|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау Шаңғы /кросс/коньки дайындығы Күні: Сынып: 5 |
Мектеп:14 Мұғалімнің аты-жөні: Жолаев А |
|||
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіздік ережесі. Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау. Ө.Қ.Н Қала (поселке) қауіп көз |
|||
|
Оқу мақсаттары: |
5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу 5.3.2.1 - қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
– Оқушыларды шаңғы дайындығы кездерінде шаңғымен жүру әдіс- тәсілдерімен таныстыру. |
|||
|
Бағалау критерилері: |
Оқушылар мыналарды орындай алады: - Спорт дайындығы кезінде қауіпсіздік ережелерін түсінеді және өз сөзімен айтып бере алады. - Бойына байланысты шаңғы жабдықтарын дұрыс таңдай алады, және қандай шаңғыларды пайдалануға болмайтындығын біледі. - Ағзаны қалпына келтіру үшін жаттығулар орындай алады. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Оқушыларға осы тараудың мақсатына жетуге және пәнді оқуға жәрдемдесу үшін, тиісінше ғылыми/мектеп терминологиясымен қоса тілдік оқу мақсаттары төменде берілген. |
|||
|
Оқудыңтілдікмақсаты |
Пәндік лексика және терминология |
Диалогқа арналған пайдалы сөздер |
||
|
Оқушылар:
|
Мыналардықамтиды:
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Академиялық әділдік, басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. Білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу, ақылын, денесін, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту. Өзіне оқушылардың өз бетімен оқуына ықпал ететін икемділік мен дағдыларды дамытуды қамтиды. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәнедерімен байланыс. Шаңғы дайындығына байланысты термин сөздерді үш тілде қолдану. |
|||
|
Акт қолдану: |
Сілтемелер бойынша материалды көрсету. Призинтация даярлау. |
|||
|
Бастапқы білім: |
Оқушылар сыныпта дене шынықтыруға арналған бағдарламаның алдыңғы тараударын оқу барысында, үйде және мектептен тыс алынған білімдерін ескеріп, денені, тірек-қозғалыс аппаратын басқару дағдыларын меңгерген. |
|||
САБАҚ БАРЫСЫ
|
Сабақ кезендері: |
Сабақтағы іс-әрекеттер: |
құрал жабдықтар (ресурстар) |
|
|
Сабақтың басы: 10 мин |
Саптық
жаттығулар |
Оқушы санына байланысты шаңғы аяқ киімі, шаңғы және таяғы.
|
|
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Жеңіл атлетика
Гимнастика сабақтарында
Ағзаны қалпына келтіру жаттығулары Оқушылар спорт залды айналып жүре отырып тынысалуынқалпынакелтіру. Қолды жоғары көтере отырып мұрынментерең дем алады да, қолды түсіргендедемдіауызбеншығарады. |
Оқушы санына байланысты шаңғы, арнайы дайындалған шаңғы жолы, сықырауық. Қауіпсіздік ережелері сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=jHIONPeIMLE Шаңғы таңдау тәсілдеріне сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=fmKBeeZrspY Шаңғы жүріс техникасына сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=esGxRJba-2Q Шаңғы жүрісінің түрлеріне сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=mw3KtvGY8-o |
|
|
Сабақтың соңы: 10 мин |
Өткен тақырыпты бекіту мақсатында оқушылардан қалыптастырушы бағалауға тест тапсырмаларын беру. Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау. Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: -нені білдім, нені үйрендім. –нені толық түсінбедім. Үй тапсырмасы - дене қаблеттерін дамыту жаттығулары |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды бағалау: |
|
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 Командалық ойындардағы дағдыларды жетілдіру бөліміндегі қауіпсіздік ережесін біледі және әдістерді орындай алады. 2 Өзін-өзі шыдамдылыққа, шымырлыққа, ептілікке баулиды. |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау
Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау Шаңғы /кросс/коньки дайындығы Күні: Сынып: 5 |
Мектеп:14 Мұғалімнің аты-жөні: Жолаев А |
|||
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіздік ережесі. Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау. Ө.Қ.Н Қала (поселке) қауіп көз |
|||
|
Оқу мақсаттары: |
5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу 5.3.2.1 - қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
– Оқушыларды шаңғы дайындығы кездерінде шаңғымен жүру әдіс- тәсілдерімен таныстыру. |
|||
|
Бағалау критерилері: |
Оқушылар мыналарды орындай алады: - Спорт дайындығы кезінде қауіпсіздік ережелерін түсінеді және өз сөзімен айтып бере алады. - Бойына байланысты шаңғы жабдықтарын дұрыс таңдай алады, және қандай шаңғыларды пайдалануға болмайтындығын біледі. - Ағзаны қалпына келтіру үшін жаттығулар орындай алады. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Оқушыларға осы тараудың мақсатына жетуге және пәнді оқуға жәрдемдесу үшін, тиісінше ғылыми/мектеп терминологиясымен қоса тілдік оқу мақсаттары төменде берілген. |
|||
|
Оқудыңтілдікмақсаты |
Пәндік лексика және терминология |
Диалогқа арналған пайдалы сөздер |
||
|
Оқушылар:
|
Мыналардықамтиды:
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Академиялық әділдік, басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. Білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу, ақылын, денесін, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту. Өзіне оқушылардың өз бетімен оқуына ықпал ететін икемділік мен дағдыларды дамытуды қамтиды. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәнедерімен байланыс. Шаңғы дайындығына байланысты термин сөздерді үш тілде қолдану. |
|||
|
Акт қолдану: |
Сілтемелер бойынша материалды көрсету. Призинтация даярлау. |
|||
|
Бастапқы білім: |
Оқушылар сыныпта дене шынықтыруға арналған бағдарламаның алдыңғы тараударын оқу барысында, үйде және мектептен тыс алынған білімдерін ескеріп, денені, тірек-қозғалыс аппаратын басқару дағдыларын меңгерген. |
|||
САБАҚ БАРЫСЫ
|
Сабақ кезендері: |
Сабақтағы іс-әрекеттер: |
құрал жабдықтар (ресурстар) |
|
|
Сабақтың басы: 10 мин |
Саптық
жаттығулар |
Оқушы санына байланысты шаңғы аяқ киімі, шаңғы және таяғы.
|
|
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Жеңіл атлетика
Гимнастика сабақтарында
Ағзаны қалпына келтіру жаттығулары Оқушылар спорт залды айналып жүре отырып тынысалуынқалпынакелтіру. Қолды жоғары көтере отырып мұрынментерең дем алады да, қолды түсіргендедемдіауызбеншығарады. |
Оқушы санына байланысты шаңғы, арнайы дайындалған шаңғы жолы, сықырауық. Қауіпсіздік ережелері сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=jHIONPeIMLE Шаңғы таңдау тәсілдеріне сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=fmKBeeZrspY Шаңғы жүріс техникасына сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=esGxRJba-2Q Шаңғы жүрісінің түрлеріне сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=mw3KtvGY8-o |
|
|
Сабақтың соңы: 10 мин |
Өткен тақырыпты бекіту мақсатында оқушылардан қалыптастырушы бағалауға тест тапсырмаларын беру. Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау. Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: -нені білдім, нені үйрендім. –нені толық түсінбедім. Үй тапсырмасы - дене қаблеттерін дамыту жаттығулары |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды бағалау: |
|
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 Командалық ойындардағы дағдыларды жетілдіру бөліміндегі қауіпсіздік ережесін біледі және әдістерді орындай алады. 2 Өзін-өзі шыдамдылыққа, шымырлыққа, ептілікке баулиды. |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
шағым қалдыра аласыз













