Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    6-сынып, Қазақ тілі мен әдебиеті , ІІ-тоқсан


    Қысқамерзімді жоспар

    №1-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Қуат көзіне не жатады?

    Бөлім:

    4-бөлім

    Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қуат көзіне не жатады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

    6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады;

    Көпшілік оқушылар үшін: тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады;

    Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелмен айта алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

    1 топ;

    2 топ;

    3 топ.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Қима қағаздар

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар сабақты өмірмен байланыстырады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    1-тапсырма

    Жеке жұмыс

    Мәтіналды жұмыс

    Жаңа сөздер

    Қуат көзі, өндір, үнем, шығын, баламалы энергетика. Оқушыларға мағынасын, аудармасын түсіндіру.

    2-тапсырма

    Жеке жұмыс

    Айтылым

    Сұрақтарға жауап беріп, ой бөліседі. Суретпен жұмыс жасайды.

    *Суретте не бейнеленген?

    *Олардың адамға қандай пайдасы бар?


    Жазылым

    Суретке қарап, бүгінгі тақырып не туралы болатынын болжап жазады.

    Дескриптор:

    -Оқушылар ойларын айтады;

    -сұрақты талқылайды.

    Жалпы-3 балл.






    Дескриптор

    3-балл

    -болжам жасайды


    Оқулық

    6-сынып




    Интербелсенді тақта




    Плакаттар

    Жұптық жұмыс


    3-тапсырма

    Жұптық жұмыс





    Тілдік бағдар

    Мұғалімнің ережені түсіндіруі. Есімдік пен оның түрлеріне мысал келтіреді.





    4-тапсырма

    Топтық жұмыс








    Ойтаразы


    Айтылым

    Досымен өздері тұтынатын энергияның түрлері жайында әңгімелеседі.

    Жазылым

    Есімдік және оның түрлері. 7 түрі бойынша мысал жазады. Құрамы мен жасалу жолы, мағынасына қарай бөлінуін талқылайды.

    Оқылым Жазылым

    Мәтінді оқиды, кестеге сүйеніп, қарамен жазылған есімдік түрлерін ажыратады. Негізгі ойды анықтап, постер қорғайды.

    Айтылым

    «Шығу парағын» толтырып, бүгінгі сабақтан алған әсерімен бөліседі, алған мәліметтерін қорытындылайды.

    Дескриптор:

    -әңгімелеседі

    -Ерекшеліктерін саралайды.

    Жалпы-4балл



    Дескриптор

    3-балл

    -кесте толтырады.

    -сұраққа жауап береді.





    Дескриптор

    5-балл

    -есімдіктерді ажыратады

    -негізгі ойды анықтайды.




    Дескриптор

    3-балл

    -қорытынды жасайды

    Оқулық

    6-сынып



    Презентациялық слайдтар





    Кесте



    Схемалар



    Смайликтер

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.









    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысуы.

    Рисунок 23


    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Қуат көзіне не жатады?

    Бөлім:

    4-бөлім

    Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қуат көзіне не жатады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кусайынова Мөлдір Қалымбекқызы
    15 Ақпан 2023
    448
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ үлгісі Қазақ тілі сабағынан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ үлгісі Қазақ тілі сабағынан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қазақ тілінен бастауыш сыныпка арналган тапсырмалар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    6-сынып, Қазақ тілі мен әдебиеті , ІІ-тоқсан


    Қысқамерзімді жоспар

    №1-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Қуат көзіне не жатады?

    Бөлім:

    4-бөлім

    Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қуат көзіне не жатады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

    6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады;

    Көпшілік оқушылар үшін: тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады;

    Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелмен айта алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

    1 топ;

    2 топ;

    3 топ.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Қима қағаздар

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар сабақты өмірмен байланыстырады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    1-тапсырма

    Жеке жұмыс

    Мәтіналды жұмыс

    Жаңа сөздер

    Қуат көзі, өндір, үнем, шығын, баламалы энергетика. Оқушыларға мағынасын, аудармасын түсіндіру.

    2-тапсырма

    Жеке жұмыс

    Айтылым

    Сұрақтарға жауап беріп, ой бөліседі. Суретпен жұмыс жасайды.

    *Суретте не бейнеленген?

    *Олардың адамға қандай пайдасы бар?


    Жазылым

    Суретке қарап, бүгінгі тақырып не туралы болатынын болжап жазады.

    Дескриптор:

    -Оқушылар ойларын айтады;

    -сұрақты талқылайды.

    Жалпы-3 балл.






    Дескриптор

    3-балл

    -болжам жасайды


    Оқулық

    6-сынып




    Интербелсенді тақта




    Плакаттар

    Жұптық жұмыс


    3-тапсырма

    Жұптық жұмыс





    Тілдік бағдар

    Мұғалімнің ережені түсіндіруі. Есімдік пен оның түрлеріне мысал келтіреді.





    4-тапсырма

    Топтық жұмыс








    Ойтаразы


    Айтылым

    Досымен өздері тұтынатын энергияның түрлері жайында әңгімелеседі.

    Жазылым

    Есімдік және оның түрлері. 7 түрі бойынша мысал жазады. Құрамы мен жасалу жолы, мағынасына қарай бөлінуін талқылайды.

    Оқылым Жазылым

    Мәтінді оқиды, кестеге сүйеніп, қарамен жазылған есімдік түрлерін ажыратады. Негізгі ойды анықтап, постер қорғайды.

    Айтылым

    «Шығу парағын» толтырып, бүгінгі сабақтан алған әсерімен бөліседі, алған мәліметтерін қорытындылайды.

    Дескриптор:

    -әңгімелеседі

    -Ерекшеліктерін саралайды.

    Жалпы-4балл



    Дескриптор

    3-балл

    -кесте толтырады.

    -сұраққа жауап береді.





    Дескриптор

    5-балл

    -есімдіктерді ажыратады

    -негізгі ойды анықтайды.




    Дескриптор

    3-балл

    -қорытынды жасайды

    Оқулық

    6-сынып



    Презентациялық слайдтар





    Кесте



    Схемалар



    Смайликтер

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.









    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысуы.

    Рисунок 23


    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Қуат көзіне не жатады?

    Бөлім:

    4-бөлім

    Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қуат көзіне не жатады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ғылыми жұмыстар 3 сынып
    15.02.2023
    448
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кусайынова Мөлдір Қалымбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации