|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Break циклін басқару |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else).
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Цикл басқару нұсқаулығын қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Арқаға жазылған комплименттер» Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді. Топқа бөлу Гүл құрастыру арқылы бөліну Гүл күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстерін ғана ажыратады.
3.«Доп лақтыру әдісі» үй тапсырмасын қайталау Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді |
1.Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып , сабақты бастайды 2. Гүл күлтешелері арқылы топ болады. 3. Доп лақтыру әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» А-4 парақлары Гүл күлтешелері Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Топтық жұмыс 1- тапсырма «Кейс – стади» әдісі Жұмысты жүргізу үшін әр топқа жеке тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салады
Жұптық жұмыс 2– тапсырма «Көршіңе әңгімеле» әдісі
арқылы
жұптасып ұмыс жасайды Жеке жұмыс Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Break операторының жазылу орындалу ерекшеліктері қандай? «Сергіту сәті» Заряд алу Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек. Сабақты бекіту 4-тапсырма. «Wordwall” платформада сұрақтарға жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды 3 –тапсырманы орындайды Тапсырма бойынша сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Төмендегі программа фрагменттерінің орындалу нәтижелері қандай болатынын тексереді 2 балл Дескриптор: -break және continue опраторының while және for цикл операторындағы жұмысын түсіндіреді 2 балл Дескриптор Компьютерде беретін программа фрагметтерін енгізіп, нәтижесін анықтайды 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақшасы. Маркер, стикерлер тапсырмалар Компьютер, оқулық Таратпа https://wordwall.net/resource/68051491 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс: «Алақан»
10 балдық жүйе бойынша бағаланады |
Өзін-өзі тапсытрманыбағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Break циклін басқару.8-сынып. Қысқа мерзімді жоспар
Break циклін басқару.8-сынып. Қысқа мерзімді жоспар
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Break циклін басқару |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else).
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Цикл басқару нұсқаулығын қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Арқаға жазылған комплименттер» Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді. Топқа бөлу Гүл құрастыру арқылы бөліну Гүл күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстерін ғана ажыратады.
3.«Доп лақтыру әдісі» үй тапсырмасын қайталау Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді |
1.Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып , сабақты бастайды 2. Гүл күлтешелері арқылы топ болады. 3. Доп лақтыру әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» А-4 парақлары Гүл күлтешелері Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Топтық жұмыс 1- тапсырма «Кейс – стади» әдісі Жұмысты жүргізу үшін әр топқа жеке тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салады
Жұптық жұмыс 2– тапсырма «Көршіңе әңгімеле» әдісі
арқылы
жұптасып ұмыс жасайды Жеке жұмыс Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Break операторының жазылу орындалу ерекшеліктері қандай? «Сергіту сәті» Заряд алу Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек. Сабақты бекіту 4-тапсырма. «Wordwall” платформада сұрақтарға жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды 3 –тапсырманы орындайды Тапсырма бойынша сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Төмендегі программа фрагменттерінің орындалу нәтижелері қандай болатынын тексереді 2 балл Дескриптор: -break және continue опраторының while және for цикл операторындағы жұмысын түсіндіреді 2 балл Дескриптор Компьютерде беретін программа фрагметтерін енгізіп, нәтижесін анықтайды 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақшасы. Маркер, стикерлер тапсырмалар Компьютер, оқулық Таратпа https://wordwall.net/resource/68051491 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс: «Алақан»
10 балдық жүйе бойынша бағаланады |
Өзін-өзі тапсытрманыбағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз






















