Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
10.02.2025 ж |
|
|
Сынып:8а,ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Break (брик) циклін басқар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану Break (брик) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Тапсырмаларды шешу кезінде break (брик) циклін басқару нұсқауларын қолданып есептерді шығару |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Гүл" әдісі арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта достық атмосфера қалыптасады. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері жазылады. Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа жауап береді: 1. Continue нұсқаулығының қызметі қандай? 2. Бағдарламаны құруда continue нұсқаулығын пайдалану кезінде қандай қателер болуы мүмкін? 3. Continue нұсқаулығын пайдалану мысалдарын келтіріңіз. 4. Операторды жазу және орындау ерекшеліктері қандай ? 5. For операторының мақсаты қандай? 6. While операторының мақсаты қандай |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген сұраққа жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған сұрақтар: 1. Break нұсқаулары циклдің жұмысына қалай әсер етеді? 2. For i in range(1, 10): If I ==4: break циклі қанша рет орындалады? 3. Егер циклде breac нақты шартсыз қолданылса, біз қандай нәтижелерге қол жеткіземіз? 4. Циклде бірнеше үзіліс нұсқауларын қолдануға бола ма? Білімді бекіту: 1-тапсырма. Анықтама жаз: а)Break -_______________________________ _______________________________________б)Break нұсқаулығының циклдік екі түрінде пайдалануға болады:
2-тапсырма. Кестені толтыр:
3-тапсырма. Break операторының блок-схемасы:
Сергіту сәті
4-тапсырма. Берілген программа фрагменттерінің орындау нәтижелері қандай болды?
5-тапсырма. 1-ден 10-ға дейін сандар тізбегінде 6 санымен кездескен кезде бағдарламаның орындалуын аяқтайтын бағдарламаны толықтырып жаз:
6-тапсырма. Программа фрагментінің орындалу нәтижесі қандай болады?
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Дескриптор: - анықтамаларды жазады - сұлбаны толтырады
Дескриптор: - кестені толтырады
Дескриптор: - блок-схеманы сызады
Көз жаттығуларын орындайды
Дескриптор: - бағдарлама фрагменттерінің нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын толықтырады және нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодының нәтижесін жазады |
ФБ 2 балл 1 балл 1 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация,
оқулық жұмыс дәптерлері компьютер
Жұмыс парағы, оқулық
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Сөз берілген. L әрпінен басқа барлық әріптерді экранға шығаратын бағдарламаны жаз
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
Білім класс |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Break (брик) циклін басқар
Break (брик) циклін басқар
Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
10.02.2025 ж |
|
|
Сынып:8а,ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Break (брик) циклін басқар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану Break (брик) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Тапсырмаларды шешу кезінде break (брик) циклін басқару нұсқауларын қолданып есептерді шығару |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Гүл" әдісі арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта достық атмосфера қалыптасады. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері жазылады. Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа жауап береді: 1. Continue нұсқаулығының қызметі қандай? 2. Бағдарламаны құруда continue нұсқаулығын пайдалану кезінде қандай қателер болуы мүмкін? 3. Continue нұсқаулығын пайдалану мысалдарын келтіріңіз. 4. Операторды жазу және орындау ерекшеліктері қандай ? 5. For операторының мақсаты қандай? 6. While операторының мақсаты қандай |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген сұраққа жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған сұрақтар: 1. Break нұсқаулары циклдің жұмысына қалай әсер етеді? 2. For i in range(1, 10): If I ==4: break циклі қанша рет орындалады? 3. Егер циклде breac нақты шартсыз қолданылса, біз қандай нәтижелерге қол жеткіземіз? 4. Циклде бірнеше үзіліс нұсқауларын қолдануға бола ма? Білімді бекіту: 1-тапсырма. Анықтама жаз: а)Break -_______________________________ _______________________________________б)Break нұсқаулығының циклдік екі түрінде пайдалануға болады:
2-тапсырма. Кестені толтыр:
3-тапсырма. Break операторының блок-схемасы:
Сергіту сәті
4-тапсырма. Берілген программа фрагменттерінің орындау нәтижелері қандай болды?
5-тапсырма. 1-ден 10-ға дейін сандар тізбегінде 6 санымен кездескен кезде бағдарламаның орындалуын аяқтайтын бағдарламаны толықтырып жаз:
6-тапсырма. Программа фрагментінің орындалу нәтижесі қандай болады?
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Дескриптор: - анықтамаларды жазады - сұлбаны толтырады
Дескриптор: - кестені толтырады
Дескриптор: - блок-схеманы сызады
Көз жаттығуларын орындайды
Дескриптор: - бағдарлама фрагменттерінің нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын толықтырады және нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодының нәтижесін жазады |
ФБ 2 балл 1 балл 1 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация,
оқулық жұмыс дәптерлері компьютер
Жұмыс парағы, оқулық
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Сөз берілген. L әрпінен басқа барлық әріптерді экранға шығаратын бағдарламаны жаз
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
Білім класс |
шағым қалдыра аласыз

















