Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Б.Майлин "Түйебай бейнесі"
Материал туралы қысқаша түсінік
Іс-тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
445
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Б. Майлиннің «Түйебай» әңгімесіндегі Түйебай бейнесіСабақ мақсаты: Ұлы жазушы өмірі мен шығармашылығы бойынша білімдерін бекіте отырып, Түйебай бейнесін ашу. Оқушылардың тақырыпты 63% өз бетінше шығармашылық ізденіс жұмысы арқылы сапалы меңгеруге қалыптастыру.Міндеттері:
ІV. Мәтін түсініп оқуға беріледі. (Зейінімізді мәтінге аударайық , зейінімізді щоғырландырып алайық , қол шапалақ) Оқушылар мәтінді бір бет параққа 3 минуттық есеппен көңіл аударып, түсініп оқиды. Сұрақ-жауап алынады. Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. ООМ 3-бағалау Пайызды анықтау. « - » алған оқушыларға көңіл бөлуV. СТС (сыни тұрғыдан сұрақ) 20- сұрақ қойылады. Оқушылар жауап береді.ООМ 4-бағалау Пайызды анықтауVІ кезең. Тақырыптық сөздік қор. ( 5 мин.) Мәтіннен сөздер жазу немесе мазмұнын жазу. 5- сынып (50сөз) Әр сөз толық жазылу керек, мазмұнын жазуға болады. (Оқушылар дәптер алмасады)1. Матрицаны толтыру 5 -бағалау
«№ 21 жалпы орта білім беретін мектеп» КММжоғары санатты, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нукебаева Гулнар СекеновнаСемей қаласы
Екінді -түстен кейінгі уақыт Бесін -түскі уақыт
Б. Майлиннің Түйебай әңгіменің идеясы Түйебай оброзы арқылы сол замандағы кедей балалардың тағдырын көрсету.«Түйебай» әңгімесі әлеуметтік жағдайға тәуелсіз балалықтың бал дәуренін еркін кешкен ауыл балаларының сол жылы молдадаға оқуға баруынан басталады. Ескіше оқуының мағынасыздығын танытқысы келген автор молданың портретін беруде жағымсыз көңіл-күй қалыптастырса, іс-әрекеті арқылы әділетсіз қоғамның бет бейнесін ашық көрсетеді. Өздері малайлықта жоқшылық тауқыметімен жүрсе де, ата-анасы Түйебайды молдаға оқуға береді. Қай заман болсын оқуға деген көзқарас жоғары. Дегенмен, молда оқуының балаға берері аз, мағынасыз. Молданың қатал тәртібі мен талабының астарында әлеуметтік теңсіздік мәселесі бой көрсетеді. Автор «Сен бақыттысың ғой» деген сөзді Түйебайдың «әлденеге телміріп, қызығып қараған» көзімен айтқызады. Сол арқылы Түйебайлардың тағдырының ауырлығын тереңдете түседі.
- Әдебиет теориясы бойынша білімдерін толықтыру.
- Логикалық ойлау қабілеттерін, тілдік қорын дамыту, шығармашылық белсенділіктерін шыңдау, көркем мәтінмен жұмыс істеуді дамыту.
- Есте сақтау және зейінді дамыту.
- Оқушылардың субъекті іс-тәжірибесін өзектендіру
- Қабылдауды ұйымдастыру
- Оқушылардың субъектті іс-тәжірибесін өзектендіру
- Әңгіменің идеясы қандай?
- «Түйебай» әңгімесіндегі мәселе.
- Әңгімедегі оқиға қай өлкеде болған?
- Әңгіменің бас кейіпкері кім?
- Түйебайдың молда оқуындағы жағдайы қандай еді?
- «Сен бақыттысың ғой» деген сөзді аузымен айтпаса да, көзқарасы еріксіз білдірерлік еді дегенге қандай пікір айтасың?
- Түйебайдың әкесінің аты кім?
- Түйебайдың ата- анасының тұрмысы қандай?
- « Шоқынып кетсем де, енді молданың алдын көре алман! . . . » кімнің сөзі ?
- Молданың алдынан кеткен Түйебайдың өмірі қалай жалғасты.
- Молда неге Түйебайға өшікті?
- «Аштан өлсем де , байдың қойын бақпаймын» деп, сол сағатында Түйебай неге айта алмады?
- Портрет деп нені айтамыз?
- Автор болсаң, «Түйебай» әңгімесін қалай аяқтар едің?
- Түйебай қандай бала?
- Егер де Түйебай бүгінгі заманда өмір сүрсе , өмірі қалай болар еді?
- Молда алдындағы оқу мен қазіргі оқудың қандай айырмашылығы бар?
- Б. Майлиннің «Түйебай» әңгімесіндегі кейіпкерлерді ата
- Молданың портреті
- Шығарма мазмұны кімнің атынан әңгімеленеді?
ІV. Мәтін түсініп оқуға беріледі. (Зейінімізді мәтінге аударайық , зейінімізді щоғырландырып алайық , қол шапалақ) Оқушылар мәтінді бір бет параққа 3 минуттық есеппен көңіл аударып, түсініп оқиды. Сұрақ-жауап алынады. Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. ООМ 3-бағалау Пайызды анықтау. « - » алған оқушыларға көңіл бөлуV. СТС (сыни тұрғыдан сұрақ) 20- сұрақ қойылады. Оқушылар жауап береді.ООМ 4-бағалау Пайызды анықтауVІ кезең. Тақырыптық сөздік қор. ( 5 мин.) Мәтіннен сөздер жазу немесе мазмұнын жазу. 5- сынып (50сөз) Әр сөз толық жазылу керек, мазмұнын жазуға болады. (Оқушылар дәптер алмасады)1. Матрицаны толтыру 5 -бағалау
- Ең көп және аз сөз жазған оқушы жазған сөздерін оқып береді.
- ТСҚ- ның пайызы есептеледі.
«№ 21 жалпы орта білім беретін мектеп» КММжоғары санатты, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нукебаева Гулнар СекеновнаСемей қаласы
Екінді -түстен кейінгі уақыт Бесін -түскі уақыт
Б. Майлиннің Түйебай әңгіменің идеясы Түйебай оброзы арқылы сол замандағы кедей балалардың тағдырын көрсету.«Түйебай» әңгімесі әлеуметтік жағдайға тәуелсіз балалықтың бал дәуренін еркін кешкен ауыл балаларының сол жылы молдадаға оқуға баруынан басталады. Ескіше оқуының мағынасыздығын танытқысы келген автор молданың портретін беруде жағымсыз көңіл-күй қалыптастырса, іс-әрекеті арқылы әділетсіз қоғамның бет бейнесін ашық көрсетеді. Өздері малайлықта жоқшылық тауқыметімен жүрсе де, ата-анасы Түйебайды молдаға оқуға береді. Қай заман болсын оқуға деген көзқарас жоғары. Дегенмен, молда оқуының балаға берері аз, мағынасыз. Молданың қатал тәртібі мен талабының астарында әлеуметтік теңсіздік мәселесі бой көрсетеді. Автор «Сен бақыттысың ғой» деген сөзді Түйебайдың «әлденеге телміріп, қызығып қараған» көзімен айтқызады. Сол арқылы Түйебайлардың тағдырының ауырлығын тереңдете түседі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)