2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау

Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ өте жақсы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау

Шаңғы /кросс/коньки дайындығы

Күні:

Сынып: 5

Мектеп:14

Мұғалімнің аты-жөні: Жолаев А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қауіпсіздік ережесі. Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау. Ө.Қ.Н Қала (поселке) қауіп көз

Оқу мақсаттары:

5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

5.3.2.1 - қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну

Сабақ мақсаты:

  1. Гимнастика сабағында қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;

  2. Спорттықжабдықтарын бойына байланысты дұрыс таңдауды үйрету;

Оқушыларды шаңғы дайындығы кездерінде шаңғымен жүру әдіс- тәсілдерімен таныстыру.

Бағалау критерилері:

Оқушылар мыналарды орындай алады:

- Спорт дайындығы кезінде қауіпсіздік ережелерін түсінеді және өз сөзімен айтып бере алады.

- Бойына байланысты шаңғы жабдықтарын дұрыс таңдай алады, және қандай шаңғыларды пайдалануға болмайтындығын біледі.

- Ағзаны қалпына келтіру үшін жаттығулар орындай алады.

Тілдік мақсат

Оқушыларға осы тараудың мақсатына жетуге және пәнді оқуға жәрдемдесу үшін, тиісінше ғылыми/мектеп терминологиясымен қоса тілдік оқу мақсаттары төменде берілген.

Оқудыңтілдікмақсаты

Пәндік лексика және терминология

Диалогқа арналған пайдалы сөздер

Оқушылар:

  • шаңғы, коньки және кросс даярлығыбойнышаөзтүсініктерінсипаттайжәнекөрсетеалады.


Мыналардықамтиды:

  • Тепе-теңдіктіұстау

  • Көтерілу («жұлдызша», «жартылай жұлдызша», «саты»)

  • Түсу (жоғары тұрып, орташа тұрып, төмен тұрып)

  • Орнында тұрып бұрылу (аттаумен, серпумен)

  • Қозғалыстабұрылу (аттаумен)

  • Тежелу («жартылайсоқамен», «соқамен»)

  • Спортжүрістерітехникасы (ауыспалы, біруақыттық)


Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Сендершаңғы, конькижәнекроссдаярлығысабақтарындағықауіпсіздіктехникасынбілесіңдерме?

  • Дене шынықтыру сабақтарына дайындық шеңберінде ширату және қалпына келу техникасының элементтеріне не кіретіндігін білесіңдер ме?

  • Оқушыға кросс даярлығы үшін не қажет?

  • Сендершаңғы мен конькидеорындалатынқозғалыстыңқандайтехникалықамалдарынбілесіңдер?

Құндылықтарды дарыту:

Академиялық әділдік, басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. Білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу, ақылын, денесін, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту. Өзіне оқушылардың өз бетімен оқуына ықпал ететін икемділік мен дағдыларды дамытуды қамтиды.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәнедерімен байланыс. Шаңғы дайындығына байланысты термин сөздерді үш тілде қолдану.

Акт қолдану:

Сілтемелер бойынша материалды көрсету. Призинтация даярлау.

Бастапқы білім:

Оқушылар сыныпта дене шынықтыруға арналған бағдарламаның алдыңғы тараударын оқу барысында, үйде және мектептен тыс алынған білімдерін ескеріп, денені, тірек-қозғалыс аппаратын басқару дағдыларын меңгерген.


САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақ кезендері:

Сабақтағы іс-әрекеттер:

құрал жабдықтар (ресурстар)

Сабақтың басы:

10 мин

Саптық жаттығулар 
- сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар. 
- бір қатардан екі қатарға тұру. 

3.Жүру 
- Аяқтың ұшымен қол жоғарыда. 
- Қол желкеде, өкшемен жүру. 
- қол белде табанның сыртымен жүру. 
- қол белде табанның ішімен жүру. 

4. Жүгіру 
- тізені көтере жүгіру. 
- өкшені артқа көтере жүгіру. 
-сол жақ иықтан секіре жүгіру. 
- оң жақ иықтан секіре жүгіру. 

5. Жүрудегі ЖДЖ 
-Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз. 
- Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту. 
-Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру. 
-Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа.


Оқушы санына байланысты шаңғы аяқ киімі, шаңғы және таяғы.








Сабақтың ортасы 25 мин















































Жеңіл атлетика

  1. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде табаны резина аяқ киім қию керек.

  2. Қысқа қашықтықтарда тек қана өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып кілт тоқтауға болмайды.

  3. Ойлы-қырлы жерлерде кездескен кедергілерден (тас, құлаған ағаш, бұта, төмпешік т.б.) аспай-саспай өтуді есте сақтаған жөн.

  4. Жүгіру, секіру, лақтыру алаңдарын көлденең кесіп өтуге рұқсат етілмейді.

  5. Тырма мен күректі сабақ өтетін жерде қалдыруға болмайды. Тырма, күректі т.б. жабдықтардың үшкір жағын (жүзін) қаратып қоюға болмайды.

  6. Спорт құралдарын (граната, диск, найза т.б) лақтырғанда, лақтыру бағытында адамның болмауын қарап, бақылап алу қажет.

  7. Ұзындыққа , биіктікке секірер алдында шұңқырдағы құмды майдалап, қопсытып алу керек.

  8. Лақтырушының оң жағында тұруға, құралдарды рұқсатсыз алуға болмайды.

  9. Лақтырған ядроны қағып алуға болмайды және ядроны лақтырар кезде жерге түсіріп алудан сақтану керек.

  10. Жауын-шашында күндері лақтыратын құрал-жабдықтарды мұқият сүртіп, құрғатқаннан кейін пайдалану керек.

Гимнастика сабақтарында

  1. Денені қыздырып алмай күрделі жаттығуларды орындауға болмайтындығы есте ұстаңдар.

  2. Гимнастикалық құрал-жабдықтарда тек қана мұғалімнің көмегімен жаттығу керек.

  3. Жүгіріп келіп секіретін жолда және секіріп түсетін орында тұруға болмайды.

  4. Секіріп түсетін жерлерге гинастикалық төсеніш төсеу қажет.

  5. Спорт жабдықтарынан (ат, бөрене, гимнастикалық қабырға) секіргенде, жерге міндетті түрде екі аяқпен түсу керек.

  6. Біріңнен соң бірің жүріп келе жатқан кезде және жаттығу орындау кезінде ара қашықтық қатаң сақталсын.

  7. Гимнастикалық құрал-жабдықтардың қолдануға жарамдылығын анықтап алу қажеттілігін ұмытуға болмайды. Құрал-жабдықтардың таза болуын, тот баспауын қадағалап отыру керек. Снарядтарын бекітілуі мұқият тесерілсін.

  8. Арқан бойымен төмен түскенде екі қолымен кезек ұстап, екі аяқпен демеп, асықпай түсу керек.

  9. Гимнастика сабағында міндетті түрде арнаулы киім кию қажет екенін ұмытуға болмайды.

  10. Гимнастикалық таяқшамен немесе секіртпемен жаттығу орындағанда, оларды жақын тұрған балаларға тигізіп алмауды қатты ескеру кере



Ағзаны қалпына келтіру жаттығулары

Оқушылар спорт залды айналып жүре отырып тынысалуынқалпынакелтіру. Қолды жоғары көтере отырып мұрынментерең дем алады да, қолды түсіргендедемдіауызбеншығарады.

Оқушы санына байланысты шаңғы, арнайы дайындалған шаңғы жолы, сықырауық.





Қауіпсіздік ережелері сілтеме

https://www.youtube.com/watch?v=jHIONPeIMLE
























Шаңғы таңдау тәсілдеріне сілтеме

https://www.youtube.com/watch?v=fmKBeeZrspY








Шаңғы жүріс техникасына сілтеме

https://www.youtube.com/watch?v=esGxRJba-2Q

Шаңғы жүрісінің түрлеріне сілтеме

https://www.youtube.com/watch?v=mw3KtvGY8-o


Сабақтың соңы:

10 мин


Өткен тақырыпты бекіту мақсатында оқушылардан қалыптастырушы бағалауға тест тапсырмаларын беру. Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау.

Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

-нені білдім, нені үйрендім.

нені толық түсінбедім.

Үй тапсырмасы - дене қаблеттерін дамыту жаттығулары

Ашық сұрақ-жауаптар

Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді

іс-әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлекия:

1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді?


2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ?


Жалпы оқушыларды бағалау:


Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.)

1 Командалық ойындардағы дағдыларды жетілдіру бөліміндегі қауіпсіздік ережесін біледі және әдістерді орындай алады.

2 Өзін-өзі шыдамдылыққа, шымырлыққа, ептілікке баулиды.


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)
























26 Ақпан 2025
74
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі