Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №1 БЖБ 9-сынып

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Мәңгілік ел- мәңгілік мұрат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Оқылатын шығарма

    Н.Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы


    Оқу мақсаты:

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

    9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

    9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.


    Бағалау критерийі

    • әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

    • құбылту мен айшықтау түрлерін (троп пен фигура) анықтайды;

    • шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

    Ойлау дағдыларының қолдану, талдау

    деңгейі

    Орындау уақыты 15-20 минут

    1-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасындағы өлең жолдарын «Дейін – қазір - кейін» кестесімен сәйкестендіріңіз.

    Shape1

    Дейін

    Shape2

    Қазір


    Shape3

    Кейін


    2-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасы бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындаңыз.

    1. Зерттеңіз. «Бәйтерек» поэмасы қалай дүниеге келді?

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Суреттеңіз. Автордың Елбасы бейнесін суреттеген өлең жолдарын анықтаңыз.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Талдаңыз. Берілген поэма үзінділерінен Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын (теңеу, эпитет, риторикалық сұрау) тауып, астын сызыңдар, (+) белгісімен белгілеңдер.

    Поэмадан үзінді

    Теңеу

    Эпитет

    Риторикалық сұрау

    Не пайда дүниенің кеңдігінен,

    Болмаса бостандығы бір басыңның?




    Тату жұрт бірі – шекер, бірі – балдай,

    Жарылып, жауласатын түрі бардай.

    Қызуы Оңтүстіктің ерге шауып,

    Солтүстік сіреседі сүрі қардай




    Қызыл тіл қара тасты балқытады,

    Келгенде қылқобыздай зар күйіне





    1. Салыстырыңыз. Поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен қазіргі келбеті суреттелген өлең жолдарын анықтаңыз.

    Қазақ халқының өткені

    Қазақ халқының қазіргі келбеті











    1. Түйін. Ақын шығармасынан өз ұлтына, еліне, жеріне деген мақтанышын білдіретін жолдарын табыңдар, түсінік беріңдер.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

    - құбылту мен айшықтау түрлерін (троп пен фигура) анықтайды;

    - шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

    1

    Поэмадағы өлең жолын «Дейін», «Қазір», «Кейін» кестесімен сәйкестендіреді;

    1

    1

    «Бәйтерек» поэмасының шығу тарихын зерттейді;

    1

    1

    Автордың Елбасы бейнесін суреттеген өлең жолдарын анықтайды;


    1

    Берілген поэма үзінділерінен шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын (теңеу, эпитет, риторикалық сұрау) анықтап, астын сызады;

    (+) белгісімен белгілейді;


    1

    1

    Поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен қазіргі келбеті суреттелген өлең жолдарын анықтайды;

    1

    1

    Ақын шығармасынан өз ұлтына, еліне, жеріне деген мақтанышын білдіретін жолдарын табады, ой түйіндейді.


    1




    Барлығы:

    10 балл



    Дұрыс жауаптар






    1-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасындағы өлең жолдарын «Дейін – қазір - кейін» кестесімен сәйкестендіріңіз.

    Shape6 Shape5 Shape4

    Дейін

    Shape7

    Қазір


    Shape9 Shape8

    Кейін



    2-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасы бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындаңыз.

    1. Зерттеңіз. «Бәйтерек» поэмасы қалай дүниеге келді?

    Түсiмде Тәуелсiздiк Падишасы

    Ақ қағаз, алтын қалам бердi маған!

    Сенемiн асыл сөздiң тозбасына,

    Жетедi өз бақытым өз басыма.

    Күбiрлеп құлағыма жетi түнде,

    Қоймады осы жырды жазбасыма!..

    Қолыңда жүйрiк қалам жарқылдаса,

    Сөзiңдi арманың не ел тыңдаса!

    Кеудемде көз бар шығар қайнап жатқан,

    Тамшысы таңдайымның сарқылмаса!..

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Суреттеңіз. Автордың Елбасы бейнесін суреттеген өлең жолдарын анықтаңыз.

    Сөйлейдi Назарбаев Нұрсұлтан боп,

    Көк тулы Қазақстан жер шарында.

    Шарпысып жаңа дәуiр ескiменен,

    Көз көрдi хикметтi естiмеген.

    Елбасы шарқ ұрады шартарапқа,

    Қырандай балапаны кеш түлеген.

    Аңдиды қырдан қатер, ойдан қырсық,

    Суырмай саясат жоқ майдан қылшық.

    Қазақты кiм сүйемек қолтығынан,

    Тобықтан дұшпан қағып, тайғанда ұршық?

    Ұрынса ұлан-асыр ғазауатқа,

    Жанады жалғыз қалып қазақ отқа.

    Шақ туды шамырқанып шамданатын,

    Ойлаған елдiң қамын азаматқа.

    Әр күнi, әр сағаты толғаныста,

    Түсiп тұр ауыр салмақ ар-намысқа.

    Азуы алты қарыс алпауыттар

    Ұқсайды талап жейтiн жолбарысқа.

    Айнымай әдiлеттiң ақ жолынан,

    Топ жарды ғасырлардың тоғысында.

    Көненiң қалып қоймай шиырында,

    Жол тапты асулардың қиынында.

    Жұртының аманаты жүрегiнде,

    Дәуiрдiң ауыр жүгi иығында!

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Талдаңыз. Берілген поэма үзінділерінен Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын (теңеу, эпитет, риторикалық сұрау) тауып, астын сызыңдар, (+) белгісімен белгілеңдер.

    Поэмадан үзінді

    Теңеу

    Эпитет

    Риторикалық сұрау

    Не пайда дүниенің кеңдігінен,

    Болмаса бостандығы бір басыңның?



    +

    Тату жұрт бірі – шекер, бірі – балдай,

    Жарылып, жауласатын түрі бардай.

    Қызуы Оңтүстіктің ерге шауып,

    Солтүстік сіреседі сүрі қардай

    +

    +


    Қызыл тіл қара тасты балқытады,

    Келгенде қылқобыздай зар күйіне

    +

    +



    1. Салыстырыңыз. Поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен қазіргі келбеті суреттелген өлең жолдарын анықтаңыз.

    Қазақ халқының өткені

    Қазақ халқының қазіргі келбеті

    Бұлқынған қасiреттi қынабында,

    Суырдың намысыңның наркескенiн.

    Томирис, Едiл патша, Елтерiс хан,

    Аңсаумен еркiн өмiр арпалысқан.

    Жете алмай жерұйыққа Асанқайғы,

    Желдiртiп желмаясын жер тауысқан.

    Жерұйық iздемесең таптыра ма,

    Бұйырар бiр түп жусан тоқтыға да.

    Күркiреп жауар күндей қанша қаған,

    Өздерiн Тәңiрiмен тең санаған.

    Халқының қотыр тайын жегiзбеген

    Қасқырдай көп дұшпанға анталаған.

    Естеми, Бумын, Бiлге, Күлтегiнге

    Жетедi адамзатта кiм тегiнде?!

    Тасқа ойып жазып кеткен өсиетi

    Қасқайып қара жердiң тұр төрiнде!

    Армысың, Азаттықтың астанасы –

    Талпынған арманына еркiн қала!

    Жаhанның жанарында жаңа қала,

    Жұлдыздай туа қалған өлiарада.

    Бес жылда бой көтерген ғимараттар

    Жайнап тұр шомылғандай самалаға!

    Жырламас ғажайыпты кiм мұндағы,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    12 Сәуір 2024
    1166
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ 4-тоқсан №1 қазақ әдебиеті 9-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ 4-тоқсан №1 қазақ әдебиеті 9-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9-сыныпқа арналға 4-тоқсан БЖБ №1 қазақ әдебиеті тапсырмалары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №1 БЖБ 9-сынып

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Мәңгілік ел- мәңгілік мұрат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Оқылатын шығарма

    Н.Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы


    Оқу мақсаты:

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

    9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

    9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.


    Бағалау критерийі

    • әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

    • құбылту мен айшықтау түрлерін (троп пен фигура) анықтайды;

    • шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

    Ойлау дағдыларының қолдану, талдау

    деңгейі

    Орындау уақыты 15-20 минут

    1-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасындағы өлең жолдарын «Дейін – қазір - кейін» кестесімен сәйкестендіріңіз.

    Shape1

    Дейін

    Shape2

    Қазір


    Shape3

    Кейін


    2-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасы бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындаңыз.

    1. Зерттеңіз. «Бәйтерек» поэмасы қалай дүниеге келді?

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Суреттеңіз. Автордың Елбасы бейнесін суреттеген өлең жолдарын анықтаңыз.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Талдаңыз. Берілген поэма үзінділерінен Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын (теңеу, эпитет, риторикалық сұрау) тауып, астын сызыңдар, (+) белгісімен белгілеңдер.

    Поэмадан үзінді

    Теңеу

    Эпитет

    Риторикалық сұрау

    Не пайда дүниенің кеңдігінен,

    Болмаса бостандығы бір басыңның?




    Тату жұрт бірі – шекер, бірі – балдай,

    Жарылып, жауласатын түрі бардай.

    Қызуы Оңтүстіктің ерге шауып,

    Солтүстік сіреседі сүрі қардай




    Қызыл тіл қара тасты балқытады,

    Келгенде қылқобыздай зар күйіне





    1. Салыстырыңыз. Поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен қазіргі келбеті суреттелген өлең жолдарын анықтаңыз.

    Қазақ халқының өткені

    Қазақ халқының қазіргі келбеті











    1. Түйін. Ақын шығармасынан өз ұлтына, еліне, жеріне деген мақтанышын білдіретін жолдарын табыңдар, түсінік беріңдер.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

    - құбылту мен айшықтау түрлерін (троп пен фигура) анықтайды;

    - шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

    1

    Поэмадағы өлең жолын «Дейін», «Қазір», «Кейін» кестесімен сәйкестендіреді;

    1

    1

    «Бәйтерек» поэмасының шығу тарихын зерттейді;

    1

    1

    Автордың Елбасы бейнесін суреттеген өлең жолдарын анықтайды;


    1

    Берілген поэма үзінділерінен шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын (теңеу, эпитет, риторикалық сұрау) анықтап, астын сызады;

    (+) белгісімен белгілейді;


    1

    1

    Поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен қазіргі келбеті суреттелген өлең жолдарын анықтайды;

    1

    1

    Ақын шығармасынан өз ұлтына, еліне, жеріне деген мақтанышын білдіретін жолдарын табады, ой түйіндейді.


