Материалдар / БЖБ ТЖБ талдау
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

БЖБ ТЖБ талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ ТЖБ талдау
Авторы:
01 Сәуір 2025
98
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Көктал-Арасан орта мектебі мектеп жанындағы 50 орынды интернатымен» КММ математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер

Пәні: математика ІV тоқсан

Сынып: 5

Оқушылар саны: 11

Қатысқаны : 11

Педагог: Бердіқожа Д.

Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %






төмен

орта

жоғары






0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %









Оқушылар саны








БЖБ 1

11

14

0

6

5

73

100






БЖБ 2

11

14

0

6

5

73

100






ТЖБ

11

20

0

6

5

73

100



















 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар






БЖБ 1

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру

5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;

5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу;

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; 

5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу;

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; 






БЖБ 2

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық );

5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу;

5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару;

5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру; 

5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару;

5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру; 






ТЖБ

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру

5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;

5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу;

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық );

5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу;

5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару;

5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру;

5.4.3.1 дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар туралы түсініктері болу;

5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу; 

5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу;

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару;

5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру;

5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу;

5.3.2.1 фигураларды қию және құрастыру арқылы есептер шығару. 



















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:






 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%






БЖБ 1

-

Авамусалиев Мейрамбек, Жазылбекова Зере, Маткаримов Жеңіс, Насырғазы Ербақыт, Рыскелдіұлы Әмір, Табыс Кәусар

Акишев Ансар, Акра Асылжан, Мұқамет Елназ, Нұрболұлы Мансұр, Табыс Гауһар






БЖБ 2

-

Авамусалиев Мейрамбек, Жазылбекова Зере, Маткаримов Жеңіс, Насырғазы Ербақыт, Рыскелдіұлы Әмір, Табыс Кәусар

Акишев Ансар, Акра Асылжан, Мұқамет Елназ, Нұрболұлы Мансұр, Табыс Гауһар






ТЖБ

-

Авамусалиев Мейрамбек, Жазылбекова Зере, Маткаримов Жеңіс, Насырғазы Ербақыт, Рыскелдіұлы Әмір, Табыс Кәусар

Акишев Ансар, Акра Асылжан, Мұқамет Елназ, Нұрболұлы Мансұр, Табыс Гауһар



















  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

2.1. бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табуда

2.2. берілген пайызы бойынша санды табуда

2.3. пайызға байланысты мәтінді есептерді шығаруда

2.4. кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алуда

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Берілген тапсырманы уақытылы орындамау және сабаққа белсенді қатыспауы

  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

  • Қате кеткен тапсырмаларды сабақ барысында және сабақтан тыс уақытта қосымша және қайталау тапсырмалары түрінде беріп, тақырыпқа түсінік жұмыстарын жүргіземін.

  • Тақырып бойынша мәтінді есептермен көп жұмыс жасаймын.

Пән мұғалімі: Бердіқожа Д.

«Көктал-Арасан орта мектебі мектеп жанындағы 50 орынды интернатымен» КММ математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер

Пәні: математика IV тоқсан

Сынып: 6

Оқушылар саны: 8

Қатысқаны : 8

Педагог: Бердіқожа Д

Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерінің талдауы


Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %






төмен

орта

жоғары






0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %









Оқушылар саны








БЖБ 1

8

12

0

5

3

63

100






БЖБ 2

8

12

0

5

3

63

100






БЖБ 3

8

15

0

5

3

63

100






ТЖБ

8

20

0

5

3

63

100



















 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар






БЖБ 1

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу

6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу

6.4.2.1 іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді шығару

6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару 

6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару 






БЖБ 2

6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару

6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу

6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу

6.5.2.11 тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділіктердің графиктеріне талдау беру

6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу

6.5.2.13 тура пропорционалдықтың графигін салу 

6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу

 






БЖБ 3

6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну

6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу

6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ??̅̅̅=10a+b, ???̅̅̅̅̅ =100a+10b+c жазуларын қолдану

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу 

6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ??̅̅̅=10a+b, ???̅̅̅̅̅ =100a+10b+c жазуларын қолдану

 






ТЖБ

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу

6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару

6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару

6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу

6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу

6.5.2.11 тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділіктердің графиктеріне талдау беру

6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу

6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу

 

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу 



















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:






 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%






БЖБ 1

-

Асанбаев Шайахмет, Джексембаева Камшат, Маткаримов Расул, Мырзахан Даулет, Мырзахмет Жігер

Болатхан Аиша, Ибрайм Аяла, Қазыхан Ерхан






БЖБ 2

-

Асанбаев Шайахмет, Джексембаева Камшат, Маткаримов Расул, Мырзахан Даулет, Мырзахмет Жігер

Болатхан Аиша, Ибрайм Аяла, Қазыхан Ерхан






БЖБ 3

-

Асанбаев Шайахмет, Джексембаева Камшат, Маткаримов Расул, Мырзахан Даулет, Мырзахмет Жігер

Болатхан Аиша, Ибрайм Аяла, Қазыхан Ерхан






ТЖБ

-

Асанбаев Шайахмет, Джексембаева Камшат, Маткаримов Расул, Мырзахан Даулет, Мырзахмет Жігер

Болатхан Аиша, Ибрайм Аяла, Қазыхан Ерхан




















2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

-қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару;

-сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу;

-сандармен байланысты есептер шығаруда ??̅̅̅=10a+b, ???̅̅̅̅̅ =100a+10b+c жазуларын қолдану; -мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

- тапсырма шарттарын мұқият оқымау;

- өткен материалды қайталау;

- сабақ тақырыбы бойынша есептер шығару дағдысының жеткіліксіздігі;

- теорияны толық білмеуі;

4.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

  • Осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру

  • Жұмысты орындау кезіндегі жеке тәсіл

  • Өткен бөлімнің тақырыптарын қарастыру

  • Қателермен жұмыс жасау

  • Білім деңгейін көтеру сапасын тексеру үшін үлгілік тапсырмалар беру

  • Оқушылармен қатемен жұмыс орындалды. Қосымша тапсырмалар беріліп, жұмыстар жүргізілді.




Пән мұғалімі: Бердіқожа Д






















«Көктал-Арасан орта мектебі мектеп жанындағы 50 орынды интернатымен» КММ математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер

Пәні: Алгебра IV тоқсан

Сынып: 7

Оқушылар саны: 14

Қатысқаны : 14

Педагог: Бердіқожа Д

Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерінің талдауы


Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %






төмен

орта

жоғары






0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %









Оқушылар саны








БЖБ 1

9

14

0

7

2

67

100






ТЖБ

9

20

0

7

2

67

100





















 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар






БЖБ 1

7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

7.2.1.18 алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану:  мүмкін мәндер жиынын табу

7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 






ТЖБ

7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; 

7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау;

7.2.1.21 құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 



















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:







Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%






БЖБ 1

-

Ахметжанов Данияр, Джакупбеков Мансур, Жазылбеков Заңғар, КӘРІМЖАН ИМАНҒАЛИ, Қазыхан Жеңісхан, Молдахметов Нурәділ, Нусіпхан Шырын

Құсайн Дария, Тоқтарбек Айкөркем






ТЖБ

-

Ахметжанов Данияр, Джакупбеков Мансур, Жазылбеков Заңғар, КӘРІМЖАН ИМАНҒАЛИ, Қазыхан Жеңісхан, Молдахметов Нурәділ, Нусіпхан Шырын

Құсайн Дария, Тоқтарбек Айкөркем



















2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

2.1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындауда;

2.2. алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындауда;

2.3. құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындауда;

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындауда;

алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындауда,құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындауда қиналды.


4.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

Қатемен жұмысы, Қиындық тудырған тақырыптарды қайталау, түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.

Пән мұғалімі: Бердіқожа Д


























«Көктал-Арасан орта мектебі мектеп жанындағы 50 орынды интернатымен» КММ математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер



Пәні: геометрия IV тоқсан

Сынып: 7

Оқушылар саны: 9

Қатысқаны : 9

Педагог: Бердіқожа Д

Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерінің талдауы


Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %






төмен

орта

жоғары






0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %






 

 

 

Оқушылар саны

 

 






БЖБ 1

9

12

0

7

2

67

100






ТЖБ

9

20

0

7

2

67

100



















 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар






БЖБ 1

7.1.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;

7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану; 

7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу;

7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану;

7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу; 






ТЖБ

7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу;

7.1.2.15 үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіру; 

7.1.2.16 берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу;

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу; 



















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:






 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%






БЖБ 1

-

Ахметжанов Данияр, Джакупбеков Мансур, Жазылбеков Заңғар, КӘРІМЖАН ИМАНҒАЛИ, Қазыхан Жеңісхан, Молдахметов Нурәділ, Нусіпхан Шырын

Құсайн Дария, Тоқтарбек Айкөркем






ТЖБ

-

Ахметжанов Данияр, Джакупбеков Мансур, Жазылбеков Заңғар, КӘРІМЖАН ИМАНҒАЛИ, Қазыхан Жеңісхан, Молдахметов Нурәділ, Нусіпхан Шырын

Құсайн Дария, Тоқтарбек Айкөркем



















2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

2.1. шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын қолдануда

2.2. есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін қолдануда

2.3. берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлуде

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері

  • шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын қолдануда,есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін қолдануда,берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлуде, берілген элементтері бойынша үшбұрыш салуда


4.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

Қиындық тудырған мақсаттар бойынша түсіндіру жұмыстарын өткізіп, қатемен жұмыс жасау, қосымша өз бетімен орындайтын тапсырмалар беру



Пән мұғалімі: Бердіқожа Д












































«Көктал-Арасан орта мектебі мектеп жанындағы 50 орынды интернатымен» КММ математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер



Пәні: алгебра IV тоқсан

Сынып: 9

Оқушылар саны: 11

Қатысқаны : 11

Педагог: Бердіқожа Д

Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған оқушы саны

Максималды балл

ЖБ баллдық пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

Төмен

Орта

Жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Алгебра

11









БЖБ

1

11

14


9

Ахметжанова А 71%

Айтбаева А 71%

Бақытхан Д 50%

Болатхан Ә 78%

Көшербай М 71%

Қазыхан А 78%

Мұхамеджан Б 71%

Оразалы Б 50%

Оразбай Д 50%

2

Бекберген М 92%

Сабирова М 92%






73 %

100 %

БЖБ

2

11

11


9

Ахметжанова А 66%

Айтбаева А 66%

Бақытхан Д 60%

Көшербай М 73%

Қазыхан А 66%

Мұхамеджан Б 66%

Оразалы Б 60%

Оразбай Д 60%

Болатхан Ә 80%

2

Сабирова М 86%

Бекберген М 93%






73 %


ТЖБ

11

20


9

Айтбаева А 65%

Ахметжанова А 65%

Бақытхан Д 50%

Көшербай М 60%

Қазыхан А 65%

Мұхамеджан Б 60%

Оразалы Б 45%

Оразбай Д 45%

Болатхан Ә 75%

2

Сабирова М 90%

Бекберген М 90%


55%

100 %





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ1

9.2.4.7 тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын

қорытып шығару және қолдану;

9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;

БЖБ2

9.3.2.1 оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын меңгеру;

9.3.2.2 элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату;

9.3.2.4 ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу

9.3.2.5геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану;

ТЖБ

9.2.4.7 тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын

қорытып шығару және қолдану;

9.3.2.1 оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын меңгеру;

9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;

9.3.2.4 ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу

9.3.2.5геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану;



  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

Сынып

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Оқушылар саны

9

БЖБ 1

11

14

0

9

2

73

100

БЖБ 2

11

15

0

9

2

73

100

ТЖБ

11

20

0

9

2

55

100


2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

2.1. тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындауда

2.2. геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдануда

2.3. тригонометриялық функциялардың анықтамаларын қолдануда



3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері

Берілген тапсырманы уақытылы орындамау және сабаққа белсенді қатыспауы.

4.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

Қиындық туғызған тапсырмалар б

ойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.



Пән мұғалімі: Бердіқожа Д Күні: 29.05.2023ж





















«Көктал-Арасан орта мектебі мектеп жанындағы 50 орынды интернатымен» КММ математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер

Пәні: геометрия IV тоқсан

Сынып: 9

Оқушылар саны: 11

Қатысқаны : 11

Педагог: Бердіқожа Д

Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған оқушы саны

Максималды балл

ЖБ баллдық пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

Төмен

Орта

Жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Геометрия

11







БЖБ

1

11

11


8

Айтбаева А 72%

Ахметжанова А 63%

Бақытхан Д 54%

Көшербай М 72%

Қазыхан А 72%

Мұхамеджан Б 72%

Оразалы Б 54%

Оразбай Д 54%

Болатхан Ә 81%

2

Сабирова М 100%

Бекберген М 90%


64 %

100 %

ТЖБ

11

20


9

Айтбаева А 65%

Ахметжанова А 55%

Бақытхан Д 50%

Көшербай М 65%

Қазыхан А 70%

Мұхамеджан Б 65%

Оразалы Б 50%

Оразбай Д 50%

Болатхан Ә 70%

2

Сабирова М 95%

Бекберген М 90%


64%

  1. %




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ1

9.1.1.1 доға ұзындығының формуласын қорытып шығару және қолдану

9.1.1.2 сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып шығару және қолдану;

9.1.1.3 іштей сызылған бұрыш анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

9.1.1.4 дөңгелектегі кесінділердің пропорционалдылығы туралы теоремаларды білу және қолдану;

БЖБ2

9.1.2.1

шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін білу және қолдану;

9.1.2.2

дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын және қасиеттерін білу;

9.1.2.4

дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустары арасындағы байланысты білу және қолдану;

9.1.2.6

үшбұрыш медианаларының қасиеттерін білу және қолдану

ТЖБ

9.1.4.18

дұрыс көрбұрыштардың симметрияларын білу

9.1.2.4

дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустары арасындағы байланысты білу және қолдану;

9.1.2.1

шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін білу және қолдану;

9.1.2.1

шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін білу және қолдану;

9.1.1.4

дөңгелектегі кесінділердің пропорционалдылығы туралы теоремаларды білу және қолдану;

9.1.2.4

дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустары арасындағы байланысты білу және қолдану;


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

Сынып

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Оқушылар саны

9

БЖБ 1

11

11

0

9

2

64

100

ТЖБ

11

20

0

9

2

64

100


2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

2.1. дөңгелектегі кесінділердің пропорционалдылығы туралы теоремаларды білу және қолдануда.

2.2. дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустары арасындағы байланысты білу және қолдануда;

2.3. дөңгелектегі кесінділердің пропорционалдылығы туралы теоремаларды білу және қолдануда


3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

дөңгелектегі кесінділердің пропорционалдылығы туралы теоремаларды білу және қолдануда,дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустары арасындағы байланысты білу және қолдануда,дөңгелектегі кесінділердің пропорционалдылығы туралы теоремаларды білу және қолдануда қиындық туындады.



4.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.



Пән мұғалімі: Бердіқожа Д Күні: 29.05.2023ж


































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі