Материалдар / Б.Майлин "Түйебай бейнесі"

Б.Майлин "Түйебай бейнесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Іс-тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Б. Майлиннің «Түйебай» әңгімесіндегі Түйебай бейнесіСабақ мақсаты: Ұлы жазушы өмірі мен шығармашылығы бойынша білімдерін бекіте отырып, Түйебай бейнесін ашу. Оқушылардың тақырыпты 63% өз бетінше шығармашылық ізденіс жұмысы арқылы сапалы меңгеруге қалыптастыру.Міндеттері:
  • Әдебиет теориясы бойынша білімдерін толықтыру.
  • Логикалық ойлау қабілеттерін, тілдік қорын дамыту, шығармашылық белсенділіктерін шыңдау, көркем мәтінмен жұмыс істеуді дамыту.
  • Есте сақтау және зейінді дамыту.
Сабақ міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындауЖоспарланған нәтеже: қойылған мақсатқа жетуӨткізу түрі: БжС «Ауызша сабақ – 1» технологиялық картасы І кезең Ұйымдастыру кезеңі.Мақсатын, тақырыбын айтуКарта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледіІ. ӨТБ (өткен тақыр бекіту қарама-қарсы сұрақтар) 20- сұрақ 6 мин. ІІ ТСЕС (тірек сөздерді еске сақтау) 1мин. ( 30 сек. жаттау, 30 сек.жазу)ІІІ. ҚҚС (қарама –қарсы сұрақтар) 20- сұрақІҮ. СТС (сыни тұрғыдан сұрақ) 20- сұрақҮ. ТСҚ (тақырыптық сөздік қор) 50-сөз 5 мин. (50сөз)Көшбасшыға сөз
  • Оқушылардың субъекті іс-тәжірибесін өзектендіру
Жаңа сабақ
  • Қабылдауды ұйымдастыру
Ұғынуды ұйымдастыруКөшбасшыға сөз
  • Оқушылардың субъектті іс-тәжірибесін өзектендіру
І. ӨТБ (өткен тақырыпты бекіту мақсатында қарама-қарсы сұрақтар )
  • Әңгіменің идеясы қандай?
  • «Түйебай» әңгімесіндегі мәселе.
  • Әңгімедегі оқиға қай өлкеде болған?
  • Әңгіменің бас кейіпкері кім?
  • Түйебайдың молда оқуындағы жағдайы қандай еді?
  • «Сен бақыттысың ғой» деген сөзді аузымен айтпаса да, көзқарасы еріксіз білдірерлік еді дегенге қандай пікір айтасың?
  • Түйебайдың әкесінің аты кім?
  • Түйебайдың ата- анасының тұрмысы қандай?
  • « Шоқынып кетсем де, енді молданың алдын көре алман! . . . » кімнің сөзі ?
  • Молданың алдынан кеткен Түйебайдың өмірі қалай жалғасты.
  • Молда неге Түйебайға өшікті?
  • «Аштан өлсем де , байдың қойын бақпаймын» деп, сол сағатында Түйебай неге айта алмады?
  • Портрет деп нені айтамыз?
  • Автор болсаң, «Түйебай» әңгімесін қалай аяқтар едің?
  • Түйебай қандай бала?
  • Егер де Түйебай бүгінгі заманда өмір сүрсе , өмірі қалай болар еді?
  • Молда алдындағы оқу мен қазіргі оқудың қандай айырмашылығы бар?
  • Б. Майлиннің «Түйебай» әңгімесіндегі кейіпкерлерді ата
  • Молданың портреті
  • Шығарма мазмұны кімнің атынан әңгімеленеді?
І . ООМ 1-бағалау Пайызды анықтау.ІІ ТСЕС (тірек сөздерді еске сақтау) Тірек сөздерді жаттау 30 сек. және жазу 30 сек. (команда қолда қалам қателік)суат- өзеннің, бұлақтың мал суаратын жеріЕкінді- бесін немесе ақшам арасындағы мезгілТәу, тәу ету- қасиетті деген нәрсеге басын иіп, тағзым ету, сиынуИмандық- араб әрпімен жазылған діни оқулық, әліппеООМ 2-бағалау Пайызды анықтау.ІІІ ҚҚС1. Б. Майлиннің әңгімесі неге « Түйебай» деп аталған?2. «Түйебай» әңгімесіндегі мәселе3. Әңгімедегі оқиға қай өлкеде болған?4. Әңгіменің бас кейіпкері кім?5. Түйебайдың молда оқуындағы жағдайы қандай еді?6. «Сен бақыттысың ғой» деген сөзді аузымен айтпаса да, көзқарасы еріксіз білдірерлік еді дегенге қандай пікір айтасың?7. Тәу, тәу ету- сөзінің мағынасы8. Түйебайдың ата- анасының тұрмысы қандай?9. «Шоқынып кетсем де ,енді молданың алдын көрмеймін» деген қорытындыға неге келді?10. Молданың алдынан кеткен Түйебайдың өмірі қалай жалғасты?11. Молда неге Түйебайға өшікті?12. «Аштан өлсем де , байдың қойын бақпаймын» деп, сол сағатында Түйебай неге айта алмады?13. Мәтіндегі портрет пен пейзаж14. Автор болсаң, «Түйебай» әңгімесін қалай аяқтар едің?15. Түйебай қандай бала?16. Егер де Түйебай бүгінгі заманда өмір сүрсе , өмірі қалай болар еді?17. Молда алдындағы оқу мен қазіргі оқудың қандай айырмашылығы бар?18. Не себепті Түйебай өз заманында құқығын қорғай алмады?19. Молданың портреті20. Шығарма мазмұны қалай, кімнің аиынан әңгімеленеді?

ІV. Мәтін түсініп оқуға беріледі. (Зейінімізді мәтінге аударайық , зейінімізді щоғырландырып алайық , қол шапалақ) Оқушылар мәтінді бір бет параққа 3 минуттық есеппен көңіл аударып, түсініп оқиды. Сұрақ-жауап алынады. Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. ООМ 3-бағалау Пайызды анықтау. « - » алған оқушыларға көңіл бөлуV. СТС (сыни тұрғыдан сұрақ) 20- сұрақ қойылады. Оқушылар жауап береді.ООМ 4-бағалау Пайызды анықтауVІ кезең. Тақырыптық сөздік қор. ( 5 мин.) Мәтіннен сөздер жазу немесе мазмұнын жазу. 5- сынып (50сөз) Әр сөз толық жазылу керек, мазмұнын жазуға болады. (Оқушылар дәптер алмасады)1. Матрицаны толтыру 5 -бағалау
  • Ең көп және аз сөз жазған оқушы жазған сөздерін оқып береді.
  • ТСҚ- ның пайызы есептеледі.
ООМ 5-бағалау Пайызды анықтауТалдау: Жұмыс істеу қабілеті жоғары балаларды мадақтау.4 - 5 белгі - 5 ұпай 3 белгі - 4 ұпай 2 белгі - 3 ұпай 1 белгі - 2 ұпай Сапа нормативі оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиісҚорытынды.Кері байланыс «Осы сабақтан қандай үлгі –өнеге алдыңдар?» Үйге тапсырма: Түйебайға мінездеме жазып келу. /4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады/

















































«№ 21 жалпы орта білім беретін мектеп» КММжоғары санатты, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нукебаева Гулнар СекеновнаСемей қаласы





Екінді -түстен кейінгі уақыт Бесін -түскі уақыт









































Б. Майлиннің Түйебай әңгіменің идеясы Түйебай оброзы арқылы сол замандағы кедей балалардың тағдырын көрсету.«Түйебай» әңгімесі әлеуметтік жағдайға тәуелсіз балалықтың бал дәуренін еркін кешкен ауыл балаларының сол жылы молдадаға оқуға баруынан басталады. Ескіше оқуының мағынасыздығын танытқысы келген автор молданың портретін беруде жағымсыз көңіл-күй қалыптастырса, іс-әрекеті арқылы әділетсіз қоғамның бет бейнесін ашық көрсетеді. Өздері малайлықта жоқшылық тауқыметімен жүрсе де, ата-анасы Түйебайды молдаға оқуға береді. Қай заман болсын оқуға деген көзқарас жоғары. Дегенмен, молда оқуының балаға берері аз, мағынасыз. Молданың қатал тәртібі мен талабының астарында әлеуметтік теңсіздік мәселесі бой көрсетеді. Автор «Сен бақыттысың ғой» деген сөзді Түйебайдың «әлденеге телміріп, қызығып қараған» көзімен айтқызады. Сол арқылы Түйебайлардың тағдырының ауырлығын тереңдете түседі.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