Қазақ әдебиеті пәнінен № 2 БЖБ 8-сынып -нұсқа
Білім алушы__________________________________________________
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Махаббат және абырой»
Оқылатын шығарма М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
Д. Исабеков «Әпке» драмасы
Оқу мақсаты
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
орынды қолдану;
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
-
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды.
-
көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
-
орынды қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
1-тапсырма.Екі шығарманың тақырыбын,негізгі идеясын,эпилог, прологтарын анықтаңыз
|
Шығарма тақырыптары |
Тақырыбы |
Негізгі идеясы |
Эпилог |
Пролог |
|
М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда». |
|
|
|
|
|
Д.Исабеков «Әпке» драмасы |
|
|
|
|
2-тапсырма. «Бұл кім?» әдісі. Д. Исабековтың «Әпке» драмасы бойынша берілген үзінділердің
қай кейіпкерге тән екендігін анықтаңыз.
|
1.Ал, туған күнің құтты болсын, інішек. Қуаныштымыз! Темірбекжанның досы болсаң, менің де туған інімсің. Ал, өздерің отыра тұрыңдар, мен барып котлет... імм...Тамақ дайындап жіберейін. |
|
Кәмила
|
|
2.Тоқтат, тіліңді кесіп, отварной язык жасаймын! |
Нәзила |
|
|
3.Қазіргі заманда жұрттың бәріне ұнай беру шарт емес. ХХ ғасыр – ғылыми-техникалық прогресстің ғасыры ғана емес, субьективті пікірдің ғасыры. Біреуге ұнау үшін әрекет жасау – бекершілік. |
Қамажай |
|
|
4.Өмір көрсетер оны. Жалпы, жалынды сөйлеген адамнан күдіктенемін. Өйткені ,олар көп ретте жалған айтады. |
Тимур |
|
|
5.Марат айтады, папаң сендерді тастап кеткен дейді. Ол ешқандай да ұшқыш емес дейді. Ол өтірік айтады ғой, ә?.. |
Омар |
|
|
6.Ғылымға негізделмеген дәлел әлсіз болады, сондықтан сіздерге түсініктірек болсын деп... |
Ермек |
3-тапсырма
Төменде берілген тақырыптардың бірін таңдап, әдеби эссе жазыңыз.
1.»Бәрі де адам үшін жаратылған»
2. «Отбасы-басты құндылық»
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалаукритерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтайды. |
1 |
Екі шығарманың тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
Екі шығарманың идеясын табады; |
1 |
||
|
Екі шығарманың эпилогін жазады; |
1 |
||
|
Екі шығарманың прологін жазады; |
1 |
||
|
көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады. |
2 |
Берілген үзінділердегі айтылған ойдың қай кейіпкерге тән екендігін анықтайды, сәйкестендіреді |
1 1 |
|
Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап,әдеби эссе жазады |
3 |
Тақырыптыашады; |
1 |
|
Көркемдік-идеялыққұндылығыннақты көрсетеді; |
1 |
||
|
Гуманистіктұрғыданталдаужасайды; |
1 |
||
|
Ойынмысалдармендәлелдейді; |
1 |
||
|
|
|
Эссе құрылымынсақтайды |
1 |
|
Барлығы |
11 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ 3-тоқсан қазақ әдебиеті 8-сынып
БЖБ 3-тоқсан қазақ әдебиеті 8-сынып
Қазақ әдебиеті пәнінен № 2 БЖБ 8-сынып -нұсқа
Білім алушы__________________________________________________
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Махаббат және абырой»
Оқылатын шығарма М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
Д. Исабеков «Әпке» драмасы
Оқу мақсаты
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
орынды қолдану;
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
-
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды.
-
көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
-
орынды қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
1-тапсырма.Екі шығарманың тақырыбын,негізгі идеясын,эпилог, прологтарын анықтаңыз
|
Шығарма тақырыптары |
Тақырыбы |
Негізгі идеясы |
Эпилог |
Пролог |
|
М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда». |
|
|
|
|
|
Д.Исабеков «Әпке» драмасы |
|
|
|
|
2-тапсырма. «Бұл кім?» әдісі. Д. Исабековтың «Әпке» драмасы бойынша берілген үзінділердің
қай кейіпкерге тән екендігін анықтаңыз.
|
1.Ал, туған күнің құтты болсын, інішек. Қуаныштымыз! Темірбекжанның досы болсаң, менің де туған інімсің. Ал, өздерің отыра тұрыңдар, мен барып котлет... імм...Тамақ дайындап жіберейін. |
|
Кәмила
|
|
2.Тоқтат, тіліңді кесіп, отварной язык жасаймын! |
Нәзила |
|
|
3.Қазіргі заманда жұрттың бәріне ұнай беру шарт емес. ХХ ғасыр – ғылыми-техникалық прогресстің ғасыры ғана емес, субьективті пікірдің ғасыры. Біреуге ұнау үшін әрекет жасау – бекершілік. |
Қамажай |
|
|
4.Өмір көрсетер оны. Жалпы, жалынды сөйлеген адамнан күдіктенемін. Өйткені ,олар көп ретте жалған айтады. |
Тимур |
|
|
5.Марат айтады, папаң сендерді тастап кеткен дейді. Ол ешқандай да ұшқыш емес дейді. Ол өтірік айтады ғой, ә?.. |
Омар |
|
|
6.Ғылымға негізделмеген дәлел әлсіз болады, сондықтан сіздерге түсініктірек болсын деп... |
Ермек |
3-тапсырма
Төменде берілген тақырыптардың бірін таңдап, әдеби эссе жазыңыз.
1.»Бәрі де адам үшін жаратылған»
2. «Отбасы-басты құндылық»
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалаукритерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтайды. |
1 |
Екі шығарманың тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
Екі шығарманың идеясын табады; |
1 |
||
|
Екі шығарманың эпилогін жазады; |
1 |
||
|
Екі шығарманың прологін жазады; |
1 |
||
|
көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады. |
2 |
Берілген үзінділердегі айтылған ойдың қай кейіпкерге тән екендігін анықтайды, сәйкестендіреді |
1 1 |
|
Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап,әдеби эссе жазады |
3 |
Тақырыптыашады; |
1 |
|
Көркемдік-идеялыққұндылығыннақты көрсетеді; |
1 |
||
|
Гуманистіктұрғыданталдаужасайды; |
1 |
||
|
Ойынмысалдармендәлелдейді; |
1 |
||
|
|
|
Эссе құрылымынсақтайды |
1 |
|
Барлығы |
11 |
||
шағым қалдыра аласыз













