Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақ тақырыбы: Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы
|
Бөлім: |
Адам жанының құпиясы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9-сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.3.1.1 шығарманың басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басталуы 8 минут |
Сәлемдесу! Үй тапсырмасын тексеру.
|
Оқушылар алдынғы сабақтарда өткен тақырыптарды еске түсіріп тапсырмаларды орындайды. Берілген сұрақтарға тез, әрі жылдам жауап береді. |
2 балл |
Интерактив-ті тақта, baamboozle сайты |
|
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтау. |
Кестені сызып, шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды. Кестені толтырады. |
2балл |
Дәптер |
|
«Ақан серінің «Құлагер» өлеңіндегі тұлпары Құлагердің ақын өміріндегі орнын талдап эссе жаз.
|
Берілген тақырыпқа эссе жазады. |
|
Интерактивті тақта |
|
5 минут |
Өздік жұмыс. Google формда тест тапсыру Нәтижелері арқылы бағалау. |
Тақырыпты еске түсіріп, тест сұрақтарына жауап береді. |
6 балл |
Google формы |
|
2 минут |
Рефлексия:
Үй тапсырмасы: |
Не қиын болды? Не үйрендім? Менің ұсынысым! Шұғаның бейнесін басқа өнер туындыларымен салыстыру. |
|
Интерактивтақта |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақ тақырыбы: Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы
|
Бөлім: |
Адам жанының құпиясы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9-сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.3.1.1 шығарманың басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басталуы 8 минут |
Сәлемдесу! Үй тапсырмасын тексеру.
|
Оқушылар алдынғы сабақтарда өткен тақырыптарды еске түсіріп тапсырмаларды орындайды. Берілген сұрақтарға тез, әрі жылдам жауап береді. |
2 балл |
Интерактив-ті тақта, baamboozle сайты |
|
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтау. |
Кестені сызып, шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды. Кестені толтырады. |
2балл |
Дәптер |
|
«Ақан серінің «Құлагер» өлеңіндегі тұлпары Құлагердің ақын өміріндегі орнын талдап эссе жаз.
|
Берілген тақырыпқа эссе жазады. |
|
Интерактивті тақта |
|
5 минут |
Өздік жұмыс. Google формда тест тапсыру Нәтижелері арқылы бағалау. |
Тақырыпты еске түсіріп, тест сұрақтарына жауап береді. |
6 балл |
Google формы |
|
2 минут |
Рефлексия:
Үй тапсырмасы: |
Не қиын болды? Не үйрендім? Менің ұсынысым! Шұғаның бейнесін басқа өнер туындыларымен салыстыру. |
|
Интерактивтақта |
шағым қалдыра аласыз














