2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Бөлінді разрядтарының бірі нөл болатын жағдайдағы көптаңбалы сандарды бөлу.

Бөлінді разрядтарының бірі нөл болатын жағдайдағы көптаңбалы сандарды бөлу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал математика пәнінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: математика

САБАҚ: Бөлінді разрядтарының бірі нөл болатын жағдайдағы көптаңбалы сандарды бөлу.

Мектеп: « Ынтымақ» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің есімі: Меңлібекова Г

СЫНЫП: 4 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Білімдерін қайталап тиянақтайды

Сабақ мақсаттары

Барлығы: өрнектерді баған түрінде жаза алады.

Көпшілігі:берілген есептерді шығара алады.

Кейбіреуі: берілген есептерді түсіндіріп шығара алады


Тілдік мақсат

Оқушылар:

Алдыңғы оқу

Өткенді пысықтау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы І.Ұйымдастыру (3 мин) ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (6-мин)

1.Психологиялық дайынды. Балалар, бір – біріңе қарап  жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан  дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

2.Оқушыларды топқа бөлу

3.Бағалаумен таныстыру.

Қызыл жұлдыз-өте тамаша.жасыл жұлдық-жақсы

4.Үй тапсырмасы.

5.Өткен сабақты пысықтау. «Қарлығашқа көмек көрсету»арқылы.

Стикер әдісі



ауызша

Ортасы

ІІІ. Мағынаны тану (10 мин)







IV Тәжірибе жасау. (17мин)

Сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіремін.

Жаңа сабақ. Бөлінді разрядтарының бірі нөл болатын жағдайдағы көптаңбалы сандарды бөлу.

Оқулықпен жұмыс. «Ой маржан»әдісі

1-тапсырма.Қалдықпен бөлуді орында

81:8=10 (1) 81:90=0(81) 481:8=60(1)

171:285=0(171)

Егер бөлінгіш кіші болса,онда бөлінді 0 санына,қалдық бөлінгішке тең болады. 171:285=0(171қалд.) Тексеру: 285*0+171=171

Ертеде орманда кәрі емен өмір сүріпті. Бірақ, күннен күнге әлсіреп, жапырақтары сарғайып, ауыра бастады.

  • Мен аурумын, кім мені емдейді деп қатты уайымдады.

Оған біз көмек берген қарлығашымыз көмекке келді.

Ағаштың ауруын емдейтін дәрі іздеп қарлығашпен бірге бізде жолға шығайық.

2-тапсырма.Бөлудің қалай орындалғанын түсіндіру.

А)түсіндіреді мұғалім

Ә)150756:739=204

132184:164=806

264750:375=706

257024:512=502

Балалар бұл есептіде шығарып тастадық.

Қарлығаш үкіге жолығады.

-Кешір баурым, бірақ мен күндіз көрмеймін ғой, сондықтан, емдей алмаймын,- деді үкі.

Сонда да үкінің бізге арнаған тапсырмасы бар екен. Орындаймыз ба, балалар?

«Кім зерек»әдісі арқылы 3-тапсырманы орындайық

3 тәул. > 71 сағ 32м> 320дм

7 сағ < 422 мин 1км < 1 452 м

3 600 с> 6 мин 16 т 350 кг = 16 350 кг

16 км < 18 800 м 26кг 500г > 7 500г

Қарлығаш ұшып, Бұлбұлға келді:

Бұлбұл:

  • Менің өз кәсібім бар ғой, мен ән саламын, ормандағы аңдар сүйіп тыңдайды, менің қолымнан келмейді,- дейді.Менің балаларға арнаған тапсырмам бар еді соны орындай мекен деп сұрап жатыр.

4-тапсырма. Егіс даласынын картоп тиелген екі машина шықты.Олар таңғы сағат 8.00-де шығып,бір бағытта жүрді. Сағат 10.00-де олардың арақашықтығы 4 км болды.Егер екіншісінің жылдамдығы 50км/сағ болса, онда бірінші жүк машинасы қандай жылдамдықпен жүрді?

Шарты:

t-8.00-де шықты

10.00-де 4км

V2 =50км/сағ

V1=? Км/сағ

Ш:10-8=2 50*2=100км

(100-4):2=48

Ж: V1=48км/сағ

Ә)

Сергіту сәті: Геометриялық фигураларды жасау.Тік бұрыш,сүйір бұрыш,доғал бұрыш,кесінді,сәуле.

Қарлығаш ұшып аққуға келеді.

Аққу:

  • Мен қасиетті құспын, мен құстарға ақыл айтамын. Саған да бір ақыл айтайын. Соны тыңда.

Қане біз аққудың ақылын тыңдайық.

Құс ұясын бұзба!

Аққуды атпа!

Жалғыз ағашты шаппа!

Көк шөпті жұлма!- дейді.Аққудыңда бізге арнап қойған тапсырмасы бар екен.Соны орындайық

«Кім шапшаң»ойыны.

5-тапсырма

А) 24 кг жүзімнен 6 кг мейіз жасалады.840 кг мейіз жасау үшін неше килограмм жүзім керек?

Ә)Балабақшаға 92 теңгеден 26 кг қант және 450теңгеден бірнеше килограмм май сатып алынды.Барлық сатып алынған затқа 4 642 теңге төленді.Балабақшаға неше килограмм май сатып алынды?

Б)Қоймаға 650 кг сәбіз әкелінді.Әкелінген сәбіздің бірінші бөлігі 7 кг-нан 21 қапшыққа және екінші бөлігі 8 кг –нан 16 қапшыққа бөлініп салынды.Неше килограмм сәбіз қапшыққа салынбай қалды?

Шаршаған қарлығаш орманда бір құсқа келіп жолығады. Ол ағашты тұмсығымен ұрып, тоқылдатып отыр екен.

-Ол қай құс? (Тоқылдақ)

-Тоқылдақты біз не дейміз? (Орман емшісі).

Дұрыс айтасыңдар балалар,енді біз тоқылдақтан көмек сұрайық.

Тоқылдақтыңда бізге дайындаған тапсырмасы бар екен соны орындап жіберейік.

6-тапсырма.

«Ойлан тап»әдісі бойынша.

4860+860=5720

3000+5720=8720

8720:4=2180

2180*28=61040

Жарайсыңдар балалар,сендер тоқылдақтың тапсырмасын дұрыс әрі шапшаң орындадыңдар. Енді бізге « Емен ағашы» алғыс ретінде мынадай топтық тапсырма ұсынып отыр.Орындаймыз ба?


Топтық жұмыс.7-тапсырма .Фигураларды ата.Оларды екі топқа бөл.Әрқайсысының қабырғасын өлшеп,периметрін тап

8-тапсырма.Берілген кесіндіге тең Сд кесінді сыз.Оның бойынан О;М;К нүктелерін белгіле.Кесінді неше бөлікке бөлінді?Неше кесінді пайда болды?

«Тез ойла,сан ойла» әдісі

9-тапсырма. Сандардың кесте торкөздеріне орналасу тәртібін анықта.

Сабақты қорыту. Деңгейлік тапсырмалар.

А-деңгейінде. Бөліндіні орында

360:72=5

189:21=9

720:45=16

В –деңгейінде. Көбейтуді орында.

17 * 14=238

13 * 15=195

29 * 13 =377

С-деңгейінде. Амалдарды орында.

795+570=1365

455+130=585

688+125=813





Суреттер



Оқулық





Кеспе қағаз





оқулық

Аяқталуы V.Қорытынды (5мин) VI.Бағалау (2мин) VII.Үйге тапсырма (1мин)

Кері байланыс

Топ оқушыларды бағалау

2-тапсырманың жалғасы


Қосымша ақпарат :

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

А деңгейінде :берілген есептерді түсіндіріп шығар

В деңгейінде: баған түрінде есепте

С деңгейінде: тиісті таңбаны қой

  1. Сұрақтар қою арқылы пысықтаймын.

2.Кері байланыс беру арқылы пысықтаймын.

Дүниетану , математика

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз.
















Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1...

2...

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1...

2...




31 Қаңтар 2019
703
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі