Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ ТЖБ анализ 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___3___ тоқсан _____математика_______ пәні бойынша
Сынып:2 «А»
Оқушылар саны: 1
Педагог: Бирлестик Ш.Р
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарыныңпайыздықмазмұны |
Са па % |
Үлгерім % |
|||||||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
||||||||||
Матемтика |
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
|||||||
БЖБ 1 |
1 |
10 |
0 |
0 |
1 |
100 |
100 |
|||||||
БЖБ 2 |
1 |
10 |
0 |
0 |
1 |
100 |
100 |
|||||||
БЖБ 3 |
1 |
11 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
|||||||
ТЖБ
|
1 |
14 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу 2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау/ тік төртбұрыш, шаршы, тік бұрышты үшбұрыштың мәнді белгілерін анықтау 2.3.2.1 Нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу
|
2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау/ тік төртбұрыш, шаршы, тік бұрышты үшбұрыштың мәнді белгілерін анықтау |
БЖБ 2 |
1.2 Сандармен амалдар орындау 5.1 Есептер және математикалық модель 2.1.2.2 Көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау 2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару |
|
БЖБ 3 |
2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80түріндегі күрделі теңдеулерді шешу |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.5.1.7 Екі амалмен шешілетін есептерді (барлық амалдарға берілген жай есептердің әртүрлі комбинациялары) модельдеу және шығару |
ТЖБ |
2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау
2.3.2.1 Нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу
2.1.2.2 көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау
2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару |
2.5.1.2** есептерді шығару барысында баға, мөлшер (сан), құн арасындағы тәуелділігін пайдалану
2.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, х+(25-6)=38, (24-3)-х=8, а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Нағашыбай Ислам
төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-
БЖБ1
Тік бұрышты анықтауда;
БЖБ2
Қиындық туындаған жоқ;
БЖБ 3
Өрнектің мәнін есептеуде және жазуда;
Құрама есептердің шешу жолының екінші таңдап, рнек түрінде жазуда;
Екінші өрнектің мәнін тауып, жауабын табуда;
ТЖБ
Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді шешуде;
Екі амалмен шығарылатын есептерде қиындықтар туындадаы.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Екі амалмен шешілетін есептерді орындауда оқушының көбейту кесетесін білмеуі.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы тапсырмалар бойынша қатемен жұмыс өткіземін,қате көп жіберген тақырыптарға байланысты қосымша тапсырмалар орындату.
Күні:
Мұғалім: Бирлестик Ш.Р
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___3___ тоқсан _____қазақ тілі_______ пәні бойынша
Сынып: 2«А»
Оқушылар саны: 1
Педагог: Бирлестик Ш.Р
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарыныңпайыздықмазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|||
Қазақ тілі |
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
БЖБ 1 |
1 |
7 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
БЖБ 2 |
1 |
7 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
ТЖБ |
1 |
14 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу |
2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу |
БЖБ 2 |
2.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры/мәтін түрі) табу 2.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату 2.3.5.1 Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған сөйлемін толықтыру |
2.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры/мәтін түрі) табу 2.3.5.1 Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған сөйлемін толықтыру
|
ТЖБ |
2.2.5.1* дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату 2.3.2.1* үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама жазу 2.4.2.3* сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату |
2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
|
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Нағашыбай Ислам
төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-
БЖБ1
Тірек сөздерді орынды қолдануда;
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтауда;
БЖБ2
Мәтіндердің айырмашылығын анықтауда;
Орфографиялық қатені анықтап түзетіп жазуда;
ТЖБ
Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақ құрастыруда;
Мәтін бойынша дұрыс ақпаратты анықтауды;
Мәтінге жоспар құруда және жазуда;
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Мәтін мазмұнын түсініп оқымаған.Тірек сөздерді орынды қолданбады.Орфографиялық қатені анықтауда мәтінді мұқият оқымаған.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы тапсырмалар бойынша қатемен жұмыс өткіземін,қате көп жіберген тақырыптарға байланысты қосымша тапсырмалар орындату.
Күні:
Бирлестик Ш.Р
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___3___ тоқсан _____әдебиеттік оқу_______ пәні бойынша
Сынып: 2«А»
Оқушылар саны: 1
Педагог: Бирлестик Ш.Р
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарыныңпайыздықмазмұны |
Са па % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|||
Әдебиеттік оқу |
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
БЖБ 1 |
1 |
8 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
БЖБ2 |
1 |
7 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
ТЖБ |
1 |
14 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
2.1.1.1 Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.3.1 Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп оқиғаның соңын болжау |
2.1.1.1 Шығарманың мазмұныбойынша сұрақтарға жауап беру 2.1.3.1 Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп оқиғаның соңын болжау |
БЖБ 2 |
2.2.9.1 Cұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан/ жинақтардан/ сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 2.3.3.1 Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну |
2.2.9.1 Cұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан/ жинақтардан/ сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу 2.3.3.1 Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну |
ТЖБ |
2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.1.5.1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.2.4.1 мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету
орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)Нағашыбай Ислам
төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-
БЖБ1
Кейіпкерлердің ойына қатысты дәлелді пікір айтуда;
Оқиғаның логикалық жүйесін анықтауда;
БЖБ2
Әр түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтауда;
Суретті тақырыпқа қатысты сөйлеммен толықтыруда;
ТЖБ
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беруде;
Мәтіннен жолбарысты сипаттайтын сөздерді теріп жазуда;
Мәтіннен түйген ойы жайлы жазуда;
Сұрақтардың көмегімен оқыған мәтінге жоспар құруда қиындықтар туындады.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Мәтіннің мазмұнын түсініп оқмағандықтан берілген тапсырмаларды орындау барысында қиындықтар туындады.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы тапсырмалар бойынша қатемен жұмыс өткіземін,қате көп жіберген тақырыптарға байланысты қосымша тапсырмалар орындату.
Күні:
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___3___ тоқсан _____жаратылыстану_______ пәні бойынша
Сынып:2 «А»
Оқушылар саны: 1
Педагог: Бирлестик Ш.Р
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарыныңпайыздықмазмұны |
Са па % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|||
Жаратылыстану |
1 |
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
БЖБ 1 |
1 |
7 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
2.3.4.2 Табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу
2.4.1.1 Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру 2.4.2.1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау |
2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау 2.4.1.1 Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру |
|
|
|
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Нағашыбай Ислам
төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-
Жердің табиғи серігін анықтауда;
-
Күн мен Жердің арасындағы байланысқа мысалдар келтіруде:
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
сабақты түсініп оқымаған.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы тапсырмалар бойынша қатемен жұмыс өткіземін,қате көп жіберген тақырыптарға байланысты қосымша тапсырмалар орындату.
Күні:
Бирлестик Ш.Р
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___3___ тоқсан _____дүниетану_______ пәні бойынша
Сынып:2 «А»
Оқушылар саны: 1
Педагог: Бирлестик Ш.Р
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарыныңпайыздықмазмұны |
Са па % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|||
Дүниетану |
1 |
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
БЖБ 1 |
1 |
12 |
0 |
1 |
0 |
100 |
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау. 2.1.4.2 Күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру 2.1.6.1 Таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді 2.3.2.1 Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау
|
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау. 2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)Нағашыбай Ислам
төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-
Тамақтану туралы кеңес беруде;
-
Әл-Фараби туралы сызбаны толтыруда;
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Сабақты тыңдамаған, оқымаған
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы тапсырмалар бойынша қатемен жұмыс өткіземін,қате көп жіберген тақырыптарға байланысты қосымша тапсырмалар орындату.
Күні:
Бирлестик Ш.Р