«Жақсыдан үйренемін, жаманнан
жиренемін» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
БЖБ №2 Сынып
3 «» Күні 18.10.2024ж
Аты – жөні
.............................................................................................................................
Пәні қазақ тілі 1 –
нұсқа
1 –
тапсырма Мәтінді оқы.Тапсырмаларды
орында
Назым секіргіш жібін
алып,аулаға шықты.Секіріп ойнай бастады.Жанына досы Шынар келіп,
біраз қызықтап тұрды да:
-
Назым,екеуіміз кезек секіріп
ойнайық,-деді.
-
Бұл менікі,керек болса
өзіңдікін әкел де,секіре бер,-деді Назым.
Шынар ренжіп,кетіп қалды.Назым
жалғыз өзі ойнап,жалықты.Ол қабағын түйіп,үйіне
кірді.
-
Қызым,саған не болды? –деді
анасы.
-
Ойын қызық емес,-деді
Назым.
-
Шынар екеуің бірігіп ойнағанда
қызық болар еді,-деді,манадан бері қызын терезеден бақылап тұрған
анасы.
а)
Назымға ойын неліктен
қызықсыз болды? Белгіле (?)
Ол қатты шаршады. Ол жалғыз
өзі ойнады. Оған секіргіш жіп ұнамады.
ә) Назымның анасының
айтқанымен келісесің бе? Неліктен?
б ) Мәтіннің түрін
анықта
2-тапсырма
Оқыған мәтіннен
қандай ой түйдің? Көмекші сөздерді пайдаланып, ойыңды
жаз.
Көмекші
сөздер: менің ойымша, себебі,
өйткені, сондықтан, сол себепті.
........................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
3 –
тапсырма Мәтіннен қаратпа
сөзі бар сөйлемдерді тауып, көшіріп жаз. Қаратпа сөздердің астын
сыз
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Мәтіннің түрлерін
ажыратады.
Мәтін бойынша пікір білдіруге
арналған сұрақтарға жауап
береді
|
1
|
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұраққа жауап береді;
|
1
|
Мәтіннің мазмұнына қатысты
пікірін білдіреді;
|
1
|
Мәтіннің түрін
анықтайды;
|
1
|
Көмекші сөздер арқылы пайымдау
мәтінін жазады.
|
2
|
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес
қорытынды жасайды;
|
1
|
Көмекші сөздерді орынды
қолданады;
|
1
|
Сөйлемдерді нақты, әрі анық
құрайды;
|
1
|
Мәтіннен қаратпа сөзі бар
сөйлемді көшіріп жазады. Қаратпа сөздің астын
сызады.
|
3
|
1 -ші қаратпа сөзі бар сөйлемді
қатесіз көшіріп жазады;
|
1
|
Қаратпа сөздің астын
сызады;тыныс белгісін қояды
|
1
|
2-ші қаратпа сөзі бар сөйлемді
қатесіз көшіріп жазады;
|
1
|
Қаратпа сөздің астын
сызады;тыныс белгісін қояды
|
1
|
Барлығы
|
|
|
10
|
«Жақсыдан үйренемін, жаманнан жиренемін» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау БЖБ №2 Сынып 3 «
» Күні 18.10.24ж
Аты – жөні
.............................................................................................................................
Пәні қазақ тілі 2 –
нұсқа
1 –
тапсырма Мәтінді оқы. Тапсырмаларды
орында.
Түлкі мен
түйе
Түлкі тоғайда түйені көреді.
Денесі ойқы-шойқы, олпы-солпы екен. Осыдан бірдеңе түсіп қалар деп
алыстан аңдып жүреді.
Бір күні түйе өзеннің арғы
жағына өтеді. Оны бақылап тұрған түлкі:
- Уа, түйе, су терең бе екен?
– деп сұрайды.
- Терең емес, тізеден
ғана.
- Тізеден ғана болса, таяз
екен, - деп түлкі суға түседі де, арғы жағаға қарай жүре бастайды.
Әрі қарай жүрген сайын батып, қылғынып бара жатады. Сол кезде түлкі
түйеге айғай салады:
- Тізеден дегенің қане, мен батып барам
ғой!
- Әй, түлкі,
сенің тізеңмен
менің тізем бірдей ме? «Әлін білмеген әлек» деген осы, - дейді
түйе.
а)
Түлкі неліктен өзенге бата
бастады? Белгіле
(?)
Судың тереңдігі бойынан асады.
Шұңқырға түсіп кетті. Аяғын жарақаттап
алды.
ә ) Түйенің айтқанымен
келісесің бе? Неліктен ?
б) Мәтіннің түрін
анықта
2-тапсырма.Оқыған
мәтіннен қандай ой түйдің? Көмекші сөздерді пайдаланып, ойыңды
жаз.
Көмекші
сөздер:
менің
ойымша, себебі, өйткені, сондықтан, сол себепті.
........................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
3 –
тапсырма. Мәтіннен қаратпа
сөзі бар сөйлемдерді тауып, көшіріп жаз. Қаратпа сөздердің астын
сыз.
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Мәтіннің түрлерін
ажыратады.
Мәтін бойынша пікір білдіруге
арналған сұрақтарға жауап
береді
|
1
|
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұраққа жауап береді;
|
1
|
Мәтіннің мазмұнына қатысты
пікірін білдіреді;
|
1
|
Мәтіннің түрін
анықтайды;
|
1
|
Көмекші сөздер арқылы пайымдау
мәтінін жазады.
|
2
|
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес
қорытынды жасайды;
|
1
|
Көмекші сөздерді орынды
қолданады;
|
1
|
Сөйлемдерді нақты, әрі анық
құрайды;
|
1
|
Мәтіннен қаратпа сөзі бар
сөйлемді көшіріп жазады. Қаратпа сөздің астын
сызады.
|
3
|
1 -ші қаратпа сөзі бар сөйлемді
қатесіз көшіріп жазады;
|
1
|
Қаратпа сөздің астын
сызады;тыныс белгісін қояды
|
1
|
2-ші қаратпа сөзі бар сөйлемді
қатесіз көшіріп жазады;
|
1
|
Қаратпа сөздің астын
сызады;тыныс белгісін қояды
|
1
|
Барлығы
|
|
|
10
|
Мақсаты:3.1.1.1 тыңдаған
материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық
сұрақтарға жауап беру
3.2.1.1 тірек
сөздер/көмекші сөздер арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу,
сипаттау,пайымдау) жəне оның құрылымдық бөліктерін
анықтау;
3.3.7.1 қаратпа,
қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс
қою