Дүниетану. 2 сынып.
«Дені саудың – жаны сау» «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты:
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау.
2.1.4.2 Күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
2.1.6.1 Таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді
2.3.2.1 Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау
2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
Бағалау критерийлері:
* Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады
* Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік ережелерін анықтайды
*Ұлттық, мемлекеттік мерекелердің мағынасын сипаттайды
*Ғұндардың өмір салтын сәйкестендіреді
*Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесін жазады
Тапсырма:
1.1Суреттерге мұқият қара. Тамақтану перамидасынан пайдалы қатарын белгіле.

1.2. Досыңа дұрыс тамақтану туралы 1кеңес бер. Жаз.
_______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
2.Сөйлемдерді оқы. Қоғамдық орындарда сақталуға тиісті тәртіп ережелерін белгіле .
1) Жолдан
бағдаршамның
жасыл
көзі
жанғанда
өту
керек.
![]()
2) Жолдың бойында ойнауға болмайды.
![]()
3) Үзіліс кезінде дәлізде жүгіруге болмайды.
![]()
4) Суға рұқсат етілген жерлерде ғана шомылу керек.
![]()
5) Үйде жалғыз қалғанда бөтен адамға есік ашпа.
3.1Өлеңде қандай мейрам туралы айтылған?________________________
___________-ай, ____________-ай,
Тәтті көже
бересің.
Қарнымыздың
тойғаны-ай,
Кетпейді әлі
елесің.
3.2 Наурыз мерекесі нені білдіреді? Жаз. ____________________________________________________________________________________________________________
4. Сәйкестендір.
|
1) Аттила - ... |
|
көшпелі өмір салтын ұстанған. |
|
2) Ғұндар |
Еділ деп атаған |
|
|
3) Қазақ аңыздарында Аттиланы |
ғұндардың көшбасшысы |
5.Әл-Фараби туралы сызбаны толықтыр.

Балл қою кестесі
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады |
1 |
пайдалы тағамды анықтайды; дұрыс тамақтануға қатысты бір кеңес береді; |
3 |
|
Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік ережелерін анықтайды |
2 |
қауіпсіздік ережесін белгілейді (1) |
1 |
|
қауіпсіздік ережесін белгілейді (2) |
1 |
||
|
Ұлттық, мемлекеттік мерекелердің мағынасын сипаттайды |
3 |
өлең мазмұнын анықтайды; |
1 |
|
Наурыз мерекесінің мағынасын жазады; |
1 |
||
|
Ғұндардың өмір салтын сәйкестендіреді |
4 |
екі бағандағы сөздерді сәйкестендіреді |
3 |
|
Әл-Фарабидің ғылым саласына қосқан үлесін анықтайды |
5 |
Әл-Фараби үлес қосқан ғылым саласының біреуін анықтайды; |
1 |
|
Әл-Фараби үлес қосқан ғылым саласының екіншісін анықтайды |
1 |
||
|
Жалпы ұпай |
|
|
12 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ тапсырмасы. Дүниетану, 2-сынып, 3- тоқсан. Оқу мақсаты, дескрипторы бар.
БЖБ тапсырмасы. Дүниетану, 2-сынып, 3- тоқсан. Оқу мақсаты, дескрипторы бар.
Дүниетану. 2 сынып.
«Дені саудың – жаны сау» «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты:
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау.
2.1.4.2 Күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
2.1.6.1 Таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді
2.3.2.1 Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау
2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
Бағалау критерийлері:
* Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады
* Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік ережелерін анықтайды
*Ұлттық, мемлекеттік мерекелердің мағынасын сипаттайды
*Ғұндардың өмір салтын сәйкестендіреді
*Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесін жазады
Тапсырма:
1.1Суреттерге мұқият қара. Тамақтану перамидасынан пайдалы қатарын белгіле.

1.2. Досыңа дұрыс тамақтану туралы 1кеңес бер. Жаз.
_______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
2.Сөйлемдерді оқы. Қоғамдық орындарда сақталуға тиісті тәртіп ережелерін белгіле .
1) Жолдан
бағдаршамның
жасыл
көзі
жанғанда
өту
керек.
![]()
2) Жолдың бойында ойнауға болмайды.
![]()
3) Үзіліс кезінде дәлізде жүгіруге болмайды.
![]()
4) Суға рұқсат етілген жерлерде ғана шомылу керек.
![]()
5) Үйде жалғыз қалғанда бөтен адамға есік ашпа.
3.1Өлеңде қандай мейрам туралы айтылған?________________________
___________-ай, ____________-ай,
Тәтті көже
бересің.
Қарнымыздың
тойғаны-ай,
Кетпейді әлі
елесің.
3.2 Наурыз мерекесі нені білдіреді? Жаз. ____________________________________________________________________________________________________________
4. Сәйкестендір.
|
1) Аттила - ... |
|
көшпелі өмір салтын ұстанған. |
|
2) Ғұндар |
Еділ деп атаған |
|
|
3) Қазақ аңыздарында Аттиланы |
ғұндардың көшбасшысы |
5.Әл-Фараби туралы сызбаны толықтыр.

Балл қою кестесі
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады |
1 |
пайдалы тағамды анықтайды; дұрыс тамақтануға қатысты бір кеңес береді; |
3 |
|
Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік ережелерін анықтайды |
2 |
қауіпсіздік ережесін белгілейді (1) |
1 |
|
қауіпсіздік ережесін белгілейді (2) |
1 |
||
|
Ұлттық, мемлекеттік мерекелердің мағынасын сипаттайды |
3 |
өлең мазмұнын анықтайды; |
1 |
|
Наурыз мерекесінің мағынасын жазады; |
1 |
||
|
Ғұндардың өмір салтын сәйкестендіреді |
4 |
екі бағандағы сөздерді сәйкестендіреді |
3 |
|
Әл-Фарабидің ғылым саласына қосқан үлесін анықтайды |
5 |
Әл-Фараби үлес қосқан ғылым саласының біреуін анықтайды; |
1 |
|
Әл-Фараби үлес қосқан ғылым саласының екіншісін анықтайды |
1 |
||
|
Жалпы ұпай |
|
|
12 |
шағым қалдыра аласыз













