Сабақтың басы
5 минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі сабағымызға
дайындалып, барлығымыз орындарымызға жайғасайық.
Сабақта кім бар, кім жоқ екенін түгендеп
алайық.
Өткен тақырыпты
қайталау:
Алдымен экранға назар аударайық, сіздерге арнайы
WordWall қосымшасында шағын тапсырма дайындап қойдым. Бұл тапсырма
арқылы өткен тақырыпты қайталаймыз.

Жарайсыңдар, өткен тақырыпты еске
түсірдік.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап
береді, өздерінің көңіл күйлерін білдіреді.
Өткен тақырыпты
қайталау:
Өткен тақырыпты қайталап, сұрақтарға жауап
береді.

|
Ауызша
бағалау:
«Жарайсың», «Жақсы!»,
«Талпын!»
|
WordWall
https://wordwall.net/resource/67422021
|
Сабақтың ортасы
13 минут
15 минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
Бүгінгі тақырыбымыз – Break
циклін басқару. Break операторы циклді ерте
тоқтату үшін қолданылады.
Презентация:

(Тақтада мысалдар көрсетіледі, оқушылар оларды
дәптерге жазады.)
Бекіту тесті:
Break операторы қайда
қолданылады?
-
Қажетті элемент табылғанда циклді
тоқтату.
-
Белгілі бір шарт орындалғанда циклді ерте
аяқтау.
-
Шексіз циклден шығу үшін.
Жарайсыңдар! Енді практикаға
көшейік!
Практикалық тапсырма:
Қазір сендер break циклімен жұмыс жасап
көресіңдер. Ең алдымен, 1-мысалды қарастырып
өтейік.
1)
1-ден 10-ға дейінгі сандар берілген. Тізбекте өсу ретімен 5 саны
кездескенде программаның орындалуы аяқталатын программа
коды:

2)
1 мысалда берілген программалау кодының блок-схемасын
сыз.
Қосымша тапсырма:
3)
140 бет, 5 тапсырма:
Компьютерде берілген программа фрагменттерін
енгізіп, нәтижесін анықтаңдар.

Тапсырманы орындауға сіздерге 15 минут беріледі.
Аяқтағаннан кейін бәріміз бірге тапсырманы тексеретін
боламыз.
Жарайсыңдар, оқушылар! Тапсырманы бәріміз
аяқтадық және тексердік.
|
Оқушылар дәптерлерін ашып, күнді және тақырыпты
жазады. Тақырыппен танысу үшін мұғалімді мұқият тындайды.
Презентациядан керкеті мәліметтерді дәптерге жазып
алады.
Бекіту тестін орындайды.
Жауабы:
Барлық жауап дұрыс.
Практикалық тапсырмалармен танысады. Тапсырманы
орындауға көшеді.
Практикалық тапсырма:
1)
Оқулықта берілген 1-ші мысалды тексереді. Нәтижесін
анықтайды.
2)
1 мысалда берілген программалау кодының блок-схемасын
сызады.
3)
Оқулықта берілген тапсырманы орындайды. Компьютерге берілген
программа фрагменттерін енгізеді, нәтижесін
анықтайды.
Тапсырмаларды аяқтайды және
тексереді.
|
Ауызша
бағалау:
«Жарайсың», «Жақсы!»,
«Талпын!»
1 тапсырма - 3
балл
2 тапсырма – 3
балл
3 тапсырма – 4 балл
|
Презентация
https://www.canva.com/design/DAGgGuzMGq8/0MGJie5uRN6NAYHWXaAVKg/edit?utm_content=DAGgGuzMGq8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Оқулық, дәптер
|
Сабақтың соңы
5 минут
2 минут
|
Бекіту тапсырмасы:
Енді бүгінгі тақырыпты бекіту үшін WordWall
платформасында сұрақ-жауап тапсырмасын орындаймыз. Экранда
көрсетілген QR кодқа өту арқылы бүгінгі Break цикліне байланысты
сұрақтарға жауап беріңіздер.

Кері байланыс:
Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар? Нені
үйрендіңдер?
Padlet платформасына QR код арқылы өтіп,
әрқайсысыңыз сол жерге өз ойларыңызды жаза
аласыздар.

Үй
жұмысы: 140-бет, 4 тапсырма.
Барлығыңыз керемет жұмыс жасадыңдар! Сабақ
аяқталды, сіздермен жұмыс жасау өте қызықты
болды!
|
Бекіту тапсырмасы:
WordWall платформасында сұрақ-жауап тапсырмасын
орындап, бүгінгі алған білімдерін бекітеді.

Кері байланыс:
Сабақ туралы өз пікірін
білдіреді:
"Сабақ ұнады ма?"
"Мен барлық тапсырманы дұрыс орындадым
ба?"
"Маған қиындық тудырған сәттер болды
ма?"
Үй
жұмысын алады.
Сау
болыңыз!
|
«Смайликтер» әдісі
арқылы бағалау:

Өз ойымен бөлісу
|
WordWall
https://wordwall.net/ru/resource/52040240
Padlet
https://padlet.com/gylnazahmetbek/padlet-s0gbpurs0y0065n5
|