|
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Математика пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау Сынып: 5 Оқушылар саны: 11 Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
||||||||||||
|
Мақсат: Оқушылардың алгебра пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау |
||||||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерініңталдауы |
||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||||
|
БЖБ 1 |
11 |
14 |
0 |
5 |
6 |
82% |
100% |
|||||
|
БЖБ 2 |
11 |
14 |
0 |
5 |
6 |
82% |
100% |
|||||
|
БЖБ 3 |
11 |
9 |
0 |
5 |
6 |
100% |
100% |
|||||
|
ТЖБ |
11 |
20 |
1 |
4 |
6 |
82% |
91% |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||
|
ББЖБ 1 |
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу ҥшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару |
5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару |
||||||||||
|
ББЖБ 2 |
5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару 5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану |
5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және
оларды есептер шығаруда қолдану |
||||||||||
|
ББЖБ 3 |
5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу 5.1.2.6 натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану 5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау 5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу |
5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу |
||||||||||
|
ТЖБ |
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана
отырып, мәтінді есептерді шығару |
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
БОЛАТ НҰРТАС, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ, ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР |
|||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, БОЛАТ НҰРТАС, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ, ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ |
|||||||||
|
БЖБ 3 |
- |
ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, БОЛАТ НҰРТАС, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ, ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ |
|||||||||
|
ТЖБ |
ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, БОЛАТ НҰРТАС, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
2. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтартізбесі: |
||||||||||||
|
натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білмеуі |
||||||||||||
|
3. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтардыңсебептері: |
||||||||||||
уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
||
|
ПедагогтіңТ.А.Ә.(болғанжағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
||||||
|
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Физика(таңдау) пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|
|||||||||||||
|
Сынып: 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Мақсат: Физика пәнінен оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау,теориялық білімдерін практикада қолдануды үйрету. |
|
|||||||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
7 |
16 |
3 |
4 |
0 |
43% |
57% |
|
||||||
|
БЖБ 2 |
7 |
12 |
3 |
4 |
0 |
43% |
57% |
|
||||||
|
БЖБ 3 |
7 |
16 |
3 |
3 |
1 |
43% |
57% |
|
||||||
|
ТЖБ |
7 |
30 |
3 |
4 |
0 |
29% |
57% |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
10.1.1.2 Жүйелік және кездейсоқ қателіктерді ажырата білу 10.1.1.9 Қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтау 10.1.1.10 Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы кезіндегі кинематикалық шамаларын анықтау |
10.1.1.6 Сандық және графиктік есептерді шығаруда кинематика теңдеулерін қолдану 10.1.1.8 Жылдамдықтарды қосу мен орын ауыстыруды қосудың классикалық заңын есеп шығаруда қолдану |
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
10.1.2.1 Бірнеше күштің әрекетінен болатын дененің қозғалысына есеп шығарудың алгоритмдерін құру 10.1.2.4 Бүкіл әлемдік тартылыс заңын есептер шығаруда қолдану 10.1.2.6 Айналмалы қозғалыс динамикасының негізгі теңдеуін есеп шығаруда қолдану |
10.1.2.5 Материалдық дененің инерция моментін есептеу үшін Штейнер теоремасын қолдану |
|
|||||||||||
|
БЖБ 3 |
10.1.3.2 Әртүрлі тепе-теңдікті түсіндіру кезінде себеп-салдар байланысын орнату 10.1.4.1 Сақталу заңдарын сандық және эксперименттік есептерді шығаруда қолдану 10.1.5.1 Сұйықтар мен газдардың ламинарлық және турбуленттік ағыстарын сипаттау |
10.1.5.2 Үзіліссіздік теңдеуі мен Бернулли теңдеуін эксперименттік, сандық және сапалық есептерді шығаруда қолдану |
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
10.1.1.1 – кинематика теңдеулерін қолдану және орын ауыстыру, жылдамдық, үдеудің графиктерін талдай білу 10.1.1.2 – жылдамдықтар мен орын ауыстыруды қосудың классикалық заңына күнделікті өмірден мысалдар келтіру 10.1.2.2 – бүкіл әлемдік тартылыс заңын түсіну және ғарыш аппаратының қозғалысын сипаттау 10.1.2.3 – көкжиекке бұрыш жасай және вертикаль лақтырылған дененің қозғалысы кезіндегі физикалық шамалардың өзгерісін сипаттау 10.1.3.1 – абсолют қатты дененің және денелер жүйесінің массалар центрін анықтау 10.1.3.3 – гидростатикалық қысым терминін түсіндіру |
10.1.1.3 – қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтау 10.1.2.1 – бірнеше күштің әрекетінен болатын дененің қозғалысына есеп шығарудың алгоритмдерін құру 10.1.4.1 – сақталу заңдарын сандық және эксперименттік есептерді шығаруда қолдану 10.1.5.1 – сұйықтар мен газдардың ламинарлық және турбуленттік ағыстарын сипаттау |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
||||||||||
|
БЖБ 1 |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|
||||||||||
|
БЖБ 2 |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|
||||||||||
|
БЖБ 3 |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ |
|
||||||||||
|
ТЖБ |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтартізбесі: |
|
|||||||||||||
|
Есептеп шығаруға және формулаларды түрлендіруге арналған тапсырмалар қиындық туғызды. |
|
|||||||||||||
|
3. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтардыңсебептері: |
|
|||||||||||||
Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,әрбір сабақты өз бетінше қайталау жұмыстарын жүргізу керек
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): |
|
||||||
|
Әр оқушымен жеке-жеке кеңес беру арқылы түсінбеген сұрақтарын түсіндіре отырып,қателіктердің алдын алу,өтілген сабақтарды сұрақтар қою арқылы ұмытпауға қалыптастыру |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|||||||
|
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Алгебра және анализ бастамалары пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||
|
Сынып:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|
|
|
||||
|
Мұғалім: Қалпиева Е. Ұ. |
|
|
|
|||||
|
Мақсат:Оқушылардың алгебра пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау |
||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерініңталдауы |
||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
7 |
18 |
0 |
7 |
0 |
57% |
100% |
|
|
БЖБ 2 |
7 |
12 |
0 |
6 |
1 |
71% |
100% |
|
|
БЖБ 3 |
7 |
11 |
0 |
4 |
3 |
71% |
100% |
|
|
ТЖБ |
7 |
25 |
0 |
7 |
0 |
71% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
10.4.1.2 Функция графигіне түрлендірулер орындай алу (параллель көшіру, сығу және созу) 10.4.1.4 Функцияның берілген графигі бойынша оның қасиеттерін: 1) функцияның анықталу облысы 2) функцияның мәндер жиыны 3) функцияның нөлдері 4) функцияның периодтылығы 5) функцияның бірсарындылық аралықтары 6) функцияның таңбатұрақтылық аралықтары 7) функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері 8) функцияның жұптылығы,тақтылығы 9) функцияның шектелгендігі 10) функция үзіліссіздігі 11)
функцияның экстремумдары сипаттай алу 10.4.1.5 |
10.4.1.7 f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құру |
||||||
|
БЖБ 2 |
10.2.3.1 Тригонометриялық функциялар анықтамаларын, қасиеттерін білу және олардың графиктерін сала білу 10.2.3.2 Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу |
|
||||||
|
БЖБ 3 |
10.2.3.3 Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс анықтамаларын білу және олардың мәндерін таба білу 10.2.3.4 Кері тригонометриялық функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін білу |
10.2.3.5 Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу 10.2.3.7 Кері тригонометриялық функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше алу |
||||||
|
ТЖБ |
10.4.1.5 10.2.3.4 Кері тригонометриялық функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін білу 10.2.3.5 Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу 10.2.3.7 Кері тригонометриялық функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше алу |
10.4.1.7 f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құру 10.2.3.2 Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|||||
|
БЖБ 2 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
|||||
|
БЖБ 3 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
|||||
|
ТЖБ |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
||||||||
|
f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құру арқылы шеше алу және тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу кезінде қиындықтар туғызды 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
||||||||
Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу керек.
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу,оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамауға тырысу. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
||||||
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің
«111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Геометрия пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау
|
Сынып:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|
|
|
|||
|
Мұғалім: Қалпиева Е. Ұ. |
|
|
|
||||
|
Мақсат:Оқушылардың геометрия пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
7 |
14 |
0 |
6 |
1 |
71% |
100% |
|
ТЖБ |
7 |
20 |
0 |
6 |
1 |
71% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
10.2.2 Кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау және кескіндеу 10.2.3 Кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану 10.1.2.5 Жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
10.2.4 Түзу мен жазықтықтың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
ТЖБ |
10.2.2 Кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау және кескіндеу 10.2.3 Кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану 10.1.2.5 Жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
10.1.1 тетраэдр және параллелепипедтің анықтамаларын білу, тетраэдр, параллелепипедті және олардың элементтерін жазықтықта кескіндей алу 10.2.4 Түзу мен жазықтықтың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
||||
|
ТЖБ |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтартізбесі: Түзу мен жазықтықтың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану және тетраэдр және параллелепипедтің, тетраэдр, параллелепипедті және олардың элементтерін жазықтықта кескіндей алу қиындықтар туғызды |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
Есептерді көп шығару керек және анықтамалар мен теоремаларды жаттау керек,алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу керек.
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу,оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамауға тырысу. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ ТЖБ талдау 1 тоқсан 2025 ж 5,10сынып
БЖБ ТЖБ талдау 1 тоқсан 2025 ж 5,10сынып
|
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Математика пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау Сынып: 5 Оқушылар саны: 11 Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
||||||||||||
|
Мақсат: Оқушылардың алгебра пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау |
||||||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерініңталдауы |
||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||||
|
БЖБ 1 |
11 |
14 |
0 |
5 |
6 |
82% |
100% |
|||||
|
БЖБ 2 |
11 |
14 |
0 |
5 |
6 |
82% |
100% |
|||||
|
БЖБ 3 |
11 |
9 |
0 |
5 |
6 |
100% |
100% |
|||||
|
ТЖБ |
11 |
20 |
1 |
4 |
6 |
82% |
91% |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||
|
ББЖБ 1 |
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу ҥшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару |
5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару |
||||||||||
|
ББЖБ 2 |
5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару 5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану |
5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және
оларды есептер шығаруда қолдану |
||||||||||
|
ББЖБ 3 |
5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу 5.1.2.6 натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану 5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау 5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу |
5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу |
||||||||||
|
ТЖБ |
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана
отырып, мәтінді есептерді шығару |
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
БОЛАТ НҰРТАС, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ, ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР |
|||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, БОЛАТ НҰРТАС, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ, ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ |
|||||||||
|
БЖБ 3 |
- |
ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, БОЛАТ НҰРТАС, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ, ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ |
|||||||||
|
ТЖБ |
ДӘУІТБАЙ АҚҚАНАТ |
ТҰРАБАЕВ ӘЛИХАН, БОЛАТ НҰРТАС, МЫРЗАБЕКОВА ІНЖУ, БЕРІК АЙЖҰЛДЫЗ |
ҚАДІРБЕК НҰРАСЫЛ, БОДАШ АҚЕРКЕ, РУСЛАНҚЫЗЫ ГҮЛНАЗЫМ, МЫРЗАШ ЖӘНИЯ, РАЙЫМБЕКОВ ӘЛИНҰР, НҰРАСЫЛҰЛЫ НҰРИСЛАМ |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
2. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтартізбесі: |
||||||||||||
|
натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білмеуі |
||||||||||||
|
3. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтардыңсебептері: |
||||||||||||
уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
||
|
ПедагогтіңТ.А.Ә.(болғанжағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
||||||
|
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Физика(таңдау) пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|
|||||||||||||
|
Сынып: 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Мақсат: Физика пәнінен оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау,теориялық білімдерін практикада қолдануды үйрету. |
|
|||||||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
7 |
16 |
3 |
4 |
0 |
43% |
57% |
|
||||||
|
БЖБ 2 |
7 |
12 |
3 |
4 |
0 |
43% |
57% |
|
||||||
|
БЖБ 3 |
7 |
16 |
3 |
3 |
1 |
43% |
57% |
|
||||||
|
ТЖБ |
7 |
30 |
3 |
4 |
0 |
29% |
57% |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
10.1.1.2 Жүйелік және кездейсоқ қателіктерді ажырата білу 10.1.1.9 Қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтау 10.1.1.10 Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы кезіндегі кинематикалық шамаларын анықтау |
10.1.1.6 Сандық және графиктік есептерді шығаруда кинематика теңдеулерін қолдану 10.1.1.8 Жылдамдықтарды қосу мен орын ауыстыруды қосудың классикалық заңын есеп шығаруда қолдану |
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
10.1.2.1 Бірнеше күштің әрекетінен болатын дененің қозғалысына есеп шығарудың алгоритмдерін құру 10.1.2.4 Бүкіл әлемдік тартылыс заңын есептер шығаруда қолдану 10.1.2.6 Айналмалы қозғалыс динамикасының негізгі теңдеуін есеп шығаруда қолдану |
10.1.2.5 Материалдық дененің инерция моментін есептеу үшін Штейнер теоремасын қолдану |
|
|||||||||||
|
БЖБ 3 |
10.1.3.2 Әртүрлі тепе-теңдікті түсіндіру кезінде себеп-салдар байланысын орнату 10.1.4.1 Сақталу заңдарын сандық және эксперименттік есептерді шығаруда қолдану 10.1.5.1 Сұйықтар мен газдардың ламинарлық және турбуленттік ағыстарын сипаттау |
10.1.5.2 Үзіліссіздік теңдеуі мен Бернулли теңдеуін эксперименттік, сандық және сапалық есептерді шығаруда қолдану |
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
10.1.1.1 – кинематика теңдеулерін қолдану және орын ауыстыру, жылдамдық, үдеудің графиктерін талдай білу 10.1.1.2 – жылдамдықтар мен орын ауыстыруды қосудың классикалық заңына күнделікті өмірден мысалдар келтіру 10.1.2.2 – бүкіл әлемдік тартылыс заңын түсіну және ғарыш аппаратының қозғалысын сипаттау 10.1.2.3 – көкжиекке бұрыш жасай және вертикаль лақтырылған дененің қозғалысы кезіндегі физикалық шамалардың өзгерісін сипаттау 10.1.3.1 – абсолют қатты дененің және денелер жүйесінің массалар центрін анықтау 10.1.3.3 – гидростатикалық қысым терминін түсіндіру |
10.1.1.3 – қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтау 10.1.2.1 – бірнеше күштің әрекетінен болатын дененің қозғалысына есеп шығарудың алгоритмдерін құру 10.1.4.1 – сақталу заңдарын сандық және эксперименттік есептерді шығаруда қолдану 10.1.5.1 – сұйықтар мен газдардың ламинарлық және турбуленттік ағыстарын сипаттау |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
||||||||||
|
БЖБ 1 |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|
||||||||||
|
БЖБ 2 |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|
||||||||||
|
БЖБ 3 |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ |
|
||||||||||
|
ТЖБ |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтартізбесі: |
|
|||||||||||||
|
Есептеп шығаруға және формулаларды түрлендіруге арналған тапсырмалар қиындық туғызды. |
|
|||||||||||||
|
3. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтардыңсебептері: |
|
|||||||||||||
Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,әрбір сабақты өз бетінше қайталау жұмыстарын жүргізу керек
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): |
|
||||||
|
Әр оқушымен жеке-жеке кеңес беру арқылы түсінбеген сұрақтарын түсіндіре отырып,қателіктердің алдын алу,өтілген сабақтарды сұрақтар қою арқылы ұмытпауға қалыптастыру |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|||||||
|
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Алгебра және анализ бастамалары пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||
|
Сынып:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|
|
|
||||
|
Мұғалім: Қалпиева Е. Ұ. |
|
|
|
|||||
|
Мақсат:Оқушылардың алгебра пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау |
||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерініңталдауы |
||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
7 |
18 |
0 |
7 |
0 |
57% |
100% |
|
|
БЖБ 2 |
7 |
12 |
0 |
6 |
1 |
71% |
100% |
|
|
БЖБ 3 |
7 |
11 |
0 |
4 |
3 |
71% |
100% |
|
|
ТЖБ |
7 |
25 |
0 |
7 |
0 |
71% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
10.4.1.2 Функция графигіне түрлендірулер орындай алу (параллель көшіру, сығу және созу) 10.4.1.4 Функцияның берілген графигі бойынша оның қасиеттерін: 1) функцияның анықталу облысы 2) функцияның мәндер жиыны 3) функцияның нөлдері 4) функцияның периодтылығы 5) функцияның бірсарындылық аралықтары 6) функцияның таңбатұрақтылық аралықтары 7) функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері 8) функцияның жұптылығы,тақтылығы 9) функцияның шектелгендігі 10) функция үзіліссіздігі 11)
функцияның экстремумдары сипаттай алу 10.4.1.5 |
10.4.1.7 f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құру |
||||||
|
БЖБ 2 |
10.2.3.1 Тригонометриялық функциялар анықтамаларын, қасиеттерін білу және олардың графиктерін сала білу 10.2.3.2 Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу |
|
||||||
|
БЖБ 3 |
10.2.3.3 Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс анықтамаларын білу және олардың мәндерін таба білу 10.2.3.4 Кері тригонометриялық функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін білу |
10.2.3.5 Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу 10.2.3.7 Кері тригонометриялық функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше алу |
||||||
|
ТЖБ |
10.4.1.5 10.2.3.4 Кері тригонометриялық функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін білу 10.2.3.5 Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу 10.2.3.7 Кері тригонометриялық функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше алу |
10.4.1.7 f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құру 10.2.3.2 Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|||||
|
БЖБ 2 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
|||||
|
БЖБ 3 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
|||||
|
ТЖБ |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
||||||||
|
f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құру арқылы шеше алу және тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу кезінде қиындықтар туғызды 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
||||||||
Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек,алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу керек.
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу,оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамауға тырысу. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
||||||
«Қызылорда облысының білім басқармасының Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің
«111 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Геометрия пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау
|
Сынып:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|
|
|
|||
|
Мұғалім: Қалпиева Е. Ұ. |
|
|
|
||||
|
Мақсат:Оқушылардың геометрия пәнінен тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
7 |
14 |
0 |
6 |
1 |
71% |
100% |
|
ТЖБ |
7 |
20 |
0 |
6 |
1 |
71% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
10.2.2 Кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау және кескіндеу 10.2.3 Кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану 10.1.2.5 Жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
10.2.4 Түзу мен жазықтықтың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
ТЖБ |
10.2.2 Кеңістіктегі параллель және айқас түзулер анықтамаларын білу, оларды анықтау және кескіндеу 10.2.3 Кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану 10.1.2.5 Жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
10.1.1 тетраэдр және параллелепипедтің анықтамаларын білу, тетраэдр, параллелепипедті және олардың элементтерін жазықтықта кескіндей алу 10.2.4 Түзу мен жазықтықтың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
||||
|
ТЖБ |
- |
АЛТЫНБЕКҚЫЗЫ ҒАЙНИ, ЖАЛҒАСБАЕВ ДӘУЛЕТ, НАҒМЕТУЛЛА АЯУЛЫМ, ПАЙЗУЛЛАЕВА НҰРСИПАТ, ҚАСҚЫРБАЙҰЛЫ ДИАС, НҰРДӘУЛЕТОВ ӘБІЛҒАЗЫ |
ДАРХАНҚЫЗЫ АЛЬБИНА |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмалардыорындаубарысындабілімалушылардатуындағанқиындықтартізбесі: Түзу мен жазықтықтың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану және тетраэдр және параллелепипедтің, тетраэдр, параллелепипедті және олардың элементтерін жазықтықта кескіндей алу қиындықтар туғызды |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
Есептерді көп шығару керек және анықтамалар мен теоремаларды жаттау керек,алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу керек.
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу,оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамауға тырысу. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мерзімі: 28.10.2025 ж |
|
|
|
|
|
|
||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
,
с
бөлшек-сызықты функциясының қасиеттерін анықтау
және оның графигін салу












