Материалдар / Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1651
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мұғалім: Тукешева Данагул Ажигереевна

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту

Оқу мақсаты:

5.1.2.18 Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды біледі.

Оқушылардың көпшілігі: Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосуды және азайтуды біледі

Оқушылардың кейбірі : Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту және қосуға есептер шығаруды толық үйренеді


Бағалау критерийлері

-бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосады,

- бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосады және азайта алады

-бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады


Тілдік мақсаттары:

жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритімін түсіндіру. Ортақ бөлімге келтіре отырып , бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосады.

жай бөлшек, бөлімдері әртүрлі бөлшек қосу,азайту


Құндылықтарды дарыту:

Топтық жұмыс орындау барысында бір-біріне деген құрмет, жұппен, жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, бір-бірінің пікірін тыңдау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Информатика

АКТ-ны қолдануы:

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім:

Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындай алады



Ресурстар

Сабақтың басы





Топқа бөлу

(2-4 минут)













Сабақтың ортасы

(5-40 минут)













































































































Сабақтың соңы

/41-45 мин/






















1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу

Сабаққа дайындау


Жағымды көңіл күй туғызу

Психологиялық ахуал

Оқушылар шаттық шеңбер құрады, әр оқушы өз аттарының бас әріпіне сәйкес жақсы тілектер айтады.

2.Оқушыларды 3 топқа смайликтер арқылы бөлемін.

Shape3 Shape6 Shape4 Shape5 Shape2 Shape1

Shape7



Оқушылар таңдалған смайликтердің артында жасырылған фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

3. Қызығушылығын ояту

Топтық жұмыс «Жасырын сөз» әдісі.

Оқушыларға конферт таратылады. Ішінде есептің шығарылу жолы толық шығарылып , қиып туралған. Топ оқушылары қиынды есептерден бүтін есеп құрастыра отырып, бүгінгі сабақтың мақсатын түсінеді.


1.


2.


3.


4. YouTube.kz сайты.

«Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту» тақырыбы.

Жинақтау. /ауызша кері байланыс/

Т кестесі

Білемін

Білмеймін








5.«Қораптағы сұрақ» әдісі /ауызша есептеу/

Әр топ оқушылары қораптағы тапсырмаларды ала отырып ,жауап береді.


1Shape8 ) + 2) 3) 4) ?


1) 2) 3) 4)

2.

т о

6. «Шығармашылық жұмыс»

Әр топ тақырыпқа сай бір-біріне тапсырмалар береді.

Shape10 Shape11 Shape9


1Shape12 Shape13


Shape14


5

ДСергіту сәті

Оқушылар қолмен, көзбен 1,2,3,4,5 цифрларын салады.


Оқушыларды бағалау, сабақты қорытындылау


Жұппен жұмыс /Интерактивті тақта /

  1. 4.

  2. 5.

  3. 6.


Оқулықпен жұмыс.

Бөлшектерді қосып, нәтижелерін салыстыр. Жұлдызшаның орнына > немесе < белгісін қой:

  1. ;


Тапсырманы оқушылар жұппен орындайды.

Орындап болған жұп тақтаға дұрыс жауап жазады.


Бағалау

Оқушылар бірін-бірі смайлик арқылы жұпты бағалайды

Дескриптор

  1. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосады

  2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайтады

  3. Қажет жағдайда амалдардың орындалу ретін анықтайды.

«Жеке жұмыс» /топ басшы/


  1. 3.




Оқушылар мадақтау арқылы бағаланады.

Кері байланыс «Ортадағы қаламсап» әдісі

Сынып оқушыларынан 5-6 қалам жиналады. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша ортаға сұрақ тастайды. Мұғалім бір қаламды суырады , қаламсаптың иесі сұраққа жауап береді. Оқушылар смайликтермен бағаланады.


Сабақты бағалау

Бағалау бармақпен жүзеге асырылады.








Рефлекция «Тазалық » ойыны

Оқушылар өздерін бағалайды

Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды

Picture 130


бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу

Shape18 Shape15 Shape17 Shape16

Ет тартқыш



Чемодан



Қоқыс жәшік

бөлімдері бірдей жай бөлшектерді азайту

бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу

бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайту




7.Үйге тапсырма.

Мұғалім қызметі: Үйге тапсырма беру.













смайлик










Үлестірме материал
















Видио ролик шолу.










































Инт. тақта


























Инт. тақта





































Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


«Қораптағы сұрақ» әдісін оқушылар смайликтер , мадақтаулар ақылы бағалайды. Келесі тапсырма «Шығармашылық жұмыс» оқушылар топты бағалайды. Интерактивті тақта, «Ортадағы қаламсап» әдісітерінде оқушылар смайликтермен бағаланады.

«Жеке жұмыс» мадақтаулар арқылы бағаланады.


1,2,3,4,5 цифрларын қолмен ,көзбен жазу

Сабақ бойынша рефлексия


Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?


Оқушылардың барлығы ОМ

қол жеткізді ме?


Жеткізбесе, неліктен?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыттық кезеңдері

сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға:

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!