Материалдар / бөлім бойынша жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге кажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
585
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Математика
5-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып оқушыларына «Математика» пәні
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде
құрастырылған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары
мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін
анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге
арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ,
жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған.
Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің
әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа
да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсынысты дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді
ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 4
«Натурал сандардың бөлінгіштігі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................... 7
«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................................. 10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 13
«Жай бөлшектерге амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................ 13
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 16
«Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................................ 16
«Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлім бойынша жиынтық бағалау ....... 19
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .............................................................................. 22
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 25
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................................................. 25
«Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................ 28
«Диаграмма» және «Кеңістік фигураларының жазбалары» бөлімдері бойынша жиынтық
бағалау ........................................................................................................................................... 31

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Арифметикалық
амалдардың
қасиеттері.
Натурал
сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді
шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі

Оқу мақсаты

5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту
мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану
5.2.2.1
арифметикалық
амалдардың
белгісіз
компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу
5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана
отырып, мәтінді есептерді шығару

Бағалау критерийі

Білім алушы
 Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, санды өрнектің мәнін табады
 Теңдеуді шешеді
 Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті шығарады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырмалар
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a) 5084  24  976  5084
b) 594  847  6  153
2. Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:

24  (78  m)  36

3. Есепті шешіңіз:
Көрермендер залында 360 орын бар. 42 адамнан тұратын 8 топ өз орындарына
отырғаннан кейін неше орын бос қалады?

4

Бағалау критерийлері
Қосу мен көбейту
амалдарының қасиеттерін
қолданып, санды өрнектің
мәнін табады

Теңдеуді шешеді

Натурал сандарға
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
шығарады



1

2

3

Дескриптор
Білім алушы
көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік
қасиетін қолданады;
қосудың ауыстырылымдық заңын
қолданады;
санды өрнектің мәнін есептейді;
қосу амалының белгісіз компонентін табу
ережесін қолданады;
азайту амалының белгісіз компонентін
табу ережесін қолданады;
айнымалының мәнін табады;
тексеруді орындайды;
берілгенін қысқаша жазады;
есептің шарты бойынша санды өрнек
құрастырады;
есептің шарты бойынша бірінші амалды
орындайды;
есептің шарты бойынша екінші амалды
орындайды және жауабын табады.

Жалпы балл

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
11

5

Мәтін
есепті
Натурал
сандарға
қиналады
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
шығарады

Теңдеуді шешеді

Теңдеуді шешу үшін арифметикалық
амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесін қолданады, бірақ
есептеуде қателіктер жібереді /
тексеруді орындамайды

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
орта
Амалдардың орындау тәртібін
анықтау үшін көбейтудің қосуға
қатысты үлестірімділік / қосудың
ауыстырылымдық қасиетін
қолдануда / есептеу барысында
қателіктер жібереді

6

шығаруға Есептің шарты бойынша қысқаша
берілгенін жазады, санды өрнек
құрастырады, арифметикалық
амалдарды орындау барысында
қателіктер жібереді

Теңдеуді шешу барысында
арифметикалық амалдардың
белгісіз компоненттерін табу
ережесін қолдануға қиналады

төмен
Өрнектің мәнін есептегенде
қосу мен көбейту қасиеттерін
Қосу
мен
көбейту қолданғанда қиналады немесе
амалдарының қасиеттерін көбейтудің қосуға қатысты
қолданып, санды өрнектің үлестірімділік
қасиетін
мәнін табады
пайдаланбай, санды өрнектің
мәнін табады

Бағалау критерийлері

Білім алушының аты-жөні________________________________________

Натурал сандарға арифметикалық
амалдар қолдана отырып, мәтін
есепті шығарады, жауабын
жазады

Теңдеуді шешу үшін
арифметикалық амалдардың
белгісіз компоненттерін табу
ережесін
дұрыс
қолданып,
теңдеуді
шешеді.
Тексеруді
орындайды

жоғары
Көбейтудің қосуға қатысты
үлестірімділік қасиетін қолдана
отырып, амалдардың орындау
тәртібін анықтайды, санды
өрнектің мәнін дұрыс табады

«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

«Натурал сандардың бөлінгіштігі» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып

Натурал
сандардың
бөлгіштері
мен
еселіктері
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері
2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері
Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ
еселік

Оқу мақсаты

5.1.1.5
натурал
санның
бөлгіші
мен
еселігі
анықтамаларын білу
5.1.2.6 натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік
белгілерін қолдану
5.1.2.10
көбейтіндінің
берілген
натурал
санға
бөлінгіштігін талдау
5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал
санға бөлінгіштігін талдау
5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және
ЕКОЕ-ін табу

Бағалау критерийі

Білім алушы
 Натурал санның бөлгіштері мен еселіктерін
анықтайды
 Есептеуде және есеп шығарғанда сандардың
бөлінгіштік белгілерін қолданады
орындамай-ақ,
қосындының /
 Амалдарды
көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін
анықтайды
 Сандардың ЕҮОБ және ЕКОЕ табады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. 5, 21, 25, 42, 80 сандарынан:
a) 5-ке еселік;
b) 100-дің бөлгіштерін;
c) 42 санының бөлгіштері болмайтын сандарды таңдап жазыңыз.
2. 9 метр жібек матасы сатып алынды. Оның құны 4581 теңге болуы мүмкін бе?
Жауабын түсіндіріңіз.
3. Амалдарды орындамай-ақ анықтаңыз:
a) 120  48 қосындысы 12-ге бөліне ме;
b) 33 26 көбейтіндісі 11-ге бөліне ме?
4. Сандардың ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңыз:
a) 33 және 121;
b) 48, 52 және 84.
7

Бағалау критерийі
Натурал санның
бөлгіштері мен
еселіктерін анықтайды
Есептеуде және есеп
шығарғанда сандардың
бөлінгіштік белгілерін
қолданады
Амалдарды орындамайақ, қосындының /
көбейтіндінің берілген
санға бөлінгіштігін
анықтайды

Сандардың ЕҮОБ және
ЕКОЕ табады



1

2

3

4

Дескриптор
Білім алушы
5-ке еселік сандарды анықтайды;
100-дің бөлгіштерін жазады;
42-нің бөлгіштері болмайтын сандарды
таңдап жазады;
санды өрнек құрастырады;
бөлінгіштік белгіні қолданады;

Балл
1
1
1
1
1

қосылғыштардың берілген санға
бөлінгіштігін анықтайды;
қосындының берілген санға бөлінгіштігі
туралы қорытын жасайды;
көбейткіштің берілген санға
бөлінгіштігін анықтайды;
көбейтіндінің берілген санға
бөлінгіштігі туралы қорытын жасайды;
сандарды жай көбейткіштерге жіктейді;
екі санның ЕҮОБ табады;
үш санның ЕҮОБ табады;
екі санның ЕКОЕ табады;
үш санның ЕКОЕ табады.

Жалпы балл

8

1
1
1
1
1
1
1
1
1
14

Қосындының,
көбейтіндінің Амалдарды орындамай, қосындының /
берілген санға бөлінгіштігін көбейтіндінің
берілген
санға
амалдарды орындамай анықтауға бөлінгіштігін анықтайды
қиналады

Амалдарды орындамай-ақ,
қосындының /
көбейтіндінің берілген
бөлінгіштігін
санға
анықтайды
Сандардың ЕҮОБ және
ЕКОЕ табады

орындамай-ақ,
Амалдарды
көбейтіндінің
қосындының,
берілген санға бөлінгіштігін
дұрыс анықтайды

9-ға бөлінгіштік белгісін дұрыс
қолданып, есептің сұрағына
дұрыс жауап береді

9

Екі және үш санның ЕҮОБ және Екі және үш санның тек қана ЕҮОБ Екі және үш санның ЕҮОБ және
ЕКОЕ табу барысында қиналады немесе тек қана ЕКОЕ табады / Екі ЕКОЕ дұрыс табады
санның ЕҮОБ және ЕКОЕ табады, бірақ
үш саннын ЕҮОБ немесе ЕКОЕ табуда
қателіктер жібереді

Шарты бойынша санды өрнек Шарты бойынша санды өрнек
құруда және бөлінгіштік белгіні құрастыруда/бөлінгіштік белгіні
қолдануға қиналады
қолдануда қателіктер жібереді

Есептеуде және есеп
шығарғанда сандардың
бөлінгіштік белгілерін
қолданады

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
төмен
орта
жоғары
Натурал санның бөлгіштері мен Натурал
санның
бөлгіштерін
/ Натурал санның бөлгіштері мен
Натурал санның бөлгіштері еселіктерін
анықтағанда еселіктерін анықтағанда қателіктер еселіктерін дұрыс анықтайды
мен еселіктерін анықтайды қиналады
жібереді

Бағалау критерийлері

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

«Натурал сандардың бөлінгіштігі» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
Жай бөлшектің негізгі қасиеті
Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер
Аралас сандар
Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық
сәуледе кескіндеу

Оқу мақсаты

5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату
5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды
бұрыс бөлшекке айналдыру
5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі
қасиетін қолдану
5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру
5.5.2.3 жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық
сәуледе кескіндеу

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Дұрыс және бұрыс бөлшектерді анықтайды
 Бұрыс бөлшекті аралас сан түріне келтіреді
 Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана отырып,
бөлшектерді қысқартады / ортақ бөлімге келтіреді
 Жай
бөлшектерді
координаталық
сәуледе
кескіндейді

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
3 56 9 23 84 25 19
; ; ; ; ; ;
1.
бөлшектердің ішінен бұрыс бөлшектерді таңдап жазыңыз.
14 9 31 23 33 52 19
2. Аралас сан түрінде жазыңыз.
a) Жаяу адам 3 сағатта 20 км жол жүреді. Жаяу адамның жылдамдығы сағатына
неше километр?
b) Тік төртбұрыштың ауданы 36 см2. Оның ұзындығы 11 см. Тік төртбұрыштың ені
неше сантиметр?
3. Теңдіктер тура болатындай етіп, m, n, p және k әріптердің орнына қандай сандарды
жазу керек?
1) 18  m ;
10

5

3) 18  9 ;

2) 18  n ;
10

10

40

4. Координаталық сәуледе 1 ; 1 1 ; 2 ;
6

6

4) 18  36

p

3

6
;
6

10

k

5
;
6

5
бөлшектерді кескіндеңіз. Қандай
3

ұзындықпен бірлік кесіндіні алған ыңғайлы?

10

Бағалау критерийі
Дұрыс және бұрыс
бөлшектерді анықтай
алады

Бұрыс бөлшектерді аралас
сандарға айналдырады

Бөлшектің негізгі қасиетін
қолдана отырып,
бөлшектерді қысқартады
немесе ортақ бөлімге
келтіреді

Жай бөлшектерді
координаталық сәуледе
кескіндейді



1

2

3

4

Дескриптор
Білім алушы
алымы бөліміне тең бөлшектерді
анықтайды;
алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді
анықтайды;
бірінші есептің шарты бойынша дұрыс
қатынасты жазады;
бұрыс бөлшекті аралас сандарға
айналдырады;
екінші есептің шарты бойынша дұрыс
қатынасты жазады;
бұрыс бөлшекті аралас сандарға
айналдырады;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып
m-ның мәнін анықтайды;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып
n-ның мәнін анықтайды;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып
p-ның мәнін анықтайды;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып
k-ның мәнін анықтайды;
бірлік кесіндіні дұрыс анықтайды;
дұрыс бөлшектердің кем дегенде екеуін
координаталық сәуледе кескіндейді;
бұрыс бөлшектердің кем дегенде екеуін
координаталық сәуледе кескіндейді.

Жалпы балл

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
13

11

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
орта
Ұсынылған бөлшектердің ішінен бұрыс
бөлшектерді алымы бөлімінен үлкен болған
жағдайда / бұрыс бөлшектерді алымы
бөліміне тең болған жағдайда анықтайды

Бөлшектерді қысқарту
барысында бөлшектің негізгі
қасиетін қолдануда қиналады

Есептердің шарттары бойынша
қатынастарды дұрыс жазады, бұрыс
бөлшектерді
аралас
сандарға
айналдырады

жоғары
Ұсынылған бөлшектердің ішінен
бұрыс бөлшектерді дұрыс
анықтайды

12

Бірлік кесіндіні анықтайды, дұрыс немесе Бірлік кесіндіні анықтайды және
бұрыс бөлшектерді координаталық сәуледе жай бөлшектерді координаталық
кескіндеуде қателіктер жібереді
сәуледе кескіндейді

Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана отырып, Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана
бөлшектерді қысқартады, бірақ есептеуде отырып, бөлшектерді дұрыс
қателіктер жібереді
қысқартады

Бұрыс бөлшектерді аралас Есептердің шарттары бойынша қатынасты
сандарға айналдыру барысында дұрыс жазады, бұрыс бөлшектерді аралас
қиналады
сандарға айналдыру барысында қателіктер
жібереді

Бірлік кесіндіні анықтау
Жай бөлшектерді
барысында және бөлшектерді
координаталық сәуледе координаталық сәуледе
кескіндейді
кескіндегенде қиналады

Бөлшектің негізгі
қасиетін қолдана
отырып, бөлшектерді
қысқартады немесе
ортақ бөлімге келтіреді

Бұрыс бөлшектерді
аралас
сандарға
айналдырады

төмен
Дұрыс және бұрыс Ұсынылған бөлшектердің
бөлшектерді анықтай ішінен дұрыс және бұрыс
алады
бөлшектерді анықтау
барысында қиналады

Бағалау критерийлері

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жай бөлшектерге амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді
және аралас сандарды салыстыру
Жай бөлшектерді косу және азайту
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара
кері сандар
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу мақсаты

5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және
азайтуды орындау
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау
5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді
орындау
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді
орындау
5.1.2.22 берілген санға кері санды табу

Бағалау критерийі

Білім алушы
 Бөлшек сандарды қосу және азайтуды орындайды
 Бөлшек сандарды көбейту және бөлуді орындайды
 Берілген сандарға кері сандарды табады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Орындау уақыты

Қолдану
20 минут

Тапсырма
1. Сызбадағы берілгендерді пайдаланып, жолдардың қайсысы ABC немесе ADC қысқа
екенін анықтаңыз? Қаншаға қысқа?

2.

3.

Есептеңіз:

5
51 1
;
;
;
17 37 3

1
1 1
2 :3
33 :
3 2
1
5 1 3
5:
15 :  3 1
2
8 8 5

44 

a
;
b

1
; k сандарына кері сандарды жазыңыз.
p
13

Бағалау критерийлері

Бөлшек сандарды қосу
және азайтуды орындайды

Бөлшек сандарды көбейту
және бөлуді теңдеу шешу
барысында қолданады

Берілген сандарға кері
сандарды табады



1

2

3

Дескриптор
Білім алушы
АВС жолының ұзындығын табады;
АDС жолының ұзындығын табады;
аралас сандарды салыстырады;
аралас сандарды азайтады;
жолдардың айырмашылығын анықтайды;
жай бөлшекті бүтін санға көбейтеді;
бүтін санды жай бөлшекке бөледі;
жай бөлшектерді бөледі;
аралас сандарды бөледі;
қысқартуды орындайды;
жауабын табады;
дұрыс бөлшектер үшін кері сандарды
табады;
бұрыс бөлшек үшін кері сандарды табады;
әріпті өрнектер үшін кері өрнектерді
жазады.

Жалпы балл

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
14

14

Берілген сандарға кері
сандарды табады

Бөлшек сандарды
көбейту және бөлуді
теңдеу шешу
барысында қолданады

Бөлшек сандарды қосу
және азайтуды
орындайды

Бағалау критерийлері

15

Сандарға, әріпті өрнектерге Дұрыс бөлшек / бұрыс бөлшек / әріпті өрнек Берілген
сандарға,
әріпті
кері
сандарды,
әріпті үшін кері өрнектерді табу барысында өрнектерге кері сандарды, әріпті
өрнектерді
анықтағанда қателіктер жібереді
өрнектерді дұрыс табады
қиналады

Жай бөлшекті аралас санға Бөлшек сандарды көбейту / бөлуде / Жай бөлшекті
аралас санға
көбейтуге, бөлуге қиналады
қысқартуды орындауда қателіктер жібереді көбейту және бөлу амалдарын
дұрыс орындайды

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
төмен
орта
жоғары
Бөлшек сандарды қосу, азайту Бөлшек сандарды қосу / азайту барысында Бөлшек сандарды қосуды және
барысында қиналады
қателіктер жібереді
азайтуды дұрыс орындайды

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

«Жай бөлшектерге амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға
берілген есептер
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

Оқу мақсаты

5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды
табу
5.5.1.4 санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі
бойынша санды немесе шаманы табуға арналған
есептерді құрастыру және шығару
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар
қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп
жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)

Бағалау критерийі

Білім алушы
 Санның бөлігін табуға арналған есепті шығарады
 Бөлігі бойынша санды табуға арналған есепті
шығарады
 Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есептерді шығарады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20-25 минут

Тапсырма
1. Фабрика 4300 етік тікті. Оның

2
-сі былғары теріден тігілген. Былғары теріден
5

тігілген етіктер саны қанша?
2. Жер экваторының ұзындығы жуық шамамен 40000 км, ал диаметрі экватордың

8
45

бөлігін құрайды. Жердің диаметрі жуық шамамен неге тең?
9
3. Арман 234 бет оқыды, ол кітаптің
-ін құрайды. Осы кітапта неше бет бар?
25

5
-і екі қабатты үйлер. Егер екі қабатты үйлер саны
6
45 болса, онда саяжайда неше үй бар?

4. Саяжай кентінде b үй бар, оның

5. Шебер барлық жұмысты 3 сағатта, ал оның шәкірті 6 сағатта орындайды.
a) Әрқайсысы 1 сағатта жұмыстың қандай бөлігін орындайды?
b) Олар бірлесіп 1 сағатта жұмыстың қандай бөлігін орындайды?
c) Жұмыс өнімділіктері бір қалыпты болғанда, барлық жұмысты қанша уақытта
орындайды?
16

Бағалау критерийлері
Санның бөлігін табуға
арналған есепті шығарады
Бөлігі бойынша санды
табуға арналған есепті
шығарады



1

3

4

Жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есептерді
шығарады

5

Дескриптор
Білім алушы
санның бөлігін табу ережесін
қолданады;
санның бөлігін табады;
бөлігі бойынша санды табу ережесін
қолданады;
бөлігі бойынша санды табады;
бөлігі бойынша санды табу ережесін
қолданады;
бөлігі бойынша санды табады;
шебердің 1 сағаттағы жұмыс
өнімділігін табады;
шәкірттің 1 сағаттағы жұмыс
өнімділігін табады;
екеуі бірлесіп жасаған жұмыстың 1
сағаттағы өнімділігін есептейді;
екеуі бірлесіп барлық жұмысты қанша
уақытта орындағанын табады.

Жалпы балл

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
10

17

төмен
Cанның бөлігін табуға арналған
есептерді шығаруға қиналады.

Бөлігі бойынша санды табуға
арналған есептерді шығаруға
қиналады.

Жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
шығаруға қиналады.

Санның бөлігін табуға
арналған есепті шығарады

Бөлігі бойынша санды
табуға арналған есепті
шығарады

Жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есептерді
шығарады

Бағалау критерийлері

18

Жұмысшыларының жұмыс
өнімділігін табады, бірақ бірлесіп
жасаған жұмыстың 1 сағаттағы
бөлігін / барлық жұмысты орындау
уақытын анықтауда қателіктер
жібереді.

Есеп мәтіні бойынша өрнекті
құрастырады, есепті шығару
барысында есептеуде қателіктер
жібереді.

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
орта
Есеп мәтіні бойынша өрнекті
құрастырады, есепті шығару
барысында есептеуде қателіктер
жібереді.

Білім алушының аты-жөні________________________________________

Жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
дұрыс шығарады.

Бөлігі бойынша санды
табуға арналған есептерді
дұрыс шығарады.

жоғары
Cанның бөлігін табуға
арналған есептерді дұрыс
шығарады.

«Мәтін есептер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

«Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлім бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу
Ондық бөлшектерді салыстыру
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту. Ондық
бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті
ондық бөлшекке бөлу
Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01;
0,001;... сандарына көбейту және бөлу
Мәтінді есептерді шығару. Бөлшектерден тұратын сандар
тізбектері

Оқу мақсаты

5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру
5.1.2.27ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау
5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық
бөлшекке көбейтуді орындау
5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық
бөлшекке бөлуді орындау
5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01;
0,001 – бөлу ережелерін қолдану
5.5.1.5 бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып
мәтінді есептер шығару

Бағалау критерийі

Білім алушы
 Ондық бөлшектерді қосады және азайтады
 Есеп шығару барысында ондық бөлшектерді
көбейтеді және бөледі
 Бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып,
мәтін есепті шығарады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма
1. Есептеңіз:

25,759  12,3121  7,918  17,33  13,22  1,42

2. Футбол қақпаларының биіктігі 24400 мм. Бұл неше сантиметр, дециметр және метр
болады?
3. 0,49 бен 0,53 сандарының қосындысын 2,5 есе азайтыңыз.
4. Қабырғаларының өлшемдері 9,85 м  6,4 м болатын тік төртбұрыш пен қабырғасы
7,5 м болатын шаршының аудандарын салыстырып, үлкенін анықтаңыз. Қаншаға
үлкен екенін есептеңіз.

19

Бағалау критерийі

Ондық бөлшектерді қосады
және азайтады

Есеп шығару барысында
ондық бөлшектерді
көбейтеді және бөледі



1

2

3
Бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
шығарады
Жалпы балл

4

Дескриптор
Білім алушы
амалдар орындау ретін анықтайды;
қосу амалдарын орындайды;
азайту амалдарын орындайды;
есептің шешімін табады;
ондық бөлшекті 10-ға бөлу ережесін
қолданады;
ондық бөлшекті 100-ге бөлу ережесін
қолданады;
ондық бөлшекті 1000-ға бөлу ережесін
қолданады;
ондық бөлшекті ондық бөлшекке дұрыс
косады;
ондық бөлшекті ондық бөлшекке дұрыс
бөледі;
көбейтуды орындайды;
шаршының ауданын есептейді;
ондық бөлшектерді салыстырады;
қаншаға үлкен екенін анықтайды.

20

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
13

Ондық бөлшектерді көбейту
және бөлу ережелерін
қолданғанда қиналады.

Бөлшектерге арифметикалық
амалдар қолданып, мәтін есепті
шығаруда қиналады.

Бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
шығарады

төмен
Ондық бөлшектерді қосуда және
азайтуда қиналады.

Есептер шығару
барысында ондық
бөлшектерді көбейтеді
және бөледі

Ондық бөлшектерді
қосады және азайтады

Бағалау критерийлері

21

Ондық бөлшектерді көбейткенде /
салыстырғанда / есептеу кезінде
қателіктер жібереді.

Ондық бөлшектерді 10 / 100 / 1000 бөлу
ережелерін қолдану барысында / ондық
бөлшекті ондық бөлшекке көбейткенде
немесе бөлгенде қателіктер жібереді.

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
орта
Амалдар орындау ретін анықтайды,
ондық бөлшектерді қосқанда /
азайтқанда қателіктер жібереді.

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бөлшектерге арифметикалық
амалдар қолданып, мәтін есепті
дұрыс шығарады.

Ондық бөлшектерді көбейту
және бөлу ережелерін дұрыс
қолданады.

жоғары
Ондық бөлшектерді дұрыс
қосады және азайтады, есептің
жауабын табады.

«Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу
Жиындар арасындағы қатынастар. Ішкі жиын
Жиындардың бірігуі мен қиылысуы
Мәтінді есептерді шығару

Оқу мақсаты

5.5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде ⊂, ∪, ∩, ∅, ∈, ∉
символдарын қолдану;
5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі
анықтамаларын білу
5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу,
нәтижесін
символдарын қолданып жазу
5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығару

Бағалау критерийлері

Білім алушы
 Берілген жиындардың қиылысуын және бірігуін
табады
 Есептер шығару барысында Эйлер-Венн
диаграммасын қолданады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма
1. A  1; 3; 5; 7; 9 жəне B  6; 7; 8; 9; 10 жиындары берілген.
a) А және В жиындарының қиылысуын табыңыз;
b) А және В жиындарының бірігуін табыңыз;
c) суретте көрсетілген жұп сандар қандай жиынға тиісті?

2. Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есепті шығарыңыз:
Қалаға 22 турист келді. Кешкі демалыс кезінде 9 турист драма театрына барғысы келді,
12 турист демалыс паркіне барып дем алғысы келді, ал олардың ішінде 5 турист драма
театрына да, демалыс паркіне де барғысы келді. Қалғандары стадионға барып, футбол
ойынын көргісі келді. Неше турист стадионға барып, футбол ойынын көргісі келді?

22

Бағалау критерийі
Берілген жиындардың
қиылысуын және бірігуін
табады
Эйлер-Венн диаграммасын
қолданып, есептер
шығарады



1

2

Дескриптор
Білім алушы
жиындардың қиылысуын анықтайды;
жиындардың бірігуін анықтайды;
санның жиынға тиісті немесе тиісті
емес екенін анықтайды;
есептің шарты бойынша Эйлер-Венн
диаграммасын салады;
есептің шарты бойынша санды өрнек
құрастырады;
есептеулер жүргізеді;
жауабын жазады.

Жалпы балл

23

Балл
1
1
1
1
1
1
1
7

Эйлер-Венн диаграммасын
қолданып, есептер шығарады

Берілген жиындардың
қиылысуын және бірігуін
табады

Бағалау критерийлері

Эйлер-Венн диаграммасын
салуда және есептер шығаруда
қиналады.

төмен
2 жиынның қиылысуы мен
бірігуін табуға қиналады.

24

Эйлер-Венн диаграммасын
құрайды, осы диаграмма бойынша
санды өрнек құрастырады, бірақ
есептеуде қателіктер жібереді.

Эйлер-Венн диаграммасын
дұрыс құрайды, өрнекті дұрыс
құрастырады және шешімін
табады.

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
орта
жоғары
Берілген жиындардың қиылысуын / Берілген жиындардың
бірігуін табу / санның жиынға тиісті қиылысуын және бірігуін
немесе тиісті емес екенін анықтау
дұрыс анықтайды.
кезінде қателіктер жібереді.

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Пайыз
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу
Мәтінді есептерді шығару

Оқу мақсаты

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру
5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке
айналдыру
5.1.2.34 берілген санның пайызын табу
5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және
керісінше табу
5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару
Білім алушы
 Пайыз ұғымы арқылы бөлшекті пайызға және
пайызды бөлшекке айналдырады
 Берілген санның пайызын табады және берілген
пайызы бойынша санды табады
 Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

25 минут

Тапсырма
1. Кестені толтырыңыз
Жай бөлшек
1
2

Ондық бөлшек
0,5

Пайыз

0,03
44%
13
20

2. Филателисттің коллекциясында 18800 марка бар, оның 25%-ы спортқа арналған.
Қанша марка спортқа арналған?
3. Асханада 299 қыз бала тамақтанады, бұл барлық оқушылардың 65%-ын құрайды.
Мектепте неше қыз бала оқиды?
4. Мектепте 880 оқушы оқиды. Оқушылардың 75% туристтік саяхатқа барды.
Туристтердің 55% қыздар екені белгілі болса, онда қанша қыз туристтік саяхатта
болған?
25

Бағалау критерийі

Пайыз ұғымы арқылы
бөлшекті пайызға және
пайызды бөлшекке
айналдырады

Берілген санның пайызын
табады және берілген
пайызы бойынша санды
табады

Пайызға байланысты
мәтін есептерді шығарады



1

2
3

4

Дескриптор
Білім алушы
ондық бөлшекті және жай бөлшекті
пайыз түрінде жазады;
ондық бөлшекті жай бөлшек және
пайыз түрінде жазады;
пайызды жай бөлшек және ондық
бөлшек түрінде жазады;
жай бөлшекті ондық бөлшек және
пайыз түрінде жазады;
санды өрнекті құрастырады;
санның пайызын табады;
санды өрнекті құрастырады;
берілген пайызы бойынша санды
табады;
санды өрнек құрастырады;
санның процентін табады;
табылған сан бойынша пайыздың
санын анықтайды;
есептің жауабын жазады.

Жалпы балл

26

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
12

Пайызға байланысты мәтін
есептерді шығарады

Берілген санның пайызын
табады және берілген
пайызы бойынша санды
табады

Пайыз ұғымы арқылы
бөлшекті пайызға және
пайызды бөлшекке
айналдырады

Бағалау критерийлері

Есеп шарты бойынша санды өрнек
құрастырады, есептеуде қателіктер
жібереді.

Берілген санның пайызын табуға
және берілген пайызы бойынша
санды табуға қиналады.

Пайызға байланысты мәтін
есептерді шығару барысында
қиналады.

27

Берілген санның пайызын тапқанда
/ берілген пайызы бойынша санды
тапқанда қателіктер жібереді.

төмен
Пайыз ұғымы арқылы бөлшекті
пайызға және пайызды бөлшекке
айналдыруға қиналады.

Пайызға байланысты мәтін
есептерді шығарады, толық
шешімін көрсетеді.

Берілген санның пайызын және
берілген пайызы бойынша
санды дұрыс табады, толық
шешімін көрсетеді.

Оқу жетістіктерінің деңгейлері
орта
жоғары
Бөлшекті пайызға / пайызды
Пайыз ұғымы арқылы бөлшекті
бөлшекке айналдырғанда қателіктер пайызға және пайызды
жібереді.
бөлшекке дұрыс айналдырады.

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

«Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Бұрыш
Көпбұрыш

Оқу мақсаты

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал,
жазыңқы, толық )
5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир
көмегімен салу
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға,
бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару

Бағалау критерийі

Білім алушы
 Сүрет бойынша бұрыштардың түрлерін
анықтайды
 Градустық шамасы берілген бұрышты
транспортир көмегімен салады
 Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға
берілген есептер шығарады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма
1. Сызбаны қолданып, әр бұрыштың түріне бір мысал келтіріңіз.

Бұрыштың түрі

Бұрыш

Сүйір бұрыш
Доғал бұрыш
Тік бұрыш
Жазыңқы бұрыш
Толық бұрыш

___________________
___________________
___________________
___________________
___________________

28

2. Транспортирдің көмегімен берілген бұрыштарды салыңыз.
a) 280
b) 1210
3. X айнымалының мәнін және белгісіз бұрышының градустық өлшемін табыңыз.

AOB=150
BOD=1350
COD=280

Бағалау критерийі
Сурет бойынша
бұрыштардың түрлерін
анықтайды
Градустық ш
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!