Бір
айнымалысы бар сызықтық теңдеу
І нұсқа
-
b–ның қандай мәнінде 3х+78=9 және
2х+5b=–11 теңдеулері мәндес болады? [3]
2. Теңдеуді шешіңіз:
8х-3(2х-3) = 7х-2(5х+8) [3]
-
Теңдеуді шеш:
a) |15х – 10| = 5; b) 12|3х – 5| = –20.
[4]
-
Теңдеу құру арқылы шығарыңыз.
Екі пунктен бір-біріне қарама-қарсы бір уақытта екі автобус жолға
шықты. Бірінші автобустың жылдамдығы 45 км/сағ, ал екіншісінікі 72
км/сағ. Екеуі кездескенде бірінші автобус екінші автобусқа
қарағанда 135 км аз жүрген болса, онда екінші автобус қанша жол
жүрді? [3]
Бір
айнымалысы бар сызықтық теңдеу
ІІ нұсқа
-
b–ның қандай
мәнінде 2х+16=32 және 3х+5b=34 теңдеулері мәндес болады? [3]
2.
Теңдеуді шешіңіз: 5х+7(3-х) = 3(5-2х)-6 [3]
-
Теңдеуді шеш:
a) |9х +15| = 6; b) 2|2х +
5| = –30 . [4]
-
Теңдеу құру арқылы шығарыңыз.
Екі пунктен бір-біріне қарама-қарсы бір уақытта екі автобус жолға
шықты. Бірінші автобустың жылдамдығы 35 км/сағ, ал екіншісінікі 62
км/сағ. Екеуі кездескенде бірінші автобус екінші автобусқа
қарағанда 125 км аз жүрген болса, онда екінші автобус қанша жол
жүрді? [3]
Бағалау
критерийі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Мәндес теңдеулердің анықтамасын қолданады
|
1
|
1-ші теңдеуді шығарады
|
1
|
табылған түбірді 2-ші теңдеуге қояды
|
1
|
b айнымалысының мәнін табады
|
1
|
Сызықтық теңдеуді шешеді
|
2
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді
|
1
|
есептеулерді орындайды
|
1
|
жауабын жазады
|
1
|
Модуль
таңбасы бар теңдеулерді шешеді
|
3
|
сызықтық теңдеулерге көшеді
|
1
|
бірінші түбірді табады
|
1
|
екінші түбірді табады
|
1
|
теңдеудің
шешімі жоқ екенін тұжырымдайды
|
1
|
Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді
|
4
|
шартына
қарай есептің теңдеуін құрады
|
1
|
теңдеуді шешеді
|
1
|
жауабын жазады
|
1
|
Жалпы балл:
|
13
|
ІІІ нұсқа
1.b–ның қандай мәнінде 2х-14=20 және
3х+3b=60 теңдеулері мәндес болады? [3]
2.
Теңдеуді шешіңіз: 5(2x + 3) − 4(x + 1) = 35 [3]
-
Теңдеуді шеш:
a) 2|x +
6|
= 30;
b ) |4x − 7| + 6 = −11; [4]
-
Теңдеу құру арқылы шығарыңыз.
Катер ӛзен ағысымен жүзіп, 4 сағатта қандай қашықтыққа барса
,ағысқа қарсы жүзіп, 5 сағатта сондай қашықтыққа барады. Ӛзен
ағысының жылдамдығы 3 км/сағ .Катер неше километр қашықтыққа жүзді?
[3]
ІV нұсқа
-
b–ның
қандай мәнінде
2х+12=20 және 3х+3b=60 теңдеулері мәндес болады? [3]
-
Теңдеуді шешіңіз: 3x + 2(x + 5) = 9x + 4 [3]
-
Теңдеуді шеш:
a) 2|x − 16| = 48;
b ) |3x − 8| + 19 = 3; [4]
-
Теңдеу құру арқылы шығарыңыз.
Катер ағыс жылдамдығы 2км/сағ ӛзенде ағыспен жүзіп, А айлағынан В
айлағына 6 сағатта барды. Катер қайтарында В айлағынан А айлағына
ӛзеннің ағысы қарсы жүзіп, 7,5 сағатта барды. Катердің меншікті
жылдамдығын нешеге тең? [3]
Бағалау
критерийі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Мәндес теңдеулердің анықтамасын қолданады
|
1
|
1-ші теңдеуді шығарады
|
1
|
табылған түбірді 2-ші теңдеуге қояды
|
1
|
b айнымалысының мәнін табады
|
1
|
Сызықтық теңдеуді шешеді
|
2
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді
|
1
|
есептеулерді орындайды
|
1
|
жауабын жазады
|
1
|
Модуль
таңбасы бар теңдеулерді шешеді
|
3
|
сызықтық теңдеулерге кӛшеді
|
1
|
бірінші түбірді табады
|
1
|
екінші түбірді табады
|
1
|
теңдеудің
шешімі жоқ екенін тұжырымдайды
|
1
|
Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді
|
4
|
шартына
қарай есептің теңдеуін құрады
|
1
|
теңдеуді шешеді
|
1
|
жауабын жазады
|
1
|
Жалпы балл:
|
13
|