3-тоқсан БЖБ №1
|
Оқылатын шығарма тақырыбы А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
5.3.2.1 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
|||||||||||||||||||
|
1-тапсырма |
||||||||||||||||||||
|
«Егіннің бастары» өлеңін композициялық құрылысына талдаңыз.
2-тапсырма
|
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау |
1-тапсырма |
Басталуы |
1 |
|
Дамуы |
1 |
||
|
Шиеленісуі |
1 |
||
|
Шарықтау шегі |
1 |
||
|
Шешімі |
1 |
||
|
Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады |
2-тапсырма |
|
1 |
|
1 |
||
|
1 |
||
|
анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіру арқылы өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді. |
1 |
||
|
Барлығы |
9 |
||
|
Күн көрісі үшін басқа адамның жұмысын істейтін адам... барлық қара, қиын жұмыстарды атқарады... |
Тарихи деректерге сүйенсек байлар құл ұстаған, малы, ақшасы, ішерге тамағы жоқ адамдар құлдыққа алынған. Бірақ қазір біздің елімізде құл деген жоқ.... |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ№1 5 сынып ІІІ тоқсан қазақ әдебиеті
БЖБ№1 5 сынып ІІІ тоқсан қазақ әдебиеті
3-тоқсан БЖБ №1
|
Оқылатын шығарма тақырыбы А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
5.3.2.1 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
|||||||||||||||||||
|
1-тапсырма |
||||||||||||||||||||
|
«Егіннің бастары» өлеңін композициялық құрылысына талдаңыз.
2-тапсырма
|
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау |
1-тапсырма |
Басталуы |
1 |
|
Дамуы |
1 |
||
|
Шиеленісуі |
1 |
||
|
Шарықтау шегі |
1 |
||
|
Шешімі |
1 |
||
|
Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады |
2-тапсырма |
|
1 |
|
1 |
||
|
1 |
||
|
анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіру арқылы өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді. |
1 |
||
|
Барлығы |
9 |
||
|
Күн көрісі үшін басқа адамның жұмысын істейтін адам... барлық қара, қиын жұмыстарды атқарады... |
Тарихи деректерге сүйенсек байлар құл ұстаған, малы, ақшасы, ішерге тамағы жоқ адамдар құлдыққа алынған. Бірақ қазір біздің елімізде құл деген жоқ.... |
шағым қалдыра аласыз













