Сабақтың
басы
1-7
|
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал. Қызығушылықты
ояту мақсатында «Фамилиясы жоқ ұлы
қазақ» мәтінінен үзінді беріледі.
Оқушылар үзіндіні оқып, қарамен берілген сөздердің астарлы
мағынасын талдайды.
Жазушы А. Бек Баукең атамызбен
алғаш қалай танысқаны туралы осы кітаптың «Фамилиясы жоқ адам»
(Человек, у которого нет фамилий) атты I бөлімде: «Танысқан кезінде
ол аты-жөнін айтты. Жөнді есіте алмай, қайта
сұрадым.
- Бауыржан Момышұлы, – деді ол
тәптіштеп. Кәдімгі тілшінің әдеті бойынша дәптерді қолыма
алып:
- Ғафу етіңіз, фамилияңыз
қалай жазылады? – деп
сұрадым.
-
Менің фамилиям
жоқ, – деді ол. Мен бетіне таңдана
қарап едім, ол:
- Атым - Бауыржан. Әкем -
Момыш, мен соның ұлымын, баласымын, түсіндің
бе?-деді.
Оның
үнінде астарлы бір зіл
бардай, кейістіктің лебі
жатқандай сезілді. Кейін, әбден танысып,
сыр алысқан кезде ғана, оның не себепті өзін
фамилиясыз
адам деп есептейтінін
ұқтым».
2. Үзінді арқылы
сабақ тақырыбы анықталып, мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылардың назары сабаққа
аударылады.
Үзінді арқылы сабақ
тақырыбы анықталып, мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
ҚБ

|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
1-таратпа
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
3.
Мағынаны
тану. Жаңа сабақты
меңгерту.
Т.
1-тапсырма.
1-қадам: «Тұлғаны таны» Б. Момышұлының
суреті және автор шығармашылығы туралы мәліметтер
таратылады.

Оқушылар автор бейнесі туралы
ойларымен топ ішінде
бөліседі.
2-қадам: Өзара талқылаудан соң топ
спикерінің жауабы мына үлгіде
болады:
1-аргумент
-
2-аргумент
-
3-аргумент
–
3-қадам: топ спикерлерінің жауабын
оқушылар бағалау критерийіне сай құрылған дескрипторлар арқылы
бағалайды.
4. Мұғалім сындарлы кері
байланыс береді.
Дескриптор
-
үзінді мазмұнын
талқылайды;
- сабақ тақырыбымен
байланыстырады;
- талдау, тұжырым жасай
алады.
Қабілеті жоғары
оқушылар автор мен кейіпкерлер
арасындағы қарым-қатынасты мәтінге сүйене отырып талдайды,
ал қабілеті төмендеу
оқушылар үзінді мазмұнын баяндаумен
шектеледі.
|
Оқушылар автор бейнесі туралы
ойларымен топ ішінде
бөліседі.
Оқушылар автор бейнесі туралы
ойларымен топ ішінде
бөліседі.
Қабілеті жоғары
оқушылар автор мен кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты мәтінге
сүйене отырып талдайды, ал қабілеті төмендеу оқушылар үзінді
мазмұнын баяндаумен
шектеледі.
|
ҚБ

ҚБ

ҚБ

|
2-таратпа
3-таратпа
|
Сабақтың
аяғы
5
минут
|
5. Тақырыпты қорытындылау
үшін
оқушылар автор өмірі мен
шығармашылығына байланысты
3 проблемалық сұрақ ойлап
жазады. Жазған сұрақтарына ауызша жауап
беріледі.
6. Рефлексия «Өз жауабын
аргументтеу»
1.Мен сабақта ... жұмыс
жасадым, себебі...
2.Сабақтағы жұмысыма мен
...
3.Сабақ маған ...
көрінді.
4.Сабақ барысында
мен...
5.Сабақ материалы
маған...
6.Менің
көңіл-күйім...
|
|
Дифференциация
Сіз оқушыларға
көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау
Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Денсаулық және
техникалық қауіпсіздікті
сақтау
|
Дифференциацияны берілетін
тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және
ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау
көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге
асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде
қолданылады.
|
Бұл бөлімді
оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін
қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін
пайдаланыңыз.
|
Денсаулықты сақтау
технологиялары. Белсенді әдіс-тәсілдер мен сергіту
жаттығулары.
|