    1




    Барлығы:

    10 балл



    Дұрыс жауаптар






    1-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасындағы өлең жолдарын «Дейін – қазір - кейін» кестесімен сәйкестендіріңіз.

    Shape6 Shape5 Shape4

    Дейін

    Shape7

    Қазір


    Shape9 Shape8

    Кейін



    2-тапсырма. Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасы бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындаңыз.

    1. Зерттеңіз. «Бәйтерек» поэмасы қалай дүниеге келді?

    Түсiмде Тәуелсiздiк Падишасы

    Ақ қағаз, алтын қалам бердi маған!

    Сенемiн асыл сөздiң тозбасына,

    Жетедi өз бақытым өз басыма.

    Күбiрлеп құлағыма жетi түнде,

    Қоймады осы жырды жазбасыма!..

    Қолыңда жүйрiк қалам жарқылдаса,

    Сөзiңдi арманың не ел тыңдаса!

    Кеудемде көз бар шығар қайнап жатқан,

    Тамшысы таңдайымның сарқылмаса!..

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Суреттеңіз. Автордың Елбасы бейнесін суреттеген өлең жолдарын анықтаңыз.

    Сөйлейдi Назарбаев Нұрсұлтан боп,

    Көк тулы Қазақстан жер шарында.

    Шарпысып жаңа дәуiр ескiменен,

    Көз көрдi хикметтi естiмеген.

    Елбасы шарқ ұрады шартарапқа,

    Қырандай балапаны кеш түлеген.

    Аңдиды қырдан қатер, ойдан қырсық,

    Суырмай саясат жоқ майдан қылшық.

    Қазақты кiм сүйемек қолтығынан,

    Тобықтан дұшпан қағып, тайғанда ұршық?

    Ұрынса ұлан-асыр ғазауатқа,

    Жанады жалғыз қалып қазақ отқа.

    Шақ туды шамырқанып шамданатын,

    Ойлаған елдiң қамын азаматқа.

    Әр күнi, әр сағаты толғаныста,

    Түсiп тұр ауыр салмақ ар-намысқа.

    Азуы алты қарыс алпауыттар

    Ұқсайды талап жейтiн жолбарысқа.

    Айнымай әдiлеттiң ақ жолынан,

    Топ жарды ғасырлардың тоғысында.

    Көненiң қалып қоймай шиырында,

    Жол тапты асулардың қиынында.

    Жұртының аманаты жүрегiнде,

    Дәуiрдiң ауыр жүгi иығында!

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    1. Талдаңыз. Берілген поэма үзінділерінен Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын (теңеу, эпитет, риторикалық сұрау) тауып, астын сызыңдар, (+) белгісімен белгілеңдер.

    Поэмадан үзінді

    Теңеу

    Эпитет

    Риторикалық сұрау

    Не пайда дүниенің кеңдігінен,

    Болмаса бостандығы бір басыңның?



    +

    Тату жұрт бірі – шекер, бірі – балдай,

    Жарылып, жауласатын түрі бардай.

    Қызуы Оңтүстіктің ерге шауып,

    Солтүстік сіреседі сүрі қардай

    +

    +


    Қызыл тіл қара тасты балқытады,

    Келгенде қылқобыздай зар күйіне

    +

    +



    1. Салыстырыңыз. Поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен қазіргі келбеті суреттелген өлең жолдарын анықтаңыз.

    Қазақ халқының өткені

    Қазақ халқының қазіргі келбеті

    Бұлқынған қасiреттi қынабында,

    Суырдың намысыңның наркескенiн.

    Томирис, Едiл патша, Елтерiс хан,

    Аңсаумен еркiн өмiр арпалысқан.

    Жете алмай жерұйыққа Асанқайғы,

    Желдiртiп желмаясын жер тауысқан.

    Жерұйық iздемесең таптыра ма,

    Бұйырар бiр түп жусан тоқтыға да.

    Күркiреп жауар күндей қанша қаған,

    Өздерiн Тәңiрiмен тең санаған.

    Халқының қотыр тайын жегiзбеген

    Қасқырдай көп дұшпанға анталаған.

    Естеми, Бумын, Бiлге, Күлтегiнге

    Жетедi адамзатта кiм тегiнде?!

    Тасқа ойып жазып кеткен өсиетi

    Қасқайып қара жердiң тұр төрiнде!

    Армысың, Азаттықтың астанасы –

    Талпынған арманына еркiн қала!

    Жаhанның жанарында жаңа қала,

    Жұлдыздай туа қалған өлiарада.

    Бес жылда бой көтерген ғимараттар

    Жайнап тұр шомылғандай самалаға!

    Жырламас ғажайыпты кiм мұндағы,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Барлық материалдар 9 сынып
    12.04.2024
    1166
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации