Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ ТЖБ талдауы қазақ әдебиеті 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«№7 Т.Әкімов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
І тоқсан қазақ әдебиеті пәні
Сынып:6 «А»
Оқушылар саны:23
Педагог:Көрпебаева А.
Мақсаты:
6.1.1.1-әдеби шығарманың жанрын,фабуласын,сюжетін анықтау
6.1.2.1-әдебишығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдық мәселеніидеясы арқылытүсіндіру
6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялықшығармалардағыавтор бейнесінанықтау
6.2.1.1 - шығарма композициясындағыбелгілібір эпизодтыңалатынмаңызына негіздеме жасау
6.2.3.1 - шығармадағы көркем ауыстыруларды
(троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау
6.3.4.1 - шығармада көтерілген мәселеніңәлеуметтікрөлі туралысыни хабарлама жасау
6.2.1.1 Шығарма композициясында ғы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.
6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптар ды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.
6.3.3.1 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Меңгерілген мақсаттар |
Қиындықтудырғанмақсаттар |
ЖББ |
6.1.1.1-әдебишығарманыңжанрын,фабуласын,сюжетін анықтау 6.1.2.1-әдебишығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдық мәселеніидеясы арқылытүсіндіру |
6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау |
ТЖБ |
6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялықшығармалардағыавтор бейнесінанықтау 6.2.1.1 - шығарма композициясындағыбелгілібір эпизодтыңалатынмаңызына негіздеме жасау 6.2.3.1 - шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау 6.3.3.1 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
6.3.4.1 - шығармада көтерілген мәселеніңәлеуметтікрөлі туралысыни хабарлама жасау |
Сынып |
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтықбағалаубалдарыныңпайыздықмазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
Оқушылар саны |
||||||||
6-a |
БЖБ 1 |
23 |
7 |
0 |
15 |
8 |
65 |
100 |
БЖБ 2 |
23 |
7 |
0 |
15 |
8 |
70 |
100 |
|
ТЖБ |
23 |
20 |
0 |
15 |
8 |
70 |
100 |
1.ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
№ р/с |
Айы |
БЖБ |
|
БЖБ |
|
ТЖБ |
|
Кунi |
Макс.балл |
% |
Макс.балл |
% |
Макс.балл |
% |
|
Оқушыныңаты мен тегі |
7 |
|
7 |
|
20 |
|
|
1 |
|
6 |
86 |
6 |
86 |
18 |
90 |
2 |
|
5 |
71 |
5 |
71 |
13 |
65 |
3 |
|
5 |
71 |
5 |
71 |
14 |
70 |
4 |
|
4 |
57 |
3 |
43 |
10 |
50 |
5 |
|
5 |
71 |
5 |
71 |
18 |
90 |
6 |
|
5 |
71 |
5 |
71 |
16 |
80 |
7 |
|
6 |
86 |
6 |
86 |
18 |
90 |
8 |
|
4 |
57 |
4 |
57 |
10 |
50 |
9 |
|
5 |
71 |
5 |
71 |
15 |
75 |
10 |
|
7 |
100 |
6 |
86 |
18 |
90 |
11 |
|
5 |
71 |
5 |
71 |
14 |
70 |
12 |
|
6 |
86 |
6 |
86 |
17 |
85 |
13 |
|
6 |
86 |
6 |
86 |
18 |
90 |
14 |
|
6 |
86 |
6 |
86 |
14 |
70 |
15 |
|
4 |
57 |
3 |
43 |
11 |
55 |
16 |
|
3 |
43 |
3 |
43 |
10 |
50 |
17 |
|
5 |
71 |
5 |
71 |
13 |
65 |
18 |
|
4 |
57 |
4 |
57 |
11 |
55 |
19 |
|
4 |
57 |
5 |
71 |
14 |
70 |
20 |
|
7 |
100 |
6 |
86 |
17 |
85 |
21 |
|
4 |
57 |
3 |
43 |
10 |
50 |
22 |
|
4 |
57 |
3 |
43 |
10 |
50 |
23 |
|
6 |
86 |
6 |
86 |
18 |
90 |
БЖБ
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Кейбір оқушылар эпикалық,поэзиялықшығармалардағыавтор бейнесінанықтауда қиналды
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:автор бейнесін қалай табу керектігіне ойлануға қиналады.
3. Жоспарланған түзету жұмысы:автор бейнесі туралы түсінік беру.
ТЖБ №1
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазуда қиналады.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:сыни хабарлама жазу алгоритмін түсінбейді.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Болашақта сыни хабарлама жазу алгоритмін түсіндіріп, сабақ барысында орындату.
Күні: 03.11.2023 ж.
Педагогтің аты-жөні: Көрпебаева А.
«№7 Т.Әкімов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
ІІ тоқсан қазақ әдебиеті пәні
Сынып: 6 «А»
Оқушылар саны: 23
Педагог: Көрпебаева А.
Мақсаты:
6.1.1.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау.
6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;
6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын
отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.
6.2.1.1 Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;
6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;
6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.
6.3.2.1 Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.
ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Меңгерілген мақсаттар |
Қиындықтудырғанмақсаттар |
ЖББ |
6.1.1.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
ТЖБ |
6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау. 6.2.1.1 Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.3.2.1 Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру. |
6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу. |
Сынып |
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
Оқушылар саны |
||||||||
6-a |
БЖБ 1 |
23 |
9 |
0 |
17 |
6 |
65 |
100 |
БЖБ 2 |
23 |
9 |
0 |
18 |
5 |
65 |
100 |
|
ТЖБ |
23 |
20 |
0 |
15 |
8 |
65 |
100 |
1.ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен дей (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
№ р/с |
Айы |
БЖБ |
|
БЖБ |
|
ТЖБ |
|
Кунi |
Макс.балл |
|
Макс.балл |
|
Макс.балл |
|
|
Оқушының аты мен тегі |
9 |
|
9 |
|
20 |
|
|
1 |
|
8 |
89 |
8 |
89 |
18 |
90 |
2 |
|
6 |
67 |
6 |
67 |
14 |
70 |
3 |
|
7 |
78 |
6 |
67 |
14 |
70 |
4 |
|
5 |
56 |
5 |
56 |
11 |
55 |
5 |
|
7 |
78 |
7 |
78 |
18 |
90 |
6 |
|
6 |
67 |
7 |
78 |
15 |
75 |
7 |
|
8 |
89 |
8 |
89 |
18 |
90 |
8 |
|
5 |
56 |
6 |
67 |
10 |
50 |
9 |
|
7 |
78 |
7 |
78 |
15 |
75 |
10 |
|
8 |
89 |
9 |
100 |
19 |
95 |
11 |
|
6 |
67 |
6 |
67 |
15 |
75 |
12 |
|
7 |
78 |
8 |
89 |
17 |
85 |
13 |
|
8 |
89 |
7 |
78 |
17 |
85 |
14 |
|
7 |
78 |
7 |
78 |
15 |
75 |
15 |
|
4 |
44 |
5 |
56 |
8 |
40 |
16 |
|
4 |
44 |
4 |
44 |
10 |
50 |
17 |
|
6 |
67 |
5 |
56 |
14 |
70 |
18 |
|
5 |
56 |
5 |
56 |
10 |
50 |
19 |
|
5 |
56 |
5 |
56 |
10 |
50 |
20 |
|
8 |
89 |
8 |
89 |
18 |
90 |
21 |
|
5 |
56 |
5 |
56 |
10 |
50 |
22 |
|
4 |
44 |
5 |
56 |
10 |
50 |
23 |
|
8 |
89 |
7 |
78 |
18 |
90 |
БЖБ
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Кейбір оқушылар кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстыра алмады;
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: заманауи жаңашылдықтың не екенін дұрыс ұғынбайды;
3. Жоспарланған түзету жұмысы: заманауи жаңашылдықтың не екенін түсіндіру;
ТЖБ №2
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза алмады;
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: көркемдегіш құралдар туралы теориялық білімнің аздығы, мысалдар келтіре алмау
3. Жоспарланған түзету жұмысы: көркемдегіш құралдар туралы қосымша білім беріп, мысалдармен жұмыс жасау
Күні: 05.01.2024ж.
Педагогтің аты-жөні: Көрпебаева А.
«№7 Т.Әкімов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
ІІІ тоқсан қазақ әдебиеті пәні
Сынып: 6 «А»
Оқушылар саны: 23
Педагог: Көрпебаева А.
Мақсаты:
6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік- қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.
6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.
6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;
6.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1.Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, антитеза, градация, арнау) анықтау.
6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Меңгерілген мақсаттар |
Қиындықтудырғанмақсаттар |
ЖББ |
6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу. |
6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік- қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
ТЖБ |
6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау. 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1.Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, антитеза, градация, арнау) анықтау. |
6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
Сынып |
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
Оқушылар саны |
||||||||
6-a |
БЖБ 1 |
23 |
8 |
0 |
15 |
8 |
70 |
100 |
БЖБ 2 |
23 |
8 |
0 |
15 |
8 |
70 |
100 |
|
ТЖБ |
23 |
20 |
0 |
15 |
8 |
70 |
100 |
1.ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
№ р/с |
Айы |
БЖБ |
|
БЖБ |
|
ТЖБ |
|
Кунi |
Макс.балл |
|
Макс.балл |
|
Макс.балл |
|
|
Оқушының аты мен тегі |
8 |
|
8 |
|
20 |
|
|
1 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
18 |
90 |
2 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
13 |
65 |
3 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
14 |
70 |
4 |
|
4 |
50 |
4 |
50 |
9 |
45 |
5 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
17 |
85 |
6 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
13 |
65 |
7 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
17 |
85 |
8 |
|
4 |
50 |
4 |
50 |
10 |
50 |
9 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
13 |
65 |
10 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
19 |
95 |
11 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
13 |
65 |
12 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
17 |
85 |
13 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
17 |
85 |
14 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
15 |
75 |
15 |
|
4 |
50 |
4 |
50 |
10 |
50 |
16 |
|
4 |
50 |
4 |
50 |
8 |
40 |
17 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
13 |
65 |
18 |
|
4 |
50 |
4 |
50 |
10 |
50 |
19 |
|
6 |
75 |
6 |
75 |
14 |
70 |
20 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
18 |
90 |
21 |
|
4 |
50 |
4 |
50 |
10 |
50 |
22 |
|
4 |
50 |
4 |
50 |
8 |
40 |
23 |
|
7 |
88 |
7 |
88 |
18 |
90 |
БЖБ
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Кейбір оқушылар әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алмады;
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясының не екенін дұрыс ұғынбайды;
3. Жоспарланған түзету жұмысы: әлеуметтік-қоғамдық мәселесі идеясының не екенін түсіндіру;
ТЖБ №3
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жаза алмады;
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: әдеби эссе жазу жолдарын дұрыс меңгермеді;
3. Жоспарланған түзету жұмысы: әдеби эссе жазу жолдарын меңгерту.
Күні: 28.03.2024 ж.
Педагогтің аты-жөні: Көрпебаева А.
«№7 Т.Әкімов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
ІҮ тоқсан қазақ әдебиеті пәні
Сынып: 6 «А»
Оқушылар саны: 23
Педагог: Көрпебаева А.
Мақсаты:
6.2.1.1.Шығарма композициясындағы белгілі
бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;
6.3.1.1. Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
6.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын
отбасылық құндылық тұрғысынан талдап,әдеби эссе жазу.
6.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;
6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.
6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;
6.2.2.1. Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1. Шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;
6.2.4.1. Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.
6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;
ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Сынып |
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
Оқушылар саны |
||||||||
6-a |
БЖБ 2 |
23 |
8 |
0 |
13 |
10 |
65 |
100 |
БЖБ 3 |
23 |
9 |
0 |
15 |
8 |
70 |
100 |
|
ТЖБ |
23 |
20 |
0 |
15 |
8 |
70 |
100 |
1.ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
№ р/с |
Айы |
БЖБ |
|
БЖБ |
|
ТЖБ |
|
Кунi |
Макс.балл |
|
Макс.балл |
|
Макс.балл |
|
|
Оқушының аты мен тегі |
8 |
|
9 |
|
20 |
|
|
1 |
|
8 |
100 |
8 |
89 |
19 |
95 |
2 |
|
6 |
75 |
6 |
67 |
14 |
70 |
3 |
|
6 |
75 |
6 |
67 |
13 |
65 |
4 |
|
4 |
50 |
4 |
44 |
9 |
45 |
5 |
|
7 |
88 |
8 |
89 |
18 |
90 |
6 |
|
7 |
88 |
6 |
67 |
15 |
75 |
7 |
|
8 |
100 |
8 |
89 |
19 |
95 |
8 |
|
4 |
50 |
4 |
44 |
10 |
50 |
9 |
|
7 |
88 |
7 |
78 |
16 |
80 |
10 |
|
8 |
100 |
9 |
100 |
19 |
95 |
11 |
|
6 |
75 |
6 |
67 |
15 |
75 |
12 |
|
7 |
88 |
8 |
89 |
18 |
90 |
13 |
|
7 |
88 |
8 |
89 |
18 |
90 |
14 |
|
6 |
75 |
7 |
78 |
15 |
75 |
15 |
|
4 |
50 |
6 |
67 |
10 |
50 |
16 |
|
4 |
50 |
4 |
44 |
9 |
45 |
17 |
|
6 |
75 |
7 |
78 |
14 |
70 |
18 |
|
4 |
50 |
4 |
44 |
9 |
45 |
19 |
|
4 |
50 |
5 |
56 |
14 |
70 |
20 |
|
7 |
88 |
8 |
89 |
19 |
95 |
21 |
|
4 |
50 |
5 |
56 |
10 |
50 |
22 |
|
4 |
50 |
4 |
44 |
9 |
45 |
23 |
|
7 |
88 |
8 |
89 |
18 |
90 |
БЖБ
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Кейбір оқушылар эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесінанықтауда қиналды
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: автор бейнесін қалай табу керектігіне ойлануға қиналады.
3. Жоспарланған түзету жұмысы:автор бейнесі туралы түсінік беру.
ТЖБ №4
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жаза алмады;
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: әдеби эссе жазу жолдарын дұрыс меңгермеді;
3. Жоспарланған түзету жұмысы: әдеби эссе жазу жолдарын меңгерту.
Күні: 03.06.2024 ж.
Педагогтің аты-жөні: Көрпебаева А.