Материалдар / БЖБ 6-сынып Статистика

БЖБ 6-сынып Статистика

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ 6-сынып Статистика
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Фигуралардың кеңістікте орналасуы. Кеңістік фигураларын кескіндеу, «көрінбейтін» сызықтар. Вектор
ұғымы

Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш

Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару

Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару

Оқу мақсаты 6.3.4.1 вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу;

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу

6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу

6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Координаталары бойынша векторды салады

  • Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

  • Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут

І нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта АВ векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.


3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


ІІ нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта AB векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.


3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Координаталары бойынша векторды салады

1

А нүктесін дұрыс салады

1

В нүктесін дұрыс салады

1

АВ векторын салады

1

Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

2

сандардың арифметикалық ортасын табады

1

сандардың өзгеріс ауқымын табады

1

сандардың медианасын табады

1

сандардың модасын табады

1

Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

3

жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады;

1

барлық уақытты табады

1

барлық жолды табады

1

орташа жылдамдықты табады

1

Барлығы

11



«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

І нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта АВ векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.


3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Координаталары бойынша векторды салады

1

А нүктесін дұрыс салады

1

В нүктесін дұрыс салады

1

АВ векторын салады

1

Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

2

сандардың арифметикалық ортасын табады

1

сандардың өзгеріс ауқымын табады

1

сандардың медианасын табады

1

сандардың модасын табады

1

Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

3

жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады;

1

барлық уақытты табады

1

барлық жолды табады

1

орташа жылдамдықты табады

1

Барлығы

11









«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

ІІ нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта AB векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.


3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Координаталары бойынша векторды салады

1

А нүктесін дұрыс салады

1

В нүктесін дұрыс салады

1

АВ векторын салады

1

Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

2

сандардың арифметикалық ортасын табады

1

сандардың өзгеріс ауқымын табады

1

сандардың медианасын табады

1

сандардың модасын табады

1

Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

3

жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады;

1

барлық уақытты табады

1

барлық жолды табады

1

орташа жылдамдықты табады

1

Барлығы

11


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі