Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдер: Тіл дамыту
Тақырыбы: « Аяз атаны біз қалай қарсы алдық?»
Мақсаты: а) Өз тәжірибесіне сүйене отырып, әңгімелеуге үйрену. ә) Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұсынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беру білігін дамыту. б) Бір-біріне жақсылық тілеуге тәрбиелеу.
Корнекілік-құралдар: тіл дамыту дәптері
Сөздік жұмыс: жаңа жыл, шырша
Билингвальді компонент: шырша – елка
|
Іс- әрекет кезең. |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шеңбер құрып тұру: Кел, балалар тұрайық. Шеңберімізді құрайық. Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік |
Балалар шеңбер құрып,бір-біріне тілектерін айтады. Балалар сәлемдеседі |
|
Ұйымдастырушы- ізденуші |
-Балалар жақында біз қандай мерекені тойладық? «Аяз ата» әнін орындату. Өлеңін жазған:Ж.Әбдірашев Музыкасын жазған: Б.Дәлденбай -Жаңа жылда барлық үйге, Аяз ата келеді. -Жаңа жылда сәбилерге,сыйлық әкеп береді. Әңгімелесу: -Балалар жаңа жыл қай мезгілде болады? -Жаңа жылда бізге кім келеді? -Ал Аяз ата қасында кім болады? «Р» дыбысына жаттығу орындау. Қар-қар-қар-қар Ра-ра-ра-рама Ро-ро-ро-роза Ру-ру-ру-қару Ры-ры-ры-тары Рү-рү-рү-Рүстем «Р» дыбысының дауыссыз дыбысқа жататаындығын айту. -Біз енді шырша тойын тойлаймызба? -Шыршаны ойыншықтармен безендіреген ұнай ма? -Аяз ата несімен ұнайды? Кім қандай тақпақтар біледі? Сергіту сәті: Секірейік,жүгінейік, Қуанайық, күлейік. Отырайық, демалайық. Демалып ап, жүрейік.
Дидактикалық ойын: «Шыршаны безендірейік?» Мақсаты: шыршаны әдемі етіп безендіру. Шарты «Шыршаны безендірейік» тапсырмасын орындату. |
Біз жаңа жылды тойладық.
Балалар өз білген өлеңдерін әндетіп айтады.
-Жаңа жыл мерекесі қыс мезгілінде болады. -Бізге Аяз ата келеді. Аяз атаның қасында Ақшақар болады.
«Р» дыбысына арналған жаттығуды орындау.
Иә
Еркін өз ойларын білдіреді.
Серіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау.
Балалар қызыға ойнайды
|
|
Рефлексивті – түзетуші |
Бір-бірін жаңа жылымен құттықтап, тілек айт. Ол тілектердің міндетті түрде орындалатынын айта отырып, оқу іс-әрекетін қорытындылау. |
.Балалар бір-біріне тілектерін айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: дыбысты дұрыс айта білу;
Игереді: әдемі безендіруді
Меңгерді: толық сөйлем құрауды біледі.
Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімдер: Тіл дамыту
Тақырыбы: « Қыс қызығы» сурет бойынша әңгімелеу
Мақсаты: а) Балаларды сурет бойынша әңгіме құрауға үйретуді жалғастыру, балаларды анықтауыш синонимдерін жинатуға жаттықтыру. б) Ойлау қабілеттерін дамыту. б) ұйымшылдыққа достыққа тәрбиел
Сөздік жұмыс: қыс қызығы
Билингвальды компонент: қыс – зима
|
Іс- әрекет кезеңдер |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жұмбақ шышкізу:
Қоймасын қыс ақтарып, Жерді жапты ақ мамық.
-Ол не балалар? -Ендеше қар қай мезгілде жауады? |
-Жұмбақтың жауабы: қар. -Қазір өыс мезгілі. Қыс мезгілінде қар жауады. Қар жапалақтап жауады. Қардың түсі ақ болады. |
|
Ұйымдастырушы- ізденуші |
« Ақшақар» өлеңін оқу
Далада қар борайды Ақ мамыққа орайды Мұз болады, қатады Жып-жылтыр боп қатады. (А. Тоқмағанбетов) -Балалр, қар қандай болады? -Балалар аязды күні қарды басып жүрсен, қандай дыбыс шығады? -Қыста қандай ойындар ойналады? -Иә, тағы қандай қысқы ойындарды білесіңдер?
