Математика пәнінен «Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
№3
Күні
: 21.10.2024ж
Сыныбы:
3 «»
Оқушының аты – жөні
__________________________________________________________
Орындау
уақыты 20
минут
І
нұсқа
-
тапсырма
Амалдардың орындалу
ретін көрсет.Өрнектің мәнін тап.
56 – 12 : 3 ∙ 6 + 15 =
1)___________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________3)___________________________________________________________________________________4)________________________________________________________________________________
-
тапсырма
Кестені толтыр және
есепті шығар.
Алма салынған бір
жәшіктің массасы - 8 кг. Дүкенге осындай 9 жәшік алма
әкелінді.Дүкенге барлығы неше килограмм алма әкелінді?
-
-
1 жәшіктің массасы
|
Жәшіктердің саны
|
Жалпы массасы
|
|
|
|
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
3
тапсырма
Бос
орынды толтыр. Қалдырылған амалдар компонентін
жаз.
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білімалушы
|
Төрт амалды жақшасыз өрнектердің мәнін
табады
|
1
|
Амалдардың орындалу ретін
анықтайды;
|
1
|
1ші амалдың мәнін
табады;
|
1
|
2ші амалдыңмәнін
табады;
|
1
|
3 ші амалдың мәнін
табады;
|
1
|
4ші амалдың мәнін
табады;
|
1
|
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген
есептерді шығарады
|
2
|
Кестеге сандық мәліметтерді
жазады;
|
1
|
есептің шартына сәйкес санды
өрнек
құрастырады;
|
1
|
Өрнектің мәнін
табады.
|
1
|
|
3
|
Қалдырылған амалдар
компонентін жазады
|
1
|
Қалдырылған амалдар компонентін жазады
|
1
|
Барлығы
|
10
|
Математика пәнінен «Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
№3
Күніі: 21.10.2024ж
Сыныбы:
3 «»
Оқушының аты – жөні
____________________________________________
Пәні: математика
Орындау уақыты 15минут
ІІ
нұсқа
1-тапсырма
Амалдардың орындалу
ретін көрсет.Өрнектің мәнін тап.
65 – 15 : 5 ∙ 8 + 19
=
1)___________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________3)___________________________________________________________________________________4)________________________________________________________________________________
-
-
тапсырма
Кестені толтыр және
есепті шығар.
Банан
салынған бір жәшіктің массасы – 5 кг. Дүкенге осындай 8 жәшік банан
әкелінді. Дүкенге барлығы неше килограмм банан әкелінді?
-
-
1жәшіктің массасы
|
Жәшіктердің саны
|
Жалпы массасы
|
|
|
|
___________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3
тапсырма
Бос
орынды толтыр. Қалдырылған амалдар компонентін
жаз.
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білімалушы
|
Төрт амалды жақшасыз өрнектердің мәнін
табады
|
1
|
Амалдардың орындалу ретін
анықтайды;
|
1
|
1ші амалдың мәнін
табады;
|
1
|
2ші амалдыңмәнін
табады;
|
1
|
3 ші амалдың мәнін
табады;
|
1
|
4ші амалдың мәнін
табады;
|
1
|
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген
есептерді шығарады
|
2
|
Кестеге сандық мәліметтерді
жазады;
|
1
|
есептің шартына сәйкес санды
өрнек
құрастырады;
|
1
|
Өрнектің мәнін
табады.
|
1
|
|
3
|
Қалдырылған амалдар
компонентін жазады
|
1
|
Қалдырылған амалдар компонентін жазады
|
1
|
Барлығы
|
10
|
Оқу мақсаты
3.2.1.6. Төртамалдыжақшалыжәнежақшасызөрнектерде
Арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін
анықтау,олардыңмәнінтабу
-
**Есептердішығаруда«бірзаттыңмассасы»,«саны»,«жалпымасса»/«бірзатқажіберілгеншығын»,
«заттардыңсаны»,«жалпышығын»ұғымдарыныңөзаратәуелділігінпайдалану
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына
көбейту мен бөлу кестесін құру,
білу
және
қолдану