1.Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
2. Оқушылар сабақтың
басында «Ұшқан ұя»
романының мен үшін маңызы, жастар
үшін маңызы, қоғам үшін маңызы деген сұрақтарға жауап
іздейді, топ ішінде аз-кем талқылау жасайды. Ұлттық,
жалпыадамзаттық құндылықтармен байланыстырады. Бірнеше оқушының
жауабы тыңдалады.
3.
Мағынаны
тану. Жаңа сабақты
меңгерту.
1-тапсырма.
1-қадам.
Оқушылар «Әдеби шеңбер»
әдісі бойынша рөлдерін бөліп
алады.
Талқы
себепшісі (романдағы құндылықтардың
көрінісіне қатысты 3-4 сұрақ
құрастырады)
Белгілеуші (мәтіндегі ең маңызды деген
ақпараттарды жинап
белгілейді)
Байланыстырушы (сұрақ пен шынайы өмір
арасындағы 2 байланысты
табады)
Бағалаушы (шығарманың заманауилығы мен
жаңашылдығын бағалайды)
Қорытындылаушы (барлық жауапты байланыстырып
қорытынды жасайды).
2-қадам. Рөлдеріне сәйкес
қайтадан топтасады: Талқы себепшілері бір топқа, Белгілеушілер бір
топқа т.т. Жауаптарын ортаға салып талдау жасайды. Өз топтарына
толық, жан-жақты жауап үлгісін қалай жеткізуге болатынын
ойласады.
3-қадам. Қайтадан алғашқы
топтарына барып рөлдеріне сай тапсырма жауабын
ұсынады.
Дескриптор:
романдағы құндылықтардың
көрінісіне қатысты 3-4 сұрақ
құрастырады;
мәтіндегі ең маңызды деген
ақпараттарды жинап
белгілейді;
сұрақ пен шынайы өмір
арасындағы 2 байланысты
табады;
шығарманың заманауилығы мен
жаңашылдығын бағалайды;
барлық жауапты байланыстырып
қорытынды жасайды.
ҚБ
Бекіту. Тақырыпты
қорытындылау мақсатында шығармадағы «1 жағымды, 1
жағымсыз, 1 даулы» мәселені
анықтайды.
|