Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

























    Жиынтық бағалауға арналған


    әдістемелік ұсыныстар



    «Қазақ әдебиеті»



    8-сынып

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 8-сынып оқушыларына «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 8-сыныптың «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

    Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
























































    2

    МАЗМҰНЫ


    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Дананың сөзі-ақылдың көзі 4


    2- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Көркем әдебиет және эпикалық сарын 10


    3- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Махаббат және абырой 16


    4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Қиял мен шындық 21
























































    3

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар



    Бөлім «Дананың сөзі - ақылдың көзі»

    Оқылатын шығарма

    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»


    Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»


    Қорқыттың нақыл сөздері

    Оқу мақсаты

    8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз


    көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану


    8.2.1.1 Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен


    тұтасқа қарай талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы


    •

    Шығарма үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін


    орынды қолданады


    •

    Тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай


    талдайды

    Ойлау дағдыларының

    Қолдану

    деңгейі



    Орындау уақыты

    15-20 минут



    Тапсырма


    1. Автордың замана бейнесін берудегі шеберлігіне көзқарасыңызды білдіріңіз. Өз ойыңызды дәлелдеу үшін үзінділерді қолданыңыз.


    Даналардың айтары келер болды,

    Қияметтің қиянаты төнер болды.

    Ақымақтар айқаймен жеңер болды,

    Бұл не деген замана болды, достар?


    Үлкен-кіші адамнан ибалық әдет кетті,

    Қыз-бозбала жастардан әдеп кетті.

    Мінез-құлықты бұзатын әлек жетті,

    Бұл не деген замана болды, достар?


    1. Гүрілдей шұбыра сулар тасыса, теңіз болмас; Көңілі пасық ерде дәулет болмас; Жапалақ-

    жапалақ қар жауса да, жазға қалмас,- деген Қорқыттың нақыл сөзінің мағынасын талдаңыз.

















    4

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл





    Білім алушы



    Шығарма үзінділерін өз

    1

    автор шеберлігіне қатысты өз



    көзқарасын

    дәлелдеу


    көзқарасын білдіреді



    үшін орынды қолданады


    1-шумақ;

    1





    2-шумақ;

    1





    ойын дәлелдеу үшін үзінділерді






    қолданады






    1-шумақ;

    1





    2-шумақ;

    1


    Тұтастан

    бөлшекке,

    2

    нақыл сөздің мағынасын ашады;

    1


    бөлшектен

    тұтасқа






    ойын жүйелі талдайды.

    1


    қарай талдайды



    1


    Барлығы




    7























































    5

    «Дананың сөзі - ақылдың көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі бойынша

    ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)


    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»

    Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»

    Қорқыттың нақыл сөздері

    Білім алушының аты-жөні ___________________________________



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    01 Қазан 2023
    563
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    бжб тжб

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    бжб тжб

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бжб
    Материалдың қысқаша нұсқасы

























    Жиынтық бағалауға арналған


    әдістемелік ұсыныстар



    «Қазақ әдебиеті»



    8-сынып

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 8-сынып оқушыларына «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 8-сыныптың «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

    Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
























































    2

    МАЗМҰНЫ


    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Дананың сөзі-ақылдың көзі 4


    2- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Көркем әдебиет және эпикалық сарын 10


    3- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Махаббат және абырой 16


    4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    Қиял мен шындық 21
























































    3

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар


    Бағалау критерийі


    Оқу жетістігі деңгейі




    Төмен

    Орта

    Жоғары






    Шығарма

    үзінділерін өз

    Автор шеберлігіне қатысты өз

    Автор шеберлігіне қатысты өз

    Автор шеберлігіне қатысты өз

    көзқарасын

    дәлелдеу үшін

    көзқарасын білдіруде,

    көзқарасын білдіруде,

    көзқарасын білдіреді,

    орынды қолданады

    ойын дәлелдеу үшін

    ойын дәлелдеу үшін үзінділерді

    ойын дәлелдеу үшін үзінділерді



    үзінділерді қолдануда (1,2-

    қолдануда (1,2-шумақ) қателіктер

    қолданады



    шумақ) қиналады

    жібереді






    Тұтастан бөлшекке,

    Нақыл сөздің мағынасын

    Нақыл сөздің мағынасын ашып

    Нақыл сөздің мағынасын ашады,

    бөлшектен тұтасқа қарай

    ашуда, ойын жеткізуде

    талдауда, өз пікірін жеткізуде

    өз ойын жеткізеді

    талдайды


    қиналады

    қателеседі



    Бөлім «Дананың сөзі - ақылдың көзі»

    Оқылатын шығарма

    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»


    Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»


    Қорқыттың нақыл сөздері

    Оқу мақсаты

    8.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз


    көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану


    8.2.1.1 Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен


    тұтасқа қарай талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы


    •

    Шығарма үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін


    орынды қолданады


    •

    Тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай


    талдайды

    Ойлау дағдыларының

    Қолдану

    деңгейі



    Орындау уақыты

    15-20 минут



    Тапсырма


    1. Автордың замана бейнесін берудегі шеберлігіне көзқарасыңызды білдіріңіз. Өз ойыңызды дәлелдеу үшін үзінділерді қолданыңыз.


    Даналардың айтары келер болды,

    Қияметтің қиянаты төнер болды.

    Ақымақтар айқаймен жеңер болды,

    Бұл не деген замана болды, достар?


    Үлкен-кіші адамнан ибалық әдет кетті,

    Қыз-бозбала жастардан әдеп кетті.

    Мінез-құлықты бұзатын әлек жетті,

    Бұл не деген замана болды, достар?


    1. Гүрілдей шұбыра сулар тасыса, теңіз болмас; Көңілі пасық ерде дәулет болмас; Жапалақ-

    жапалақ қар жауса да, жазға қалмас,- деген Қорқыттың нақыл сөзінің мағынасын талдаңыз.

















    4

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл





    Білім алушы



    Шығарма үзінділерін өз

    1

    автор шеберлігіне қатысты өз



    көзқарасын

    дәлелдеу


    көзқарасын білдіреді



    үшін орынды қолданады


    1-шумақ;

    1





    2-шумақ;

    1





    ойын дәлелдеу үшін үзінділерді






    қолданады






    1-шумақ;

    1





    2-шумақ;

    1


    Тұтастан

    бөлшекке,

    2

    нақыл сөздің мағынасын ашады;

    1


    бөлшектен

    тұтасқа






    ойын жүйелі талдайды.

    1


    қарай талдайды



    1


    Барлығы




    7























































    5

    «Дананың сөзі - ақылдың көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі бойынша

    ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)


    Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»

    Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»

    Қорқыттың нақыл сөздері

    Білім алушының аты-жөні ___________________________________



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Басқа 8 сынып
    01.10.2023
    563
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Бағалау критерийі


    Оқу жетістігі деңгейі




    Төмен

    Орта

    Жоғары






    Шығарма

    үзінділерін өз

    Автор шеберлігіне қатысты өз

    Автор шеберлігіне қатысты өз

    Автор шеберлігіне қатысты өз

    көзқарасын

    дәлелдеу үшін

    көзқарасын білдіруде,

    көзқарасын білдіруде,

    көзқарасын білдіреді,

    орынды қолданады

    ойын дәлелдеу үшін

    ойын дәлелдеу үшін үзінділерді

    ойын дәлелдеу үшін үзінділерді



    үзінділерді қолдануда (1,2-

    қолдануда (1,2-шумақ) қателіктер

    қолданады



    шумақ) қиналады

    жібереді






    Тұтастан бөлшекке,

    Нақыл сөздің мағынасын

    Нақыл сөздің мағынасын ашып

    Нақыл сөздің мағынасын ашады,

    бөлшектен тұтасқа қарай

    ашуда, ойын жеткізуде

    талдауда, өз пікірін жеткізуде

    өз ойын жеткізеді

    талдайды


    қиналады

    қателеседі