|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасады, түгендейді (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау) ІІ.Қызығушылықты ояту «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды.
Топқа бірігеді. Құндылық: бір-бірімен жақсы қарым-қатынас орнатады. |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды. |
Ауызша мадақтау
|
9-сынып Қазақ әдебиеті Интерактивті тақта Презентация Слайд 1-2 |
|
Сабақтың ортасы |
ІІІ.Мағынаны тану 1 тапсырма
Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады. Құндылық: сұрақтар қою, эксперименттер жүргізу және алынған мәліметтер негізінде қорытынды жасай алу 2 тапсырма. «Пазл» әдісі Шығарма үзінділері арқылы шығарманың |
1-тапсырманы орындайды Топтар бойынша шығарма мазмұнымен танысады Дескриптор: -шығарма сюжетін біледі; -шығарма сюжетін ретімен орналастырады; -композициялық талдау жасайды 2-тапсырманы орындайды Шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік |
|
Интерактивті тақта Презентация Слайд 3-4 |
|
|
сюжеттік құрылымына талдау жасайды. Шығарма үзінділерін ретімен орналастырады. 4.Мен әңгімені неден бастарымды білмедім, жол жайын айтып өткен «Шұғаның белгісі» дегені бар еді. Одан пәлендей сөз туады деп дәмеленбесем де, бастауға себеп болсын деп ойлап: - «Шұғаның белгісі» дегеніңіз не нәрсе, тау ма, - дедім. - Жоқ, әшейін, бір обашық, - деді. Кейін қалып бара жатқан соң тағы тебініп қатарласып: - Шұғаның белгісін сіз білмейтін шығарсыз-ау, - деді 2.Артыма жалт қарасам екі жігіт түсіп аттарын байлап жатыр екен. Біреуі орысшалау киінген. Тани кеттім. - Әбдірахман ғой, - дедім. - Әбдірахманың кім? - Қазақбайдыңбаласы. - Ия, әлгі учитель баласыма? - Ия. - Жап-жасжігітекенғой, - депбірерқарады да, Шұғаотауғакіріпкетті. Мен Әбдірахманғаамандасып, үйгеертіпжүрдім. ОтаудыңсықырлауығынанШұғаныңбізгесығалапқараптұрғандығыбілінді. 1.Біз ауылға жеткенде Беркімбайдың үйінің қасы лық толған адам екен. Атты байлап Әбдірахманды үйге кіргіздім де, неге жиналып тұрғандарын білейін деп аяңдап кісілерге қарай жүрдім. Жақындай бергенімде бір салт атты шоқытып келді де, айқайлап бірдеме айтып кейін жүріп кетті. Не айтқанын есіте алмадым. Бірақ әлденеге жүрегім тітіркенді. Бойым мұздады...Жүгіре басып жандарына келгенімде «Құдай рахмет етсін!..» деп беттерін сипап бата қылысты. Мен аң-таң болдым. 3. Біз келгенде ойын жаңа басталған екен. Шұғалар өлендерін тоқтатып, арқаннан түсті. Жай әзілмен көп уақыт оздырдық.Домбыра алдырып Әбдірахман ән салды. Бишара, жігіт еді ғой.Ондай ойындарда бір түрлі ұстайтын арқасы бар еді. Өлеңді түйдектетіп үзбестен соқты. Жұрттың бәрі Әбдірахманның аузына қарады. Жатып қалған бірен-саран кемпірлер шапандарын жамылып келіп өлең тыңдасты. Ойын-күлкінің қызығымен таң атқанын да білмей қалдық. Жұрт біртіндеп ыдырай бастады.
|
құрылымына талдау жасайды. Оқушылар «Джигсо» әдісі арқылы шығарма мазмұнымен танысады. Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады «Пазл» әдісімен шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды. Дескриптор: -шығармадағы проблемалық фактілерді анықтайды; -оқиғаның тууына себеп болған идеяларды табады; -идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтар құрастырады; -шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар ұсынады.
|
ҚБ: өзара бағалау ҚБ: Бас бармақ әдісі
|
Б. Майлин «Шұғаның белгісі» Интерактивті тақта Презентация Слайд 5-6
|
|
|
5. Бәрібір мен бақытты бола алмаймын. Әкем аяса, менің дертім жаныма батқан соң аяп отыр. Ертен сауықсам қайта күйсеуден тайынбайды. Өлем деп арман қылмаймын, жалғыз-ақ арманым бар. Түнеугі кергенде Әбдірахман бір ауыз сөз айта білмеді. Бір көріп сөйлесіп, жаным шығарда, «ІІІұғам!» деп бетіме бетін тигізсе, бар арманым бітіп, дүниеден армансыз етер ем... әй, жоқ қой! - деді. Ауыр күрсінді. 3- тапсырма. Саралау тапсырмалары: Шығарманы FILA кестесі бойынша талдандар.
Тапсырма. Шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді аяқта. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбіте отырып, сөйлемді аяқтайды. Мысалы:
|
.
3-тапсырманы орындайды
Дескриптор: -шығарма тақырыбының өміршеңдігін анықтайды; -берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбітеді; -сөйлемді аяқтайды -шығарма үзінділерімен танысады.
|
ҚБ: Бас бармақ әдісі
|
Интерактивті тақта
Презентация Слайд 7
Интерактивті тақта
Презентация Слайд 8
|
||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс
Үй тапсырмасы:шығарманы оқу |
Оқушылар саралау тапсырмасын орындайды «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбіте отырып, сөйлемді аяқтайды. |
||||||||||
|
Саралау |
Сабақтың жоспарына сәйкес саралау тапсырмалары орындалды, оқушылар бағаланып ,кері байланыс жасалды. |
Оқушылардың түгел балдары есептелініп ,журналға балдары қойылады. |
||||||||||
|
Рефлекция |
Сабақтың мақсатына жеттім .Сабақтың барлық кезеңдеріңдегі тапсырмалар орындалды Уақытты тиімді пайдалану |
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты
Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты
|
«№26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы» КММ Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты С
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасады, түгендейді (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау) ІІ.Қызығушылықты ояту «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды.
Топқа бірігеді. Құндылық: бір-бірімен жақсы қарым-қатынас орнатады. |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. «Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды. |
Ауызша мадақтау
|
9-сынып Қазақ әдебиеті Интерактивті тақта Презентация Слайд 1-2 |
|
Сабақтың ортасы |
ІІІ.Мағынаны тану 1 тапсырма
Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады. Құндылық: сұрақтар қою, эксперименттер жүргізу және алынған мәліметтер негізінде қорытынды жасай алу 2 тапсырма. «Пазл» әдісі Шығарма үзінділері арқылы шығарманың |
1-тапсырманы орындайды Топтар бойынша шығарма мазмұнымен танысады Дескриптор: -шығарма сюжетін біледі; -шығарма сюжетін ретімен орналастырады; -композициялық талдау жасайды 2-тапсырманы орындайды Шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік |
|
Интерактивті тақта Презентация Слайд 3-4 |
|
|
сюжеттік құрылымына талдау жасайды. Шығарма үзінділерін ретімен орналастырады. 4.Мен әңгімені неден бастарымды білмедім, жол жайын айтып өткен «Шұғаның белгісі» дегені бар еді. Одан пәлендей сөз туады деп дәмеленбесем де, бастауға себеп болсын деп ойлап: - «Шұғаның белгісі» дегеніңіз не нәрсе, тау ма, - дедім. - Жоқ, әшейін, бір обашық, - деді. Кейін қалып бара жатқан соң тағы тебініп қатарласып: - Шұғаның белгісін сіз білмейтін шығарсыз-ау, - деді 2.Артыма жалт қарасам екі жігіт түсіп аттарын байлап жатыр екен. Біреуі орысшалау киінген. Тани кеттім. - Әбдірахман ғой, - дедім. - Әбдірахманың кім? - Қазақбайдыңбаласы. - Ия, әлгі учитель баласыма? - Ия. - Жап-жасжігітекенғой, - депбірерқарады да, Шұғаотауғакіріпкетті. Мен Әбдірахманғаамандасып, үйгеертіпжүрдім. ОтаудыңсықырлауығынанШұғаныңбізгесығалапқараптұрғандығыбілінді. 1.Біз ауылға жеткенде Беркімбайдың үйінің қасы лық толған адам екен. Атты байлап Әбдірахманды үйге кіргіздім де, неге жиналып тұрғандарын білейін деп аяңдап кісілерге қарай жүрдім. Жақындай бергенімде бір салт атты шоқытып келді де, айқайлап бірдеме айтып кейін жүріп кетті. Не айтқанын есіте алмадым. Бірақ әлденеге жүрегім тітіркенді. Бойым мұздады...Жүгіре басып жандарына келгенімде «Құдай рахмет етсін!..» деп беттерін сипап бата қылысты. Мен аң-таң болдым. 3. Біз келгенде ойын жаңа басталған екен. Шұғалар өлендерін тоқтатып, арқаннан түсті. Жай әзілмен көп уақыт оздырдық.Домбыра алдырып Әбдірахман ән салды. Бишара, жігіт еді ғой.Ондай ойындарда бір түрлі ұстайтын арқасы бар еді. Өлеңді түйдектетіп үзбестен соқты. Жұрттың бәрі Әбдірахманның аузына қарады. Жатып қалған бірен-саран кемпірлер шапандарын жамылып келіп өлең тыңдасты. Ойын-күлкінің қызығымен таң атқанын да білмей қалдық. Жұрт біртіндеп ыдырай бастады.
|
құрылымына талдау жасайды. Оқушылар «Джигсо» әдісі арқылы шығарма мазмұнымен танысады. Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады «Пазл» әдісімен шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды. Дескриптор: -шығармадағы проблемалық фактілерді анықтайды; -оқиғаның тууына себеп болған идеяларды табады; -идеялардың жүзеге асуына себеп болған сұрақтар құрастырады; -шығармадағы проблемаларды шешетін нақты жоспар ұсынады.
|
ҚБ: өзара бағалау ҚБ: Бас бармақ әдісі
|
Б. Майлин «Шұғаның белгісі» Интерактивті тақта Презентация Слайд 5-6
|
|
|
5. Бәрібір мен бақытты бола алмаймын. Әкем аяса, менің дертім жаныма батқан соң аяп отыр. Ертен сауықсам қайта күйсеуден тайынбайды. Өлем деп арман қылмаймын, жалғыз-ақ арманым бар. Түнеугі кергенде Әбдірахман бір ауыз сөз айта білмеді. Бір көріп сөйлесіп, жаным шығарда, «ІІІұғам!» деп бетіме бетін тигізсе, бар арманым бітіп, дүниеден армансыз етер ем... әй, жоқ қой! - деді. Ауыр күрсінді. 3- тапсырма. Саралау тапсырмалары: Шығарманы FILA кестесі бойынша талдандар.
Тапсырма. Шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді аяқта. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбіте отырып, сөйлемді аяқтайды. Мысалы:
|
.
3-тапсырманы орындайды
Дескриптор: -шығарма тақырыбының өміршеңдігін анықтайды; -берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбітеді; -сөйлемді аяқтайды -шығарма үзінділерімен танысады.
|
ҚБ: Бас бармақ әдісі
|
Интерактивті тақта
Презентация Слайд 7
Интерактивті тақта
Презентация Слайд 8
|
||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс
Үй тапсырмасы:шығарманы оқу |
Оқушылар саралау тапсырмасын орындайды «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбіте отырып, сөйлемді аяқтайды. |
||||||||||
|
Саралау |
Сабақтың жоспарына сәйкес саралау тапсырмалары орындалды, оқушылар бағаланып ,кері байланыс жасалды. |
Оқушылардың түгел балдары есептелініп ,журналға балдары қойылады. |
||||||||||
|
Рефлекция |
Сабақтың мақсатына жеттім .Сабақтың барлық кезеңдеріңдегі тапсырмалар орындалды Уақытты тиімді пайдалану |
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз















