Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
К.Қаракөзов атындағы №235 мектеп-гимназиясы
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІIІ тоқсан алгебра,геометрия пәндері бойынша
Сынып: 11 «Ә»
Оқушы: Шахмарданұлы Нұрдәулет
Педагог: Жақсығұл М.С
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән Алгебра |
Оқушы 1 |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % 100% |
Үлгерім % 100% |
||
1.БЖБ-22 |
Төмен 0-39% 0-8 0 |
Орта 40-84% 9-18 0 |
Жоғары 85-100% 19-22 1 |
||||
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ- 19 |
0-39% 0-7 0 |
40-84% 8-16 1 |
85-100% 17-19 0 |
100% |
100% |
Пән Геометрия |
Оқушы 1 |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % 100% |
Үлгерім % 100% |
||
1.БЖБ-15 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-11 1 |
Жоғары 85-100% 12-15 0 |
Алгебра
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
1.БЖБ |
11.1.1.1-комплекс санның және модулінің анықтамаларын білу; 11.1.1.2-комплекс санды комплекс жазықтықта кескіндей алу; 11.1.1.3-түйіндес комплекс сандар анықтамасы мен олардың қасиеттерін білу; 11.1.2.1- алгебралық түрде берілген комплекс сандарға арифметикалық амалдар қолдану 11.1.2.2-алгебралық түрдегі комплекс санды түтін дәрежеге шығарғанда in мәнінің заңдылығын қолдану 11.3.1.14-көрсеткіштік функцияның анықтамасын білу және оның графигін салу 11.3.1.15-көрсеткіштік функцияның қасиеттерін есептер шығаруда қолдану 11.3.1.17-логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдану 11.3.1.18- логарифмдік функцияның анықтамасын білу және оның графигін салу 11.3.1.19-логарифмдік функцияның қасиеттерін білу және қолдану 11.3.1.20- көрсеткіштік функцияның туындысы мен интергалын табу 11.4.1.21 логарифмдік функцияның туындысын табу 11.2.2.6-көрсеткіштік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану; 11.2.2.7-көрсеткіштік теңдеулер жүйелерін шеше білу 11.2.2.10- көрсеткіштік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу 11.2.2.11- логарифмдік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу |
11.2.2.11- логарифмдік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу |
ТЖБ |
11.1.1.1-комплекс санның және модулінің анықтамаларын білу; 11.1.1.2-комплекс санды комплекс жазықтықта кескіндей алу; 11.1.1.3-түйіндес комплекс сандар анықтамасы мен олардың қасиеттерін білу; 11.1.2.1- алгебралық түрде берілген комплекс сандарға арифметикалық амалдар қолдану 11.1.2.2-алгебралық түрдегі комплекс санды түтін дәрежеге шығарғанда in мәнінің заңдылығын қолдану 11.3.1.14-көрсеткіштік функцияның анықтамасын білу және оның графигін салу 11.3.1.15-көрсеткіштік функцияның қасиеттерін есептер шығаруда қолдану 11.3.1.17-логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдану 11.3.1.18- логарифмдік функцияның анықтамасын білу және оның графигін салу 11.3.1.19-логарифмдік функцияның қасиеттерін білу және қолдану 11.3.1.20- көрсеткіштік функцияның туындысы мен интергалын табу 11.4.1.21 логарифмдік функцияның туындысын табу 11.2.2.6-көрсеткіштік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану; 11.2.2.7-көрсеткіштік теңдеулер жүйелерін шеше білу 11.2.2.10- көрсеткіштік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу 11.2.2.11- логарифмдік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу |
11.3.1.19-логарифмдік функцияның қасиеттерін білу және қолдану 11.3.1.20- көрсеткіштік функцияның туындысы мен интергалын табу 11.2.2.11- логарифмдік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу |
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: орта (С): 40-84%
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдану, көрсеткіштік функцияның туындысы мен интергалын табу, логарифмдік теңсіздіктер және олардың жүйелерін шеше білу
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: логарифм қасиеттерін білмеу, оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдана алмауы, көрсеткіштік функцияның туындысы мен интергалын табу ережесін білмеу, логарифмдік теңсіздіктерінің жүйелерін шеше білмеуі.
Жоспарланған түзету жұмысы: қосымша тапсырмалар мен есептер беру арқылы түсіндіру жұмыстарын жүргізу
Геометрия
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ |
11.1.7- цилиндрдің анықтамасын, оның элементтерін білу, цилиндрді жазықтықта кескіндей алу; 11.3.4- цилиндрдің бүйір беті және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; 11.3.5-айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару; 11.1.11-көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу; 11.3.6-конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; 11.1.11-көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу; 11.1.10-сфера, шардың анықтамаларын білу, жазықтықта кескіндей алу; 11.3.8-сфера бетінің ауданын табуға есептер шығару; 11.3.9-сфераға жанама жазықтықтың анықтамасын және қасиетін білу; |
11.3.4- цилиндрдің бүйір беті және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; 11.1.11-көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу; 11.3.9-сфераға жанама жазықтықтың анықтамасын және қасиетін білу; |
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
орта (С): 40-84%
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: цилиндрдің бүйір беті және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу; сфераға жанама жазықтықтың анықтамасын және қасиетін білу;
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: цилиндрдің бүйір беті және толық беті аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдана алмау, көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын түсінбеуі, сфераға жанама жазықтықтың анықтамасын және қасиетін қолдана алмауы.
Жоспарланған түзету жұмысы: қосымша тапсырмалар мен есептер беру арқылы түсіндіру жұмыстарын жүргізу
Күні: 20.03.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Жақсығұл Мәншүк Сабырқызы
К.Қаракөзов атындағы №235 мектеп-гимназиясы
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІI тоқсан алгебра,геометрия пәндері бойынша
Сынып: 9 «А»
Оқушы: Рагимова Еңлік
Педагог: Жақсығұл М.С
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән Алгебра |
Оқушы 1 |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % 100% |
Үлгерім % 100% |
||
БЖБ-16 |
Төмен 0-39% 0-6 0 |
Орта 40-84% 7-13 0 |
Жоғары 85-100% 14-16 1 |
||||
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ- 20 |
0-39% 0-7 0 |
40-84% 8-16 0 |
85-100% 17-20 1 |
100% |
100% |
Пән Геометрия |
Оқушы 1 |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % 100% |
Үлгерім % 100% |
||
БЖБ-19 |
Төмен 0-39% 0-7 0 |
Орта 40-84% 8-16 0 |
Жоғары 85-100% 17-19 1 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз