Әдебиеттік оқу «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау БЖБ №5
Сыныбы 3 «» Күні 12.02.2025
Оқушының аты-жөні __________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында
Қоңырау соғылды. Шымылдық ашылды. Сахнаға әнші Әміре шықты. Басында оюлы тақия, үстінде жеңіл шапан, қолында домбыра. Өзге шығушылардан оның киімі де, түрі де, жүріс-тұрысы да өзгеше еді. Ол әуелі халыққа ізет көрсетіп, басын иді. Шеті түпсіз көрінген кең залға қарады. Домбырасын күйлеп алды да, «Қанапия» әнін айтты.
Зал тым-тырыс болды. Әміре кісіге емес, әнге айналды. Ән салса ол өзін-өзі ұмытады, әннің әуеніне беріледі. Оның ерекше күшті, ашық даусы Еуропа тыңдаушыларын қатты таңдандырды. Әннің аяғын созып барып, домбыраны желпіндіре бітіргенде, тілдің керектігі болмады. Ән аяқталғанда, сүйсініп отырғандар қайран қалысты. Ән тым тез біткендей.
Ұйып тыңдаған халық әнші орнынан тұрып, бас игенде ғана ду қол шапалақтады. Залдан «бис…бис…» деген дауыстар жамырай естіліп жатты.
• Мәтіннің мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастыр және жауап бер.
Сұрақ ...................................................................................................................
Жауап ...................................................................................................................
• Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
|
Сұрақтар |
Жоспар |
|
Сахнаға кім шықты? Ол не істеді? |
1) |
|
Тыңдаушылар қандай күйде болды? |
2) |
|
Халық әншіге қандай қошемет көрсетті? |
3) |
2-тапсырма
Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмa№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білімалушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады |
1 |
Мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастырады Сұраққа жауап жазады; |
1 1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндайды; |
1 |
|
сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады. |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
|
Барлығы |
8 |
Әдебиеттік оқу «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау БЖБ №5
Сыныбы 3 «» Күні 12.02.2025
Оқушының аты-жөні __________________________________________________
Орындау уақыты 20 минутv 2- нұсқа
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында
Әке-шешеден ерте айырылған Әбілхан тіршіліктің ауыртпалығын тартты. Қой соңында күндер өтті. Жұрттың баласы хат танығанда, мұның қолынан келетіні — тас бетіне, құмға сурет салу, тас пен ағаштан мүсін жасау. Ол машықтанып жүрген ісіне қарап ұстадан қолдау естіді. Білсем, үйренсем деген құштарлық арта түсті.
Ақыры ол аты шыққан шежіре қарт Сағымбекке барды. Шежіренің ақылымен Жаркентке келді. Бір сыныптық білімі жоқ суретшінің өмір жолы осылай басталды. Ата-баба айналысып көрмеген өнерге жол табу оңай болған жоқ. 1929 жылы атақты суретші Николай Хлудов өнерге талпынған бірінші қазақ жігітін қуана қарсы алды. Бос уақытында көркемсурет өнерінің әліппелік заңдарын үйретті.
Сол бала Әбілханның қазақтың сурет өнерінің ең басында тұрып, атақты суретші Әбілхан Қастеев атанарын ешкім білмеді. Құмға сурет салудан басталған балалық талап үлкен өнерге осылайша жол салды.
• Мәтіннің мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастыр және жауап бер.
Сұрақ ...................................................................................................................
Жауап ...................................................................................................................
Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
|
Сұрақтар |
Жоспар |
|
Әбілханның балалық шағы қалай өтті? |
1) |
|
Суретшінің өмір жолы қалай өзгерді? |
2) |
|
Үлкен өнерге кім келді? |
3) |
2-тапсырма
Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады |
1 |
Мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастырады Сұраққа жауап жазады; |
1 1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндайды; |
1 |
|
сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады. |
1 |
||
|
сөйлеубарысындатілдікнормалардысақтайды. |
1 |
|
Барлығы |
8 |
3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау,
3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3,2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ ӘДЕБИЕТ №1,3-ТОҚСАН 2 нұсқада 3 сынып
БЖБ ӘДЕБИЕТ №1,3-ТОҚСАН 2 нұсқада 3 сынып
Әдебиеттік оқу «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау БЖБ №5
Сыныбы 3 «» Күні 12.02.2025
Оқушының аты-жөні __________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында
Қоңырау соғылды. Шымылдық ашылды. Сахнаға әнші Әміре шықты. Басында оюлы тақия, үстінде жеңіл шапан, қолында домбыра. Өзге шығушылардан оның киімі де, түрі де, жүріс-тұрысы да өзгеше еді. Ол әуелі халыққа ізет көрсетіп, басын иді. Шеті түпсіз көрінген кең залға қарады. Домбырасын күйлеп алды да, «Қанапия» әнін айтты.
Зал тым-тырыс болды. Әміре кісіге емес, әнге айналды. Ән салса ол өзін-өзі ұмытады, әннің әуеніне беріледі. Оның ерекше күшті, ашық даусы Еуропа тыңдаушыларын қатты таңдандырды. Әннің аяғын созып барып, домбыраны желпіндіре бітіргенде, тілдің керектігі болмады. Ән аяқталғанда, сүйсініп отырғандар қайран қалысты. Ән тым тез біткендей.
Ұйып тыңдаған халық әнші орнынан тұрып, бас игенде ғана ду қол шапалақтады. Залдан «бис…бис…» деген дауыстар жамырай естіліп жатты.
• Мәтіннің мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастыр және жауап бер.
Сұрақ ...................................................................................................................
Жауап ...................................................................................................................
• Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
|
Сұрақтар |
Жоспар |
|
Сахнаға кім шықты? Ол не істеді? |
1) |
|
Тыңдаушылар қандай күйде болды? |
2) |
|
Халық әншіге қандай қошемет көрсетті? |
3) |
2-тапсырма
Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмa№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білімалушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады |
1 |
Мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастырады Сұраққа жауап жазады; |
1 1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндайды; |
1 |
|
сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады. |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
|
Барлығы |
8 |
Әдебиеттік оқу «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау БЖБ №5
Сыныбы 3 «» Күні 12.02.2025
Оқушының аты-жөні __________________________________________________
Орындау уақыты 20 минутv 2- нұсқа
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында
Әке-шешеден ерте айырылған Әбілхан тіршіліктің ауыртпалығын тартты. Қой соңында күндер өтті. Жұрттың баласы хат танығанда, мұның қолынан келетіні — тас бетіне, құмға сурет салу, тас пен ағаштан мүсін жасау. Ол машықтанып жүрген ісіне қарап ұстадан қолдау естіді. Білсем, үйренсем деген құштарлық арта түсті.
Ақыры ол аты шыққан шежіре қарт Сағымбекке барды. Шежіренің ақылымен Жаркентке келді. Бір сыныптық білімі жоқ суретшінің өмір жолы осылай басталды. Ата-баба айналысып көрмеген өнерге жол табу оңай болған жоқ. 1929 жылы атақты суретші Николай Хлудов өнерге талпынған бірінші қазақ жігітін қуана қарсы алды. Бос уақытында көркемсурет өнерінің әліппелік заңдарын үйретті.
Сол бала Әбілханның қазақтың сурет өнерінің ең басында тұрып, атақты суретші Әбілхан Қастеев атанарын ешкім білмеді. Құмға сурет салудан басталған балалық талап үлкен өнерге осылайша жол салды.
• Мәтіннің мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастыр және жауап бер.
Сұрақ ...................................................................................................................
Жауап ...................................................................................................................
Сұрақтардың көмегімен мәтінге жоспар құр. Кестеге жаз.
|
Сұрақтар |
Жоспар |
|
Әбілханның балалық шағы қалай өтті? |
1) |
|
Суретшінің өмір жолы қалай өзгерді? |
2) |
|
Үлкен өнерге кім келді? |
3) |
2-тапсырма
Көркем сөздерді қолданып, жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады |
1 |
Мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақ құрастырады Сұраққа жауап жазады; |
1 1 |
|
мәтіннің кіріспе бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің негізгі бөліміне сәйкес ат қояды; |
1 |
||
|
мәтіннің қорытынды бөліміне сәйкес ат қояды |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады |
2 |
мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес, жүйелі баяндайды; |
1 |
|
сөйлеу барысында көркем сөздерді қолданады. |
1 |
||
|
сөйлеубарысындатілдікнормалардысақтайды. |
1 |
|
Барлығы |
8 |
3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау,
3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3,2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
шағым қалдыра аласыз













