1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесу
Сабаққа
дайындау
Жағымды көңіл күй
туғызу
Психологиялық
ахуал
Оқушылар шаттық
шеңбер құрады, әр оқушы өз аттарының бас әріпіне сәйкес жақсы
тілектер айтады.
2.Оқушыларды 3
топқа смайликтер арқылы
бөлемін.
Оқушылар таңдалған
смайликтердің артында жасырылған фигуралар арқылы топқа
бөлінеді.
3. Қызығушылығын
ояту
Топтық жұмыс
«Жасырын сөз» әдісі.
Оқушыларға конферт
таратылады. Ішінде есептің шығарылу жолы толық шығарылып , қиып
туралған. Топ оқушылары қиынды есептерден бүтін есеп құрастыра
отырып, бүгінгі сабақтың мақсатын
түсінеді.
1.
2.
3.
4.
YouTube.kz сайты.
«Бөлімдері әр түрлі
бөлшектерді қосу және азайту»
тақырыбы.
Жинақтау. /ауызша
кері байланыс/
Т кестесі
5.«Қораптағы
сұрақ» әдісі
/ауызша
есептеу/
Әр топ оқушылары қораптағы
тапсырмаларды ала отырып
,жауап
береді.
1
) +
2) 3) 4)
?
1) 2)
3)
4)
2.
т
о
6.
«Шығармашылық
жұмыс»
Әр топ тақырыпқа сай бір-біріне тапсырмалар
береді.
1
5
ДСергіту
сәті
Оқушылар
қолмен,
көзбен 1,2,3,4,5 цифрларын
салады.
|
Оқушыларды бағалау,
сабақты қорытындылау
|
Жұппен жұмыс /Интерактивті тақта
/
-
4.
-
5.
-
6.
Оқулықпен
жұмыс.
Бөлшектерді қосып,
нәтижелерін салыстыр. Жұлдызшаның орнына > немесе < белгісін
қой:
-
;
-
-
-
Тапсырманы оқушылар жұппен
орындайды.
Орындап болған жұп
тақтаға дұрыс жауап жазады.
Бағалау
Оқушылар бірін-бірі
смайлик арқылы жұпты
бағалайды
Дескриптор
-
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді
қосады
-
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді
азайтады
-
Қажет жағдайда амалдардың
орындалу ретін
анықтайды.
«Жеке
жұмыс» /топ
басшы/
-
3.
-
Оқушылар мадақтау
арқылы бағаланады.
Кері
байланыс «Ортадағы
қаламсап» әдісі
Сынып оқушыларынан
5-6 қалам жиналады. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша ортаға сұрақ
тастайды. Мұғалім бір қаламды суырады , қаламсаптың иесі сұраққа
жауап береді. Оқушылар смайликтермен
бағаланады.
Сабақты
бағалау
Бағалау бармақпен
жүзеге асырылады.
Рефлекция «Тазалық »
ойыны
Оқушылар өздерін
бағалайды
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады,
өзін бағалайды
бөлімдері бірдей жай
бөлшектерді қосу
|
|
Ет
тартқыш
Чемодан
Қоқыс
жәшік
|
бөлімдері бірдей жай
бөлшектерді азайту
|
бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді қосу
|
бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді азайту
|
7.Үйге
тапсырма.
Мұғалім
қызметі: Үйге тапсырма
беру.
|