-Балалар қар күн жылынып кетсе, не істейді?(Ериді) -Еріген қар күн суытса неге айналады? (Мұзға айналады) «М», «Н» дыбыстарына жаттығу орындау. М-м-м-мұз Ма-ма-ма-марал На-на-на-нан Н-н-н-нар «М», «Н» дыбыстарының дауыссыз дыбыс екенін айтып өту)
Сергіту жаттығуы. Ал,балалар,келіңдер, Бой жазайық бәріміз Мойнымызды бұрамыз Қолымызды созамыз Аяқтармен топ-топ басып, Орнымызға барамыз
|
Тақпақты мұқия тыңдайды.
-Қар аппақ,ұлпа, жұп-жұмсақ, мамықтай ұлпа болады. -Сықыр-сықыр ,сықыр-сықыр -Қарды домалатып, аққала жасауға болады. Қарды домалатып ойнауға да болады. -Шанамен сыранау, коньки тебу, шаңғы тебу.
Дыбыстарды анық айтуға тырысу.
Сергіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау. Суретті аяқтап бояп, әңгімелейді. Мысалы: -Мен қыс мезгілінде далада ойнағанды ұнатамын. Қолыма қолғап,басыма қалпақ, үстеріме тон және аяғыма қалың етігімді киемін. Аққала жасаймын. Аққаланы жасау үшін қарды дөңгелетіп, үш дөңгелек жасап аламыз. Бірі үлкен, екіншісін орташа, үшіншісін кішкеньай етіп аламыз. Олардың бірінің үстіне бірін қоямыз. Ең кішкентай дөңгелегі оның басы болады. Басына шелек кигізіп, мұрнын сәбізден,көздерін көмірден, қолына сыпыртқы ұсынамын. |
|
Рефлексивті – түзетуші |
Балаларды соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мақтап, мадақтау. |
Балалар қуанышты сезімде болады |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: бірінің сөзін бірі тыңдай білу;
Игереді: бояуды игереді;
Меңгереді: әңгімелей білу.
Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдер: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ұзын құлақ ақ қоян» ( кескін бойынша қоян жайлы әңгіме құру)
Мақсаты: Үлгі бойынша бейнелік сипатты әңгіме құруға үйрету сөздің түрленуіне жаттықтыру.Балалардың тілдік қорын дамыту, байыту. Жан-жануарларды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.
Корнекілік-құралдар: ақ қоян, орғып келе жатады.
Сөздік жұмыс: қоян мен қасқырдың кезігіп тұрған суреттері
Билингвальды компонент: қоян – заяц - Zajac
|
Іс- әрекет кезеңдер |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
«Ұйқасын тап» ойыны Өзінше ноян Қорқақ не? -Қоян қандай жануарға жатады? -Қоянның құлағы қандай? Ұзын ба әлде қысқа ма? -Қоянды тағы қалай атауға болады? |
-Қоян қорқақ -Қоян жабайы жануарға жатады. -Қоянның құлағы ұзын. Және сыбдырды тез естиді. -Ұзын құлақ қоян, ақ қоян,сұр қоян, қорқақ қоян деп те атауға болады. |
|
Ұйымдастырушы- ізденуші |
Сурет бойынша жұмыс.
Ұзын құлақ ақ қоян
Орғу-секіру, ырғу. Түлеу- көктем мен күзде жан-жануардың жүнін түсуі. 3.Қоян туралы қысқаша мәлімет береді. - Қыста қоян түсі ақ болады.. Көктемде түсі сұры түске айналады екен. Яғни олар қысқа қарай және көктемде түлейді. Қоян өте қорқақ, саққұлақ аң деуге де болады. Себебі: құлағы сыбдырды тез естиді екен. Қоян орғып жүреді. 4. Әңгіме құрастыру. 5. Дыбыстық жаттығуды қайталау. Қоя-қоя-қоя-қоян Соя-соя-соя Ұя-ұя-ұя-ұя Ұя-ұя-ұя-ұят Құя-құя-құя-құяды -Балалар, «я» дыбысы, «иа» болып естіледі, бірақ біз ол дыбысты айтуымыз қажет. «Я» дыбысының дауысты дыбыс екенін айту. Мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру. Қоян көлеңкесінен де қорқады. Дидактикалық ойын: «Мұнда неше қоян бар?» Мақсаты: баланың ойлау қабілетін дамыту. Шарты: дәптердегі «Нүктелердің бір-бірімен қосу арқылы, бірнеше қоян бейнесін тап» тапсырмасын орындау |
-Қыстың бір күнінде ақ қоян орғып келе жатады. Оның алдынан Қасқыр кезігіпті. Қасқыр Қоянды жеп қоймақ болды. Осы кезде Қоян Қасқырға былай депті: - Мені жемеші,мен саған өзім туралы өлең айтып беремін. Сонда Қасқыр: -А, солай ма? Жарайды, айта ғой,-дейді.
Сергіту жаттығуы: Секірейік-секірейік Ұзын құлақ қоянша Шаршағанды кетірейік Болар сонда тамаша
Сергіту сәтін өлең шумағыының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау.
-Осылайша қоян секіріп-секіріп қасқырдан құтылып кетіпті. Мақал-мәтелді қайталап жаттап алады.
Мысалы: -Суретте үш қоян бар |
|
Рефлексивті – түзетуші |
Балаларды соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мадақтап, мақтау. |
Балалар қуанышты сезімде болады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: мақал-мәтелдер білу;
Игереді: ұйымшылдықты,ұқыптылықты;
Меңгереді: еркін әңгіме құрауды біледі.
Ортанғы топтың ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдер: Тіл дамыту
Тақырыбы: Әңгімеле...
Мақсаты: балаларды екі ойыншық жайлы шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге, жай және күрделі сөйлемді қолдану арқылы өз ойларын дұрыс жинақтап, қысқаша әңгіме құрауға үйретуді жалғастыру. Балалардың тіл байлығын дамыту. Балаларды отбасын сыйлауға, достыққа, туған жерін,елін, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Корнекілік-құралдар: қазақы көйлек киген екі қуыршақ (бірі үлкен бірі кішкентай)
Сөздік жұмыс: отбасы
Билингвальды компонент: отбасы – семья - family
|
Іс- әрекет кезеңдер |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Ғажайып сәт: Қонаққа екі қуыршақтың келгенін хабарлау. |
Балалар қыызыға қарайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастырушы- ізденуші |
-Балалар ең алдымен бізге қонақ келсе не дейміз? -Балалар амандасудың да көптеген түрлері бар? -Ендеше біз екі қонағымызды төрге шығарайық. -Балалар екі қыз апалы-сіңілі екен. Яғни екеуіде бір үйдің қыызы екен. Енді осы екі қызға қарап отырып шағын әңгіме құрайық. Әңгіменің тақырыбы: «Айгөлек пен
Айгүл» -Иә, яғни Айгүл қазақтың
ұлттық киімін киіп алыпты. Қараңдаршы қандай әдемі? Сендерде
қазақтың ұлттық киімін кигенді ұнатасыңдар ма?
Біздің ұлтымыз қалай аталушы
еді? Иә, біздің Республикамыздың
аты? Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Ортанғы топтың
ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық
картасы Білім беру
саласы: Қатынас Бөлімдер: Тіл
дамыту Тақырыбы: « Аяз атаны біз қалай қарсы
алдық?» Мақсаты: а) Өз тәжірибесіне сүйене
отырып, әңгімелеуге үйрену. ә) Балалардың айтылған ойды тыңдауға
және ұсынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беру
білігін дамыту. б) Бір-біріне жақсылық тілеуге
тәрбиелеу. Корнекілік-құралдар:
тіл дамыту
дәптері Сөздік
жұмыс: жаңа жыл,
шырша Билингвальді компонент:
шырша – елка Іс- әрекет
кезең. Тәрбиешінің
әрекеті Балалардың
іс-әрекеті Мотивациялық-
қозғаушылық Шеңбер құрып
тұру: Кел, балалар
тұрайық. Шеңберімізді
құрайық. Күлкі көңіл
ашады, Күліп өмір
сүрейік Балалар шеңбер
құрып,бір-біріне тілектерін айтады. Балалар
сәлемдеседі Ұйымдастырушы-
ізденуші -Балалар жақында біз қандай
мерекені тойладық? «Аяз ата» әнін
орындату. Өлеңін
жазған:Ж.Әбдірашев Музыкасын жазған:
Б.Дәлденбай -Жаңа жылда барлық үйге, Аяз
ата келеді. -Жаңа жылда сәбилерге,сыйлық
әкеп береді. Әңгімелесу: -Балалар жаңа жыл қай мезгілде
болады? -Жаңа жылда бізге кім
келеді? -Ал Аяз ата қасында кім
болады? «Р» дыбысына жаттығу
орындау. Қар-қар-қар-қар Ра-ра-ра-рама Ро-ро-ро-роза Ру-ру-ру-қару Ры-ры-ры-тары Рү-рү-рү-Рүстем «Р» дыбысының дауыссыз дыбысқа
жататаындығын айту. -Біз енді шырша тойын
тойлаймызба? -Шыршаны ойыншықтармен
безендіреген ұнай ма? -Аяз ата несімен
ұнайды? Кім қандай тақпақтар
біледі? Сергіту
сәті: Секірейік,жүгінейік, Қуанайық,
күлейік. Отырайық,
демалайық. Демалып ап,
жүрейік. Дидактикалық
ойын: «Шыршаны
безендірейік?» Мақсаты: шыршаны әдемі етіп
безендіру. Шарты «Шыршаны безендірейік»
тапсырмасын орындату. Біз жаңа жылды
тойладық. Балалар өз білген өлеңдерін
әндетіп айтады. -Жаңа жыл мерекесі қыс
мезгілінде болады. -Бізге Аяз ата
келеді. Аяз атаның қасында Ақшақар
болады. «Р» дыбысына арналған
жаттығуды орындау. Иә Еркін өз ойларын
білдіреді. Серіту сәтін өлең шумағының
ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау. Балалар қызыға
ойнайды Рефлексивті
– түзетуші Бір-бірін жаңа жылымен
құттықтап, тілек айт. Ол тілектердің міндетті түрде орындалатынын
айта отырып, оқу іс-әрекетін қорытындылау. .Балалар бір-біріне тілектерін
айтады. Күтілетін
нәтиже: Біледі: дыбысты дұрыс айта
білу; Игереді: әдемі
безендіруді Меңгерді: толық сөйлем құрауды
біледі. Ортанғы топтың
ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық
картасы Білім беру
саласы:Қатынас Бөлімдер: Тіл
дамыту Тақырыбы: « Қыс қызығы» сурет бойынша
әңгімелеу Мақсаты: а) Балаларды сурет бойынша
әңгіме құрауға үйретуді жалғастыру, балаларды анықтауыш
синонимдерін жинатуға жаттықтыру. б) Ойлау қабілеттерін дамыту. б)
ұйымшылдыққа достыққа тәрбиел Сөздік жұмыс: қыс
қызығы Билингвальды компонент: қыс –
зима Іс- әрекет
кезеңдер Тәрбиешінің
әрекеті Балалардың
іс-әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық Жұмбақ
шышкізу: Қоймасын қыс
ақтарып, Жерді жапты ақ
мамық. -Ол не
балалар? -Ендеше қар қай мезгілде
жауады? -Жұмбақтың жауабы:
қар. -Қазір өыс
мезгілі. Қыс мезгілінде қар жауады. Қар
жапалақтап жауады. Қардың түсі ақ болады. Ұйымдастырушы-
ізденуші «
Ақшақар» өлеңін
оқу Далада қар
борайды Ақ мамыққа
орайды Мұз болады,
қатады Жып-жылтыр боп
қатады. (А.
Тоқмағанбетов) -Балалр, қар қандай
болады? -Балалар аязды күні қарды
басып жүрсен, қандай дыбыс шығады? -Қыста қандай ойындар
ойналады? -Иә, тағы қандай қысқы
ойындарды білесіңдер? -Балалар қар күн жылынып
кетсе, не істейді?(Ериді) -Еріген қар күн суытса неге
айналады? (Мұзға айналады) «М»,
«Н» дыбыстарына жаттығу
орындау. М-м-м-мұз Ма-ма-ма-марал На-на-на-нан Н-н-н-нар «М»,
«Н» дыбыстарының дауыссыз дыбыс
екенін айтып өту) Сергіту
жаттығуы. Ал,балалар,келіңдер, Бой жазайық
бәріміз Мойнымызды
бұрамыз Қолымызды
созамыз Аяқтармен топ-топ
басып, Орнымызға
барамыз Тақпақты мұқия
тыңдайды. -Қар аппақ,ұлпа, жұп-жұмсақ,
мамықтай ұлпа болады. -Сықыр-сықыр
,сықыр-сықыр -Қарды домалатып, аққала
жасауға болады. Қарды домалатып ойнауға да
болады. -Шанамен сыранау, коньки тебу,
шаңғы тебу. Дыбыстарды анық айтуға
тырысу. Сергіту сәтін өлең шумағының
ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау. Суретті аяқтап бояп,
әңгімелейді. Мысалы: -Мен қыс мезгілінде далада
ойнағанды ұнатамын. Қолыма қолғап,басыма қалпақ, үстеріме тон және
аяғыма қалың етігімді киемін. Аққала жасаймын. Аққаланы жасау үшін
қарды дөңгелетіп, үш дөңгелек жасап аламыз. Бірі үлкен, екіншісін
орташа, үшіншісін кішкеньай етіп аламыз. Олардың бірінің үстіне
бірін қоямыз. Ең кішкентай дөңгелегі оның басы болады. Басына шелек
кигізіп, мұрнын сәбізден,көздерін көмірден, қолына сыпыртқы
ұсынамын. Рефлексивті
– түзетуші Балаларды соңынан оқу
іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мақтап,
мадақтау. Балалар қуанышты сезімде
болады Күтілетін
нәтиже: Біледі: бірінің сөзін бірі тыңдай
білу; Игереді: бояуды
игереді; Меңгереді: әңгімелей
білу. Ортанғы топтың
ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық
картасы Білім беру
саласы: Қатынас Бөлімдер: Тіл
дамыту Тақырыбы: «Ұзын құлақ ақ
қоян» ( кескін бойынша қоян жайлы
әңгіме құру) Мақсаты: Үлгі бойынша бейнелік сипатты
әңгіме құруға үйрету сөздің түрленуіне жаттықтыру.Балалардың тілдік
қорын дамыту, байыту. Жан-жануарларды қамқорлыққа алуға
тәрбиелеу. Корнекілік-құралдар:
ақ қоян, орғып келе
жатады. Сөздік
жұмыс: қоян мен қасқырдың кезігіп
тұрған суреттері Билингвальды компонент: қоян –
заяц - Zajac Іс- әрекет
кезеңдер Тәрбиешінің
әрекеті Балалардың
іс-әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық «Ұйқасын тап»
ойыны Өзінше
ноян Қорқақ
не? -Қоян қандай жануарға
жатады? -Қоянның құлағы қандай? Ұзын
ба әлде қысқа ма? -Қоянды тағы қалай атауға
болады? -Қоян
қорқақ -Қоян жабайы жануарға
жатады. -Қоянның құлағы ұзын. Және
сыбдырды тез естиді. -Ұзын құлақ қоян, ақ қоян,сұр
қоян, қорқақ қоян деп те атауға болады. Ұйымдастырушы-
ізденуші Сурет бойынша
жұмыс. Тақырыбын
қою. Ұзын құлақ ақ
қоян Сөздік жұмысын
жүргізу: Орғу-секіру,
ырғу. Түлеу- көктем мен күзде
жан-жануардың жүнін түсуі. 3.Қоян туралы қысқаша мәлімет
береді. - Қыста қоян түсі ақ болады..
Көктемде түсі сұры түске айналады екен. Яғни олар қысқа қарай және
көктемде түлейді. Қоян өте қорқақ, саққұлақ аң деуге де болады.
Себебі: құлағы сыбдырды тез естиді екен. Қоян орғып
жүреді. 4. Әңгіме
құрастыру. 5. Дыбыстық жаттығуды
қайталау. Қоя-қоя-қоя-қоян Соя-соя-соя Ұя-ұя-ұя-ұя Ұя-ұя-ұя-ұят Құя-құя-құя-құяды -Балалар,
«я» дыбысы,
«иа» болып естіледі, бірақ біз ол
дыбысты айтуымыз қажет. «Я» дыбысының дауысты дыбыс екенін
айту. Мақал-мәтелдің мағынасын
түсіндіру. Қоян көлеңкесінен де
қорқады. Дидактикалық
ойын: «Мұнда неше қоян
бар?» Мақсаты: баланың ойлау
қабілетін дамыту. Шарты: дәптердегі «Нүктелердің
бір-бірімен қосу арқылы, бірнеше қоян бейнесін тап» тапсырмасын
орындау -Қыстың бір күнінде ақ қоян
орғып келе жатады. Оның алдынан Қасқыр кезігіпті. Қасқыр Қоянды жеп
қоймақ болды. Осы кезде Қоян Қасқырға былай
депті: - Мені жемеші,мен саған өзім
туралы өлең айтып беремін. Сонда
Қасқыр: -А, солай ма? Жарайды, айта
ғой,-дейді. Сергіту
жаттығуы: Секірейік-секірейік Ұзын құлақ
қоянша Шаршағанды
кетірейік Болар сонда
тамаша Сергіту сәтін өлең шумағыының
ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындау. -Осылайша қоян секіріп-секіріп
қасқырдан құтылып кетіпті. Мақал-мәтелді қайталап жаттап
алады. Мысалы: -Суретте үш қоян
бар Рефлексивті
– түзетуші Балаларды соңынан оқу
іс-әрекетке белсенділік танытқаны үшін мадақтап,
мақтау. Балалар қуанышты сезімде
болады. Күтілетін
нәтиже: Біледі: мақал-мәтелдер
білу; Игереді: ұйымшылдықты,ұқыптылықты; Меңгереді: еркін әңгіме құрауды
біледі. Ортанғы топтың
ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық
картасы Білім беру
саласы: Қатынас Бөлімдер: Тіл
дамыту Тақырыбы:
Әңгімеле... Мақсаты: балаларды екі ойыншық жайлы
шағын әңгімелерді бейнелеп айта білуге, жай және күрделі сөйлемді
қолдану арқылы өз ойларын дұрыс жинақтап, қысқаша әңгіме құрауға
үйретуді жалғастыру. Балалардың тіл байлығын дамыту. Балаларды
отбасын сыйлауға, достыққа, туған жерін,елін, Отанын сүюге
тәрбиелеу. Корнекілік-құралдар:
қазақы көйлек киген екі
қуыршақ (бірі үлкен бірі кішкентай) Сөздік
жұмыс: отбасы Билингвальды компонент: отбасы
– семья - family Іс- әрекет
кезеңдер Тәрбиешінің
әрекеті Балалардың
іс-әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық Ғажайып
сәт: Қонаққа екі қуыршақтың
келгенін хабарлау. Балалар қыызыға
қарайды. Ұйымдастырушы-
ізденуші -Балалар ең алдымен бізге
қонақ келсе не дейміз? -Балалар амандасудың да
көптеген түрлері бар? -Ендеше біз екі қонағымызды
төрге шығарайық. -Балалар екі қыз апалы-сіңілі
екен. Яғни екеуіде бір үйдің қыызы екен. Енді осы екі қызға қарап
отырып шағын әңгіме құрайық. Әңгіменің
тақырыбы: «Айгөлек пен
Айгүл» -Иә, яғни Айгүл қазақтың
ұлттық киімін киіп алыпты. Қараңдаршы қандай әдемі? Сендерде
қазақтың ұлттық киімін кигенді ұнатасыңдар ма?
Біздің ұлтымыз қалай аталушы
еді? Иә, біздің Республикамыздың
аты? |













