Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ 2-тоқсан Қазақстан тарихы 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
IІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №1
Тақырыптар |
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар. «Тоқырау» жылдарындағы демографиялық процестер. |
Оқу мақсаты |
9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау 9.1.1.2 өткен тарихи кезеңдермен сабақтастықты орнату арқылы қазіргі кезеңдегі демографиялық процестерге баға беру |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
1. Берілген дерек негізінде сұрақтарға жауап беріңіз.
Берілген кітаптың авторын атаңыз.
|
Аталған кітаптың негізгі мазмұнын қысқаша сипаттаңыз.
|
Кітаптың таралуына тыйым салынған жағдайды жазыңыз.
|
2. Берілген дерек негізінде сұрақтарға жауап беріңіз.
Еділ бойындағы неміс автономиясы таратылғаннан кейін оның мыңдаған азаматтары Қазақстан жеріне көшірілді. КОКП ХХ съезінен кейін ІІ дүниежүзілік соғыс жылдарында таратылған көптеген автономиялы республикалар қалпына келтірілгенімен Еділ бойынан көшірілген немістер жөніндегі шешім қайта қаралмай қалды. Осыған байланысты жер аударылған немістер арасында тарихи отандары — ГФР-ға көшу мәселесі жиі көтеріле бастады. Ғаламтор материалынан бейімделіп алынған мәтін |
Бұл процесті тоқтату үшін кеңес өкіметі қандай шешім шығарғандығын жазыңыз.
|
Бұл оқиға қашан орын алғандығын жазыңыз.
|
Саяси шешімге қарсы тұрған жастардың мақсатын жазыңыз.
|
Оқиғаның нәтижесі қандай болғандығын жазыңыз.
|
3. Қазақстандағы урбандалу процесіне қандай факторлар әсер еткендігін атап, дәлелдеңіз.
Бағалау критерийі №1 |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау жасайды |
1 |
Кітаптың авторын атайды; |
1 |
Кітаптың мазмұнына сипаттама жасайды; |
1 |
||
Кітаптың таралуына тыйым салынған жағдайды жазады; |
1 |
||
өткен тарихи кезеңдермен сабақтастықты орнату арқылы қазіргі кезеңдегі демографиялық процестерге баға береді |
2 |
Кеңес үкіметінің шешімін жазады; |
1 |
Оқиғаның болған уақытын жазады; |
1 |
||
Саяси шешімге қарсы тұрған жастардың мақсатын жазады; |
1 |
||
Оқиғаның нәтижесін жазады; |
1 |
||
3 |
Урбандалуға әсер еткен 1-факторды жазады; |
1 |
|
Урбандалуға әсер еткен 2-факторды жазады; |
1 |
||
Урбандалуға әсер еткен 3-факторды жазады. |
1 |
||
Жалпы балл 10 |
«Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі
|
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау жасайды |
Кітаптың авторын атауда, мазмұнына сипаттама жасауда, кітаптың таралуына тыйым салынған жағдайды жазуда қиналады |
Кітаптың авторын атауда, мазмұнына сипаттама жасауда, кітаптың таралуына тыйым салынған жағдайды жазуда қателеседі |
Кітаптың авторын атауда, мазмұнына сипаттама жасауда, кітаптың таралуына тыйым салынған жағдайды жазады |
өткен тарихи кезеңдермен сабақтастықты орнату арқылы қазіргі кезеңдегі демографиялық процестерге баға береді |
Кеңес үкіметінің шешімін жазуда, оқиғаның болған уақытын жазуда, саяси шешімге қарсы тұрған жастардың мақсатын жазуда оқиғаның нәтижесін жазуда, урбандалуға әсер еткен 1/2/3-факторды жазуда қиналады |
К еңес үкіметінің шешімін жазуда, оқиғаның болған уақытын жазуда, саяси шешімге қарсы тұрған жастардың мақсатын жазуда оқиғаның нәтижесін жазуда, урбандалуға әсер еткен 1/2/3-факторды жазуда қателеседі |
Кеңес үкіметінің шешімін жазады, оқиғаның болған уақытын жазады, саяси шешімге қарсы тұрған жастардың мақсатын жазады оқиғаның нәтижесін жазады, урбандалуға әсер еткен 1/2/3-факторды жазады |
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау № 2
Тақырыптар |
XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы. XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы. |
Оқу мақсаты |
9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру 9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
1. Кеңестік білім беру мен ғылым саласындағы реформаларға баға беріңіз.
2. XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуына мысалдар келтіріңіз.
-
Берілген пікірлерді оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.
Австрияның «Вег унд циль» журналы «....» романын қазақ халқының тарихына байланысты кең алып бағалайды. «Біздің көз алдымызда Бас ақынның өмір тарихы тар кемерінен тасып шыққан жеңімпаз, өрен өзен сықылды, сол кездегі көшпелі қазақ халқының тарихына астасып кеткен. Жазушы үлкен суреткерге тән нәзіктілікпен, толып жатқан әсем детальдармен, үш ұрпақты көрсететін туған халқының келелі кезеңін көзімізге елестетеді»,-деп жазды.
Шетел оқушылары мен сыншыларының пікірлерін көрсететін түйінді ой Лейпциг қаласында шығатын «Дер библиотекарь» журналында жарияланды. Неміс сыншысы Герберт Кремпиен: «Жазушының «...» еңбегінде өткен ғасырдың екінші жартысындағы қазақ халқының өмірі, сол кездің әдет-ғұрып тұрмысы, сол күйінде, әр қырынан, өз сатысымен тамаша бейнеленеді. Бұл кітаптың аты немісше «Таң алдында» деп аталады. Бұл ат болашақ зор даңқы шығатын жаңа ақынның дүниеге келуімен бітпейді. Ол сонымен бірге ғасырлар бойы артта қалған бүтін бір халықтың енді-енді қалыптасып келе жатқанын, оның тарихында тұңғыш рет еркін болашаққа қадам басқанын көрсетеді»,- деп жазды.
Берілген пікірлерде қандай жазушы туралы ақпарат берілгендігін анықтаңыз.
Жазушыны әлемге танытқан еңбектің атауын жазыңыз.
«Жазушы үлкен суреткерге тән нәзіктілікпен, толып жатқан әсем детальдармен, үш ұрпақты көрсететін туған халқының келелі кезеңін көзімізге елестетеді»- деген пікірді түсіндіріңіз.
Бағалау критерийі №2 |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға береді |
1 |
Кеңестік білім беру саласындағы реформалардың артықшылықтарын жазады; |
1 |
Кеңестік білім беру саласындағы реформалардың кемшіліктерін жазады; |
1 |
||
Кеңестік ғылым саласындағы реформалардың артықшылықтарын жазады; |
1 |
||
Кеңестік ғылым саласындағы реформалардың кемшіліктерін жазады; |
1 |
||
Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалайды |
2 |
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиеттің дамуы туралы 1-мысал келтіреді; |
1 |
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиеттің дамуы 2-мысал келтіреді; |
1 |
||
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы өнердің дамуы туралы 1-мысал келтіреді; |
1 |
||
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы өнердің дамуы туралы 2-мысал келтіреді; |
1 |
||
3 |
Жазушыны атайды; |
1 |
|
Жазушының еңбегін атайды; |
1 |
||
Берілген пікірді түсіндіреді. |
1 |
||
Жалпы балл 11 |
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі
|
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға береді |
К еңестік білім беру/ғылым саласындағы реформалардың артықшылықтарын/кемшіліктерін жазуда қиналады |
Кеңестік білім беру/ғылым саласындағы реформалардың артықшылықтарын/кемшіліктерін жазуда қателеседі |
К еңестік білім беру/ғылым саласындағы реформалардың артықшылықтарын/кемшіліктерін жазады |
Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалайды |
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиеттің/өнердің дамуы туралы 1/2-мысал келтіруде/жазушының атын атауда/еңбегін жазуда/пікірді түсіндіруде қиналады |
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиеттің/өнердің дамуы туралы 1/2-мысал келтіруде/жазушының атын атауда/еңбегін жазуда/пікірді түсіндіруде қателеседі |
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиеттің/өнердің дамуы туралы 1/2-мысал келтіреді/жазушының атын атайды/еңбегін жазады/пікірді түсіндіреді |