сыныпта неше оқушы бар?

  • Сыныбымыз мектептің қай қабатында орналасқан?

Иә, балалар, бүгін біз біздің сынып туралы өтетін боламыз;



Сабақтың мақсаты:

Сынып ұжымы туралы біледі;

Олармен қарым – қатынас орнатуды біледі




Сынып – оқушылардың білім алатын бөлмесі.

Ұжым – мақсат – міндеті ортақ болатын топтағы адамдарды айтады;

Бір сыныптағы оқушылар ұжымды құрайды;

Олар бір сыныпта оқып, бірге білім алады.

Сыныптастар көібне бірге жүреді, бірге тапсырмаларды орындайды;

Әрбір бірге атқарылған жұмыс олардың достығын нығайтады;


Сынып туралы анығырақ ақпараттар алайық (жасанды интеллект)


Сынып бұрышымен таныстыру:

  • Сыныптың кезекшілігі туралы;

  • Сыныптың жалпы мақсаты мен жоспары туралы айтылады;


1 – тапсырма (жеке жұмыс)


Сөзді жазып аяқта» тапсырмасы

«Планшет» әдісі

Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

Саралау – диалог

Берілген сөйлемдегі сөздерді орнына қойып, аяқтап жазады.




Сабақта .......... және зейінді бол.

Жазу жазғанда........, айтылған сөзді ...... тыңда.

Жауап бергің келсе, қолыңды ...... Математикадан санайды, қоңырауда ......

Сабақта ұқыпты бол, ..... отыр.

Егер досың жауап берсе, жауабын сен ......

Досыңа көмектескің келсе, жауабын сен жанына келіп ....

Қоңыраудың соғылғаны, сабақтың .....



(Тірек сөздер: ынталы,байсалды,үлгеруге тырыс,бөлмей,көтер,демалады,тыныш,бағала,түсіндір,аяқталғаны)


Сабақта ынталы, байсалды және зейінді бол.

Жазу жазғанда үлгеруге тырыс, айтылған сөзді бөлмей тыңда.

Жауап бергің келсе, қолыңды көтер. Математикадан санайды, қоңырауда демалады.

Сабақта ұқыпты бол, тыныш отыр.

Егер досың жауап берсе, жауабын сен бағала.

Досыңа көмектескің келсе, жауабын сен жанына келіп түсіндір.

Қоңыраудың соғылғаны, сабақтың аяқталғаны.



2 - тапсырма (жұптық жұмыс)

«Менің сыныбым»

Бұл жұптық жұмыста оқушылар өз сыныбына қысқаша анықтама береді;

Сыныбының суретін салып ұсынады;


СЕРГІТУ СӘТІ




3 – тапсырма (топтық жұмыс)

«ОЙЖҰМБАҚ»

Топтар сайысы


А) Балалар, менің қолымда мектеп және білім туралы суреттер бар. Осы суреттерде мақалдар берілген.

Қай топ көп мақал табады, ол топтың ұпайы көбірек болады;

Іске сәт!






Ә) өз беттерінше сынып ережесін құрастырып, қорғайды;

Өз ойларын дәлелдейді;


4 – тапсырма

3 – тапсырма (жеке жұмыс)

«КВЕСТ»

Мектеп қандай орын? –

Сынып қандай болуы керек? - Мектептегі негізгі тұлға кім? –

Мектепті кім басқарады? –

Мектебіміз қашан ашылды? –

Мектебіміз қалай аталады? –

Мектепте кімдер жұмыс істейді? - Сыныпқа не үшін келеміз?

- Кітапхана қайда орналасқан?


5 – тапсырма

«Асықтар» әдісі


  1. Сынып дегеніміз? (оқушылардың білім алатын бөлмесі)

  2. Ұжым дегеніміз не? (мақсат -міндеттерді ортақ топ)

  3. Сыныптастар деген кімдер? (бір сыныпта бірге оқитын оқушылар)

  4. Біздің сыныптағы спортшылар?

  5. Біздің сыныптағы бұрымды қыздар?

  6. Біздің сыныптағы үздіктер?

  7. Біздің сыныптағы суретшілер?

  8. Біздің сыныптағы әншілер?


Жарайсыңдар!


Үйге: Сынып ұжымының қағидасын оқу;

«Білім шыңы» әдісі арқылы кері байланыс беру;




Амандасады





Психологиялық ахуалға қатысады










Үй тапсырмасын пысықтайды



























Сынып бойынша сұрақтарға жауап береді








Сабақ мақсатымен танысады













Сынып туралы анықтама алады



















Түсіп қалған сөздерді көп нүктенің орнына қояды




































Өз сыныбы туралы қысқаша ақпараттар береді

Суретін салады




Сергіту сәтіне қатысады








Топтық жұмыста

Суреттен мақалдар шығарады

Сынып ережесін құрастырады






























Сыныпсмектеп туралы сұрақтарға жауап береді







Қортынды сұрақтарға жауап береді







Үйге тапсырма алады


Кері байланыс береді





Алған ұпайларын өзін – өзі бағалау парағына жазады






Дескриптор:

Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

ҚБ:

Тамаша!




























































Дескриптор:

Түсіп қалған сөздерді жазады – 1 б

ҚБ:
Тамаша!






































Дескриптор:

Сыныбы туралы қысқаша анықтама береді – 1 б

Сыныбының суретін салады – 1 б

Жалпы - 2 б

ҚБ:

Өте жақсы!







Дескриптор:

Суреттерден мақал құрастырады – 1 б

Өз ойларын дәлелдейді – 1 б

Өз беттерінше мектеп ережесін құрастырады – 1 б

Ережелерін қорғайды – 1 б

Жалпы – 4 б

ҚБ:

Өте жақсы!














Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді – 1 б

ҚБ:
Тамаша!














Дескриптор:

Сынып туралы сұрақтарға жауап береді – 1 б

ҚБ:
Өте жақсы!


Слайд










https://wordwall.net/play/81915/828/952




























































Жасанды интеллект


















































Дәптер



















































Презентациялық ойын



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2024
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі