Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: « Аяз атаны біз қалай қарсы алдық?»

    Мақсаты: а) Өз тәжірибесіне сүйене отырып, әңгімелеуге үйрену. ә) Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұсынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамыту. б) Бір-біріне жақсылық тілеуге тәрбиелеу.

    Корнекілік-құралдар: тіл дамыту дәптері

    Сөздік жұмыс: жаңа жыл, шырша

    Билингвальді компонент: шырша – елка

    Іс- әрекет кезең.


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық- қозғаушылық


    Шеңбер құрып тұру:

    Кел, балалар тұрайық.

    Шеңберімізді құрайық.

    Күлкі көңіл ашады,

    Күліп өмір сүрейік


    Балалар шеңбер құрып,бір-біріне тілектерін айтады.

    Балалар сәлемдеседі

    Ұйымдастырушы- ізденуші


    -Балалар жақында біз қандай мерекені тойладық?

    «Аяз ата» әнін орындату.

    Өлеңін жазған:Ж.Әбдірашев

    Музыкасын жазған: Б.Дәлденбай

    -Жаңа жылда барлық үйге, Аяз ата келеді.

    -Жаңа жылда сәбилерге,сыйлық әкеп береді.

    Әңгімелесу:

    -Балалар жаңа жыл қай мезгілде болады?

    -Жаңа жылда бізге кім келеді?

    -Ал Аяз ата қасында кім болады?

    «Р» дыбысына жаттығу орындау.

    Қар-қар-қар-қар

    Ра-ра-ра-рама

    Ро-ро-ро-роза

    Ру-ру-ру-қару

    Ры-ры-ры-тары

    Рү-рү-рү-Рүстем

    «Р» дыбысының дауыссыз дыбысқа жататаындығын айту.

    -Біз енді шырша тойын тойлаймызба?

    -Шыршаны ойыншықтармен безендіреген ұнай ма?

    -Аяз ата несімен ұнайды?

    Кім қандай тақпақтар біледі?

    Сергіту сәті:

    Секірейік,жүгінейік,

    Қуанайық, күлейік.

    Отырайық, демалайық.

    Демалып ап, жүрейік.



    Дидактикалық ойын: «Шыршаны безендірейік?»

    Мақсаты: шыршаны әдемі етіп безендіру.

    Шарты «Шыршаны безендірейік» тапсырмасын орындату.


    Біз жаңа жылды тойладық.



    Балалар өз білген өлеңдерін әндетіп айтады.







    -Жаңа жыл мерекесі қыс мезгілінде болады.

    -Бізге Аяз ата келеді.

    Аяз атаның қасында Ақшақар болады.







    «Р» дыбысына арналған жаттығуды орындау.









    Иә





    Еркін өз ойларын білдіреді.



    Серіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау.





    Балалар қызыға ойнайды




    Рефлексивті –

    түзетуші


    Бір-бірін жаңа жылымен құттықтап, тілек айт. Ол тілектердің міндетті түрде орындалатынын айта отырып, оқу іс-әрекетін қорытындылау.

    .Балалар бір-біріне тілектерін айтады.

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: дыбысты дұрыс айта білу;

    Игереді: әдемі безендіруді

    Меңгерді: толық сөйлем құрауды біледі.























    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы:Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: « Қыс қызығы» сурет бойынша әңгімелеу

    Мақсаты: а) Балаларды сурет бойынша әңгіме құрауға үйретуді жалғастыру, балаларды анықтауыш синонимдерін жинатуға жаттықтыру. б) Ойлау қабілеттерін дамыту. б) ұйымшылдыққа достыққа тәрбиел

    Сөздік жұмыс: қыс қызығы

    Билингвальды компонент: қыс – зима

    Іс- әрекет кезеңдер


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық-

    қозғаушылық


    Жұмбақ шышкізу:



    Қоймасын қыс ақтарып,

    Жерді жапты ақ мамық.



    -Ол не балалар?

    -Ендеше қар қай мезгілде жауады?

    -Жұмбақтың жауабы: қар.

    -Қазір өыс мезгілі.

    Қыс мезгілінде қар жауады. Қар жапалақтап жауады. Қардың түсі ақ болады.


    Ұйымдастырушы- ізденуші


    « Ақшақар» өлеңін оқу



    Далада қар борайды

    Ақ мамыққа орайды

    Мұз болады, қатады

    Жып-жылтыр боп қатады.

    (А. Тоқмағанбетов)

    -Балалр, қар қандай болады?

    -Балалар аязды күні қарды басып жүрсен, қандай дыбыс шығады?

    -Қыста қандай ойындар ойналады?

    -Иә, тағы қандай қысқы ойындарды білесіңдер?



    -Балалар қар күн жылынып кетсе, не істейді?(Ериді)

    -Еріген қар күн суытса неге айналады? (Мұзға айналады)

    «М», «Н» дыбыстарына жаттығу орындау.

    М-м-м-мұз

    Ма-ма-ма-марал

    На-на-на-нан

    Н-н-н-нар

    «М», «Н» дыбыстарының дауыссыз дыбыс екенін айтып өту)



    Сергіту жаттығуы.

    Ал,балалар,келіңдер,

    Бой жазайық бәріміз

    Мойнымызды бұрамыз

    Қолымызды созамыз

    Аяқтармен топ-топ басып,

    Орнымызға барамыз




    Тақпақты мұқия тыңдайды.

















    -Қар аппақ,ұлпа, жұп-жұмсақ, мамықтай ұлпа болады.

    -Сықыр-сықыр ,сықыр-сықыр

    -Қарды домалатып, аққала жасауға болады. Қарды домалатып ойнауға да болады.

    -Шанамен сыранау, коньки тебу, шаңғы тебу.





    Дыбыстарды анық айтуға тырысу.















    Сергіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау.

    Суретті аяқтап бояп, әңгімелейді. Мысалы:

    -Мен қыс мезгілінде далада ойнағанды ұнатамын. Қолыма қолғап,басыма қалпақ, үстеріме тон және аяғыма қалың етігімді киемін. Аққала жасаймын. Аққаланы жасау үшін қарды дөңгелетіп, үш дөңгелек жасап аламыз. Бірі үлкен, екіншісін орташа, үшіншісін кішкеньай етіп аламыз. Олардың бірінің үстіне бірін қоямыз. Ең кішкентай дөңгелегі оның басы болады. Басына шелек кигізіп, мұрнын сәбізден,көздерін көмірден, қолына сыпыртқы ұсынамын.

    Рефлексивті –

    түзетуші


    Балаларды соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мақтап, мадақтау.

    Балалар қуанышты сезімде болады

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: бірінің сөзін бірі тыңдай білу;

    Игереді: бояуды игереді;

    Меңгереді: әңгімелей білу.

    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: «Ұзын құлақ ақ қоян» ( кескін бойынша қоян жайлы әңгіме құру)

    Мақсаты: Үлгі бойынша бейнелік сипатты әңгіме құруға үйрету сөздің түрленуіне жаттықтыру.Балалардың тілдік қорын дамыту, байыту. Жан-жануарларды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.

    Корнекілік-құралдар: ақ қоян, орғып келе жатады.

    Сөздік жұмыс: қоян мен қасқырдың кезігіп тұрған суреттері

    Билингвальды компонент: қоян – заяц - Zajac

    Іс- әрекет кезеңдер


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық-

    қозғаушылық


    «Ұйқасын тап» ойыны

    Өзінше ноян

    Қорқақ не?

    -Қоян қандай жануарға жатады?

    -Қоянның құлағы қандай? Ұзын ба әлде қысқа ма?

    -Қоянды тағы қалай атауға болады?

    -Қоян қорқақ

    -Қоян жабайы жануарға жатады.

    -Қоянның құлағы ұзын. Және сыбдырды тез естиді.

    -Ұзын құлақ қоян, ақ қоян,сұр қоян, қорқақ қоян деп те атауға болады.

    Ұйымдастырушы- ізденуші


    Сурет бойынша жұмыс.

    1. Тақырыбын қою.

    Ұзын құлақ ақ қоян

    1. Сөздік жұмысын жүргізу:

    Орғу-секіру, ырғу.

    Түлеу- көктем мен күзде жан-жануардың жүнін түсуі.

    3.Қоян туралы қысқаша мәлімет береді.

    - Қыста қоян түсі ақ болады.. Көктемде түсі сұры түске айналады екен. Яғни олар қысқа қарай және көктемде түлейді. Қоян өте қорқақ, саққұлақ аң деуге де болады. Себебі: құлағы сыбдырды тез естиді екен. Қоян орғып жүреді.

    4. Әңгіме құрастыру.

    5. Дыбыстық жаттығуды қайталау.

    Қоя-қоя-қоя-қоян

    Соя-соя-соя

    Ұя-ұя-ұя-ұя

    Ұя-ұя-ұя-ұят

    Құя-құя-құя-құяды

    -Балалар, «я» дыбысы, «иа» болып естіледі, бірақ біз ол дыбысты айтуымыз қажет. «Я» дыбысының дауысты дыбыс екенін айту.

    Мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру.

    Қоян көлеңкесінен де қорқады.

    Дидактикалық ойын:

    «Мұнда неше қоян бар?»

    Мақсаты: баланың ойлау қабілетін дамыту.

    Шарты: дәптердегі «Нүктелердің бір-бірімен қосу арқылы, бірнеше қоян бейнесін тап» тапсырмасын орындау

    -Қыстың бір күнінде ақ қоян орғып келе жатады. Оның алдынан Қасқыр кезігіпті. Қасқыр Қоянды жеп қоймақ болды. Осы кезде Қоян Қасқырға былай депті:

    - Мені жемеші,мен саған өзім туралы өлең айтып беремін.

    Сонда Қасқыр:

    -А, солай ма? Жарайды, айта ғой,-дейді.



    Сергіту жаттығуы:

    Секірейік-секірейік

    Ұзын құлақ қоянша

    Шаршағанды кетірейік

    Болар сонда тамаша













    Сергіту сәтін өлең шумағыының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы

    орындау.



    -Осылайша қоян секіріп-секіріп қасқырдан құтылып кетіпті.

    Мақал-мәтелді қайталап жаттап алады.





    Мысалы:

    -Суретте үш қоян бар

    Рефлексивті –

    түзетуші


    Балаларды соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мадақтап, мақтау.

    Балалар қуанышты сезімде болады.



    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: мақал-мәтелдер білу;

    Игереді: ұйымшылдықты,ұқыптылықты;

    Меңгереді: еркін әңгіме құрауды біледі.













    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: Әңгімеле...

    Мақсаты: балаларды екі ойыншық жайлы шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге, жай және күрделі сөйлемді қолдану арқылы өз ойларын дұрыс жинақтап, қысқаша әңгіме құрауға үйретуді жалғастыру. Балалардың тіл байлығын дамыту. Балаларды отбасын сыйлауға, достыққа, туған жерін,елін, Отанын сүюге тәрбиелеу.

    Корнекілік-құралдар: қазақы көйлек киген екі қуыршақ (бірі үлкен бірі кішкентай)

    Сөздік жұмыс: отбасы

    Билингвальды компонент: отбасы – семья - family

    Іс- әрекет кезеңдер


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық-

    қозғаушылық


    Ғажайып сәт:

    Қонаққа екі қуыршақтың келгенін хабарлау.

    Балалар қыызыға қарайды.

    Ұйымдастырушы- ізденуші


    -Балалар ең алдымен бізге қонақ келсе не дейміз?

    -Балалар амандасудың да көптеген түрлері бар?

    -Ендеше біз екі қонағымызды төрге шығарайық.

    -Балалар екі қыз апалы-сіңілі екен. Яғни екеуіде бір үйдің қыызы екен.

    Енді осы екі қызға қарап отырып шағын әңгіме құрайық.

    Әңгіменің тақырыбы:

    «Айгөлек пен Айгүл» -Иә, яғни Айгүл қазақтың ұлттық киімін киіп алыпты. Қараңдаршы қандай әдемі? Сендерде қазақтың ұлттық киімін кигенді ұнатасыңдар ма? Біздің ұлтымыз қалай аталушы еді? Иә, біздің Республикамыздың аты?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахметзаки Жанар
    28 Мамыр 2019
    603
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бөлімдер: Тіл дамыту Тақырыбы: «Тыңдауға және сөйлеуге үйренеміз»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бөлімдер: Тіл дамыту Тақырыбы: «Тыңдауға және сөйлеуге үйренеміз»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    балабақшадағы жас мамандарға осы сабақтарымның пайдасы тисе, қуанышты болар едім
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: « Аяз атаны біз қалай қарсы алдық?»

    Мақсаты: а) Өз тәжірибесіне сүйене отырып, әңгімелеуге үйрену. ә) Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұсынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамыту. б) Бір-біріне жақсылық тілеуге тәрбиелеу.

    Корнекілік-құралдар: тіл дамыту дәптері

    Сөздік жұмыс: жаңа жыл, шырша

    Билингвальді компонент: шырша – елка

    Іс- әрекет кезең.


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық- қозғаушылық


    Шеңбер құрып тұру:

    Кел, балалар тұрайық.

    Шеңберімізді құрайық.

    Күлкі көңіл ашады,

    Күліп өмір сүрейік


    Балалар шеңбер құрып,бір-біріне тілектерін айтады.

    Балалар сәлемдеседі

    Ұйымдастырушы- ізденуші


    -Балалар жақында біз қандай мерекені тойладық?

    «Аяз ата» әнін орындату.

    Өлеңін жазған:Ж.Әбдірашев

    Музыкасын жазған: Б.Дәлденбай

    -Жаңа жылда барлық үйге, Аяз ата келеді.

    -Жаңа жылда сәбилерге,сыйлық әкеп береді.

    Әңгімелесу:

    -Балалар жаңа жыл қай мезгілде болады?

    -Жаңа жылда бізге кім келеді?

    -Ал Аяз ата қасында кім болады?

    «Р» дыбысына жаттығу орындау.

    Қар-қар-қар-қар

    Ра-ра-ра-рама

    Ро-ро-ро-роза

    Ру-ру-ру-қару

    Ры-ры-ры-тары

    Рү-рү-рү-Рүстем

    «Р» дыбысының дауыссыз дыбысқа жататаындығын айту.

    -Біз енді шырша тойын тойлаймызба?

    -Шыршаны ойыншықтармен безендіреген ұнай ма?

    -Аяз ата несімен ұнайды?

    Кім қандай тақпақтар біледі?

    Сергіту сәті:

    Секірейік,жүгінейік,

    Қуанайық, күлейік.

    Отырайық, демалайық.

    Демалып ап, жүрейік.



    Дидактикалық ойын: «Шыршаны безендірейік?»

    Мақсаты: шыршаны әдемі етіп безендіру.

    Шарты «Шыршаны безендірейік» тапсырмасын орындату.


    Біз жаңа жылды тойладық.



    Балалар өз білген өлеңдерін әндетіп айтады.







    -Жаңа жыл мерекесі қыс мезгілінде болады.

    -Бізге Аяз ата келеді.

    Аяз атаның қасында Ақшақар болады.







    «Р» дыбысына арналған жаттығуды орындау.









    Иә





    Еркін өз ойларын білдіреді.



    Серіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау.





    Балалар қызыға ойнайды




    Рефлексивті –

    түзетуші


    Бір-бірін жаңа жылымен құттықтап, тілек айт. Ол тілектердің міндетті түрде орындалатынын айта отырып, оқу іс-әрекетін қорытындылау.

    .Балалар бір-біріне тілектерін айтады.

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: дыбысты дұрыс айта білу;

    Игереді: әдемі безендіруді

    Меңгерді: толық сөйлем құрауды біледі.























    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы:Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: « Қыс қызығы» сурет бойынша әңгімелеу

    Мақсаты: а) Балаларды сурет бойынша әңгіме құрауға үйретуді жалғастыру, балаларды анықтауыш синонимдерін жинатуға жаттықтыру. б) Ойлау қабілеттерін дамыту. б) ұйымшылдыққа достыққа тәрбиел

    Сөздік жұмыс: қыс қызығы

    Билингвальды компонент: қыс – зима

    Іс- әрекет кезеңдер


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық-

    қозғаушылық


    Жұмбақ шышкізу:



    Қоймасын қыс ақтарып,

    Жерді жапты ақ мамық.



    -Ол не балалар?

    -Ендеше қар қай мезгілде жауады?

    -Жұмбақтың жауабы: қар.

    -Қазір өыс мезгілі.

    Қыс мезгілінде қар жауады. Қар жапалақтап жауады. Қардың түсі ақ болады.


    Ұйымдастырушы- ізденуші


    « Ақшақар» өлеңін оқу



    Далада қар борайды

    Ақ мамыққа орайды

    Мұз болады, қатады

    Жып-жылтыр боп қатады.

    (А. Тоқмағанбетов)

    -Балалр, қар қандай болады?

    -Балалар аязды күні қарды басып жүрсен, қандай дыбыс шығады?

    -Қыста қандай ойындар ойналады?

    -Иә, тағы қандай қысқы ойындарды білесіңдер?



    -Балалар қар күн жылынып кетсе, не істейді?(Ериді)

    -Еріген қар күн суытса неге айналады? (Мұзға айналады)

    «М», «Н» дыбыстарына жаттығу орындау.

    М-м-м-мұз

    Ма-ма-ма-марал

    На-на-на-нан

    Н-н-н-нар

    «М», «Н» дыбыстарының дауыссыз дыбыс екенін айтып өту)



    Сергіту жаттығуы.

    Ал,балалар,келіңдер,

    Бой жазайық бәріміз

    Мойнымызды бұрамыз

    Қолымызды созамыз

    Аяқтармен топ-топ басып,

    Орнымызға барамыз




    Тақпақты мұқия тыңдайды.

















    -Қар аппақ,ұлпа, жұп-жұмсақ, мамықтай ұлпа болады.

    -Сықыр-сықыр ,сықыр-сықыр

    -Қарды домалатып, аққала жасауға болады. Қарды домалатып ойнауға да болады.

    -Шанамен сыранау, коньки тебу, шаңғы тебу.





    Дыбыстарды анық айтуға тырысу.















    Сергіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау.

    Суретті аяқтап бояп, әңгімелейді. Мысалы:

    -Мен қыс мезгілінде далада ойнағанды ұнатамын. Қолыма қолғап,басыма қалпақ, үстеріме тон және аяғыма қалың етігімді киемін. Аққала жасаймын. Аққаланы жасау үшін қарды дөңгелетіп, үш дөңгелек жасап аламыз. Бірі үлкен, екіншісін орташа, үшіншісін кішкеньай етіп аламыз. Олардың бірінің үстіне бірін қоямыз. Ең кішкентай дөңгелегі оның басы болады. Басына шелек кигізіп, мұрнын сәбізден,көздерін көмірден, қолына сыпыртқы ұсынамын.

    Рефлексивті –

    түзетуші


    Балаларды соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мақтап, мадақтау.

    Балалар қуанышты сезімде болады

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: бірінің сөзін бірі тыңдай білу;

    Игереді: бояуды игереді;

    Меңгереді: әңгімелей білу.

    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: «Ұзын құлақ ақ қоян» ( кескін бойынша қоян жайлы әңгіме құру)

    Мақсаты: Үлгі бойынша бейнелік сипатты әңгіме құруға үйрету сөздің түрленуіне жаттықтыру.Балалардың тілдік қорын дамыту, байыту. Жан-жануарларды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.

    Корнекілік-құралдар: ақ қоян, орғып келе жатады.

    Сөздік жұмыс: қоян мен қасқырдың кезігіп тұрған суреттері

    Билингвальды компонент: қоян – заяц - Zajac

    Іс- әрекет кезеңдер


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық-

    қозғаушылық


    «Ұйқасын тап» ойыны

    Өзінше ноян

    Қорқақ не?

    -Қоян қандай жануарға жатады?

    -Қоянның құлағы қандай? Ұзын ба әлде қысқа ма?

    -Қоянды тағы қалай атауға болады?

    -Қоян қорқақ

    -Қоян жабайы жануарға жатады.

    -Қоянның құлағы ұзын. Және сыбдырды тез естиді.

    -Ұзын құлақ қоян, ақ қоян,сұр қоян, қорқақ қоян деп те атауға болады.

    Ұйымдастырушы- ізденуші


    Сурет бойынша жұмыс.

    1. Тақырыбын қою.

    Ұзын құлақ ақ қоян

    1. Сөздік жұмысын жүргізу:

    Орғу-секіру, ырғу.

    Түлеу- көктем мен күзде жан-жануардың жүнін түсуі.

    3.Қоян туралы қысқаша мәлімет береді.

    - Қыста қоян түсі ақ болады.. Көктемде түсі сұры түске айналады екен. Яғни олар қысқа қарай және көктемде түлейді. Қоян өте қорқақ, саққұлақ аң деуге де болады. Себебі: құлағы сыбдырды тез естиді екен. Қоян орғып жүреді.

    4. Әңгіме құрастыру.

    5. Дыбыстық жаттығуды қайталау.

    Қоя-қоя-қоя-қоян

    Соя-соя-соя

    Ұя-ұя-ұя-ұя

    Ұя-ұя-ұя-ұят

    Құя-құя-құя-құяды

    -Балалар, «я» дыбысы, «иа» болып естіледі, бірақ біз ол дыбысты айтуымыз қажет. «Я» дыбысының дауысты дыбыс екенін айту.

    Мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру.

    Қоян көлеңкесінен де қорқады.

    Дидактикалық ойын:

    «Мұнда неше қоян бар?»

    Мақсаты: баланың ойлау қабілетін дамыту.

    Шарты: дәптердегі «Нүктелердің бір-бірімен қосу арқылы, бірнеше қоян бейнесін тап» тапсырмасын орындау

    -Қыстың бір күнінде ақ қоян орғып келе жатады. Оның алдынан Қасқыр кезігіпті. Қасқыр Қоянды жеп қоймақ болды. Осы кезде Қоян Қасқырға былай депті:

    - Мені жемеші,мен саған өзім туралы өлең айтып беремін.

    Сонда Қасқыр:

    -А, солай ма? Жарайды, айта ғой,-дейді.



    Сергіту жаттығуы:

    Секірейік-секірейік

    Ұзын құлақ қоянша

    Шаршағанды кетірейік

    Болар сонда тамаша













    Сергіту сәтін өлең шумағыының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы

    орындау.



    -Осылайша қоян секіріп-секіріп қасқырдан құтылып кетіпті.

    Мақал-мәтелді қайталап жаттап алады.





    Мысалы:

    -Суретте үш қоян бар

    Рефлексивті –

    түзетуші


    Балаларды соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мадақтап, мақтау.

    Балалар қуанышты сезімде болады.



    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: мақал-мәтелдер білу;

    Игереді: ұйымшылдықты,ұқыптылықты;

    Меңгереді: еркін әңгіме құрауды біледі.













    Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

    технологиялық картасы

    Білім беру саласы: Қатынас

    Бөлімдер: Тіл дамыту

    Тақырыбы: Әңгімеле...

    Мақсаты: балаларды екі ойыншық жайлы шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге, жай және күрделі сөйлемді қолдану арқылы өз ойларын дұрыс жинақтап, қысқаша әңгіме құрауға үйретуді жалғастыру. Балалардың тіл байлығын дамыту. Балаларды отбасын сыйлауға, достыққа, туған жерін,елін, Отанын сүюге тәрбиелеу.

    Корнекілік-құралдар: қазақы көйлек киген екі қуыршақ (бірі үлкен бірі кішкентай)

    Сөздік жұмыс: отбасы

    Билингвальды компонент: отбасы – семья - family

    Іс- әрекет кезеңдер


    Тәрбиешінің әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық-

    қозғаушылық


    Ғажайып сәт:

    Қонаққа екі қуыршақтың келгенін хабарлау.

    Балалар қыызыға қарайды.

    Ұйымдастырушы- ізденуші


    -Балалар ең алдымен бізге қонақ келсе не дейміз?

    -Балалар амандасудың да көптеген түрлері бар?

    -Ендеше біз екі қонағымызды төрге шығарайық.

    -Балалар екі қыз апалы-сіңілі екен. Яғни екеуіде бір үйдің қыызы екен.

    Енді осы екі қызға қарап отырып шағын әңгіме құрайық.

    Әңгіменің тақырыбы:

    «Айгөлек пен Айгүл» -Иә, яғни Айгүл қазақтың ұлттық киімін киіп алыпты. Қараңдаршы қандай әдемі? Сендерде қазақтың ұлттық киімін кигенді ұнатасыңдар ма? Біздің ұлтымыз қалай аталушы еді? Иә, біздің Республикамыздың аты?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Барлық материалдар Мектепке дейінгі балалар
    28.05.2019
    603
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахметзаки Жанар
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации