Сабақтың
басы
|
Қызығушылығын
ояту
Миға
шабуыл
1. Аяғанның басынан қандай
қиындықтар өтті?
2. Бүгінгі күнде өмір сүрсе,
осы қиындықтар оның алдынан бәрібір шығар ма
еді?
Оқушылар «Кімнің сөзі» әдісі
арқылы екі топқа бөлінеді. Оқушыларға Аяған мен Алдиярдың сөздері
таратылады. Аяғанның сөзін тапқандар – 1-топ, Алдиярдың сөзін
тапқандар – 2-топ.
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатын айтылады.
|
Сұрақтарға жауап береді, топқа
бөлінеді
|
ФБ
|
Слайд
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
Топтық
жұмыс.
1-тапсырма. SWOT талдау
арқылы шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісіне
талдау жасаңыздар.
Шешім
1-топ. Шығармада берілген
заман көрінісіне талдау жасайды
2-топ. Қазіргі заманға талдау
жасайды
Бағалау
критерийлері: Шығармада берілген заман
көрінісі мен қазіргі заман көрінісіне талдау
жасайды
Дескрипторлар: Заманның күшті жақтарын
анықтайды;
Заманның әлсіз жақтарын
анықтайды;
Заманның мүмкіндіктерін
анықтайды;
Заманның қаупін
анықтайды;
Жеке жұмыс.
2-тапсырма. Шығармадан алынған үзінділерді
оқып, шығармадағы заман көрінісі мен
қазіргі заман көрінісіне баға беріңіз.
Бағалау
критерийлері: Үзінділерді оқып, сол заман
тұрғысынан және қазіргі заман тұрғысынан баға
береді.
Үзінділер
|
Сол заман тұрғысынан
баға беру
|
Қазіргі заман тұрғысынан
баға беру
|
– Əй, əділетсіз өмір-ай!– деп
күйіне сөйледі жігіт пəтеріне қарай кетіп бара жатып. –
Ата-бабамның қаны сіңген ұлан-ғайыр мекеннен алақандай жер
тимеді-ау бізге. Əлі күнге көрінгеннің есігінде
жүрміз
|
|
|
-Жетпіс жеті жыл ғұмыр
кештім.Біздің ғұмыр құлдықпен өтті. Өмір – зая...Ұлыиіс деген
жалғыз немерем бар. Қазақпын деугенамыстанады. Ол – менің
болашағым. Бөтен. Мен де оған бөтенмін...
Жатпын.
|
|
|
Дескриптор:
|
Заманның күшті жақтарын
анықтайды;
Заманның әлсіз жақтарын
анықтайды;
Заманның мүмкіндіктерін
анықтайды;
Заманның қаупін
анықтайды;
Шығармадан алынған үзінділерді
оқып, шығармадағы заман көрінісі мен
қазіргі заман көрінісіне баға беріңіз.
|
ФБ
|
Слайд, оқулық,роман ,
критерийлер мен дескрипторлар жазылған
парақтар
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс. Оқушылар “Төрт сөйлем әдісі”
арқылы тақырыпқа байланысты қорытынды
жасайды
Пікір-------------------------------
Дәлел---------------------------------
Мысал----------------------------------
Қорытынды---------------------------
|
Кері
байланыс
|
ФБ
|
Кесте
|