Жаңа теориялық
білім
«Түрткі
ой»
әдісі.
Мақсаты:
Жаңа
тақырыпқа байланысты оқушыларға сұрақтар қойып, түрлі ой салу
арқылы жаңа сабақты ашу
Пішім дегеніміз
не ?
Пішім бөлшектері мен пішілген
бөлшектердің айырмашылығы қандай?
Практикалық
жұмыс
Тапсырма
1.
Әдіс:
«Қызықты
суреттер»
Мақсаты: Оқушылардың сабаққа деген
қызығушылығын дамыту және жұмысты орындауға деген белсенділігін
арттыру.
Саралау
тәсілі: Тапсырма,диалог және қолдау
көрсету, қарқын,қорытынды
Бағалау
критерийі:
Берілген өлшем бойынша
бұйымның сызбасын сызады
Сызбалар арқылы пішімдер
дайындайды
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Қолдану
Тапсырма
(ЖЖ)
Тәжірибелік жұмыс үшін бұйымның сызбасын сызып пішімін
дайындау
Дескриптор:
Бұйымның сызбасын сыза алады.
Сызба арқылы пішім дайындай алады.
ҚБ:
«Өрмекші»
әдісі.
Мақсаты:
Жұмыс
барысында кезең кезеңдерімен тиімді орындалу жолдарына
жетелейді
Тапсырма
2.
Әдісі:
«Ашық
микрофон»
Мақсаты:
Оқушының
ойлау шапшаңдығын қалыптастыру,жылдам әрі тұжырымды ойлауға
дағдыландыру.Жұмысқа деген қызығушылығын нығайтып,жоғары нәтижеге
қол жеткізу.
Саралау
тәсілі: Қарқын, дереккөздер,
қорытынды,бағалау
Бағалау
критерийі:
Сызбалар арқылы пішім
дайындаудың әдіс-тәсілдерін қолданады
Дайын пішім үлгісімен бұйымды
тігеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану
Тапсырма
(ЖЖ)
Тәжірибелік жұмыс үшін пішім үлгісімен бұйымды
тігу
Дескриптор:
ҚБ:
«Допты
лақтыру»
әдісі
Мақсаты:
Мұғалім оқушыға допты лақтыру
арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды, оқушы сұраққа жауап
беру арқылы допты қайтарады.
|