БЖБ№1 5 сынып ІІІ тоқсан қазақ әдебиеті

Тақырып бойынша 31 материал табылды

БЖБ№1 5 сынып ІІІ тоқсан қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР БЖБ №1 А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-тоқсан БЖБ №1

Оқылатын шығарма

тақырыбы А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық

диқаншысы» өлеңі


Оқу мақсаты


5.3.2.1 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау


Бағалау критерийі







Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білім алушы

  • Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттайды

  • Композициялық құрылысына талдайды

  • Кейіпкерлердің бейнесіне қатысты үзінділерді анықтайды

  • Үзіндіде берілген қасиеттерді қазіргі өмірмен салыстыра отырып, көзқарасын білдіреді


Қолдану



1-тапсырма

«Егіннің бастары» өлеңін композициялық құрылысына талдаңыз.

Композиция

Басталуы





Дамуы





Шиеленісуі





Шарықтау шегі





Шешімі










2-тапсырма

«Адамдық диқаншысы» өлеңінен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын өлең тармақтарын анықтаңыз. Негізгі сөздерге өз сөзіңізбен анықтама беріңіз. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз.



Мәтіннен үзінді

Өз сөзіңізбен сипаттаңыз

ОЛ КІМ?

Қазіргі өмірде

Қор болған босқа кетіп еңбек, бейнет,

Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет.


















Бағалау критерийі


Дескриптор

Балл

Білім алушы

5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау


1-тапсырма

  • шығармадағы эпизодтарды композициялық құрылымына жіктейді;

Басталуы



1

Дамуы

1

Шиеленісуі

1

Шарықтау шегі

1

Шешімі

1

Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады


2-тапсырма

  • өлеңнен кейіпкерлер бейнесіне қатысты 3 үзіндіні тауып жазады;


1

  • өлең тармағындағы кейіпкер бейнесін ашатын кілт сөзді анықтайды;


1

  • кілт сөзге өз сөзімен сипаттама береді;


1

анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіру арқылы өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді.

1

Барлығы

9




























Күн көрісі үшін басқа адамның жұмысын істейтін адам... барлық қара, қиын жұмыстарды атқарады...

Тарихи деректерге сүйенсек байлар құл ұстаған, малы, ақшасы, ішерге тамағы жоқ адамдар құлдыққа алынған. Бірақ қазір біздің елімізде құл деген жоқ....



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2025
308
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі