Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ ТЖБ талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалау жұмыстарын талдау
І тоқсан Қазақ тіліпәні бойынша
Сынып: 4 ә
Оқушылар саны: 22
Педагог: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Мақсаты:БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||
БЖБ 1 |
22 |
10 |
0 |
8 |
9 |
5 |
63% |
100% |
БЖБ 2 |
22 |
10 |
0 |
4 |
15 |
3 |
77% |
100% |
ТЖБ |
22 |
18 |
0 |
6 |
12 |
4 |
68% |
100% |
|
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындықтудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, монолог құрау |
4.1.7.1Сөз ішіндегі және сөзбен сөздің арасындағы буын, дыбыс үндестігін сақтап айту |
БЖБ2 |
4.2.3.1 мәтінмазмұныбойыншашешімтабуғабағытталғансұрақтарқұрастыружәнежауапберу 4.3.7.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою |
4.2.4.1 Мәтінніңтақырыбыменмазмұныныңөзарасәйкестігінанықтаужәнеондағынегізгіойдытұжырымдау |
ТЖБ |
4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, монолог құрау 4.1.7.1Сөз ішіндегі және сөзбен сөздің арасындағы буын, дыбыс үндестігін сақтап айту 4.2.5.1* дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау 4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу; |
4.2.4.1 - Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау 4.3.3.1* Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу |
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
|
Амандыков Нуржан Бекназар Дилназ, Джумабаева Жансулу Танатарова Каракат, Исраилов Абзал, ЭРГАШБОЕВ АБЫЛАЙХАН Манасбек Әлинұр Дүйсенбек Расул |
Батырбекова Жансулу, Джумагазыева Айару, Кенесбаева Айару, Куандыков Сержан Казакбаев Мейрлан Аманбай Ақнұр Мұзараф Айару Сапарбаева Асилай Токсанбаева Інжу |
Мәжитбек Айтөре, Базаров Жандарбек, Еркін Елекен, Мамай Фариза, Ахметалиева Куралай |
БЖБ 2 |
|
Амандыков Нуржан Джумабаева Жансулу Джумагазыева Айару Манасбек Әлинұр Танатарова Каракат Эргашбоев Абылайхан |
Ахметалиева Куралай Базаров Жандарбек Бекназар Дилназ Дүйсенбек Расул Еркін Елекен Исраилов Абзал Казакбаев Мейрлан Кенесбаева Айару Куандыков Сержан Мамай Фариза Мұзараф Айару Сапарбаева Асилай Танатарова Каракат Токсанбаева Інжу |
Батырбекова Жансулу, Мәжитбек Айтөре, АМАНБАЙ АҚНҰР |
ТЖБ |
|
Амандыков Нуржан Джумабаева Жансулу Джумагазыева Айару Манасбек Әлинұр Эргашбоев Абылайхан Исраилов Абзал |
Ахметалиева Куралай Базаров Жандарбек Бекназар Дилназ Дүйсенбек Расул Еркін Елекен Казакбаев Мейрлан Кенесбаева Айару Куандыков Сержан Мұзараф Айару Сапарбаева Асилай Танатарова Каракат Токсанбаева Інжу |
Батырбекова Жансулу, Мәжитбек Айтөре, АМАНБАЙ АҚНҰР, Мамай Фариза |
|
|
1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
- Сөз ішіндегі және сөзбен сөздің арасындағы буын, дыбыс үндестігін сақтап айтуда қиналады ()
- Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдай алмайды ()
-Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу иынға соғады .()
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Сз қорының аздығы, буын үндетігіне қатысты ережен ұмытып қалған,мазмұнын түсінбей оқығандықтан тапсырмаларды орындауда қиындықтар туындайды.
3.Жоспарланған түзету жұмысы:Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды.
Күні:
Педагог: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Жиынтық бағалау жұмыстарын талдау
І тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша
Сынып: 4 ә
Оқушылар саны: 22
Педагог: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Мақсаты:БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||
БЖБ 1 |
22 |
10 |
0 |
9 |
11 |
4 |
63% |
100% |
БЖБ 2 |
22 |
10 |
0 |
7 |
12 |
3 |
68% |
100% |
ТЖБ |
22 |
18 |
0 |
6 |
12 |
4 |
72% |
100% |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындықтудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
4.1.1.1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру |
4.1.4.2Сөйлеу барысында иллюстрациялар/ көрнекіліктер/ фото/суреттер қолдану,презентация/видеоролик жасау |
БЖБ 2 |
4.2.3.1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордыңойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
ТЖБ |
4.1.1.1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру 4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету 4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазу |
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
|
Амандыков Нуржан Джумабаева Жансулу Джумагазыева Айару Манасбек Әлинұр Эргашбоев Абылайхан Исраилов Абзал Сапарбаева Асилай Танатарова Каракат |
Батырбекова Жансулу, Джумагазыева Айару, Кенесбаева Айару, Куандыков Сержан Казакбаев Мейрлан Аманбай Ақнұр Мұзараф Айару Токсанбаева Інжу |
Мәжитбек Айтөре, Мамай Фариза, Ахметалиева Куралай, Мұзараф Айару. |
БЖБ 2 |
|
Амандыков Нуржан Джумабаева Жансулу Джумагазыева Айару Манасбек Әлинұр Эргашбоев Абылайхан Исраилов Абзал Кенесбаева Айару |
Батырбекова Жансулу, Джумагазыева Айару, Кенесбаева Айару, Куандыков Сержан Казакбаев Мейрлан Аманбай Ақнұр Мұзараф Айару Токсанбаева Інжу |
Батырбекова Жансулу, Мәжитбек Айтөре, Ахметалиева Куралай |
ТЖБ |
|
Амандыков Нуржан Джумабаева Жансулу Джумагазыева Айару Манасбек Әлинұр Эргашбоев Абылайхан Исраилов Абзал Сапарбаева Асилай Танатарова Каракат |
Батырбекова Жансулу, Джумагазыева Айару, Кенесбаева Айару, Куандыков Сержан Казакбаев Мейрлан Аманбай Ақнұр Мұзараф Айару Токсанбаева Інжу |
Батырбекова Жансулу, Мәжитбек Айтөре, АМАНБАЙ АҚНҰР, Ахметалиева Куралай |
|
|
1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құруда қиналады(.)
- Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіруде өз сөздерімен жеткізе алмайды()
-Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеуде қателіктер жіберді()
- Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазуда қиналады)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Балалар өз ойларын еркін жеткізе алмайды, сөздік қоры аз, оқыған мәтіннің мазмұнын түсінгенімен салыстыра отырып дәлелдей алмайды, жаңа сюжет енгізіп төрт жолды өлең құрастыруда ұйқасын келтіре алмайды.
3.Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда: Жетекші сұрақтар арқылы оқиға желісін дамытып жазуға төселдіру, ойлануды талап ететін логикалық сипаттағы шығармашылық тапсырмаларды көбірек ұйымдастыру.
Күні:
Мұғалім: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Жиынтық бағалау жұмыстарын талдау
І тоқсан Математика пәні бойынша
Сынып: 4 ә
Оқушылар саны: 22
Педагог: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Мақсаты:БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||
БЖБ 1 |
23 |
10 |
0 |
7 |
10 |
5 |
68% |
100% |
БЖБ 2 |
23 |
10 |
0 |
12 |
7 |
3 |
45% |
100% |
БЖБ 3 |
23 |
10 |
0 |
7 |
14 |
1 |
68% |
100% |
ТЖБ |
23 |
18 |
0 |
7 |
12 |
3 |
68% |
100% |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындықтудырған мақсаттар |
БЖБ1 |
4.1.2.8 Көптаңбалысандардыжазбашақосужәнеазайтуалгоритмдерінқолдану 4.1.3.5 Уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (1/60сағ═1мин;1/2сағ═30мин;1/7апта=1күн) |
4.1.1.3 Көп таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу 4.4.3.1**1000000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау
|
БЖБ 2 |
4.1.2.7 екі таңбалы/ үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуді орындау 4.1.2.4 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру 4.1.2.10 **** көптаңбалы сандарды қалдықпен бөлуді орындау |
4.1.2.10 **** көптаңбалы сандарды қалдықпен бөлуді орындау |
БЖБ 3 |
4.2.1.8**бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолдану 4.4.1.3** есептерді шешуде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану |
4.5.1.2** есептерді шығаруда биіктік, ені, ұзындық, көлем шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану |
ТЖБ |
4.1.2.8 Көптаңбалысандардыжазбашақосужәнеазайтуалгоритмдерінқолдану 4.1.3.2** (см3 , дм3 , м3 , га, ар) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану 4.5.1.2** есептерді шығаруда биіктік, ені, ұзындық, көлем шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану |
4.1.1.2 көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру/сандарды берілген разрядқа дейін дөңгелектеу 4.1.2.10 **** көптаңбалы сандарды қалдықпен бөлуді орындау 4.3.1.4 суретте бейнеленген құрама фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтау |
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|
|||
|
Төмен (Т): 0-39% |
40-65 |
65-84 |
85-100 |
БЖБ 1 |
|
Амандыков Бекназар Д Джумабаева Казакбаев Кенесбаева Танатарова Эргошбаев |
Аманбай Ахметалиева Батырбекова Еркін Исраилов Манасбек Мәжитбек Мұзараф Сапарбаева Токсанбаева |
Джумагазыева Айару, Дүйсенбек Расул, Куандыков Сержан, Базаров Жандарбек, Мамай Фариза |
БЖБ 2 |
|
Амандыков Ахметалиева Базаров Джумабаева Джумагазыева Куандыков Казакбаев Кенесбаева Танатарова Эргошбаев Токсанбаева Манасбек |
Батырбекова Бекназар Еркін Исраилов Мәжітбек Мұзараф Сапарбаева |
Дүйсенбек Расул, АМАНБАЙ АҚНҰР, Мамай Фариза. |
БЖБ 3 |
|
Амандыков Джумабаева Джумагазыева Кенесбаева Манасбек Сапарбаева Эргашбоев |
Ахметалиева Базаров Батырбекова Бекназар Еркін Исраилов Мәжітбек Мұзараф Танатарова Токсанбаева |
АМАНБАЙ АҚНҰР |
ТЖБ |
|
Амандыков Джумабаева Джумагазыева Кенесбаева Манасбек Сапарбаева Эргашбоев |
Ахметалиева Базаров Батырбекова Бекназар Еркін Исраилов Мәжітбек Мұзараф Танатарова Токсанбаева |
Батырбекова Жансулу, Дүйсенбек Расул, АМАНБАЙ АҚНҰР |
|
|
|||
1.Тапсырмалардыорындаукезіндеоқушылардатуындағанқиындықтардыңтізімі: - Көп таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеуде шатысады -1000000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтауда қиналады - есептерді шығаруда биіктік, ені, ұзындық, көлем шамаларының өзара тәуелділігін пайдалануда тек көлем табады айырмашылын табуда қиналады - көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру/сандарды берілген разрядқа дейін дөңгелектеуде шатысады - көптаңбалы сандарды қалдықпен бөлуді орындауда қателіктер жіберген - суретте бейнеленген құрама фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың ауданын анықтауда қиналады |
|
|||
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Тапсырмаларды орындау барысында сұрақты түсінбегеннен, көптаңбалы сандарды клсақа,разрядқа орналастыруда класс пен разрядты шатастырған, сөз есептің шартын дұрыс құрастырмағандықтан,қалдықпен орындау есептерде тексеруінде қалдықты қосуға ұмытып кеткендіктенаудан ,көлемді табуда ережені қайталамаған, ұмытып қалғандықтан Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда:Сынып оқушыларымен қателіктер кеткен есептерге қатемен жұмыстар жүргізу.Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді талдауға және шығаруға бағытталған, ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру жұмыстарын ұйымдастыру.Құрама фигуралардың ауданын табуға есептер орындауға қосымша тапсырмалар беру. |
|
|||
Күні: |
|
|||
|
|
|||
Мұғалім: Жарылкапова Диана Аманжолқызы |
|
Жиынтық бағалау жұмыстарын талдау
І тоқсан Жаратылыстану пәні бойынша
Сынып: 4 ә
Оқушылар саны: 22
Педагог: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Мақсаты:БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||
БЖБ 1 |
22 |
10 |
0 |
4 |
9 |
9 |
81% |
100% |
БЖБ 2 |
22 |
10 |
0 |
6 |
12 |
4 |
72% |
100% |
ТЖБ |
22 |
18 |
1 |
6 |
14 |
1 |
50% |
95% |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындықтудырған мақсаттар |
БЖБ1 |
4.2.1.4 Тұқым таралу жолдарын сипаттау 4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату; |
4.2.1.2 Өсімдіктіңтіршілікциклінсипаттау |
БЖБ 2 |
4.2.2.2Бунақденелілердіңтіршілікциклінсипаттау 4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату |
4.2.2.4 Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру |
ТЖБ |
4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау анықтау 4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау 4.2.1.4 Тұқым таралу жолдарын сипаттау 4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату; 4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату |
4.2.2.2Бунақденелілердіңтіршілікциклінсипаттау 4.2.2.4 Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру 4.2.2.5 қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру |
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
|
Амандыков Нуржан Джумабаева Жансулу Джумагазыева Айару Манасбек Әлинұр Эргашбоев Абылайхан Исраилов Абзал Сапарбаева Асилай Танатарова Каракат |
Аманбай Ахметалиева Батырбекова Еркін Исраилов Манасбек Мәжитбек Мұзараф Сапарбаева Токсанбаева |
Джумагазыева Айару, Дүйсенбек Расул, Куандыков Сержан, Базаров Жандарбек, Мамай Фариза |
БЖБ 2 |
|
Амандыков Джумабаева Джумагазыева Кенесбаева Манасбек Сапарбаева Эргашбоев |
Аманбай Ахметалиева Батырбекова Еркін Исраилов Манасбек Мәжитбек Мұзараф Сапарбаева Токсанбаева |
Батырбекова Жансулу, Дүйсенбек Расул, АМАНБАЙ АҚНҰР. |
ТЖБ |
|
Амандыков Джумабаева Джумагазыева Кенесбаева Манасбек Сапарбаева Эргашбоев |
Ахметалиева Базаров Батырбекова Бекназар Еркін Исраилов Мәжітбек Мұзараф Танатарова Токсанбаева |
Батырбекова Жансулу, Дүйсенбек Расул, АМАНБАЙ АҚНҰР |
|
|
1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
- Өсімдіктің тіршілік циклін сипаттауда қиналады
- Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттауда қателер жіберген
- Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіргенде шатысқан
- Қоректік тізбектің құрылымын түсіндіруде қателіктер жіберген
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Тапсырманы толық түсінбей, мән бермегендіктен қате жіберген.
3.Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда:.
Қатемен жұмыстар ұйымдастыру.Сабақта өсімдіктер мен бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттауға тапсрмалар көбірек беру. Симбиоздық қарым-қатынасқа, қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру жұмыстарды ұйымдастыру.
Күні:
Мұғалім: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Жиынтық бағалау жұмыстарын талдау
І тоқсан Дүниетану пәні бойынша
Сынып: 4 ә
Оқушылар саны: 22
Педагог: Жарылкапова Диана Аманжолқызы
Мақсаты:БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||
БЖБ 1 |
22 |
12 |
0 |
6 |
12 |
4 |
81% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындықтудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
4.1.3.1 Түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс) ажырату 4.2.3.1 Өз өңіріндегі және Қазақстан аймақтарындағыадамдардың табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланысты шаруашылық іс-әрекетін талдау |
4.1.3.2 Түрлі дереккөздерге негізделе отырып, өзаймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама беру 4.1.1.3 отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдау
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
|
Амандыков Джумабаева Джумагазыева Кенесбаева Манасбек Сапарбаева Эргашбоев |
Ахметалиева Базаров Батырбекова Бекназар Еркін Исраилов Мәжітбек Мұзараф Танатарова Токсанбаева |
Батырбекова Жансулу, Дүйсенбек Расул, АМАНБАЙ АҚНҰР |
1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
- Түрлі дереккөздерге негізделе отырып, өзаймағының экономикалық қызмет атқаратын
субъектілеріне сипаттама беру(Амандыков, Джумабаева,Джумагазыева, Кенесбаева, Манасбек, Сапарбаева, Эргашбоев)
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Тапсырманы толық түсінбей, мән бермегендіктен қате жіберген.
3.Жоспарланған түзету жұмысы:Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды .
Күні:
Педагог: Жарылкапова Диана Аманжолқызы