Материалдар / БЖБ ӘДЕБИЕТ №1,1-ТОҚСАН 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ ӘДЕБИЕТ №1,1-ТОҚСАН 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ ӘДЕБИЕТ №1,1-ТОҚСАН 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
42
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау БЖБ №1

Күні 02.10.2024

Сыныбы 3 «Ә»

Оқушының аты-жөні__________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

І нұсқа

1-тапсырма Мәтінді мұқият оқы. Мәтіннен суреттегі жануарлар туралы қандай маңызды ақпарат алдың? Кестеге жаз.

Жануарлар – табиғаттың тамаша жаратылысы. Олар туралы таңқаларлық деректерге көптеген мысал келтіруге болады. Мысалы, құмырсқалар өзінің салмағынан 60 есе ауыр жүкті көтере алады. Оларды палуан құмырсқалар деп атайды. Қолтырауындар тас жейді. Осының арқасында асқорыту жүйесін күшейтеді, суда тепетеңдікті ұстайды. Ал пілдердің сурет сала алатынын білесің бе? Пілдер - дүниедегі ең ақылды жануарлар. Оның миының салмағы - 5кг. Көбелектер гүлдердің иісін ондаған шақырым қашықтықтан сезе алады. Олар иісті қанаттарының көмегімен сезеді. Ғалымдар тотықұстардың сөйлей алғанымен қоса, үлкен мен кіші, ұқсас және бөлек заттарды ажырата алатындығын дәлелдеген. Жануарлар дүниесінде мұндай қызықты мәліметтер өте көп








Мәтін бойынша маңызды ақпаратты анықтайтын 2сұрақ құрастыр және жауап бер.

Сұрақ_______________________________________________________________________________

Жауап______________________________________________________________________________

Сұрақ_______________________________________________________________________________

Жауап______________________________________________________________________________

2-тапсырма

Қанаттың Ақтөс атты иті бар еді. Ол үнемі Қанаттың қасынан қалмайтын. Қанатта иті көрінбей қалса іздей бастайды. Бір күні Қанат көлге шомылуға барды. Көлдің айналасы тыныш, ешкім жоқ. Қанат суға жүгіріп түсіп кетті. Кенет Қанат дем ала алмай суға батып бара жатты. Осы кезде қайдан келгені белгісіз, Ақтөсжүгіріп келіп, Қанатты киімінен сүйреп жағаға шығарды. Есін жинаған Қанат итіне рахмет айтқандай мойнынан құшақтады. Осыдан кейін Қанат итін бұрынғыдан да жақсы көретін болды.

1 Мәтінге ат қой ________________________________________________________________

2.Мәтіндегі негізгі ойды анықта___________________________________________________

3.Берілген сұрақтың жауабын мәтіннен тауып қоршап сыз.

Ақтөс Қанатқа қандай көмек көрсетті?

Бағалау критерийі


Тапсырма №

Дескриптор


Балл

Білім алушы

Мәтіннен маңызды ақпаратты тауып,сұрақ құрастырып жауап береді.




1

мәтіннен маңызды ақпаратты анықтайды:

1ші-ақпарат;

2-ші ақпарат;

3-ші ақпарат;


1

1

1





1

1


мәтін бойынша маңызды ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

1-ші

2-ші

сұраққа жауап береді;

1-ші

2-ші


1

1

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды


2

Мәтінге ат қояды

1


1


1


Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

Берілген сұрақтың жауабын мәтіннен тауып қоршап сызады

Барлығы




10


























Әдебиеттік оқу «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау БЖБ №1


Күні 02.10.2024

Сыныбы 3 «Ә»

Оқушының аты-жөні__________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма

Мәтінді мұқият оқы. Мәтіннен суреттегі жануарлар туралы қандай маңызды ақпарат алдың? Кестеге жаз.

Жануарлар – табиғаттың тамаша жаратылысы. Олар туралы таңқаларлық деректерге көптеген мысал келтіруге болады. Мысалы аюдың асқазаны өте үлкен.Оған шамамен 70 кг ет сияды. Олардың орташа өмір сүру ұзақтығы 30 жыл. Ал қасқырлар 9 км қашықтықтағы дыбысты ести алады. Қасқырдың иіс сезу қабілеті, адамнан 100 есе күшті. Түлкі - әлемдегі ең танымал жануарлардың бірі. Түлкілердің өмір сүру уақыты 6-8 жыл, жаңа туылған кезінде салмағы 150 грамм. Сауысқан - қарға тұқымдасының бір түрі. Тұрқы 45-47 см, салмағы 250 грамдай. Сонымен қатар қояндар біз ойлағандай зиянсыз жануар емес. Олардың өткір тырнақтары бар .Күшті артқы аяқтары - нағыз қорқынышты қару.






Мәтін бойынша маңызды ақпаратты анықтайтын 2 сұрақ құрастыр және жауап бер.

Сұрақ_______________________________________________________________________________

Жауап______________________________________________________________________________

Сұрақ_______________________________________________________________________________

Жауап______________________________________________________________________________

2-тапсырма

Еркін жаралы кептерді үйге алып келді. Жараланған жеріне йод жағып, дәкемен таңып тастады. Кептерді қорапқа салды да, алдына жем, су қойды. Аздан соң кептер жүре бастады. Үй ішінде ары-бері ұшып қонды. Еркін жазылған кептерді далаға шығарып жіберді. Ақ кептер әуелеп ұшып кетті. Еркін бұған қатты қуанды.

1 Мәтінге ат қой ________________________________________________________________

2 Мәтіндегі негізгі ойды анықта_________________________________________________________

3Берілген сұрақтың жауабын мәтіннен тауып қоршап сыз.

Еркін кептерге қандай көмек көрсетті?

Бағалаукритерийі


Тапсырма №

Дескриптор


Балл

Білімалушы

Мәтіннен маңызды ақпаратты тауып,сұрақ құрастырып жауап береді.




1

мәтіннен маңызды ақпаратты анықтайды:

1- ші -ақпарат;

2-ші ақпарат;

3-ші ақпарат;


1

1

1





1

1


мәтін бойынша маңызды ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

1-ші

2-ші

Сұрақтарға жауап береді;

1-ші

2-ші


1

1

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды


2

Мәтінге ат қояды

1


1


1



Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

Берілген сұрақтың жауабын мәтіннен тауып қоршап сызады

Барлығы




10































Әдебиеттік оқу «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты 3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру

3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу



3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!