Материалдар / Б.Мұқай "Өмірзая"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Б.Мұқай "Өмірзая"

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағаалау мақсаты бойынша құрылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2024
97
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Б. Мұқай «Өмірзая» романы

Бөлім

Заман шындығы

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні


Сынып

11

Сабақтың тақырыбы

Б. Мұқай «Өмірзая» романы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

Сабақ мақсаты

Романдағы заман көрінісін қазіргі өмірмен салыстырып бағалау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Қызығушылығын ояту

Миға шабуыл

1. Аяғанның басынан қандай қиындықтар өтті?

2. Бүгінгі күнде өмір сүрсе, осы қиындықтар оның алдынан бәрібір шығар ма еді?

Оқушылар «Кімнің сөзі» әдісі арқылы екі топқа бөлінеді. Оқушыларға Аяған мен Алдиярдың сөздері таратылады. Аяғанның сөзін тапқандар – 1-топ, Алдиярдың сөзін тапқандар – 2-топ.

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айтылады.

Сұрақтарға жауап береді, топқа бөлінеді

ФБ

Слайд оқулық

Сабақтың ортасы


Топтық жұмыс.

1-тапсырма. SWOT талдау арқылы шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісіне талдау жасаңыздар.


Shape1


Шешім





1-топ. Шығармада берілген заман көрінісіне талдау жасайды

2-топ. Қазіргі заманға талдау жасайды

Бағалау критерийлері: Шығармада берілген заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісіне талдау жасайды

Дескрипторлар: Заманның күшті жақтарын анықтайды;

Заманның әлсіз жақтарын анықтайды;

Заманның мүмкіндіктерін анықтайды;

Заманның қаупін анықтайды;

Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Шығармадан алынған үзінділерді оқып, шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісіне баға беріңіз.

Бағалау критерийлері: Үзінділерді оқып, сол заман тұрғысынан және қазіргі заман тұрғысынан баға береді.

Үзінділер

Сол заман тұрғысынан баға беру

Қазіргі заман тұрғысынан баға беру

Əй, əділетсіз өмір-ай!– деп күйіне сөйледі жігіт пəтеріне қарай кетіп бара жатып. – Ата-бабамның қаны сіңген ұлан-ғайыр мекеннен алақандай жер тимеді-ау бізге. Əлі күнге көрінгеннің есігінде жүрміз



-Жетпіс жеті жыл ғұмыр кештім.Біздің ғұмыр құлдықпен өтті. Өмір – зая...Ұлыиіс деген жалғыз немерем бар. Қазақпын деугенамыстанады. Ол – менің болашағым. Бөтен. Мен де оған бөтенмін... Жатпын.




Дескриптор:

  • эпизодтардағы заман көрінісін бүгінгі өмірмен байланыстырады;

  • шығармадағы заман көрінісіне баға береді;



Заманның күшті жақтарын анықтайды;

Заманның әлсіз жақтарын анықтайды;

Заманның мүмкіндіктерін анықтайды;

Заманның қаупін анықтайды;
























Шығармадан алынған үзінділерді оқып, шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісіне баға беріңіз.

ФБ

Слайд, оқулық,роман , критерийлер мен дескрипторлар жазылған парақтар


Сабақтың соңы


Кері байланыс. Оқушылар “Төрт сөйлем әдісі” арқылы тақырыпқа байланысты қорытынды жасайды

Пікір-------------------------------

Дәлел---------------------------------

Мысал----------------------------------

Қорытынды---------------------------


Кері байланыс

ФБ

Кесте



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!