Сабақтың тақырыбын,
мақсатын түсіндіремін.
Жаңа
сабақ. Бөлінді разрядтарының бірі нөл болатын
жағдайдағы көптаңбалы сандарды
бөлу.
Оқулықпен жұмыс. «Ой
маржан»әдісі
1-тапсырма.Қалдықпен бөлуді
орында
81:8=10 (1) 81:90=0(81)
481:8=60(1)
171:285=0(171)
Егер бөлінгіш кіші болса,онда бөлінді 0
санына,қалдық бөлінгішке тең болады. 171:285=0(171қалд.) Тексеру:
285*0+171=171
Ертеде орманда кәрі емен өмір сүріпті. Бірақ,
күннен күнге әлсіреп, жапырақтары сарғайып, ауыра
бастады.
Оған біз көмек берген қарлығашымыз көмекке
келді.
Ағаштың ауруын емдейтін дәрі іздеп қарлығашпен
бірге бізде жолға шығайық.
2-тапсырма.Бөлудің қалай орындалғанын
түсіндіру.
А)түсіндіреді
мұғалім
Ә)150756:739=204
132184:164=806
264750:375=706
257024:512=502
Балалар бұл есептіде шығарып
тастадық.
Қарлығаш үкіге
жолығады.
-Кешір баурым, бірақ мен күндіз көрмеймін ғой,
сондықтан, емдей алмаймын,- деді
үкі.
Сонда да үкінің бізге арнаған тапсырмасы бар
екен. Орындаймыз ба, балалар?
«Кім зерек»әдісі арқылы 3-тапсырманы
орындайық
3 тәул. > 71 сағ 32м>
320дм
7 сағ < 422 мин 1км < 1 452
м
3 600
с>
6 мин 16 т 350
кг =
16 350
кг
16 км < 18 800 м 26кг 500г >
7 500г
Қарлығаш ұшып, Бұлбұлға
келді:
Бұлбұл:
-
Менің өз кәсібім бар ғой, мен
ән саламын, ормандағы аңдар сүйіп тыңдайды, менің қолымнан
келмейді,- дейді.Менің балаларға арнаған тапсырмам бар еді соны
орындай мекен деп сұрап
жатыр.
4-тапсырма.
Егіс даласынын картоп тиелген екі машина
шықты.Олар таңғы сағат 8.00-де шығып,бір бағытта жүрді. Сағат
10.00-де олардың арақашықтығы 4 км болды.Егер екіншісінің
жылдамдығы 50км/сағ болса, онда бірінші жүк машинасы қандай
жылдамдықпен жүрді?
Шарты:
t-8.00-де
шықты
10.00-де
4км
V2
=50км/сағ
V1=?
Км/сағ
Ш:10-8=2
50*2=100км
(100-4):2=48
Ж:
V1=48км/сағ
Ә)
Сергіту
сәті: Геометриялық фигураларды жасау.Тік бұрыш,сүйір
бұрыш,доғал
бұрыш,кесінді,сәуле.
Қарлығаш ұшып аққуға
келеді.
Аққу:
Қане біз аққудың ақылын
тыңдайық.
Құс ұясын
бұзба!
Аққуды атпа!
Жалғыз ағашты
шаппа!
Көк шөпті жұлма!- дейді.Аққудыңда бізге арнап
қойған тапсырмасы бар екен.Соны
орындайық
«Кім
шапшаң»ойыны.
5-тапсырма
А)
24 кг жүзімнен 6 кг мейіз жасалады.840 кг
мейіз жасау үшін неше килограмм жүзім
керек?
Ә)Балабақшаға 92 теңгеден 26 кг қант және
450теңгеден бірнеше килограмм май сатып алынды.Барлық сатып алынған
затқа 4 642 теңге төленді.Балабақшаға неше килограмм май сатып
алынды?
Б)Қоймаға 650 кг сәбіз әкелінді.Әкелінген
сәбіздің бірінші бөлігі 7 кг-нан 21 қапшыққа және екінші бөлігі 8
кг –нан 16 қапшыққа бөлініп салынды.Неше килограмм сәбіз қапшыққа
салынбай қалды?
Шаршаған қарлығаш орманда бір құсқа келіп
жолығады. Ол ағашты тұмсығымен ұрып, тоқылдатып отыр
екен.
-Ол қай құс?
(Тоқылдақ)
-Тоқылдақты біз не дейміз? (Орман
емшісі).
Дұрыс айтасыңдар балалар,енді біз тоқылдақтан
көмек сұрайық.
Тоқылдақтыңда бізге дайындаған тапсырмасы бар
екен соны орындап жіберейік.
6-тапсырма.
«Ойлан тап»әдісі
бойынша.
4860+860=5720
3000+5720=8720
8720:4=2180
2180*28=61040
Жарайсыңдар балалар,сендер тоқылдақтың
тапсырмасын дұрыс әрі шапшаң орындадыңдар. Енді бізге « Емен ағашы»
алғыс ретінде мынадай топтық тапсырма ұсынып отыр.Орындаймыз
ба?
Топтық
жұмыс.7-тапсырма .Фигураларды ата.Оларды екі топқа
бөл.Әрқайсысының қабырғасын өлшеп,периметрін
тап
8-тапсырма.Берілген кесіндіге тең Сд кесінді
сыз.Оның бойынан О;М;К нүктелерін белгіле.Кесінді неше бөлікке
бөлінді?Неше кесінді пайда болды?
«Тез ойла,сан ойла»
әдісі
9-тапсырма.
Сандардың кесте торкөздеріне орналасу тәртібін
анықта.
Сабақты қорыту. Деңгейлік
тапсырмалар.
А-деңгейінде.
Бөліндіні
орында
360:72=5
189:21=9
720:45=16
В
–деңгейінде. Көбейтуді
орында.
17 *
14=238
13 *
15=195
29 * 13
=377
С-деңгейінде.
Амалдарды
орында.
795+570=1365
455+130=585
688+125=813
|