Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: жолақтағы (жолақшадағы) ою элементтері.
Мақсаты: қазақ оюуының суретін салу тәсілдерімен таныстыру, қолданатын бұйымдарды ою-өрнектермен безендіру жолдарын геометрияляқ фигуралар салу арқылы көрсету, үзік сызықтарды қосу арқылы қандай бейне шығатынын білдіру, баллардың көркемдік талғамын дамыту. Әдемілікті сезіне білуге, әдептілікке тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі құралдар: ою-өрнектенмен безендірілген тұрмыстық заттар, геометриялық фигуралар.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: Ою-өрнек.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға ұлттық бұйымдарды (сырмақ,кесе, көрсетеді), сандықтың атауларын сұрайды,олардың оюларына назар аудартады. Ою-өрнек (ирек және тышқан ізі деп аталады)бейнеленген суреті көрсетеді, сұрақ-жауап арқалы олар туралы түсінік береді. Қандай пішін жоқ дидактикалық ойыны, Мақсаты: жаңа ою-өрнекэлементеріне балалардың көздерін және үйрету оны басқа пішіндерден ажырата білу. Шарты: Төрт пішінді (шеңбңр,тік төрт бұрыш,ирек жәнетышқан із) осылардың ішінен бір пішінді жасырады. Балалар қандай пішін жасырылғанын айтады. Сергіту сәті Күндей болып күлеміз Гүлдей болып өсеміз Құстай болып ұшамыз Көбелекке қонамыз. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Балаларды толық және жеке-жеке жауап беруге үйрету. Сандықты бейнелеген ою қошқар мүйіз деп аталады, ал кеседегі ою құс қанаты деп аталады. Ұшбұрышқа ұқсайды, түстерін қайталау. Ұшбұрыш, себебі ұш бұрышы бар. Балалар атауларын атап қайталайды. Тәрбиешінің бағытымен жұмыс жасайды. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Қазақ оюуларынынң суретін салу.
Нені игерді: Геометриялық фигуралар салуды, үзік сызықты қосу арқылы, нүктелеп белгілеу арқылы сурет салады.
Нені білді: Геометриялық фигураларды салу арқылы өрнектенмен безендіру жолдарын.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: Не салғым келсе ,соны саламын.
Мақсаты: Балалардың шығармашылық қаблеттерін дамыту, дөңгелек және сопақша бейнелер жасай білуге баулу, сурет салуда өзінің көңіл күйін бейнелей білуге үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: жемістің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: көкеністер, жемістер.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға көкеністер мен жемістердің суретін көрсетеді. Жұмбақ жасырады.Бақшада өседі, Көп өнім береді. Аспай піскен, Қайнамай түскен. Суретпен жұмыс жүргізіледі. Ненің суретін көріп тұрсыңдар? Айырмашылығы неде? Түсі қандай? Балалалар біз күнделікті балабақшада жемістерді көп қолданамыз, себебі оның дәрумендері өте көп, денсаулығымызға пайдасы өте зор. Сергіту сәті Жемістер пісті Бәрі жерге түсті Жапырақтарда түсіп жатыр Бәрі бір-бірін қуып Ұшып жерге жетті. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Домалақ сызып аламыз, қызыл сары түстермен бояймыз, лимонды, алмұртты жасау үшін сопақша пішін саламыз. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Балаларды толық және жеке-жеке жауап беруге үйрету. Көкеніс Жеміс. Алма тәтті. Оның түсі қызыл, сары, пішіні дөңгелек болады, баннаның пішіні сопақша болады, түсі сары. Т.с.с. Тәрбиешінің бағытымен жұмыс жасайды. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: қылқаламның тек ұшын ғана тигізіп, тік бағытта ұстауда.
Нені игерді: жоғарыдан төмен қарай сызу, нүктелерді қосуды.
Нені білді: дөңгелек және сопақша бейнелер жасай білуді, сурет салуда өзінің көңіл күйін бейнелей білуді.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: Үлкен және кішкентай сәбіздер.
Мақсаты: Сәбіздің суретін сала білуге үйрету. Балалардың сопақша пішінен бейне жасау, бейнені қабылдау қаблеттерін дамыту, түстер мен ырғақты сезіне білуге үйрету. Сурет салуда батыл қимыл-қозғалыс жасай білуге тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: сәбіздің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: сәбіз, сабақ
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға жыл мезгілі туралы әңгіме жүргізеді. Қоянның қолында не бар? Тәрбиеші салыстыру, түстерін ажырату, пішіндерін айту сияқты т.б. жұмыстарын жүргізеді. Сәбіз қанша түстен тұрады? Сергіту сәті Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы қырлы жерлермен, Ытып-ытып жүгірді. Қарап еді артына, Қиығын салып көзінің. Келе жатты томпаңдап, Көжегі екен өзінің. Тәрбиеші балалардан қояндардың қолындағы үлкен және кішкентай сәбізді салуды өтінді. Алдымен үлкен сәбіздің суретін саламыз,сәбіздің басы жуан, ұшы жағы жіңішке келеді, содан кейін сабағын саламыз. Сәбіздің суретін қызғылт сары түстермен бояймыз. Ал кішкентай сәбізді дәл осылай саламыз, бірақ сәл кішірек болады. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Күз мезгілі жеміс-жидек, көкеністер байлығын береді. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады Қоян сәбізді жақсы көреді. Қоянның қолындағы сәбіз үлкен. Балалар толық жауап береді. Сәбіздің сабағын жасыл түспен бояймыз. |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: сәбіздің суретін салуды.
Нені игерді: бейнені қабылдау, түстермен ырғақты сезіне білуді.
Нені білді: пішіндерден бейне жасауды.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: Алтын күз.
Мақсаты: Күзгі ағашты, оның бөліктерін анық етіп салуды үйрету. Ағаштың төмен жағы жуан, жоғарғы жағы жіңішке болатынын үйрету. Сурет салуда батыл қимыл-қозғалыс жасай білуге, табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: күзгі көрністің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: алтын күз, сары алтындай, жомарт күз.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға күз мезгілі туралы тақпақтарды оқып, осы тақпатқарды әңгімелейді. «Алтын күз» (Ғ. Қайрбеков). Алтын, алтын сары алтын, Алтын күзде нұр джатыр. Сары алтын тон жамылған, Күз атамыз секілді, Қойны толы дәмді нан, Тәттісі көп не түрлі. Сергіту сәті «Тамып, тамып, тамып»деп айтып отыра кетеді. Суретке қарап салғызады. Ең бірінші ағаштың діңгегін, төменнен жоғары қарай жасаймыз. Төмен жағы жуан болып келеді, бұтақтары екі жақ шетіне.діңгегінен қысқа болып келеді. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Күз мезгілі. Алтын күз. Жаңбыр жауып тұр, ағаштар қозғалып тұр.Жапырақтар түсіп жатыр, Аспанда бұлттар бар.Жер қоңыр болады, жерді қоңыр түске бояймыз, жапырақтардың түсі сары мен бояймыз. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: күзгі табиғаттан алған әсерлерін қағаз бетіне бейнелеуді.
Нені игерді: күзгі ағашты, оның бөліктерін анық етіп салуды.
Нені білді: ағаштың діңін төменен жоғары қарй салуды, жапырақтарын көлденеңінен салуды.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Мақсаты: Ою-өрнектермен әшекейлей білуді үйрету, ұлттық сәндік қолтаңбалы өнерге деген қызығушылықтарын дамыту. Балаларды шаршының ішіне өрнектерді дұрыс оналастыра білуге жаттықтыру.Сурет салу жолдарын меңгерту, эстетикалық сезімдерге тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: ою-өрнектің және қазақтың ұлттық киімдерінің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: шапан, сәукеле, камзол, кимешек.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Балалалар бір-біріне деген жылы лебіздерін айтады. Қонаққа әже келеді. Балалар мен амандасып , қазақтың ұлттық киімдері туралы сұрақтар қойылады. Орамал қазақтың ұлттық киімдеріне жатады. Тәрбиеші қазақтың ою-өрнекетерін баллардың естеріне түсіріп( киімдердегі ою-өрнектерді көрсетіп, сүрақтар қойылады). Қазақтың ұлттыққ ою-өрнегі омыртқамен таныстырады. Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық Шыр көбелек айналып Бой сергітіп алайық Тәрбиеші салу техналагиясын түсіндіреді. Міне әжемізге арнап әшекейлеген орамалымыз әдемі болып шықты. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Күз мезгі. Камзол, шапан, кимешек. Орамалды әжелеріміз және аналарымыз басына байлайды. Ирек, құс қанаты, тышқан іздері. Шаршыға ұқсайды. Менің әжемнің, анамның да орамалы бар. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады Мен орамалымды әдемі етеп әшекейледім. |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: ою-өрнектермен әшекейлей білуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлімдер: Жапсыру Тақырыбы: «Зымыран»
Бөлімдер: Жапсыру Тақырыбы: «Зымыран»
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: жолақтағы (жолақшадағы) ою элементтері.
Мақсаты: қазақ оюуының суретін салу тәсілдерімен таныстыру, қолданатын бұйымдарды ою-өрнектермен безендіру жолдарын геометрияляқ фигуралар салу арқылы көрсету, үзік сызықтарды қосу арқылы қандай бейне шығатынын білдіру, баллардың көркемдік талғамын дамыту. Әдемілікті сезіне білуге, әдептілікке тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі құралдар: ою-өрнектенмен безендірілген тұрмыстық заттар, геометриялық фигуралар.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: Ою-өрнек.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға ұлттық бұйымдарды (сырмақ,кесе, көрсетеді), сандықтың атауларын сұрайды,олардың оюларына назар аудартады. Ою-өрнек (ирек және тышқан ізі деп аталады)бейнеленген суреті көрсетеді, сұрақ-жауап арқалы олар туралы түсінік береді. Қандай пішін жоқ дидактикалық ойыны, Мақсаты: жаңа ою-өрнекэлементеріне балалардың көздерін және үйрету оны басқа пішіндерден ажырата білу. Шарты: Төрт пішінді (шеңбңр,тік төрт бұрыш,ирек жәнетышқан із) осылардың ішінен бір пішінді жасырады. Балалар қандай пішін жасырылғанын айтады. Сергіту сәті Күндей болып күлеміз Гүлдей болып өсеміз Құстай болып ұшамыз Көбелекке қонамыз. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Балаларды толық және жеке-жеке жауап беруге үйрету. Сандықты бейнелеген ою қошқар мүйіз деп аталады, ал кеседегі ою құс қанаты деп аталады. Ұшбұрышқа ұқсайды, түстерін қайталау. Ұшбұрыш, себебі ұш бұрышы бар. Балалар атауларын атап қайталайды. Тәрбиешінің бағытымен жұмыс жасайды. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Қазақ оюуларынынң суретін салу.
Нені игерді: Геометриялық фигуралар салуды, үзік сызықты қосу арқылы, нүктелеп белгілеу арқылы сурет салады.
Нені білді: Геометриялық фигураларды салу арқылы өрнектенмен безендіру жолдарын.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: Не салғым келсе ,соны саламын.
Мақсаты: Балалардың шығармашылық қаблеттерін дамыту, дөңгелек және сопақша бейнелер жасай білуге баулу, сурет салуда өзінің көңіл күйін бейнелей білуге үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: жемістің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: көкеністер, жемістер.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға көкеністер мен жемістердің суретін көрсетеді. Жұмбақ жасырады.Бақшада өседі, Көп өнім береді. Аспай піскен, Қайнамай түскен. Суретпен жұмыс жүргізіледі. Ненің суретін көріп тұрсыңдар? Айырмашылығы неде? Түсі қандай? Балалалар біз күнделікті балабақшада жемістерді көп қолданамыз, себебі оның дәрумендері өте көп, денсаулығымызға пайдасы өте зор. Сергіту сәті Жемістер пісті Бәрі жерге түсті Жапырақтарда түсіп жатыр Бәрі бір-бірін қуып Ұшып жерге жетті. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Домалақ сызып аламыз, қызыл сары түстермен бояймыз, лимонды, алмұртты жасау үшін сопақша пішін саламыз. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Балаларды толық және жеке-жеке жауап беруге үйрету. Көкеніс Жеміс. Алма тәтті. Оның түсі қызыл, сары, пішіні дөңгелек болады, баннаның пішіні сопақша болады, түсі сары. Т.с.с. Тәрбиешінің бағытымен жұмыс жасайды. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: қылқаламның тек ұшын ғана тигізіп, тік бағытта ұстауда.
Нені игерді: жоғарыдан төмен қарай сызу, нүктелерді қосуды.
Нені білді: дөңгелек және сопақша бейнелер жасай білуді, сурет салуда өзінің көңіл күйін бейнелей білуді.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: Үлкен және кішкентай сәбіздер.
Мақсаты: Сәбіздің суретін сала білуге үйрету. Балалардың сопақша пішінен бейне жасау, бейнені қабылдау қаблеттерін дамыту, түстер мен ырғақты сезіне білуге үйрету. Сурет салуда батыл қимыл-қозғалыс жасай білуге тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: сәбіздің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: сәбіз, сабақ
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға жыл мезгілі туралы әңгіме жүргізеді. Қоянның қолында не бар? Тәрбиеші салыстыру, түстерін ажырату, пішіндерін айту сияқты т.б. жұмыстарын жүргізеді. Сәбіз қанша түстен тұрады? Сергіту сәті Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы қырлы жерлермен, Ытып-ытып жүгірді. Қарап еді артына, Қиығын салып көзінің. Келе жатты томпаңдап, Көжегі екен өзінің. Тәрбиеші балалардан қояндардың қолындағы үлкен және кішкентай сәбізді салуды өтінді. Алдымен үлкен сәбіздің суретін саламыз,сәбіздің басы жуан, ұшы жағы жіңішке келеді, содан кейін сабағын саламыз. Сәбіздің суретін қызғылт сары түстермен бояймыз. Ал кішкентай сәбізді дәл осылай саламыз, бірақ сәл кішірек болады. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Күз мезгілі жеміс-жидек, көкеністер байлығын береді. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады Қоян сәбізді жақсы көреді. Қоянның қолындағы сәбіз үлкен. Балалар толық жауап береді. Сәбіздің сабағын жасыл түспен бояймыз. |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: сәбіздің суретін салуды.
Нені игерді: бейнені қабылдау, түстермен ырғақты сезіне білуді.
Нені білді: пішіндерден бейне жасауды.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Тақырыбы: Алтын күз.
Мақсаты: Күзгі ағашты, оның бөліктерін анық етіп салуды үйрету. Ағаштың төмен жағы жуан, жоғарғы жағы жіңішке болатынын үйрету. Сурет салуда батыл қимыл-қозғалыс жасай білуге, табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: күзгі көрністің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: алтын күз, сары алтындай, жомарт күз.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Тәрбиеші балаларға күз мезгілі туралы тақпақтарды оқып, осы тақпатқарды әңгімелейді. «Алтын күз» (Ғ. Қайрбеков). Алтын, алтын сары алтын, Алтын күзде нұр джатыр. Сары алтын тон жамылған, Күз атамыз секілді, Қойны толы дәмді нан, Тәттісі көп не түрлі. Сергіту сәті «Тамып, тамып, тамып»деп айтып отыра кетеді. Суретке қарап салғызады. Ең бірінші ағаштың діңгегін, төменнен жоғары қарай жасаймыз. Төмен жағы жуан болып келеді, бұтақтары екі жақ шетіне.діңгегінен қысқа болып келеді. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Күз мезгілі. Алтын күз. Жаңбыр жауып тұр, ағаштар қозғалып тұр.Жапырақтар түсіп жатыр, Аспанда бұлттар бар.Жер қоңыр болады, жерді қоңыр түске бояймыз, жапырақтардың түсі сары мен бояймыз. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: күзгі табиғаттан алған әсерлерін қағаз бетіне бейнелеуді.
Нені игерді: күзгі ағашты, оның бөліктерін анық етіп салуды.
Нені білді: ағаштың діңін төменен жоғары қарй салуды, жапырақтарын көлденеңінен салуды.
Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдер: Сурет салу
Мақсаты: Ою-өрнектермен әшекейлей білуді үйрету, ұлттық сәндік қолтаңбалы өнерге деген қызығушылықтарын дамыту. Балаларды шаршының ішіне өрнектерді дұрыс оналастыра білуге жаттықтыру.Сурет салу жолдарын меңгерту, эстетикалық сезімдерге тәрбиелеу.
Қолданылытын көрнекі: ою-өрнектің және қазақтың ұлттық киімдерінің суреттері.
Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз,су, сүлгі.
Сөздік жұмыс: шапан, сәукеле, камзол, кимешек.
Билингвальді компонент. Күз-осень
|
Іс әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жылулық щеңбері |
Балалар шеңберге тұрады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Балалалар бір-біріне деген жылы лебіздерін айтады. Қонаққа әже келеді. Балалар мен амандасып , қазақтың ұлттық киімдері туралы сұрақтар қойылады. Орамал қазақтың ұлттық киімдеріне жатады. Тәрбиеші қазақтың ою-өрнекетерін баллардың естеріне түсіріп( киімдердегі ою-өрнектерді көрсетіп, сүрақтар қойылады). Қазақтың ұлттыққ ою-өрнегі омыртқамен таныстырады. Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық Шыр көбелек айналып Бой сергітіп алайық Тәрбиеші салу техналагиясын түсіндіреді. Міне әжемізге арнап әшекейлеген орамалымыз әдемі болып шықты. Балалар өз еріктерімен қалауынша салады. Жұмыс барысыы туралы пысықтау, сұрақ қою. |
Күз мезгі. Камзол, шапан, кимешек. Орамалды әжелеріміз және аналарымыз басына байлайды. Ирек, құс қанаты, тышқан іздері. Шаршыға ұқсайды. Менің әжемнің, анамның да орамалы бар. Балалар мәтіннің сөзіне сәйкес қимылдар орындады Мен орамалымды әдемі етеп әшекейледім. |
|
Рефлексивті түзетуші |
Біз бүгін не туралы айттық. Оқусыз білім жоқ, оқу білім бұлағы, білім өмір шырағы. |
Балалар сұрақтарға толық жауап берді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: ою-өрнектермен әшекейлей білуді.
шағым қалдыра аласыз













