Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 11-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып оқушыларына арналған бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары. Математика пән мұғалімдеріне сабақтарын қолдануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРЛАР
«Алғашқы функция және интеграл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Алғашқы функция және анықталмаған интеграл.
Анықталмаған интеграл қасиеттері.
Интегралдау тәсілдері.
Қисықсызықты трапеция және оның ауданы.

Оқу мақсаты
11.3.1.1 Алғашқы функция және анықталмаған интеграл анықтамаларын білу
11.3.1.2 Анықталмаған интеграл қасиеттерін білу және қолдану
11.3.1.3 Негізгі анықталмаған интегралдарды білу және оларды есептер шығаруда қолдану
11.3.1.4 Айнымалыны алмастыру әдісімен интегралды есептеу
11.3.1.5 Бөліктеп интегралдау әдісімен интегралды есептеу
11.3.1.6 Қисықсызықты трапецияның анықтамасын білу және оның ауданын табу үшін Ньютон –
Лейбниц формуласын қолдану

Бағалау критерийі Білім алушы
 Алғашқы функцияны табу үшін, тікелей интегралдау және айнымалыны алмастыру әдісін
қолданады
 Ньютон-Лейбниц формуласын есептер шығаруда қолданады
 Анықталған интегралдың көмегімен физикалық мазмұндағы есепті шығарады
 Бөліктеп интегралдау әдісін қолданып, айналу денесінің көлемін табады

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. Функциялардың алғашқы функциясын табыңдар:
1) (1 ұпай)
2) (1 ұпай)
2. Анықталмаған интегралды табыңдар:
1)



(1 ұпай)
2)

(2 ұпай)
3)

(2 ұпай)

3. функциясы үшін графигі М(-2;3) нүктесі арқылы өтетін алғашқы
функциясын табыңдар. (3 ұпай)
4. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.


(4 ұпай)


Page 2

Бағалау критерийі № Дескриптор Балл
Білім алушы
Алғашқы функцияны
табу үшін негізгі
қасиеттерін қолданады
1.1 Алғашқы функцияны табады; 1
1.2 Тригонометриялық өрнектердің алғашқы функцияларын
табады.
1
Анықталмаған
интегралды табады
2.1 негізгі анықталмаған интегралды қолданып, интегралды
есептейді.
1
2.2 айнымалыны алмастыру әдісін қолданады /немесе
функцияны дифференциалдап, dx астына енгізеді;
1
анықталмаған интегралды есептейді; 1
2.3 бөліктеп интегралдау әдісін қолданады; 1
анықталмаған интегралды есептейді. 1
Функцияның графигі
берілген нүкте арқылы
өтетін алғашқы
функцияны табады
3 Алғашқы функцияны табады; 1
Берілген нүктенің мәнін қойып, есептейді; 1
Ізделінді алғашқы функцияны жазады. 1
Қисықсызықты
трапецияның ауданын
табады
4 Бір координаталық жазықтықта берілген қисықтардың
графиктерін салады;

1
Графигі қисықсызықты трапецияны жоғарыдан шектейтін
функцияның алғашқы функияларының бірін табады;
1
Графигі қисықсызықты трапецияның төменгі табаны
болатын кесіндінің шеткі нүктелерінің координаталарын
анықтайды;
1
Қисықсызықты трапецияның ауданын табу формуласын
қолданады;
1
Барлығы: 14















Page 3













Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)

2)

3)

4)

5)




6)




7)




8)




Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)

2)

3)

4)

5)




6)




7)




8)




Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)

2)

3)
Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)


2)


Page 4


4)

5)




6)




7)




8)





3)


4)


5)




6)




7)




8)





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
29.10.2020
779
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі