Сабақтың басы
5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу.
2. "Гүл" әдісі арқылы
оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта
достық атмосфера қалыптасады.
3. Үй тапсырмасын тексеру
Өткен
тақырыпты қайталау.
Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау
үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері
жазылады. Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа
жауап береді:
1. Continue нұсқаулығының қызметі қандай?
2. Бағдарламаны құруда continue нұсқаулығын
пайдалану кезінде қандай қателер болуы мүмкін?
3. Continue нұсқаулығын пайдалану мысалдарын
келтіріңіз.
4. Операторды жазу және орындау ерекшеліктері
қандай ?
5. For операторының мақсаты қандай?
6. While
операторының мақсаты қандай
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді
Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген
сұраққа жауап береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе
бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
35
мин
|
Жаңа материалды меңгеру:
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Топтарға бөлу. "Мозаика"
Әдісі.
Балаларға
мәтіннің немесе
суреттің бөліктері беріледі
және сол
мәтіннің немесе
суреттің басқа
бөліктері бар
балаларды табуы
керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде
пайдалануға болады.
Топтарға
арналған сұрақтар:
1. Break нұсқаулары циклдің жұмысына қалай
әсер етеді?
2. For i in range(1, 10):
If I ==4:
break циклі қанша рет орындалады?
3. Егер циклде breac нақты шартсыз қолданылса,
біз қандай нәтижелерге қол жеткіземіз?
4. Циклде бірнеше үзіліс нұсқауларын қолдануға
бола ма?
Білімді бекіту:
1-тапсырма.
Анықтама жаз:
а)Break -_______________________________
_______________________________________б)Break нұсқаулығының циклдік екі түрінде пайдалануға
болады:



2-тапсырма.
Кестені толтыр:
For
while цикліне
Break қолдану:
|
While йикліне Break
қолдану
|
|
|
3-тапсырма. Break операторының блок-схемасы:

Сергіту сәті

4-тапсырма. Берілген
программа фрагменттерінің орындау нәтижелері қандай
болды?

5-тапсырма. 1-ден 10-ға дейін сандар
тізбегінде 6 санымен кездескен кезде бағдарламаның орындалуын
аяқтайтын бағдарламаны толықтырып жаз:
Программа коды
|
Программа толық коды
|
Программа
нәтижесі
|

|
|
|
6-тапсырма. Программа
фрагментінің орындалу нәтижесі қандай болады?

|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Дескриптор:
-
анықтамаларды жазады
-
сұлбаны толтырады
Дескриптор:
-
кестені толтырады
Дескриптор:
-
блок-схеманы сызады
Көз
жаттығуларын орындайды
Дескриптор:
- бағдарлама
фрагменттерінің нәтижесін жазады
Дескриптор:
- бағдарлама кодын
толықтырады және нәтижесін жазады
Дескриптор:
- бағдарлама кодының
нәтижесін жазады
|
ФБ
2 балл
1 балл
1 балл
2 балл
2 балл
2 балл
|
Презентация,
оқулық
жұмыс дәптерлері
компьютер
Жұмыс
парағы, оқулық
|