Материалдар / БЖБ МАТЕМАТИКА №3, 1 -ТОҚСАН 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ МАТЕМАТИКА №3, 1 -ТОҚСАН 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ МАТЕМАТИКА №3, 1 -ТОҚСАН 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
83
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика пәнінен «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау №3

Күні : 21.10.2024ж

Сыныбы: 3 «»

Оқушының аты – жөні __________________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

І нұсқа

  1. тапсырма

Амалдардың орындалу ретін көрсет.Өрнектің мәнін тап.


56 – 12 : 3 ∙ 6 + 15 =

1)___________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________3)___________________________________________________________________________________4)________________________________________________________________________________


  1. тапсырма

Кестені толтыр және есепті шығар.

Алма салынған бір жәшіктің массасы - 8 кг. Дүкенге осындай 9 жәшік алма әкелінді.Дүкенге барлығы неше килограмм алма әкелінді?


1 жәшіктің массасы

Жәшіктердің саны

Жалпы массасы





________________________________________________________________________


________________________________________________________________________


3 тапсырма

Бос орынды толтыр. Қалдырылған амалдар компонентін жаз.



6

=

42


63

:


=

9


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білімалушы

Төрт амалды жақшасыз өрнектердің мәнін табады



1

Амалдардың орындалу ретін анықтайды;

1

1ші амалдың мәнін табады;

1

2ші амалдыңмәнін табады;

1

3 ші амалдың мәнін табады;

1

4ші амалдың мәнін табады;

1

Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығарады


2

Кестеге сандық мәліметтерді жазады;

1

есептің шартына сәйкес санды өрнек

құрастырады;

1

Өрнектің мәнін табады.

1



3

Қалдырылған амалдар компонентін жазады

1

Қалдырылған амалдар компонентін жазады

1

Барлығы

10

Математика пәнінен «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау №3

Күніі: 21.10.2024ж

Сыныбы: 3 «»

Оқушының аты – жөні ____________________________________________

Пәні: математика

Орындау уақыты 15минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма

Амалдардың орындалу ретін көрсет.Өрнектің мәнін тап.


65 – 15 : 5 ∙ 8 + 19 =

1)___________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________3)___________________________________________________________________________________4)________________________________________________________________________________

  1. - тапсырма

Кестені толтыр және есепті шығар.

Банан салынған бір жәшіктің массасы – 5 кг. Дүкенге осындай 8 жәшік банан әкелінді. Дүкенге барлығы неше килограмм банан әкелінді?


1жәшіктің массасы

Жәшіктердің саны

Жалпы массасы





___________________________________________________________________________


__________________________________________________________________________


3 тапсырма

Бос орынды толтыр. Қалдырылған амалдар компонентін жаз.



7

=

56


48

:


=

8


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білімалушы

Төрт амалды жақшасыз өрнектердің мәнін табады



1

Амалдардың орындалу ретін анықтайды;

1

1ші амалдың мәнін табады;

1

2ші амалдыңмәнін табады;

1

3 ші амалдың мәнін табады;

1

4ші амалдың мәнін табады;

1

Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығарады


2

Кестеге сандық мәліметтерді жазады;

1

есептің шартына сәйкес санды өрнек

құрастырады;

1

Өрнектің мәнін табады.

1



3

Қалдырылған амалдар компонентін жазады

1

Қалдырылған амалдар компонентін жазады

1

Барлығы

10








Оқу мақсаты 3.2.1.6. Төртамалдыжақшалыжәнежақшасызөрнектерде

Арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау,олардыңмәнінтабу

        1. **Есептердішығаруда«бірзаттыңмассасы»,«саны»,«жалпымасса»/«бірзатқажіберілгеншығын»,

«заттардыңсаны»,«жалпышығын»ұғымдарыныңөзаратәуелділігінпайдалану

3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу

және қолдану



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!