Материалдар / БЖБ үлгісі Қазақ тілі сабағынан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ үлгісі Қазақ тілі сабағынан

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілінен бастауыш сыныпка арналган тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2023
347
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-сынып, Қазақ тілі мен әдебиеті , ІІ-тоқсан


Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қуат көзіне не жатады?

Бөлім:

4-бөлім

Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қуат көзіне не жатады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады;

Көпшілік оқушылар үшін: тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады;

Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелмен айта алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ;

2 топ;

3 топ.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Қима қағаздар

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар сабақты өмірмен байланыстырады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма

Жеке жұмыс

Мәтіналды жұмыс

Жаңа сөздер

Қуат көзі, өндір, үнем, шығын, баламалы энергетика. Оқушыларға мағынасын, аудармасын түсіндіру.

2-тапсырма

Жеке жұмыс

Айтылым

Сұрақтарға жауап беріп, ой бөліседі. Суретпен жұмыс жасайды.

*Суретте не бейнеленген?

*Олардың адамға қандай пайдасы бар?


Жазылым

Суретке қарап, бүгінгі тақырып не туралы болатынын болжап жазады.

Дескриптор:

-Оқушылар ойларын айтады;

-сұрақты талқылайды.

Жалпы-3 балл.






Дескриптор

3-балл

-болжам жасайды


Оқулық

6-сынып




Интербелсенді тақта




Плакаттар

Жұптық жұмыс


3-тапсырма

Жұптық жұмыс





Тілдік бағдар

Мұғалімнің ережені түсіндіруі. Есімдік пен оның түрлеріне мысал келтіреді.





4-тапсырма

Топтық жұмыс








Ойтаразы


Айтылым

Досымен өздері тұтынатын энергияның түрлері жайында әңгімелеседі.

Жазылым

Есімдік және оның түрлері. 7 түрі бойынша мысал жазады. Құрамы мен жасалу жолы, мағынасына қарай бөлінуін талқылайды.

Оқылым Жазылым

Мәтінді оқиды, кестеге сүйеніп, қарамен жазылған есімдік түрлерін ажыратады. Негізгі ойды анықтап, постер қорғайды.

Айтылым

«Шығу парағын» толтырып, бүгінгі сабақтан алған әсерімен бөліседі, алған мәліметтерін қорытындылайды.

Дескриптор:

-әңгімелеседі

-Ерекшеліктерін саралайды.

Жалпы-4балл



Дескриптор

3-балл

-кесте толтырады.

-сұраққа жауап береді.





Дескриптор

5-балл

-есімдіктерді ажыратады

-негізгі ойды анықтайды.




Дескриптор

3-балл

-қорытынды жасайды

Оқулық

6-сынып



Презентациялық слайдтар





Кесте



Схемалар



Смайликтер

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.









Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысуы.

Рисунок 23


Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қуат көзіне не жатады?

Бөлім:

4-бөлім

Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қуат көзіне не жатады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!