БЖБ және ТЖБ талдауы 3 Сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ және ТЖБ талдауы 3 Сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2 тоқсан бойынша тоқсандық БЖБ және ТЖБ талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      2 тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып:3«Б»

Оқушылар саны: 18

Педагог: Ебергенова Ғ

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1

18

10






БЖБ 2

18

10






ТЖБ

18

15


10

8

4,4 б

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);

3.2.2.1 тура жəне ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата білу, сөйлеу барысында қолдану;

3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату

3.3.6.1 кең жолды дәптер бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету;

3.4.1.2 түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу.

3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);


БЖБ 2

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату.

3.3.7.2 мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою;

3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

3.3.1.1* мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу.

3.3.7.2 мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою;


ТЖБ

3.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау

3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу

3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/ стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу

3.4.2.7.Сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерінажырату

3.4.2.8. Мұғалімніңкөмегімен жалаң және жайылма сөйлемдердіажырату

3.3.7.2 Мұғалім көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу және қою

3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/ стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу

3.3.7.2 Мұғалім көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу және қою

1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);

3.3.7.2 мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою;

3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/ стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/ стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табалмауы. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қоюда.



  3. Жоспарланған түзету жұмысы: ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/ стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табалмауы. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қоюда.Осы тақырыптарға көп тапсырма орындап,нәтижеін бақылауға алу.


     Күні 27.12.24

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      2 тоқсан Математика пәні бойынша

Сынып:3 «А»

Оқушылар саны: 18

Педагог: Ебергенова Ғ

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1

18

10






БЖБ 2

18

10






БЖБ3

18

10






ТЖБ

18

15


10

8

4,4б

100%






Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру

3.1.2.1 4 санның/шаманың үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу

3.1.2.1** бөлшекті - бүтіннің бір не бірнеше бөлігі және екі натурал санның бөліндісі ретінде түсіну, санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну

3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару

3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару

БЖБ 2

3.1.1.6 Жай бөлшектерді оқу, жазу; бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстыру

3.5.1.3 Санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:

S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану

3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:

S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарыпалужәнеқолдану

3.3.1.1 шеңбер мен дөңгелек, және олардың элементтерін (центр, радиус, диаметр) бір-бірінен ажырату және атау/симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды айыра білу және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру;
3.3.1.2 геометриялық фигуралардың классификациясы;

3.1.3.4 ** ұзындық (мм, см, дм, м, км)/масса (г, кг, ц, т)/ аудан (см2, дм2, м2/ уақыт (сек,мин, сағ, тәул. ғасыр) бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру


3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:

S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану

3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:

S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарыпалужәнеқолдану


БЖБ 3

3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

3.1.2.5** үштаңбалы сандарды олардың ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау;

3.1.2.12 нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту/бөлу тәсілін қолдану


3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану


ТЖБ

3.5.1.3 Санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару.

3.1.3.3 Шамалар мәндерін: ұзындық (мм,см, дм, м)/масса ( г, кг, ц, т) / көлем (л)/аудан (см2, дм2, м2) салыстыру және амалдар орындау.

3.5.1.2** Есептерді шығаруда бір заттың массасы,саны, жалпы масса/бір затқа жіберілген шығыны ұзындығы,ені ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану

3.5.1.5** Төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары мен ауданын табуға берілген есептерді талдау және шығару

3.5.1.3 Санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару.



  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару

3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:

S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану

3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:

S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарыпалужәнеқолдану

3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

3.5.1.3 Санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару.





    2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығаруда қиналды.

      3. Жоспарланған түзету жұмысы: Санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығаруда есептер көп орындау.





     Күні 27.12.24

























Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      2 тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша

Сынып:3 «А»

Оқушылар саны: 18

Педагог: Ебергенова Ғ

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1

18

10






БЖБ 2

18

10






ТЖБ

18

10


9

9

4,5 б

100%






Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру

3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу;
3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау


БЖБ 2

3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.

        1. мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу

3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

ТЖБ

3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру

3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркембейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалап оқу

3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

3.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету

3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру



  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құруда қиналды

      3. Жоспарланған түзету жұмысы: 3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құруға жұмыстану.



     Күні 27.12.24





Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      2 тоқсан Дүниетану пәні бойынша

Сынып:3 «А»

Оқушылар саны: 18

Педагог: Ебергенова Ғ

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1

18

10


10

8

4,4

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру.

3.1.1.1отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру;

3.1.1.2. әулет шежіресінқұрастыру.

3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау

3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну

3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау.

3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру

3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.

3.1.3.1 елді мекендерді түрлі белгілері бойынша ажырату (тип, көлемі, қызметі)

3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары)


3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындағанқиындықтар тізбесі:2.3.1.2тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

4.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығы туралы ақпараттың аздығы  

3. Жоспарланған түзету жұмысы: 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын туралы көп ақпараттармен танысып жұмыс жасау

     Күні 27.12.24




















Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      2 тоқсан Жаратылыстану пәні бойынша

Сынып: 3 «Б»

Оқушылар саны: 18

Педагог: Ебергнеова Ғ

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1













Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.2.3.2 - асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау;

3.2.3.2 - асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау

3.2.3.1 - адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;

3.2.3.3 - тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

3.2.3.4 - қан айналымы жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

3.2.3.5 - адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсіндіру

        1. - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу;


        1. - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу;


        1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:3.2.1.1 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу;

3.3.3.1 - судың жанды ағзаларда және жансыз табиғатта кездесетінін түсіндіру.

        1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: 3.2.1.1 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауда ақпараттың аздығы

3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеуде қиналды.

      3. Жоспарланған түзету жұмысы:3.2.1.1 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауда ақпараттармен көптеп танысу.

3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеуге жұмыстар орындау.



     Күні Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2024
418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі